Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 04:34:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 78   Le
 
Szerző Téma: Alternatív üzemanyagok (gáz, etanol)  (Megtekintve 215362 alkalommal)
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #855 Dátum: 2012. Február 28. - 18:16:21 »

Milyen egyéb költségek szoktak lenni? szűrőcsere, szervízdíj? arra gondolok ami hozzá tartozik egy gázos használathoz, karbantartáshoz?!
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #856 Dátum: 2012. Február 28. - 19:23:25 »

Tegnap írta a medic-car: A tegnap küldött árajánlatban feltüntetett Flashlube rendszer beépítése elengedhetetlen. ... szerintetek?
Sokunknak a Medic-car-nál szerelték be a gázt a kocsiba, de mindenkinek Landi renzo van bent mível eddig ezt ajánloták, a Flashlube szóba se került nem is használja senki  ha jól tudom.
Kérdezz rá, hogy miért kell ez bele és csak a lovato-hoz kell vagy a landihoz is, bár szerintem ugyanaz a kettő csak esetleg az alkatrész árak térhetnek el.
Ez érdekes pálfordulás szelepkenő ügyben... Tavaly még az volt az irányelv, hogy inkább csak a japán tipusokhoz szükséges.
Gondolom azóta szerződésük lett a forgalmazóval..
Kollégámat megkérdeztem, ő is náluk szereltette be, neki berakták a Fordba, azzal az "indokkal" hogy a Fordnál használt kerámia szelepfészkek miatt kell. És a kerámia betétes modellekbe kell ez.
Én nem értek hozzá, így nem tudom mi igaz ebből, mi nem.
Más fórumkon én is olvastam, hogy a Fordokba szerelnek be  Flashlube-t pont ahogy írtad a kerámia szelepfészkek miatt, állítólag kell mert gázos üzemben kevésbé hűti az olaj a szelepeket és kell a plusz, hogy mennyi az igazság... ne rajtam kérjétek számon. Kacsint
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #857 Dátum: 2012. Február 28. - 22:32:16 »

szelep probléma esetén (P300) nem érdemes beszereltetni a gázt?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #858 Dátum: 2012. Február 29. - 00:19:11 »

Tegnap írta a medic-car: A tegnap küldött árajánlatban feltüntetett Flashlube rendszer beépítése elengedhetetlen. ... szerintetek?
Sokunknak a Medic-car-nál szerelték be a gázt a kocsiba, de mindenkinek Landi renzo van bent mível eddig ezt ajánloták, a Flashlube szóba se került nem is használja senki  ha jól tudom.
Kérdezz rá, hogy miért kell ez bele és csak a lovato-hoz kell vagy a landihoz is, bár szerintem ugyanaz a kettő csak esetleg az alkatrész árak térhetnek el.
Ez érdekes pálfordulás szelepkenő ügyben... Tavaly még az volt az irányelv, hogy inkább csak a japán tipusokhoz szükséges.
Gondolom azóta szerződésük lett a forgalmazóval..
Kollégámat megkérdeztem, ő is náluk szereltette be, neki berakták a Fordba, azzal az "indokkal" hogy a Fordnál használt kerámia szelepfészkek miatt kell. És a kerámia betétes modellekbe kell ez.
Én nem értek hozzá, így nem tudom mi igaz ebből, mi nem.
Más fórumkon én is olvastam, hogy a Fordokba szerelnek be  Flashlube-t pont ahogy írtad a kerámia szelepfészkek miatt, állítólag kell mert gázos üzemben kevésbé hűti az olaj a szelepeket és kell a plusz, hogy mennyi az igazság... ne rajtam kérjétek számon. Kacsint
Na hát itt csak ne hüljenek azok a szelepek, had melegedjenek és égjen le a korom róluk!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #859 Dátum: 2012. Február 29. - 07:34:23 »

szelep probléma esetén (P300) nem érdemes beszereltetni a gázt?
DEhogynem. Ponthogy a gázos autókon kisebb a lerakódás esélye. Mert a szelephiba tlkp. az, égéstermék lerakódása a szelepen.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #860 Dátum: 2012. Február 29. - 07:57:21 »

szelep probléma esetén (P300) nem érdemes beszereltetni a gázt?
DEhogynem. Ponthogy a gázos autókon kisebb a lerakódás esélye. Mert a szelephiba tlkp. az, égéstermék lerakódása a szelepen.
Elvileg így van. Viszont ott van Stocz autója, új korától gázos mégis szelepet kellett cserélni.
Tudom, kivétel erősíti a szabályt. Mosolyog
Naplózva


LPG
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #861 Dátum: 2012. Február 29. - 15:36:07 »

márc 24.én viszem medic-carba, landirenzo:)
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #862 Dátum: 2012. Március 01. - 10:06:19 »

http://www.hhogas.at/category.php?id_category=6

Egy újabb csodaszer, kb. 90 ezer Ft-ért. A múltkor egy ilyet teszteltek a Totalcaros fickók, nem győztek meg, sőt. Ez most egy osztrák cucc, interneten megvehető. Ha valaki kipróbálná, mesélje el az igaz történetet, hogy bevált-e, vagy csak egy újabb parasztvakítás, ahogy mondani szokták. Az energia megmaradás törvénye még tudtommal még érvényes. A vízbontáshoz is kell energia.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #863 Dátum: 2012. Március 01. - 12:01:00 »

http://www.hhogas.at/category.php?id_category=6

Egy újabb csodaszer, kb. 90 ezer Ft-ért. A múltkor egy ilyet teszteltek a Totalcaros fickók, nem győztek meg, sőt. Ez most egy osztrák cucc, interneten megvehető. Ha valaki kipróbálná, mesélje el az igaz történetet, hogy bevált-e, vagy csak egy újabb parasztvakítás, ahogy mondani szokták. Az energia megmaradás törvénye még tudtommal még érvényes. A vízbontáshoz is kell energia.
Ez ugyanakkora parasztvakítás mint a magyar HHO. Csak sógoroknál.
Nem kis eszmecserét indított el ez nemrég a másik fórumon.  Vigyorog
Naplózva

hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #864 Dátum: 2012. Március 01. - 13:16:58 »

http://www.hhogas.at/category.php?id_category=6

Egy újabb csodaszer, kb. 90 ezer Ft-ért. A múltkor egy ilyet teszteltek a Totalcaros fickók, nem győztek meg, sőt. Ez most egy osztrák cucc, interneten megvehető. Ha valaki kipróbálná, mesélje el az igaz történetet, hogy bevált-e, vagy csak egy újabb parasztvakítás, ahogy mondani szokták. Az energia megmaradás törvénye még tudtommal még érvényes. A vízbontáshoz is kell energia.
Ez ugyanakkora parasztvakítás mint a magyar HHO. Csak sógoroknál.
Nem kis eszmecserét indított el ez nemrég a másik fórumon.  Vigyorog
Valamilyen ilyen vízbontásos technika létezik, de dízel autókhoz a pontos műkődését nem ismerem, de az általunk is jól ismert Medic-car céges transitjában több hónapja benne van próba üzemen és jók a tapasztalataik és forgalmazni szeretnék.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #865 Dátum: 2012. Március 01. - 13:23:55 »

http://www.hhogas.at/category.php?id_category=6

Egy újabb csodaszer, kb. 90 ezer Ft-ért. A múltkor egy ilyet teszteltek a Totalcaros fickók, nem győztek meg, sőt. Ez most egy osztrák cucc, interneten megvehető. Ha valaki kipróbálná, mesélje el az igaz történetet, hogy bevált-e, vagy csak egy újabb parasztvakítás, ahogy mondani szokták. Az energia megmaradás törvénye még tudtommal még érvényes. A vízbontáshoz is kell energia.
Ez ugyanakkora parasztvakítás mint a magyar HHO. Csak sógoroknál.
Nem kis eszmecserét indított el ez nemrég a másik fórumon.  Vigyorog
Valamilyen ilyen vízbontásos technika létezik, de dízel autókhoz a pontos műkődését nem ismerem, de az általunk is jól ismert Medic-car céges transitjában több hónapja benne van próba üzemen és jók a tapasztalataik és forgalmazni szeretnék.
Ezzel nem vitatkozok, de amikor a reklámokban csak az eszetlen adatokat nyomják, fizikai képtelenségekkel fűszerezve, akkor szakad el a cérna.
A HHO-t is így kezdték el nyomni, az érme egyetlen oldalának bemutatásával.
Naplózva

hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #866 Dátum: 2012. Március 01. - 13:31:05 »

http://www.hhogas.at/category.php?id_category=6

Egy újabb csodaszer, kb. 90 ezer Ft-ért. A múltkor egy ilyet teszteltek a Totalcaros fickók, nem győztek meg, sőt. Ez most egy osztrák cucc, interneten megvehető. Ha valaki kipróbálná, mesélje el az igaz történetet, hogy bevált-e, vagy csak egy újabb parasztvakítás, ahogy mondani szokták. Az energia megmaradás törvénye még tudtommal még érvényes. A vízbontáshoz is kell energia.
Ez ugyanakkora parasztvakítás mint a magyar HHO. Csak sógoroknál.
Nem kis eszmecserét indított el ez nemrég a másik fórumon.  Vigyorog
Valamilyen ilyen vízbontásos technika létezik, de dízel autókhoz a pontos műkődését nem ismerem, de az általunk is jól ismert Medic-car céges transitjában több hónapja benne van próba üzemen és jók a tapasztalataik és forgalmazni szeretnék.
Ezzel nem vitatkozok, de amikor a reklámokban csak az eszetlen adatokat nyomják, fizikai képtelenségekkel fűszerezve, akkor szakad el a cérna.
A HHO-t is így kezdték el nyomni, az érme egyetlen oldalának bemutatásával.
Azt nemtudom, hogy a Medic-caros hasonlít-e az itt említett rendszerhez, annyit tudok, hogy egy vízes tartály van nekik beszerelve talán 2 literes ha jól emlékszem, és ezzel a megoldással 30 %-os fogyasztás csökkenést értek el, de hangsúlyozom ez dízelhez van.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 01. - 13:45:23 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #867 Dátum: 2012. Március 03. - 17:09:35 »

Ma kivert a hideg.
Reggel elindultunk Tatabányára, majd ott telitankoltunk.
Onnan elindultunk az 1-es főúton Budaörsre, és amint Biatorbágy után felhajtottam a pályára, sípoló hang, és a gáz kikapcsolt.
Próbáltam ki-be kapcsolgatni, de bekapcsoláskor folyamatosan sípolt.
Megálltunk Budaörsön az áruháznál, és bekukkantottam a motortérbe, de nem találtam semmi rendellenes dolgot.
Amúgy meg nem is értek hozzá.   Vigyorog
Próbaképp indítás, gáz be, és lőn, müxik.

Ez mi lehetett?

Egyből Gidy apu jutott eszembe, hogy az lesz mint nála, de újraindítás után megszűnt a jelenség.

Ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 03. - 17:36:25 írta Yeti » Naplózva

hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #868 Dátum: 2012. Március 03. - 19:17:12 »

Ma kivert a hideg.
Reggel elindultunk Tatabányára, majd ott telitankoltunk.
Onnan elindultunk az 1-es főúton Budaörsre, és amint Biatorbágy után felhajtottam a pályára, sípoló hang, és a gáz kikapcsolt.
Próbáltam ki-be kapcsolgatni, de bekapcsoláskor folyamatosan sípolt.
Megálltunk Budaörsön az áruháznál, és bekukkantottam a motortérbe, de nem találtam semmi rendellenes dolgot.
Amúgy meg nem is értek hozzá.   Vigyorog
Próbaképp indítás, gáz be, és lőn, müxik.

Ez mi lehetett?

Egyből Gidy apu jutott eszembe, hogy az lesz mint nála, de újraindítás után megszűnt a jelenség.

Ötlet?
Lehet neked is a nyomásérzékelőd ****akszik, de még nem romlott el végleg mint Gidynél.
Egy Medices átvizsgálást megér szerintem, garis még a tied is nem veszítesz semmit.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #869 Dátum: 2012. Március 03. - 19:22:04 »

Ma kivert a hideg.
Reggel elindultunk Tatabányára, majd ott telitankoltunk.
Onnan elindultunk az 1-es főúton Budaörsre, és amint Biatorbágy után felhajtottam a pályára, sípoló hang, és a gáz kikapcsolt.
Próbáltam ki-be kapcsolgatni, de bekapcsoláskor folyamatosan sípolt.
Megálltunk Budaörsön az áruháznál, és bekukkantottam a motortérbe, de nem találtam semmi rendellenes dolgot.
Amúgy meg nem is értek hozzá.   Vigyorog
Próbaképp indítás, gáz be, és lőn, müxik.

Ez mi lehetett?

Egyből Gidy apu jutott eszembe, hogy az lesz mint nála, de újraindítás után megszűnt a jelenség.

Ötlet?
Lehet neked is a nyomásérzékelőd ****akszik, de még nem romlott el végleg mint Gidynél.
Egy Medices átvizsgálást megér szerintem, garis még a tied is nem veszítesz semmit.
Gondolkodom rajta, csak hát ez nekem kieső idő, amiből ugye meg kevés van.
Ha csinálja megint, tuti felmegyek, de hétfőn felhívom őket.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 78   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!