Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 12. - 08:09:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 78   Le
 
Szerző Téma: Alternatív üzemanyagok (gáz, etanol)  (Megtekintve 211108 alkalommal)
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #345 Dátum: 2010. Május 01. - 12:56:56 »

A héten Shell-les gázzal mentem (soha többet)gyenge lomha lett tőle ja és drága is volt 179,9.-.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #346 Dátum: 2010. Május 06. - 08:12:16 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #347 Dátum: 2010. Június 03. - 09:07:47 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Gondolom 1 hónap után már van valamilyen tapasztalatod az átalakítóról. Fogyasztás, teljesítmény vagy bár mi egyéb?
Naplózva


LPG
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #348 Dátum: 2010. Június 03. - 09:22:59 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Gondolom 1 hónap után már van valamilyen tapasztalatod az átalakítóról. Fogyasztás, teljesítmény vagy bár mi egyéb?
Igen-igen, terveztem is, hogy írok, de még nem jutottam el idáig.

Alaphelyzetben minden király. Szépen megy a gép, elég alacsony fordulattól elkezd húzni. ca. 2500-tól van nyomaték. Magas fordulaton sincs gondja, pont próbáltam ma reggel, tiltásig simán kipörög és van ereje is.

A fogyasztás vegyesben ca. 9,6, városban 10l. Ezzel még épp van vmennyi megtakarításom, de inkább ne számolok pontosabban, nehogy kiderüljön, hogy nincs Mosolyog

Amit nem szeret az a reggeli indítás. Már majdnem fullra feltekertem a hidegindító potiját, de még mindig csak másodikra kapja el. Télen mindenképpen szükséges lesz bele a benya. Beszéltem erről a Zsoltival is, de sajnos nála sem voltak jobb hírek. Neki meg a tesójának sem tökéletes a rendszer. Valszeg ez a leggyengébb pontja.

A csatlakozóim még mindig nem tökéletesek, erősebb nyektetésre valamelyik mindig elveszti a kontaktot. Mindenképpen a forrasztást ajánlom!
Egyet kicseréltem a haver BioEtunos csatijaira, de a többivel még nem tudtam foglalkozni. Talán majd most szombaton vagy vasárnap.

Ha valaki csak menni akar, szerintem ez a rendszer bőven elég neki. A BioEtune, amit a haver szereltetett be drágább is, ráadásul végig néztem, ahogy a srác 2 hétig minden ebédszünetben ment le a kocsijához és próbálta az értékeit belőni. Hát, lehet, hogy jobbak az értékek, de ennyi időn nekem nincs.

Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #349 Dátum: 2010. Június 03. - 09:39:29 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Gondolom 1 hónap után már van valamilyen tapasztalatod az átalakítóról. Fogyasztás, teljesítmény vagy bár mi egyéb?
Igen-igen, terveztem is, hogy írok, de még nem jutottam el idáig.

Alaphelyzetben minden király. Szépen megy a gép, elég alacsony fordulattól elkezd húzni. ca. 2500-tól van nyomaték. Magas fordulaton sincs gondja, pont próbáltam ma reggel, tiltásig simán kipörög és van ereje is.

A fogyasztás vegyesben ca. 9,6, városban 10l. Ezzel még épp van vmennyi megtakarításom, de inkább ne számolok pontosabban, nehogy kiderüljön, hogy nincs Mosolyog

Amit nem szeret az a reggeli indítás. Már majdnem fullra feltekertem a hidegindító potiját, de még mindig csak másodikra kapja el. Télen mindenképpen szükséges lesz bele a benya. Beszéltem erről a Zsoltival is, de sajnos nála sem voltak jobb hírek. Neki meg a tesójának sem tökéletes a rendszer. Valszeg ez a leggyengébb pontja.

A csatlakozóim még mindig nem tökéletesek, erősebb nyektetésre valamelyik mindig elveszti a kontaktot. Mindenképpen a forrasztást ajánlom!
Egyet kicseréltem a haver BioEtunos csatijaira, de a többivel még nem tudtam foglalkozni. Talán majd most szombaton vagy vasárnap.

Ha valaki csak menni akar, szerintem ez a rendszer bőven elég neki. A BioEtune, amit a haver szereltetett be drágább is, ráadásul végig néztem, ahogy a srác 2 hétig minden ebédszünetben ment le a kocsijához és próbálta az értékeit belőni. Hát, lehet, hogy jobbak az értékek, de ennyi időn nekem nincs.


Köss be egy hideginditó sprét ahogy én is tettem.inditás előtt csak egy picit kell nyomni neki épp hogy szisszenyen és indul is.A minap néztem a doboz még szinte mindig tele van pedig egy éve biztos betettem már.
Naplózva

06 70/22 11 222
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #350 Dátum: 2010. Június 03. - 11:17:57 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Gondolom 1 hónap után már van valamilyen tapasztalatod az átalakítóról. Fogyasztás, teljesítmény vagy bár mi egyéb?
Igen-igen, terveztem is, hogy írok, de még nem jutottam el idáig.

Alaphelyzetben minden király. Szépen megy a gép, elég alacsony fordulattól elkezd húzni. ca. 2500-tól van nyomaték. Magas fordulaton sincs gondja, pont próbáltam ma reggel, tiltásig simán kipörög és van ereje is.

A fogyasztás vegyesben ca. 9,6, városban 10l. Ezzel még épp van vmennyi megtakarításom, de inkább ne számolok pontosabban, nehogy kiderüljön, hogy nincs Mosolyog

Amit nem szeret az a reggeli indítás. Már majdnem fullra feltekertem a hidegindító potiját, de még mindig csak másodikra kapja el. Télen mindenképpen szükséges lesz bele a benya. Beszéltem erről a Zsoltival is, de sajnos nála sem voltak jobb hírek. Neki meg a tesójának sem tökéletes a rendszer. Valszeg ez a leggyengébb pontja.

A csatlakozóim még mindig nem tökéletesek, erősebb nyektetésre valamelyik mindig elveszti a kontaktot. Mindenképpen a forrasztást ajánlom!
Egyet kicseréltem a haver BioEtunos csatijaira, de a többivel még nem tudtam foglalkozni. Talán majd most szombaton vagy vasárnap.

Ha valaki csak menni akar, szerintem ez a rendszer bőven elég neki. A BioEtune, amit a haver szereltetett be drágább is, ráadásul végig néztem, ahogy a srác 2 hétig minden ebédszünetben ment le a kocsijához és próbálta az értékeit belőni. Hát, lehet, hogy jobbak az értékek, de ennyi időn nekem nincs.


Köss be egy hideginditó sprét ahogy én is tettem.inditás előtt csak egy picit kell nyomni neki épp hogy szisszenyen és indul is.A minap néztem a doboz még szinte mindig tele van pedig egy éve biztos betettem már.
Gondoltam már rá, de a gyártó szerint normális időben (13°C felett) ugyanúgy kell indulnia, mint benzinüzemben. Az a baj, hogy igazából egy esélyem van naponta az állításra, mivel másodikra, ill. a nap többi részében normálisan indul...

Mellesleg a ebkötést hogy érted?  He
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #351 Dátum: 2010. Június 03. - 11:27:25 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Gondolom 1 hónap után már van valamilyen tapasztalatod az átalakítóról. Fogyasztás, teljesítmény vagy bár mi egyéb?
Igen-igen, terveztem is, hogy írok, de még nem jutottam el idáig.

Alaphelyzetben minden király. Szépen megy a gép, elég alacsony fordulattól elkezd húzni. ca. 2500-tól van nyomaték. Magas fordulaton sincs gondja, pont próbáltam ma reggel, tiltásig simán kipörög és van ereje is.

A fogyasztás vegyesben ca. 9,6, városban 10l. Ezzel még épp van vmennyi megtakarításom, de inkább ne számolok pontosabban, nehogy kiderüljön, hogy nincs Mosolyog

Amit nem szeret az a reggeli indítás. Már majdnem fullra feltekertem a hidegindító potiját, de még mindig csak másodikra kapja el. Télen mindenképpen szükséges lesz bele a benya. Beszéltem erről a Zsoltival is, de sajnos nála sem voltak jobb hírek. Neki meg a tesójának sem tökéletes a rendszer. Valszeg ez a leggyengébb pontja.

A csatlakozóim még mindig nem tökéletesek, erősebb nyektetésre valamelyik mindig elveszti a kontaktot. Mindenképpen a forrasztást ajánlom!
Egyet kicseréltem a haver BioEtunos csatijaira, de a többivel még nem tudtam foglalkozni. Talán majd most szombaton vagy vasárnap.

Ha valaki csak menni akar, szerintem ez a rendszer bőven elég neki. A BioEtune, amit a haver szereltetett be drágább is, ráadásul végig néztem, ahogy a srác 2 hétig minden ebédszünetben ment le a kocsijához és próbálta az értékeit belőni. Hát, lehet, hogy jobbak az értékek, de ennyi időn nekem nincs.


Köss be egy hideginditó sprét ahogy én is tettem.inditás előtt csak egy picit kell nyomni neki épp hogy szisszenyen és indul is.A minap néztem a doboz még szinte mindig tele van pedig egy éve biztos betettem már.
Gondoltam már rá, de a gyártó szerint normális időben (13°C felett) ugyanúgy kell indulnia, mint benzinüzemben. Az a baj, hogy igazából egy esélyem van naponta az állításra, mivel másodikra, ill. a nap többi részében normálisan indul...

Mellesleg a ebkötést hogy érted?  He
Van egy hosszú müanyag csö amit a légszürőházba kell bevezetni(fúrással)majd a csövet bevinni az utastérbe elérhető helyre és a flakonra kötni.Nekem a flakon a kesztyűtartó alatti kis polcon van ott facául beszorul nem mozog és elérhető is.
Naplózva

06 70/22 11 222
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #352 Dátum: 2010. Június 03. - 13:11:58 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Gondolom 1 hónap után már van valamilyen tapasztalatod az átalakítóról. Fogyasztás, teljesítmény vagy bár mi egyéb?
Igen-igen, terveztem is, hogy írok, de még nem jutottam el idáig.

Alaphelyzetben minden király. Szépen megy a gép, elég alacsony fordulattól elkezd húzni. ca. 2500-tól van nyomaték. Magas fordulaton sincs gondja, pont próbáltam ma reggel, tiltásig simán kipörög és van ereje is.

A fogyasztás vegyesben ca. 9,6, városban 10l. Ezzel még épp van vmennyi megtakarításom, de inkább ne számolok pontosabban, nehogy kiderüljön, hogy nincs Mosolyog

Amit nem szeret az a reggeli indítás. Már majdnem fullra feltekertem a hidegindító potiját, de még mindig csak másodikra kapja el. Télen mindenképpen szükséges lesz bele a benya. Beszéltem erről a Zsoltival is, de sajnos nála sem voltak jobb hírek. Neki meg a tesójának sem tökéletes a rendszer. Valszeg ez a leggyengébb pontja.

A csatlakozóim még mindig nem tökéletesek, erősebb nyektetésre valamelyik mindig elveszti a kontaktot. Mindenképpen a forrasztást ajánlom!
Egyet kicseréltem a haver BioEtunos csatijaira, de a többivel még nem tudtam foglalkozni. Talán majd most szombaton vagy vasárnap.

Ha valaki csak menni akar, szerintem ez a rendszer bőven elég neki. A BioEtune, amit a haver szereltetett be drágább is, ráadásul végig néztem, ahogy a srác 2 hétig minden ebédszünetben ment le a kocsijához és próbálta az értékeit belőni. Hát, lehet, hogy jobbak az értékek, de ennyi időn nekem nincs.


Köss be egy hideginditó sprét ahogy én is tettem.inditás előtt csak egy picit kell nyomni neki épp hogy szisszenyen és indul is.A minap néztem a doboz még szinte mindig tele van pedig egy éve biztos betettem már.
Gondoltam már rá, de a gyártó szerint normális időben (13°C felett) ugyanúgy kell indulnia, mint benzinüzemben. Az a baj, hogy igazából egy esélyem van naponta az állításra, mivel másodikra, ill. a nap többi részében normálisan indul...

Mellesleg a ebkötést hogy érted?  He
Van egy hosszú müanyag csö amit a légszürőházba kell bevezetni(fúrással)majd a csövet bevinni az utastérbe elérhető helyre és a flakonra kötni.Nekem a flakon a kesztyűtartó alatti kis polcon van ott facául beszorul nem mozog és elérhető is.
Áááá, festéh... Vigyorog
Még azért megpróbálok futni pár kört, de lehet, ez lesz a vége.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #353 Dátum: 2010. Június 09. - 10:58:17 »

Sikerült a műtét, végre teljes értékű etanolos vagyok.
Két jó tanács az átalakítón gondolkozóknak:
  • lehetőleg minél nagyobb arányú etanollal a tankba menjeket beállítatni
  • ne használjátok a hozzáadott csatiakt, mert iszonyat gagyik, inkább forrasszátok össze, az tutibb.
Gondolom 1 hónap után már van valamilyen tapasztalatod az átalakítóról. Fogyasztás, teljesítmény vagy bár mi egyéb?
Igen-igen, terveztem is, hogy írok, de még nem jutottam el idáig.

Alaphelyzetben minden király. Szépen megy a gép, elég alacsony fordulattól elkezd húzni. ca. 2500-tól van nyomaték. Magas fordulaton sincs gondja, pont próbáltam ma reggel, tiltásig simán kipörög és van ereje is.

A fogyasztás vegyesben ca. 9,6, városban 10l. Ezzel még épp van vmennyi megtakarításom, de inkább ne számolok pontosabban, nehogy kiderüljön, hogy nincs Mosolyog

Amit nem szeret az a reggeli indítás. Már majdnem fullra feltekertem a hidegindító potiját, de még mindig csak másodikra kapja el. Télen mindenképpen szükséges lesz bele a benya. Beszéltem erről a Zsoltival is, de sajnos nála sem voltak jobb hírek. Neki meg a tesójának sem tökéletes a rendszer. Valszeg ez a leggyengébb pontja.

A csatlakozóim még mindig nem tökéletesek, erősebb nyektetésre valamelyik mindig elveszti a kontaktot. Mindenképpen a forrasztást ajánlom!
Egyet kicseréltem a haver BioEtunos csatijaira, de a többivel még nem tudtam foglalkozni. Talán majd most szombaton vagy vasárnap.

Ha valaki csak menni akar, szerintem ez a rendszer bőven elég neki. A BioEtune, amit a haver szereltetett be drágább is, ráadásul végig néztem, ahogy a srác 2 hétig minden ebédszünetben ment le a kocsijához és próbálta az értékeit belőni. Hát, lehet, hogy jobbak az értékek, de ennyi időn nekem nincs.


Köss be egy hideginditó sprét ahogy én is tettem.inditás előtt csak egy picit kell nyomni neki épp hogy szisszenyen és indul is.A minap néztem a doboz még szinte mindig tele van pedig egy éve biztos betettem már.
Gondoltam már rá, de a gyártó szerint normális időben (13°C felett) ugyanúgy kell indulnia, mint benzinüzemben. Az a baj, hogy igazából egy esélyem van naponta az állításra, mivel másodikra, ill. a nap többi részében normálisan indul...

Mellesleg a ebkötést hogy érted?  He
Van egy hosszú müanyag csö amit a légszürőházba kell bevezetni(fúrással)majd a csövet bevinni az utastérbe elérhető helyre és a flakonra kötni.Nekem a flakon a kesztyűtartó alatti kis polcon van ott facául beszorul nem mozog és elérhető is.
Áááá, festéh... Vigyorog
Még azért megpróbálok futni pár kört, de lehet, ez lesz a vége.
ápdéjt: a 20 fok feletti hőmérséklet megjelenésével az indítási probléma eltűnt, így már belőni sem tudom Mosolyog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #354 Dátum: 2010. Június 09. - 12:24:56 »

Itt folytatva a tuningban elkezdődött beszélgetést.

Érdekes módon az aktuális KRESZ-ben(http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM) nincs a gázüzemű gépjárművekre vonatkozó tiltó tábla (tehát a parkolóházaknál kitett tábla nincs benne a jogszabályban), de a behajtást szabályozó (tiltó) rendelet(?), jogszabály(?) létezik.

"Lehetséges-e mélygarázsban vagy parkolóházban gázautóval parkolni?

Magyarországon a jelenlegi hatósági rendelkezések alapján csak a talajszintnél mélyebben elhelyezkedő mélygarázsokba és parkolóházakba gázüzemű gépkocsival tilos behajtani. Ennek oka, hogy az esetlegesen kiszivárgó autógáz (melynek valószínűsége minimális, gyakorlatilag nulla), a levegőnél nehezebb, színtelen anyag így a padlószint közelében összegyűlve a levegővel robbanóképes elegyet alkothat. Tehát emeletes parkolóházakban, kiszellőztetett garázsokban nyugodtan parkolhatunk gázautóval.

Magánterületeken, családi házak garázsában ha a padlószinten szellőző nyílásokat alakítunk ki, ahol a szivárgó gáz a szabadba távozhat, akkor nyugodtan leállíthatjuk gépkocsinkat. A kereskedelmi forgalomban kaphatóak háztartási jelzőkészülékek is, az alsó robbanási határérték 20%-nál riasztójelzést adnak vagy egy szellőzető rendszert indítanak be.

Az EU államokban már bevezetés alatt áll egy olyan törvény illetve minőségbiztosítási rendszer a gázalkatrész gyártásban, melyek együttesen lehetővé teszik minden parkolóházban és mélygarázsban a parkolást."
(forrás:http://www.medic-car.hu/oldal.php?oid=34)

A fentiekből kiolvasható, hogy nem az számít van-e a parkolónak teteje, hanem az, hogy a föld felszínéhez képest magasabban vagy alacsonyabban van-e a parkoló kialakítva.
Naplózva
atimuhi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #355 Dátum: 2010. Június 12. - 08:41:36 »

Sziasztok !

A tapasztalataim irnám le:
 Január vége óta járok tisztán etanol -al.  1.4 az autóm.Télen a legnagyobb hidegben is úgy indult, mintha benyó lenne benne.
Az én átalakítóm hunflex es. van rajta hőmérséklet érzékelő a hidegindításhoz. én kb 2000 km teszek meg vele havonta, nekem már megtérült az ára. egyébként 39900 ért vettem beszerelték 10000.- csatlakozókkal együtt.
A fogyasztása benyóval 7 l körül volt most ez a nyári melegben a klímával durván 8.1 l. igaz városban nem sokat járok, én vidéken lakom. Én maximálisan meg vagyok vele elégedve, most voltam műszakin azt mondta a vizsgabiztos, hogy nem hiszi e,l de a co értékem az egyharmadára esett vissza.  Akkor mondtam meg hogy etanollal járok. összefoglalva jó döntés volt hogy beszereltettem, én merem ajánlani mindenkinek.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #356 Dátum: 2010. Június 13. - 07:42:12 »

Sziasztok !

A tapasztalataim irnám le:
 Január vége óta járok tisztán etanol -al.  1.4 az autóm.Télen a legnagyobb hidegben is úgy indult, mintha benyó lenne benne.
Az én átalakítóm hunflex es. van rajta hőmérséklet érzékelő a hidegindításhoz. én kb 2000 km teszek meg vele havonta, nekem már megtérült az ára. egyébként 39900 ért vettem beszerelték 10000.- csatlakozókkal együtt.
A fogyasztása benyóval 7 l körül volt most ez a nyári melegben a klímával durván 8.1 l. igaz városban nem sokat járok, én vidéken lakom. Én maximálisan meg vagyok vele elégedve, most voltam műszakin azt mondta a vizsgabiztos, hogy nem hiszi e,l de a co értékem az egyharmadára esett vissza.  Akkor mondtam meg hogy etanollal járok. összefoglalva jó döntés volt hogy beszereltettem, én merem ajánlani mindenkinek.
Egy kérdésem lenne: a hidegindításid hogy van beállítva? Nekem majdnem csutkán van, de közelsem produkálja a benzines indítást.
Naplózva
nandika
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #357 Dátum: 2010. Június 13. - 13:21:08 »

én kb 3 honapja járok etanollal és nem keverve csak tisztán semmit nem lehet észre venni csak reggelente nem indul elsőre ja és semmi átalakitás nincs benne minden a gyári. A kocsi 1.6swelite 4 éves és 200000km van benne
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #358 Dátum: 2010. Június 13. - 15:21:06 »

én kb 3 honapja járok etanollal és nem keverve csak tisztán semmit nem lehet észre venni csak reggelente nem indul elsőre ja és semmi átalakitás nincs benne minden a gyári. A kocsi 1.6swelite 4 éves és 200000km van benne
Hmmm Majd ha a szelepek elégnek a szerény keverék miatt ne idegeskedj. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #359 Dátum: 2010. Június 13. - 20:33:54 »

OMV tankolás számla 4,4% feletti bioetanolt ír. Pogányi reptér kútja 4,4% alattit. MOL semmi ilyet nem ír rá.
Kérdésem: amikor vegyes benzin-E85 takolást csináltok, akkor számításba veszitek a benzin etanol tartalmat?
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 78   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!