Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #405 Dátum: 2010. Október 14. - 11:20:01 » |
|
Milyen kutakon tankolsz te? Vagy időgéped van? Kezdetben MOL-nál tankoltam, de kezdtek elszállni az árral, így leszoktam róluk. Most 196Ft literje. Ahova nyár eleje óta járok az a 18.ker. Ipacsfa u. Prímagáz. Olcsó, viszont nem lehet kártyával fizetni és csak 6-21-ig van nyitva. Amit most kipróbáltam kút. Az a 18.ker. Méta u. Shell. Ez ugyan olyan olcsó, csak eddig nem mertem itt tankolni. Minden ismerős szidta a Shelles gázt. Sajnos ezek neked mind messze vannak.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #406 Dátum: 2010. Október 14. - 19:57:09 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #407 Dátum: 2010. Október 14. - 20:47:27 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem? Fele felében nyugodtan minden gond nélkül rakhatod. a fogyid sem nő meg ennyitől szerintem de majd a tapasztalat megmutatja.Ha tankolsz és nem egy helyen inkább benyát és mejd e85 tölts bele az biztosabb megoldás szerintem.Az üzemanyagszűrő csere mindenképp muszály lessz mert tisztit a cucc rendesen.ha érzed majd nem akar menni elég akkor legkésőbb.Ja majd el felejtettem.elsőre ne sok alkeszt a viz miatt ami esetleg lehet a tankban.Pont ezért első tankolásból ne vonj le következtetéseket mert a következő lessz az igazi.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #408 Dátum: 2010. Október 15. - 07:22:17 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem? Ha Pécsen vagy irány a Sport utca. Ott mindkettőt kapsz és tapasztalatom alapján nincs gond a minőséggel. Hazafelé meg jól kipucolódik. 30L95/10L85 próbáltam ki most először. 450km-re 8,8 átlag jött ki - 95% autópályán.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #409 Dátum: 2010. Október 15. - 07:34:35 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Tahy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
|
|
« Hozzászólás #410 Dátum: 2010. Október 15. - 07:52:12 » |
|
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, és egy hiba miatt fordulok hozzátok, hátha nálatok is megjelent a problémám. Az autómba zavoli gázszett van, alapjáraton rázza a kasztnit, vagy inkább remegteti ha gázzal megy (benzin esetén nincs ez a jelenség) illetve hosszabb ideig tartó motorfék esetén pl. 10sec ha lejtőn ereszkedsz le, visszaváltáskor lefullad. Bemértünk laptoppal extrém mód megnő a gáznyomás a rendszerbe a motorfék hatására és nagy nyomás miatt lefullad. Mi okozhatja a nyomás növekedést? hibás reduktor? hibás ecu programozás? hibás beszerelés? várom az ötleteiteket.
üdv. Janos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #411 Dátum: 2010. Október 15. - 12:19:09 » |
|
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, és egy hiba miatt fordulok hozzátok, hátha nálatok is megjelent a problémám. Az autómba zavoli gázszett van, alapjáraton rázza a kasztnit, vagy inkább remegteti ha gázzal megy (benzin esetén nincs ez a jelenség) illetve hosszabb ideig tartó motorfék esetén pl. 10sec ha lejtőn ereszkedsz le, visszaváltáskor lefullad. Bemértünk laptoppal extrém mód megnő a gáznyomás a rendszerbe a motorfék hatására és nagy nyomás miatt lefullad. Mi okozhatja a nyomás növekedést? hibás reduktor? hibás ecu programozás? hibás beszerelés? várom az ötleteiteket.
üdv. Janos
Nekem nem volt még ilyen problémám. Beszerelés óta megvan ez a hiba, vagy csak később jött elő? A gázrendszernek van külön nyomásérzékelője (MAP-szenzor), lehet az küld rossz adatokat. Szerintem legegyszerűbb, ha elviszed gáz szerelőhöz.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #412 Dátum: 2010. Október 15. - 12:25:16 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #413 Dátum: 2010. Október 15. - 12:50:40 » |
|
Ez mit jelent? "A mérőpadnál más méréseknél is tapasztalható volt kb 10% csalás lefelé az eredményekben, a gyári FFV mérése is alátámasztotta ezt jócskán"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #414 Dátum: 2010. Október 15. - 13:02:22 » |
|
Ez mit jelent? "A mérőpadnál más méréseknél is tapasztalható volt kb 10% csalás lefelé az eredményekben, a gyári FFV mérése is alátámasztotta ezt jócskán" Gondolom annyit csal a mérőpad a valós értékekhez képest. Ami valójában 100LE az ott a padon csak 90LE.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #415 Dátum: 2010. Október 15. - 15:22:51 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem? Ha Pécsen vagy irány a Sport utca. Ott mindkettőt kapsz és tapasztalatom alapján nincs gond a minőséggel. Hazafelé meg jól kipucolódik. 30L95/10L85 próbáltam ki most először. 450km-re 8,8 átlag jött ki - 95% autópályán. Köszi, de ha tankolok, azt mindenképpen itthon, mert nem szeretnék otthontól 160 km-re ragadni ha valami dugulást okoz éppen, mert mondjuk sok már a víz a tankban. Lehet meghagyom nyárra a kísérletezést, mert új a benzinszűrőm is és nem akarnék megint venni egyet, meg sokat megyek hidegen és rövid utakat, na meg jön a hideg idő. De ezt már írtam.... Csak foglalkoztat a rendszer-pucolás gondolata...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #416 Dátum: 2010. Október 15. - 15:30:18 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem? Ha Pécsen vagy irány a Sport utca. Ott mindkettőt kapsz és tapasztalatom alapján nincs gond a minőséggel. Hazafelé meg jól kipucolódik. 30L95/10L85 próbáltam ki most először. 450km-re 8,8 átlag jött ki - 95% autópályán. Köszi, de ha tankolok, azt mindenképpen itthon, mert nem szeretnék otthontól 160 km-re ragadni ha valami dugulást okoz éppen, mert mondjuk sok már a víz a tankban. Lehet meghagyom nyárra a kísérletezést, mert új a benzinszűrőm is és nem akarnék megint venni egyet, meg sokat megyek hidegen és rövid utakat, na meg jön a hideg idő. De ezt már írtam.... Csak foglalkoztat a rendszer-pucolás gondolata... Tedd vissza a régi szűrőt, tankolj etanolt, kitisztítás után meg rakd vissza az új szűrőt. Columbus tojása! Szívesen!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #417 Dátum: 2010. Október 15. - 15:40:19 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem? Ha Pécsen vagy irány a Sport utca. Ott mindkettőt kapsz és tapasztalatom alapján nincs gond a minőséggel. Hazafelé meg jól kipucolódik. 30L95/10L85 próbáltam ki most először. 450km-re 8,8 átlag jött ki - 95% autópályán. Köszi, de ha tankolok, azt mindenképpen itthon, mert nem szeretnék otthontól 160 km-re ragadni ha valami dugulást okoz éppen, mert mondjuk sok már a víz a tankban. Lehet meghagyom nyárra a kísérletezést, mert új a benzinszűrőm is és nem akarnék megint venni egyet, meg sokat megyek hidegen és rövid utakat, na meg jön a hideg idő. De ezt már írtam.... Csak foglalkoztat a rendszer-pucolás gondolata... Tedd vissza a régi szűrőt, tankolj etanolt, kitisztítás után meg rakd vissza az új szűrőt. Columbus tojása! Szívesen! Azt szokták felénk mondani...."Jó az öreg a háznál...még ha egy csepp esze sincs!" ..... Na most komolyan...köszi a tippet, bár nem emlékszem, hogy a szűrőt elhoztam volna...pont most, mert máskor minden leszereltet kérek a csomitartóba. Na megnézem a hétvégén az autós cuccok között! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #418 Dátum: 2010. Október 15. - 16:01:47 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem? Ha Pécsen vagy irány a Sport utca. Ott mindkettőt kapsz és tapasztalatom alapján nincs gond a minőséggel. Hazafelé meg jól kipucolódik. 30L95/10L85 próbáltam ki most először. 450km-re 8,8 átlag jött ki - 95% autópályán. Köszi, de ha tankolok, azt mindenképpen itthon, mert nem szeretnék otthontól 160 km-re ragadni ha valami dugulást okoz éppen, mert mondjuk sok már a víz a tankban. Lehet meghagyom nyárra a kísérletezést, mert új a benzinszűrőm is és nem akarnék megint venni egyet, meg sokat megyek hidegen és rövid utakat, na meg jön a hideg idő. De ezt már írtam.... Csak foglalkoztat a rendszer-pucolás gondolata... Tedd vissza a régi szűrőt, tankolj etanolt, kitisztítás után meg rakd vissza az új szűrőt. Columbus tojása! Szívesen! Azt szokták felénk mondani...."Jó az öreg a háznál...még ha egy csepp esze sincs!" ..... Na most komolyan...köszi a tippet, bár nem emlékszem, hogy a szűrőt elhoztam volna...pont most, mert máskor minden leszereltet kérek a csomitartóba. Na megnézem a hétvégén az autós cuccok között! Köszi! Én minden féle szűrö csere nélkül tettem etenolt az autóba és semmi gondom nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #419 Dátum: 2010. Október 15. - 16:57:20 » |
|
Szerintetek a normál benzinben van elég etanol ahhoz, hogy a vizet (és egyéb trutyikat) kipucolja ill. ne engedje felgyülemleni a rendszerben? Eddig nem érdekelt, mert nem akartam pancsolni az autóba, nem akarom, hogy baja legyen ettől, de most végigolvastam a topicot. Az már látszik, hogy spórolni nem tudnék vele. Főleg, hogy sokat megyek hideg motorral 2-3 kilométereket munkába járva. Viszont pár litert egyszer-kétszer lehet tankolnék, ha ezzel pucolni lehetne a rendszert. Nemrég volt 45000-es szervízem, ahol üzemanyagszűrőt is cseréltek. Ha kicsit etanoloznék, nem lenne ebből megint szűrőcsere, vagy egyéb gebasz? Ugye az etalon tökéletesen keveredik a benzinnel külön tankolásnál is? Merthogy olyan kúton lehet csak kapni etanolt nálunk, ahol benzint nem tankolnék.. Tehál nincs gond, ha töltök etanolt mondjuk egy olyan tankba, amiben még mondjuk 20 liter benzin van, majd átballagok egy másik kútra és rátankolok benzint....vagy fordítva tegyem? Ha Pécsen vagy irány a Sport utca. Ott mindkettőt kapsz és tapasztalatom alapján nincs gond a minőséggel. Hazafelé meg jól kipucolódik. 30L95/10L85 próbáltam ki most először. 450km-re 8,8 átlag jött ki - 95% autópályán. Köszi, de ha tankolok, azt mindenképpen itthon, mert nem szeretnék otthontól 160 km-re ragadni ha valami dugulást okoz éppen, mert mondjuk sok már a víz a tankban. Lehet meghagyom nyárra a kísérletezést, mert új a benzinszűrőm is és nem akarnék megint venni egyet, meg sokat megyek hidegen és rövid utakat, na meg jön a hideg idő. De ezt már írtam.... Csak foglalkoztat a rendszer-pucolás gondolata... Tedd vissza a régi szűrőt, tankolj etanolt, kitisztítás után meg rakd vissza az új szűrőt. Columbus tojása! Szívesen! Azt szokták felénk mondani...."Jó az öreg a háznál...még ha egy csepp esze sincs!" ..... Na most komolyan...köszi a tippet, bár nem emlékszem, hogy a szűrőt elhoztam volna...pont most, mert máskor minden leszereltet kérek a csomitartóba. Na megnézem a hétvégén az autós cuccok között! Köszi! Én minden féle szűrö csere nélkül tettem etenolt az autóba és semmi gondom nem volt. Szerintem sem lessz hiszen ezek fiatal autók még.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
|