Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 11:44:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 78   Le
 
Szerző Téma: Alternatív üzemanyagok (gáz, etanol)  (Megtekintve 211817 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #900 Dátum: 2012. Március 30. - 11:58:09 »

Már 2 éve bent van a gáz. Mosolyog 21000km-nél jött vissza a beszerelés költsége.
Most tartok 27000-nél. Számításaim szerint eddig 54000Ft-ot spóroltam. Vigyorog
Naplózva


LPG
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #901 Dátum: 2012. Március 30. - 12:06:48 »

Már 2 éve bent van a gáz. Mosolyog 21000km-nél jött vissza a beszerelés költsége.
Most tartok 27000-nél. Számításaim szerint eddig 54000Ft-ot spóroltam. Vigyorog
És ebben a 21e km-ben benne van a benzin fogyasztás is?
Mert nekem még nem térült meg enniynél ha a havi 20L benzint is beleszámolom.

Amúgy meg grat!  Kacsint
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #902 Dátum: 2012. Március 30. - 12:08:36 »

Már 2 éve bent van a gáz. Mosolyog 21000km-nél jött vissza a beszerelés költsége.
Most tartok 27000-nél. Számításaim szerint eddig 54000Ft-ot spóroltam. Vigyorog
És ebben a 21e km-ben benne van a benzin fogyasztás is?
Mert nekem még nem térült meg enniynél ha a havi 20L benzint is beleszámolom.

Amúgy meg grat!  Kacsint
Benne van, sőt még egy szűrőcsere is. Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 30. - 13:33:02 írta Jani » Naplózva


LPG
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #903 Dátum: 2012. Március 30. - 12:29:25 »

Már 2 éve bent van a gáz. Mosolyog 21000km-nél jött vissza a beszerelés költsége.
Most tartok 27000-nél. Számításaim szerint eddig 54000Ft-ot spóroltam. Vigyorog
És ebben a 21e km-ben benne van a benzin fogyasztás is?
Mert nekem még nem térült meg enniynél ha a havi 20L benzint is beleszámolom.

Amúgy meg grat!  Kacsint
Benne van, sőt még egy szűrőcsere is. Kacsint
Én eddig 166e ft-nál járok a megtérülésnél, 24e km-el, Augusztus óta.
Természetesen nagyban függ a megtérülésnél a gáz beszerzési ára.
Nekem is van Forensis kártyám, de a hajamra kenhetem itt vidéken.
Egy Agip kút van a környéken, és azon is csak palackos gáz van.
Mellesleg ha 250 alatt tudok tankolni, már repesek a boldogságtól.
Pesten viszont lényegesebben más árak vannak. Ugye ott van konkurencia. Itt meg lehetőség van tankolni.
De ez nem nagy gond, mert így is bőven megéri.  Kacsint
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #904 Dátum: 2012. Március 30. - 13:32:47 »

Már 2 éve bent van a gáz. Mosolyog 21000km-nél jött vissza a beszerelés költsége.
Most tartok 27000-nél. Számításaim szerint eddig 54000Ft-ot spóroltam. Vigyorog
És ebben a 21e km-ben benne van a benzin fogyasztás is?
Mert nekem még nem térült meg enniynél ha a havi 20L benzint is beleszámolom.

Amúgy meg grat!  Kacsint
Benne van, sőt még egy szűrőcsere is. Kacsint
Én eddig 166e ft-nál járok a megtérülésnél, 24e km-el, Augusztus óta.
Természetesen nagyban függ a megtérülésnél a gáz beszerzési ára.
Nekem is van Forensis kártyám, de a hajamra kenhetem itt vidéken.
Egy Agip kút van a környéken, és azon is csak palackos gáz van.
Mellesleg ha 250 alatt tudok tankolni, már repesek a boldogságtól.
Pesten viszont lényegesebben más árak vannak. Ugye ott van konkurencia. Itt meg lehetőség van tankolni.
De ez nem nagy gond, mert így is bőven megéri.  Kacsint
Bocsi, szűrő nincs benne. Zavart Kacsint
Ha beleveszem a szűrőt a drágább vizsgát és az okmányirodai bejegyzést akkor csak kb.44eFt.
De ez lehet plusz-minusz 10-20eFt is, nem lehet pontosan kiszámolni, csak sacc/kb. Kacsint
Ahogy írod, nagyban függ a benzin LPG közti árkülönbségen a megtérülés.
Most itt 229 a gáz, eddig ilyen sok még soha nem volt. A benzin pedig 452Ft, mondjuk ez is rekord ár.
Naplózva


LPG
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #905 Dátum: 2012. Március 30. - 14:24:23 »

Már 2 éve bent van a gáz. Mosolyog 21000km-nél jött vissza a beszerelés költsége.
Most tartok 27000-nél. Számításaim szerint eddig 54000Ft-ot spóroltam. Vigyorog
És ebben a 21e km-ben benne van a benzin fogyasztás is?
Mert nekem még nem térült meg enniynél ha a havi 20L benzint is beleszámolom.

Amúgy meg grat!  Kacsint
Benne van, sőt még egy szűrőcsere is. Kacsint
Én eddig 166e ft-nál járok a megtérülésnél, 24e km-el, Augusztus óta.
Természetesen nagyban függ a megtérülésnél a gáz beszerzési ára.
Nekem is van Forensis kártyám, de a hajamra kenhetem itt vidéken.
Egy Agip kút van a környéken, és azon is csak palackos gáz van.
Mellesleg ha 250 alatt tudok tankolni, már repesek a boldogságtól.
Pesten viszont lényegesebben más árak vannak. Ugye ott van konkurencia. Itt meg lehetőség van tankolni.
De ez nem nagy gond, mert így is bőven megéri.  Kacsint
Bocsi, szűrő nincs benne. Zavart Kacsint
Ha beleveszem a szűrőt a drágább vizsgát és az okmányirodai bejegyzést akkor csak kb.44eFt.
De ez lehet plusz-minusz 10-20eFt is, nem lehet pontosan kiszámolni, csak sacc/kb. Kacsint
Ahogy írod, nagyban függ a benzin LPG közti árkülönbségen a megtérülés.
Most itt 229 a gáz, eddig ilyen sok még soha nem volt. A benzin pedig 452Ft, mondjuk ez is rekord ár.
A szokásos kúton ahol tankolni szoktam Szerdán még 229 ft.- volt a gáz ma már 234 ft.- nem örülök neki..
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #906 Dátum: 2012. Március 31. - 09:49:20 »

Tisztelettel jelentem hogy a jövő hónap közepétől a Medic-Car csapatát igyekszem erősíteni.
Gratula, akkor lesz egy bennfentes jó szerelő ott is.  Kacsint Vigyorog
Köszönöm! Azért ne becsüljük le a már ott dolgozók szakértelmét se, remek embereknek ismertem meg Őket is! Ráadásul én ott "friss hús" leszek, de számíthattok rám.
Én nem becsültem le őket nem azt mondtam, hogy ők rosszak csak azt, hogy egy jó szerelő megy oda.
Azért én tudnék 1-2 nem kifejezetten pozitív dolgot is mesélni. Nem hallomásból, hanem saját tapasztalatból.
Ezzel együtt én is oda járok, ha szükséges. Elérhető közelségben nem találtam jobb gázos műhelyt.

Stocz Főni! Ne légy ünneprontó. Előfordult nyilván hiba, de most ennek vége lesz, mert erősített a csapat, Tomy ott lesz, és vigyázz majd ránk, klubtársaira.
Nem ünneprontó, csupán tárgyilagos. Csak az nem hibázik, aki semmit sem csinál! Egyébként, ha nem vagyok indiszkrét, mi volt a probléma, hadd tanuljak? Akár priviben is megírhatod, hogy ne bántsunk senkit.
Leírom, aztán legközelebb nem engednek be a műhelybe. Vigyorog
Nem egy hiba volt (azon még túllépek), hanem jó pár.
De mivel sokan járnak oda, "joga" van mindenkinek hallani.
Nézzük sorban a történteket:

1: Az én szettemet nem ők szerelték be, tudtommal nem is forgalmazzák ezt a típust. A beszerelő műhelyben nem lett lekötve az AC gáz üzemben, ez okozott elég problémát. Más dolgok miatt is elégedetlen voltam, ezért egy kollégám ajánlására mentem Dunakeszire.
Ott csodálkoztak is, hogy miért nincs bekötve a lekapcsolás (annak idején erről írtam elég sokat. Egyik műhely így, a másik úgy látja jónak.)
Nosza, neki is álltak a bekötésnek. Se szó, se beszéd fogtak egy "szerszámot", és ütöttek egy lyukat a tüzfalba. Köpni-nyelni nem tudtam.
Ott húzták be a reléhez szükséges kábelt. Kb. fél óra plussz lett volna a megfelelő helyen, roncsolás nélkül behúzni. Azóta is "kíváncsian" várom, hogy mikor fog a vezeték kidörzsölődni (eddig nem tette, ez végül is pozitívum). Nem tettem szóvá, a baj már megtörtént, vissza nem lehet csinálni.

2: Megvolt az AC lekötés, gondoltam kifogyasztom a benzint teljesen a tankból - volt akkoriban elég bajom a tankban talált kosszal, gondoltam kitakarítom ha nem lesz benne benzin - majd megyek utána gázzal. Gondot nem okoz, az AC úgyis leáll, nem fog üresen pörögni.
Így is tettem. Benzin kifogy, gázra átkapcsol. AC vonyít! Na! Rohanás a legközelebbi kútra tankolni (persze meló közben voltam). Agyalok. Mi történhetett? Rossz a beépített relé? Már nem emlékszem pontosan, hogy előbb telefonáltam és utána álltam neki "nyomozni" vagy fordítva, a lényeg az, hogy nekiálltam kideríteni a hiba okát (egy rossz reléért nem autózok vissza. Abból a költségből, időből pont kicserélem magamnak, és nem kell várni, másokhoz igazodni. Ráadásul jobban képben leszek a cuccal kapcsolatban. Ha gondba kerülök vele később hamarabb megoldom.)
A lényeg az, hogy sikerült az AC lekapcsolót úgy bekötni, hogy nemcsak az AC-t nem kapcsolta le amikor kellett(volna), hanem a riasztó indítás gátlását is sikerült kiiktatni vele. Átkötöttem, hogy megfelelően működjön. Erről azért már tájékoztattam Barnát (mert Ő volt az elkövető) telefonon. Nem volt nagy szabadkozás, pedig kellett volna. Vagy nem? Autóztam, fizettem, majd megcsináltam magamnak, hogy működjön. Azaz mégsem. Mert jött a következő:

3: A relé most már úgy kapcsolt, működött ahogy kellett, de volt egy kis bibi. Ez a gázos rendszer egy kis előkapcsolást végez (nyitja a gázkört egy pillanatra mielőtt véglegesen átkapcsolna, de a kocsi ekkor még benzinnel működik), aminek az lett az eredménye, hogy lekapcsolta egy pillanatra az AC-t, amikor a motornak még kellett a benzin. Bakkecske minden váltásnál. Nem annyira utasbarát. Meg autó, és sofőr. Relé leköt, újabb telefon. Ja, hát ez ilyen? Menjek be, és kicserélik időzítős relére. OK. Újabb idő, utiköltség. Szervizben nagy szabadkozás? Kártalanítás? Nem. Röhögcsélés. "Képzeld, hogy megszívtam..." - a másik szerelő felé. Te??? He
Relé csere, beállít, végre működik.

4:  Következő - vagy az azutáni? - szervizen a szerelő srác (nem a Barna) szűrőcse során letép 2-3 vezetéket a reduktorról. Nincs bocsánatkérés most sem. Kijavítja persze, plusz munka neki, de az én időm megy, az én autóm sérül.

5:  Ismét éves szerviz, szűrő csere. bejelentkezés telefonon, mondom a gázszett tipusát, legyen hozzá szűrő. Mivel nem ők forgalmazzák, nem mindíg van raktáron, ne legyen ebből gond. Időpontra megérkezek, beállunk, majd kiderül, hogy az egyik szűrő nincs raktáron. Direkt jeleztem. Akkor sincs. Másnap megyek vizsgára, együtt akartam megcsináltatni mindent. Mondják nem baj(! ), a vizsgához ez nem kell. De szívesen kicserélik azt az egyet. Kösz nem, majd együtt. Sok-sok telefon mire lett szűrő. Újabb út, idő, költség.
Megtérítik? Egy részét? Kedvezmény? Szó nincs róla.

6: A fentiek miatt tavaly már magamnak cseréltem a szűrőt. Olcsóbb, egyszerűbb, kevesebb idő megy rá. A reduktoron lévő szűrő fedelét alig lehet letekerni, úgy meg van húzva (a ház mozdult, nem a fedél). A szétszedés után látni véltem az okát. A szűrőhöz tartozó két o gyűrűből csak a külső volt meg, az is teljesen ellapulva. A belső hiányzik. A csavar alatt lévő gumírozott alátét teljesen szétkopva, gyilkolva. Így nem csoda, hogy "vizet kellett fakasztani" a fém házból. Filléres cuccok, mégsem voltak cserélve már egy jó ideje (soha? ) - szerintem. Mindegy (?). Csinálom magamnak. Fele annyiból kijön, és legalább tudom, hogy mi és mikor volt kicserélve.

Hát nem lett rövid. Mosolyog
Ünneprontó? Lehet. De ezek történtek.

A végére azért legyen néhány pozitívum is.
Volt olyan szerelő srác is, akinek a munkájában nem volt kivetni való. Tette a dolgát. Amit kértem plussz ellenőrzést - mert gyanakodtam valamire - szó, fintor, stb. nélkül elvégezte, a talált hibát javította.
A tavalyi évben volt lehetőség náluk vizsgáztatni az autót (idén már nem lehetett taxit).
Nagyon profin álltak hozzá a dologhoz. Pontosan, korrekten, ügyfélbarát módon intézték az egészet.
És mint mondtam, nem találtam a környéken jobb műhelyt. Ez a fentiek tükrében kicsit gáz, de ez van.

Szóval amit tudok megcsinálom magamnak, amit nem azzal meg majd megyek Tomyhoz. Vigyorog
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #907 Dátum: 2012. Március 31. - 10:52:47 »

Tisztelettel jelentem hogy a jövő hónap közepétől a Medic-Car csapatát igyekszem erősíteni.
Gratula, akkor lesz egy bennfentes jó szerelő ott is.  Kacsint Vigyorog
Köszönöm! Azért ne becsüljük le a már ott dolgozók szakértelmét se, remek embereknek ismertem meg Őket is! Ráadásul én ott "friss hús" leszek, de számíthattok rám.
Én nem becsültem le őket nem azt mondtam, hogy ők rosszak csak azt, hogy egy jó szerelő megy oda.
Azért én tudnék 1-2 nem kifejezetten pozitív dolgot is mesélni. Nem hallomásból, hanem saját tapasztalatból.
Ezzel együtt én is oda járok, ha szükséges. Elérhető közelségben nem találtam jobb gázos műhelyt.

Stocz Főni! Ne légy ünneprontó. Előfordult nyilván hiba, de most ennek vége lesz, mert erősített a csapat, Tomy ott lesz, és vigyázz majd ránk, klubtársaira.
Nem ünneprontó, csupán tárgyilagos. Csak az nem hibázik, aki semmit sem csinál! Egyébként, ha nem vagyok indiszkrét, mi volt a probléma, hadd tanuljak? Akár priviben is megírhatod, hogy ne bántsunk senkit.
Leírom, aztán legközelebb nem engednek be a műhelybe. Vigyorog
Nem egy hiba volt (azon még túllépek), hanem jó pár.
De mivel sokan járnak oda, "joga" van mindenkinek hallani.
Nézzük sorban a történteket:

1: Az én szettemet nem ők szerelték be, tudtommal nem is forgalmazzák ezt a típust. A beszerelő műhelyben nem lett lekötve az AC gáz üzemben, ez okozott elég problémát. Más dolgok miatt is elégedetlen voltam, ezért egy kollégám ajánlására mentem Dunakeszire.
Ott csodálkoztak is, hogy miért nincs bekötve a lekapcsolás (annak idején erről írtam elég sokat. Egyik műhely így, a másik úgy látja jónak.)
Nosza, neki is álltak a bekötésnek. Se szó, se beszéd fogtak egy "szerszámot", és ütöttek egy lyukat a tüzfalba. Köpni-nyelni nem tudtam.
Ott húzták be a reléhez szükséges kábelt. Kb. fél óra plussz lett volna a megfelelő helyen, roncsolás nélkül behúzni. Azóta is "kíváncsian" várom, hogy mikor fog a vezeték kidörzsölődni (eddig nem tette, ez végül is pozitívum). Nem tettem szóvá, a baj már megtörtént, vissza nem lehet csinálni.

2: Megvolt az AC lekötés, gondoltam kifogyasztom a benzint teljesen a tankból - volt akkoriban elég bajom a tankban talált kosszal, gondoltam kitakarítom ha nem lesz benne benzin - majd megyek utána gázzal. Gondot nem okoz, az AC úgyis leáll, nem fog üresen pörögni.
Így is tettem. Benzin kifogy, gázra átkapcsol. AC vonyít! Na! Rohanás a legközelebbi kútra tankolni (persze meló közben voltam). Agyalok. Mi történhetett? Rossz a beépített relé? Már nem emlékszem pontosan, hogy előbb telefonáltam és utána álltam neki "nyomozni" vagy fordítva, a lényeg az, hogy nekiálltam kideríteni a hiba okát (egy rossz reléért nem autózok vissza. Abból a költségből, időből pont kicserélem magamnak, és nem kell várni, másokhoz igazodni. Ráadásul jobban képben leszek a cuccal kapcsolatban. Ha gondba kerülök vele később hamarabb megoldom.)
A lényeg az, hogy sikerült az AC lekapcsolót úgy bekötni, hogy nemcsak az AC-t nem kapcsolta le amikor kellett(volna), hanem a riasztó indítás gátlását is sikerült kiiktatni vele. Átkötöttem, hogy megfelelően működjön. Erről azért már tájékoztattam Barnát (mert Ő volt az elkövető) telefonon. Nem volt nagy szabadkozás, pedig kellett volna. Vagy nem? Autóztam, fizettem, majd megcsináltam magamnak, hogy működjön. Azaz mégsem. Mert jött a következő:

3: A relé most már úgy kapcsolt, működött ahogy kellett, de volt egy kis bibi. Ez a gázos rendszer egy kis előkapcsolást végez (nyitja a gázkört egy pillanatra mielőtt véglegesen átkapcsolna, de a kocsi ekkor még benzinnel működik), aminek az lett az eredménye, hogy lekapcsolta egy pillanatra az AC-t, amikor a motornak még kellett a benzin. Bakkecske minden váltásnál. Nem annyira utasbarát. Meg autó, és sofőr. Relé leköt, újabb telefon. Ja, hát ez ilyen? Menjek be, és kicserélik időzítős relére. OK. Újabb idő, utiköltség. Szervizben nagy szabadkozás? Kártalanítás? Nem. Röhögcsélés. "Képzeld, hogy megszívtam..." - a másik szerelő felé. Te??? He
Relé csere, beállít, végre működik.

4:  Következő - vagy az azutáni? - szervizen a szerelő srác (nem a Barna) szűrőcse során letép 2-3 vezetéket a reduktorról. Nincs bocsánatkérés most sem. Kijavítja persze, plusz munka neki, de az én időm megy, az én autóm sérül.

5:  Ismét éves szerviz, szűrő csere. bejelentkezés telefonon, mondom a gázszett tipusát, legyen hozzá szűrő. Mivel nem ők forgalmazzák, nem mindíg van raktáron, ne legyen ebből gond. Időpontra megérkezek, beállunk, majd kiderül, hogy az egyik szűrő nincs raktáron. Direkt jeleztem. Akkor sincs. Másnap megyek vizsgára, együtt akartam megcsináltatni mindent. Mondják nem baj(! ), a vizsgához ez nem kell. De szívesen kicserélik azt az egyet. Kösz nem, majd együtt. Sok-sok telefon mire lett szűrő. Újabb út, idő, költség.
Megtérítik? Egy részét? Kedvezmény? Szó nincs róla.

6: A fentiek miatt tavaly már magamnak cseréltem a szűrőt. Olcsóbb, egyszerűbb, kevesebb idő megy rá. A reduktoron lévő szűrő fedelét alig lehet letekerni, úgy meg van húzva (a ház mozdult, nem a fedél). A szétszedés után látni véltem az okát. A szűrőhöz tartozó két o gyűrűből csak a külső volt meg, az is teljesen ellapulva. A belső hiányzik. A csavar alatt lévő gumírozott alátét teljesen szétkopva, gyilkolva. Így nem csoda, hogy "vizet kellett fakasztani" a fém házból. Filléres cuccok, mégsem voltak cserélve már egy jó ideje (soha? ) - szerintem. Mindegy (?). Csinálom magamnak. Fele annyiból kijön, és legalább tudom, hogy mi és mikor volt kicserélve.

Hát nem lett rövid. Mosolyog
Ünneprontó? Lehet. De ezek történtek.

A végére azért legyen néhány pozitívum is.
Volt olyan szerelő srác is, akinek a munkájában nem volt kivetni való. Tette a dolgát. Amit kértem plussz ellenőrzést - mert gyanakodtam valamire - szó, fintor, stb. nélkül elvégezte, a talált hibát javította.
A tavalyi évben volt lehetőség náluk vizsgáztatni az autót (idén már nem lehetett taxit).
Nagyon profin álltak hozzá a dologhoz. Pontosan, korrekten, ügyfélbarát módon intézték az egészet.
És mint mondtam, nem találtam a környéken jobb műhelyt. Ez a fentiek tükrében kicsit gáz, de ez van.

Szóval amit tudok megcsinálom magamnak, amit nem azzal meg majd megyek Tomyhoz. Vigyorog
Nagyon köszönöm a kimerítő tájékoztatást. Ez nekem segítség , nem árt a "tájékozódás" a miheztartás  végett. Ugyan nekem még bele kell szoknom majd az új kihívásokba, de igyekszem helytállni.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #908 Dátum: 2012. április 04. - 18:14:34 »

Nah még 20.000 Ft hiányzik, és visszajött a gázbeszerelés.
Ez egy hónap még.
Legutóbbi fogyasztásom 7,94-re sikeredett, most pedig 8,15.
Maximálisan elégedett vagyok.  Vigyorog
Naplózva

gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #909 Dátum: 2012. április 24. - 10:15:43 »

No, a gázbeszerelés után volt egy sárga lámpám, amit tegnap tudtam kiolvastatni.

Előtte is gyanítottuk mi a gebasz, de azért jobb tudni.
P0171 - Fuel System (Bank 1 Sensor 1) Lean

Ergo szegény a keverékem. Mehetek beállíttatni... Addig meg csak óvatosba tolom neki, nehogy beégjenek a szelepek...
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #910 Dátum: 2012. Május 18. - 14:22:53 »


Ma minitaliztam Tomyval a Medic- Carnál, mert ki kellett cserélni a nyomásérzékelőt, ami betegeskedett. Most újra jó minden, csak koszos a gépsárkány, de nagyon.
Ahhoz képest, hogy nem szokott tönkremenni, neked már a másodikat cserélik.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #911 Dátum: 2012. Május 18. - 18:14:31 »


Ma minitaliztam Tomyval a Medic- Carnál, mert ki kellett cserélni a nyomásérzékelőt, ami betegeskedett. Most újra jó minden, csak koszos a gépsárkány, de nagyon.
Ahhoz képest, hogy nem szokott tönkremenni, neked már a másodikat cserélik.
Hát ez gáz.

A jóindulat: sárga lámpák, nyulak, nyomásérzékelők, királykék kombi....    Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Bocs Apu! Me culpa! Mea maxima culpa!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #912 Dátum: 2012. Május 18. - 20:31:30 »


Ma minitaliztam Tomyval a Medic- Carnál, mert ki kellett cserélni a nyomásérzékelőt, ami betegeskedett. Most újra jó minden, csak koszos a gépsárkány, de nagyon.
Ahhoz képest, hogy nem szokott tönkremenni, neked már a másodikat cserélik.
Hát ez gáz.

A jóindulat: sárga lámpák, nyulak, nyomásérzékelők, királykék kombi....    Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Bocs Apu! Me culpa! Mea maxima culpa!
A hűtlen kezelés...... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #913 Dátum: 2012. Május 18. - 20:35:15 »


Ma minitaliztam Tomyval a Medic- Carnál, mert ki kellett cserélni a nyomásérzékelőt, ami betegeskedett. Most újra jó minden, csak koszos a gépsárkány, de nagyon.
Ahhoz képest, hogy nem szokott tönkremenni, neked már a másodikat cserélik.
Hát ez gáz.

A jóindulat: sárga lámpák, nyulak, nyomásérzékelők, királykék kombi....    Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Bocs Apu! Me culpa! Mea maxima culpa!
A hűtlen kezelés...... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Legalább egy kis nyúlfarknyi együttérzés lenne bennetek... Vigyorog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #914 Dátum: 2012. Május 19. - 07:30:33 »


Ma minitaliztam Tomyval a Medic- Carnál, mert ki kellett cserélni a nyomásérzékelőt, ami betegeskedett. Most újra jó minden, csak koszos a gépsárkány, de nagyon.
Ahhoz képest, hogy nem szokott tönkremenni, neked már a másodikat cserélik.
Hát ez gáz.

A jóindulat: sárga lámpák, nyulak, nyomásérzékelők, királykék kombi....    Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Bocs Apu! Me culpa! Mea maxima culpa!
A hűtlen kezelés...... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Legalább egy kis nyúlfarknyi együttérzés lenne bennetek... Vigyorog
Ez jó volt Hawer!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 78   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!