gatsy
|
|
« Hozzászólás #255 Dátum: 2010. Március 18. - 09:14:01 » |
|
Úgy néz ki, hogy a FlexPro helyett HunFlex E85-ös átalakító lesz a gépben.
Ha olcsón akarsz Hunflexet, keresd a másik fórumon Zsolthyundai-t, tud szerezni majdnem fél áron. AZ olcsóság mellett fontos lenne a gyorsaság is, mert most van lé. Megbeszerelni sem szeretném, nehogy elkur...jantsam magam közben, hogy "Az istálát!" Küldtem PÜt. Kérlek küldd át az a képet, mert nem hajlandó megnyitni. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #256 Dátum: 2010. Március 18. - 10:17:45 » |
|
Beszéltem a bábolnai beszerelővel. Kicsit necces a dolog, mivel a legutóbbi Lacettiben pl. Delphi csatlakozó volt, ráadásul olyan, amihez nincs megfelelő csatlakozója. Kezd érdekes lenni. Ráadásul a HunFelx Classicban egyáltalán nincs hidegindító modul, csak a DeLux verzióban, ami plusz 10.000 kemény magyar devizába kerül(Classic 29.500, DL 39.500) plusz 10.000 a beszerelés. Ennyiből már elmegyek Salgótarjánba a FlexProért ami 16.000, alapból hidegindító potival, plusz 10.000 a besz. és ca. 40l benzinből megfordulok, plusz kirándultunk is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blende
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Hozzászólás #257 Dátum: 2010. Március 18. - 10:51:09 » |
|
Sziasztok! Én is gyorsan rákattantam gyorsan a hunflex témára! Beszéltem egy pesti beszerelő szakemberrel. Azt mondta, hogy lacettibe gond nélkül szereli, most is éppen vár egy 1.4-es. Viszont amivel számolni kell szerinte a 15-20 százalékos fogyasztás növekedéssel! ja, és classic már nincs is, nem gyártják, vagy mi, csak a 29ezres deluxe. Olvastam valami homályos utalást, hogy van olcsóbban is! Tud valaki segítséget ez ügyben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #258 Dátum: 2010. Március 18. - 11:18:23 » |
|
Sziasztok! Én is gyorsan rákattantam gyorsan a hunflex témára! Beszéltem egy pesti beszerelő szakemberrel. Azt mondta, hogy lacettibe gond nélkül szereli, most is éppen vár egy 1.4-es. Viszont amivel számolni kell szerinte a 15-20 százalékos fogyasztás növekedéssel! ja, és classic már nincs is, nem gyártják, vagy mi, csak a 29ezres deluxe. Olvastam valami homályos utalást, hogy van olcsóbban is! Tud valaki segítséget ez ügyben?
A Delux 39500
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blende
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Hozzászólás #259 Dátum: 2010. Március 18. - 11:44:25 » |
|
39500??? pláne!!! De most látom a flexpro-ról írtatok, na megkeresem akkor azt, hogy milyen is:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #260 Dátum: 2010. Március 18. - 11:50:34 » |
|
40e körül én inkább ilyet vennék. E85 Power
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #262 Dátum: 2010. Március 18. - 13:14:54 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 18. - 13:24:47 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #263 Dátum: 2010. Március 18. - 15:12:11 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van. Már írtam mailt, de még nincs válasz. A csati kisebb gond, mert a szerelő mondta, hogy megoldja forrasztással is, mert a cserecsatik eléggé gagyik, nem venne mérget rá, hogy nem lesznek kontakthibásak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #264 Dátum: 2010. Március 18. - 19:20:55 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van. Már írtam mailt, de még nincs válasz. A csati kisebb gond, mert a szerelő mondta, hogy megoldja forrasztással is, mert a cserecsatik eléggé gagyik, nem venne mérget rá, hogy nem lesznek kontakthibásak... Én azért előtte megpróbálok játszani eggyet az injektorral.Az opelé pont eggyezik meg a csati is.Havernak bontója van és kipróbálom egy 1.8-ba valóval ha az kevés akkor a 2.0-el.Ha ez igy működik akkor egy tizesből megvan az átalakitás.De szerintem amugy is kellene nagyobb injektort betenni aki átalakitózik is mert véleményem szerint a gyári injektor kicsi a nagyobb üzemanyaghozamhoz,és idő előtt tönkremegy.Az a baj hallottam már,meg olvastam annyi mindet erről a dologról én sem tudom mi az igaz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 18. - 19:26:25 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #265 Dátum: 2010. Március 20. - 19:34:27 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van. Már írtam mailt, de még nincs válasz. A csati kisebb gond, mert a szerelő mondta, hogy megoldja forrasztással is, mert a cserecsatik eléggé gagyik, nem venne mérget rá, hogy nem lesznek kontakthibásak... Én azért előtte megpróbálok játszani eggyet az injektorral.Az opelé pont eggyezik meg a csati is.Havernak bontója van és kipróbálom egy 1.8-ba valóval ha az kevés akkor a 2.0-el.Ha ez igy működik akkor egy tizesből megvan az átalakitás.De szerintem amugy is kellene nagyobb injektort betenni aki átalakitózik is mert véleményem szerint a gyári injektor kicsi a nagyobb üzemanyaghozamhoz,és idő előtt tönkremegy.Az a baj hallottam már,meg olvastam annyi mindet erről a dologról én sem tudom mi az igaz. Milyen befecskendező van benn neked ,hogy Delphi DE1 csati van rajt mert csak az 1,4 aveo és 1.8 F18D motorkódú Lacettit szerelték ilyennel az alap a Bosch EV1.Az átalakító pont tovább tartja nyitva a befecskendezőt a hejedben nem kevernék a befecskendezőkkel a végén még valami nagyobb kárt okozol!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #266 Dátum: 2010. Március 21. - 00:28:37 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van. Már írtam mailt, de még nincs válasz. A csati kisebb gond, mert a szerelő mondta, hogy megoldja forrasztással is, mert a cserecsatik eléggé gagyik, nem venne mérget rá, hogy nem lesznek kontakthibásak... Én azért előtte megpróbálok játszani eggyet az injektorral.Az opelé pont eggyezik meg a csati is.Havernak bontója van és kipróbálom egy 1.8-ba valóval ha az kevés akkor a 2.0-el.Ha ez igy működik akkor egy tizesből megvan az átalakitás.De szerintem amugy is kellene nagyobb injektort betenni aki átalakitózik is mert véleményem szerint a gyári injektor kicsi a nagyobb üzemanyaghozamhoz,és idő előtt tönkremegy.Az a baj hallottam már,meg olvastam annyi mindet erről a dologról én sem tudom mi az igaz. Milyen befecskendező van benn neked ,hogy Delphi DE1 csati van rajt mert csak az 1,4 aveo és 1.8 F18D motorkódú Lacettit szerelték ilyennel az alap a Bosch EV1.Az átalakító pont tovább tartja nyitva a befecskendezőt a hejedben nem kevernék a befecskendezőkkel a végén még valami nagyobb kárt okozol! A befecskendezö még gyári,és hogy a csati miért ilyen azt nem tudom.Én nem cseréltem csak megnéztem.1 napos kora ota van nálam igy valószinű igy adták ki,de lehet márkaszervizes okoskodás volt vele.Majd egy évig szalonban állt! ténleg uj autó hány év műszakit kap?Az injektort pedig kimérve fogom betenni hogy ne legyen gond és a kellő ohm-ra ba lessz lőve.Josh segit majd.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 21. - 00:31:09 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #267 Dátum: 2010. Március 21. - 08:13:36 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van. Már írtam mailt, de még nincs válasz. A csati kisebb gond, mert a szerelő mondta, hogy megoldja forrasztással is, mert a cserecsatik eléggé gagyik, nem venne mérget rá, hogy nem lesznek kontakthibásak... Én azért előtte megpróbálok játszani eggyet az injektorral.Az opelé pont eggyezik meg a csati is.Havernak bontója van és kipróbálom egy 1.8-ba valóval ha az kevés akkor a 2.0-el.Ha ez igy működik akkor egy tizesből megvan az átalakitás.De szerintem amugy is kellene nagyobb injektort betenni aki átalakitózik is mert véleményem szerint a gyári injektor kicsi a nagyobb üzemanyaghozamhoz,és idő előtt tönkremegy.Az a baj hallottam már,meg olvastam annyi mindet erről a dologról én sem tudom mi az igaz. Milyen befecskendező van benn neked ,hogy Delphi DE1 csati van rajt mert csak az 1,4 aveo és 1.8 F18D motorkódú Lacettit szerelték ilyennel az alap a Bosch EV1.Az átalakító pont tovább tartja nyitva a befecskendezőt a hejedben nem kevernék a befecskendezőkkel a végén még valami nagyobb kárt okozol! A befecskendezö még gyári,és hogy a csati miért ilyen azt nem tudom.Én nem cseréltem csak megnéztem.1 napos kora ota van nálam igy valószinű igy adták ki,de lehet márkaszervizes okoskodás volt vele.Majd egy évig szalonban állt! ténleg uj autó hány év műszakit kap?Az injektort pedig kimérve fogom betenni hogy ne legyen gond és a kellő ohm-ra ba lessz lőve.Josh segit majd. Biztos,hogy jól megnézted? 4 év műszaki
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #268 Dátum: 2010. Március 21. - 10:42:07 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van. Már írtam mailt, de még nincs válasz. A csati kisebb gond, mert a szerelő mondta, hogy megoldja forrasztással is, mert a cserecsatik eléggé gagyik, nem venne mérget rá, hogy nem lesznek kontakthibásak... Én azért előtte megpróbálok játszani eggyet az injektorral.Az opelé pont eggyezik meg a csati is.Havernak bontója van és kipróbálom egy 1.8-ba valóval ha az kevés akkor a 2.0-el.Ha ez igy működik akkor egy tizesből megvan az átalakitás.De szerintem amugy is kellene nagyobb injektort betenni aki átalakitózik is mert véleményem szerint a gyári injektor kicsi a nagyobb üzemanyaghozamhoz,és idő előtt tönkremegy.Az a baj hallottam már,meg olvastam annyi mindet erről a dologról én sem tudom mi az igaz. Milyen befecskendező van benn neked ,hogy Delphi DE1 csati van rajt mert csak az 1,4 aveo és 1.8 F18D motorkódú Lacettit szerelték ilyennel az alap a Bosch EV1.Az átalakító pont tovább tartja nyitva a befecskendezőt a hejedben nem kevernék a befecskendezőkkel a végén még valami nagyobb kárt okozol! A befecskendezö még gyári,és hogy a csati miért ilyen azt nem tudom.Én nem cseréltem csak megnéztem.1 napos kora ota van nálam igy valószinű igy adták ki,de lehet márkaszervizes okoskodás volt vele.Majd egy évig szalonban állt! ténleg uj autó hány év műszakit kap?Az injektort pedig kimérve fogom betenni hogy ne legyen gond és a kellő ohm-ra ba lessz lőve.Josh segit majd. Biztos,hogy jól megnézted? 4 év műszaki Igazad van kimentem megnézni.De most nemtudom honnan jött a delphi csati nekem.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #269 Dátum: 2010. Március 21. - 13:08:39 » |
|
Magyar Daewoo és Chevrolett klubra regizz be és ott keresd Zsolthyudai nevü felhasználót.Az átalakitót ő 22000EFt-ért hozza(hideginditós) kedvezménnyel+5000 ha usb csatis pc-ről állitható verzió kell.Csalakakozót meg itt könnyebb megálapitani milyen is kell. http://www.e85tuning.hu/csatlakozok.php Az enyémbe Delphi DE1 van. Már írtam mailt, de még nincs válasz. A csati kisebb gond, mert a szerelő mondta, hogy megoldja forrasztással is, mert a cserecsatik eléggé gagyik, nem venne mérget rá, hogy nem lesznek kontakthibásak... Én azért előtte megpróbálok játszani eggyet az injektorral.Az opelé pont eggyezik meg a csati is.Havernak bontója van és kipróbálom egy 1.8-ba valóval ha az kevés akkor a 2.0-el.Ha ez igy működik akkor egy tizesből megvan az átalakitás.De szerintem amugy is kellene nagyobb injektort betenni aki átalakitózik is mert véleményem szerint a gyári injektor kicsi a nagyobb üzemanyaghozamhoz,és idő előtt tönkremegy.Az a baj hallottam már,meg olvastam annyi mindet erről a dologról én sem tudom mi az igaz. Milyen befecskendező van benn neked ,hogy Delphi DE1 csati van rajt mert csak az 1,4 aveo és 1.8 F18D motorkódú Lacettit szerelték ilyennel az alap a Bosch EV1.Az átalakító pont tovább tartja nyitva a befecskendezőt a hejedben nem kevernék a befecskendezőkkel a végén még valami nagyobb kárt okozol! A befecskendezö még gyári,és hogy a csati miért ilyen azt nem tudom.Én nem cseréltem csak megnéztem.1 napos kora ota van nálam igy valószinű igy adták ki,de lehet márkaszervizes okoskodás volt vele.Majd egy évig szalonban állt! ténleg uj autó hány év műszakit kap?Az injektort pedig kimérve fogom betenni hogy ne legyen gond és a kellő ohm-ra ba lessz lőve.Josh segit majd. Biztos,hogy jól megnézted? 4 év műszaki Igazad van kimentem megnézni.De most nemtudom honnan jött a delphi csati nekem. Én egyelőred maradok az átalakítónál. A fokozatosság híve vagyok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|