Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 01:58:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 78   Le
 
Szerző Téma: Alternatív üzemanyagok (gáz, etanol)  (Megtekintve 215353 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #915 Dátum: 2012. Május 19. - 09:45:06 »


Ma minitaliztam Tomyval a Medic- Carnál, mert ki kellett cserélni a nyomásérzékelőt, ami betegeskedett. Most újra jó minden, csak koszos a gépsárkány, de nagyon.
Ahhoz képest, hogy nem szokott tönkremenni, neked már a másodikat cserélik.
Hát ez gáz.

A jóindulat: sárga lámpák, nyulak, nyomásérzékelők, királykék kombi....    Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Bocs Apu! Me culpa! Mea maxima culpa!
A hűtlen kezelés...... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Legalább egy kis nyúlfarknyi együttérzés lenne bennetek... Vigyorog
Hidd el, van. Csak az irigység beszél belőlünk, mert nekünk nincs gázos, királykék kombink.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #916 Dátum: 2012. Május 19. - 11:02:42 »

A héten voltam gázos revízióra, szűrőket cseréltek és a düzniket nagyobbra, mert túl nagynak találták a nyomást (ezt mondták), megy is a gép eszeveszettül, amúgy minden rendben, de azért a fogyasztásra kíváncsi leszek. Nekem még kell mennem egy évet ahhoz hogy megtérüljön az ára Vigyorog     
Naplózva

Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #917 Dátum: 2012. Május 21. - 19:13:07 »

Ezt a Chevy fórumon írtam pár hete, mikor gondom lett, gondoltam megosztom tapasztalat gyanánt.

Lenne egy kis gondom.
4 napot pihent az autó a céges parkolóban, kiürült gáztartállyal, ugyanis pénteken melóba menet kifogyott a gáz.
Szerdán délután mikor autót cseréltem beültem, és go haza.
Hazafele benzinnel mentem, úgy is ideje volt már, meg olyan fáradt voltam a német út miatt, hogy tankolni sem volt kedvem.
Csütörtökön reggel beálltam a szokott OMW kútra tölteni, és elmentem melóba, gázzal.
Majd délután hazafelé elkezdett rángatni, majd egyszer csak sípolni, és kikapcsolt.
Félreálltam, leállítottam a kocsit, megvártam míg a kontroll led elalszik, majd újra indítottam, és elindultam.
Át is váltott gázra, gond nélkül.
Majd 3-4km után ismét kikapcsolt.
Megint restart, megint átváltott, megint kikapcsolt.
Majd a maradék 10 km-t benzinnel mentem.
Reggel gond nélkül átváltott gázra, és nem is volt semmi gond.
Majd hazafelé félúton, úgy 20-25 km megtétele után megint eljátszotta.
Megtette mindezt ma is háromszor hazafelé, majd megint meguntam, és benzinnel mentem tovább.
Amit tapasztaltam, hogy mintha az alapjárat egyenetlenebb lenne gázzal, és kicsit rángat is. Nem zavaró, de nem olyan simán megy, mint benzinnel, legalábbis váltáskor, gázelvétel utáni gázvisszaadáskor.
A gyertyákon kívül szerintetek miket érdemes végignézni?

Ha ezt holnap is megcsinálja, és nincs gond a gyertyákkal, amiket cc 6ekm-el ezelőtt cseréltem, akkor ha nincs ötlet, jövő héten benézek Tomy-ékhoz keszire.


Majd rá egy nappal:
Köszi, valamint köszönöm Tomy-nak is a sok-sok telefonos tanácsot.
Tegnap reggel produkálta a jelenséget, de délután már nem.
Tomy tanácsait betartva lehúztam a gáz ECU-ját cirka fél órára, nem változott a helyzet.
Járó motornál megkocogtattam az érzékelőt, de akkor nem állt le.
Így nem kontakt hiba.
Ami viszont feltűnt, és Tomynak is jeleztem, hogy a tapasztalataim csak a melegbe való szórakozást mutatja.
Ugyanis délelőtt Solymárra mentünk, cirka 30 fokban, és hazafelé már egyből szórakozott.
Délután viszont mikor ideért a vihar, 20 fok alatt volt a kinti hőmérséklet, és akkor már nem produkálta.
Nemrég, cirka másfél hónapja csinálta először, akkor is meleg volt.

Holnap első dolgom lesz időpontot kérni, és megnézem Tomyt az új munkahelyén.


És a megoldás:
Reggel 10-re volt időpontom, rögzítettük a tüneteket, és bevitték a kocsit a szervízbe.
Kiolvasták a gázrendzser ECU-ját, rögzítetette a nyomásérzékelő hibáját, így azt cserélték.
A csere közben észrevettek egy vákuumcsövet ami lecsúszott a fojtószelep házról, valószínű ezért volt néha érdekes hullámzó az alapjáraton, de nagyon nem volt zavaró.
Mikor ezt vis****akták, az alapjárat azonnal elment, így további akcióra volt szükség, amit ők azonban műszerezettség hiányában nem tudtak elvégezni.
Mindenesetre a gáznyomást kicsit megemelték, mert alacsony volt, és az érzékelő lett cserélve.
Leonel segítségével SCAN100-al be lett állítva a folytószelep ház, így most már minden rendben.
  Vigyorog
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #918 Dátum: 2012. Május 21. - 20:39:51 »

Még 1 nyomásérzékélő ami megadta magát.
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #919 Dátum: 2012. Május 22. - 11:10:09 »

Úgy látszik egy rossz sorozatú nyomásérzékelőbe futottunk be tavaly. Remélem, mire lejár a gari, már végre tartós cucc kerül bele, és az már végleges lesz, addig meg cserélgetünk folyamatosan.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Lobo
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #920 Dátum: 2012. Augusztus 26. - 15:13:09 »

Egy kis érdekesség E85-el kapcsolatban. Kicsi időm akadt ma, gondoltam, hogy meglesem a katalizátoromat. Semmi különleges oka nem volt, egyszerűen csak a kíváncsiság. Főleg annak fényében, hogy közel 40000 km-t mentem E85 használatával. Benzint csak igen kivételes esetben kapott az autó, akkor is csupán 5 l-t, hogy eljussak etanolt árusító kútig. A tapasztalatom a következő: átlag 9-9,5 l fogyasztás, kizárólag városi használat, napi többszöri 5-15 km-es távval. A meleg időkben folyamatos klíma használattal, időnkénti gorombáskodás a gázpedállal. Mindez gyári méretű kerekeken (195/50x15), az utóbbi kb. 3500 km pedig 215/45x17 gurigán. Nem igazán volt különbség a két kerékmérettel történő autózásban, a fogyasztás szempontjából. Ami pláne megnyugtató volt, hogy a katalizátoron semmi káros nyoma sincs az etanol használatának. Mérések alapján a hatásfokkal sincs gond. Tetem ezt azért is , mert néha felröppennek hírek az etanol károsító hatásaival kapcsolatban. Hozzá kell tennem, hogy én nem az általában kereskedelmi forgalomban használható átalakítókat alkalmazom, teljesen egyedi megoldást agyaltam ki. Megjegyzem, idáig teljes megelégedésemre!


« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 26. - 15:27:50 írta Lobo » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #921 Dátum: 2012. Augusztus 27. - 15:04:33 »

látom a katalizátoros esetem óta te is oda figyelsz a dolgokra  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Lobo
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #922 Dátum: 2012. Augusztus 27. - 16:44:56 »

látom a katalizátoros esetem óta te is oda figyelsz a dolgokra  Kacsint
Így igaz Barátom, az okos a más hibájából, a buta a sajátjából se tanul!
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #923 Dátum: 2012. Szeptember 23. - 20:10:20 »

Kellemes időtöltést találtam magamnak a hétvégére. Végre begépészkedtem az autómba a gázszettet. Holnap tankolás, szivárgás vizsgálat, programozás. Aztán próba!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #924 Dátum: 2012. Szeptember 23. - 20:27:59 »

Kellemes időtöltést találtam magamnak a hétvégére. Végre begépészkedtem az autómba a gázszettet. Holnap tankolás, szivárgás vizsgálat, programozás. Aztán próba!
Akkor holnap két klubos kocsi lesz a műhelyben! Remélem mindkettő szuper jó lesz a munkaidő végére. Igaz Tomy barátom?!!!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #925 Dátum: 2012. Szeptember 23. - 20:31:51 »

Kellemes időtöltést találtam magamnak a hétvégére. Végre begépészkedtem az autómba a gázszettet. Holnap tankolás, szivárgás vizsgálat, programozás. Aztán próba!
Akkor holnap két klubos kocsi lesz a műhelyben! Remélem mindkettő szuper jó lesz a munkaidő végére. Igaz Tomy barátom?!!!
Így igaz. Főként, hogy a remény hal meg utoljára!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #926 Dátum: 2012. Szeptember 23. - 23:23:16 »

Nekem is kellene mennem időszerű lenne már egy szűrőcsere.
Mennyibe fáj ez manapság vajon?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #927 Dátum: 2012. Szeptember 25. - 19:33:28 »

Kellemes időtöltést találtam magamnak a hétvégére. Végre begépészkedtem az autómba a gázszettet. Holnap tankolás, szivárgás vizsgálat, programozás. Aztán próba!
Akkor holnap két klubos kocsi lesz a műhelyben! Remélem mindkettő szuper jó lesz a munkaidő végére. Igaz Tomy barátom?!!!
Grat Tomy, üdv a gázosok táborában!  Vigyorog

Gidy te miért mész?
Naplózva

Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #928 Dátum: 2012. Szeptember 25. - 19:33:44 »

Nekem is kellene mennem időszerű lenne már egy szűrőcsere.
Mennyibe fáj ez manapság vajon?
12.000 körül mozog
Naplózva

Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #929 Dátum: 2012. Szeptember 25. - 19:43:07 »

Kellemes időtöltést találtam magamnak a hétvégére. Végre begépészkedtem az autómba a gázszettet. Holnap tankolás, szivárgás vizsgálat, programozás. Aztán próba!
Akkor holnap két klubos kocsi lesz a műhelyben! Remélem mindkettő szuper jó lesz a munkaidő végére. Igaz Tomy barátom?!!!
Grat Tomy, üdv a gázosok táborában!  Vigyorog

Gidy te miért mész?
Köszönöm szépen. Bár én igen rég óta "gázos" vagyok!!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Komolyra fordítva a szót, nem csak az "olcsóbb üzemelés" volt a alapötlet, nálam némi "műszaki perverzió" is közre játszott. Úgy néz ki, hogy működik is az elképzelésem szerint a dolog, bár még van fejleszteni való.  Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 78   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!