WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Dátum: 2008. Január 15. - 13:30:36 » |
|
Tud valaki megbízható izzót, van-e tapasztalat? Ezek a gyáriak max fél évet bírnak és már elegem van, legalább a helyzetjelzőm nem égett ki. Vagy érdemes valami xenont, hátha az tartósabb? Bár azok között is van ami gagyi, úgy hallottam. A szervizben 7000 ft a munkadíj izzócserére, szép.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #1 Dátum: 2008. Január 15. - 13:50:39 » |
|
Tud valaki megbízható izzót, van-e tapasztalat? Ezek a gyáriak max fél évet bírnak és már elegem van, legalább a helyzetjelzőm nem égett ki. Vagy érdemes valami xenont, hátha az tartósabb? Bár azok között is van ami gagyi, úgy hallottam. A szervizben 7000 ft a munkadíj izzócserére, szép.
Ennyiért az összes lámpádba kicserélem, csak szólj. Ha hozol kuncsaftot, kapsz %-ot is! /rabló Brigád! /
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2 Dátum: 2008. Január 16. - 09:10:02 » |
|
Tudjátok-e, hogy mi az a max teljesítmény izzók terén, amit a vezetékköteg elbír. Csak nem a gyári előírás?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sz.gabor
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 308
2.0 TCDi 16V
|
|
« Hozzászólás #3 Dátum: 2008. Január 16. - 09:26:15 » |
|
Tudjátok-e, hogy mi az a max teljesítmény izzók terén, amit a vezetékköteg elbír. Csak nem a gyári előírás?
Nem érdemes a wattokkal játszani, mert a generátor teljesítménye véges! Tégy bele emelt fényerejű izzót. Én a TUNGSRAM-ot használom nekem bejött. Már az előző autómban is ilyen volt a H7-es. Most H4-van a Lacsiban ez 60%-al növelt fényerejű. Látni is lehet vele és a generátort sem eszi meg. kb.2500,-/pár Ha nem bízol a tungsramban biztos van más gyártónak is ilyen, nemtudom. Sok sikert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #4 Dátum: 2008. Január 16. - 12:45:22 » |
|
Tudjátok-e, hogy mi az a max teljesítmény izzók terén, amit a vezetékköteg elbír. Csak nem a gyári előírás?
Nem érdemes a wattokkal játszani, mert a generátor teljesítménye véges! Tégy bele emelt fényerejű izzót. Én a TUNGSRAM-ot használom nekem bejött. Már az előző autómban is ilyen volt a H7-es. Most H4-van a Lacsiban ez 60%-al növelt fényerejű. Látni is lehet vele és a generátort sem eszi meg. kb.2500,-/pár Ha nem bízol a tungsramban biztos van más gyártónak is ilyen, nemtudom. Sok sikert. Azt olvastam, hogy mindenképp megéri a jó márkát választani magasabb áron, mint az olcsóbb utángyártott kínai kakit, ami két hétig bírja.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #5 Dátum: 2008. Január 16. - 12:57:04 » |
|
Tudjátok-e, hogy mi az a max teljesítmény izzók terén, amit a vezetékköteg elbír. Csak nem a gyári előírás?
Nem érdemes a wattokkal játszani, mert a generátor teljesítménye véges! Tégy bele emelt fényerejű izzót. Én a TUNGSRAM-ot használom nekem bejött. Már az előző autómban is ilyen volt a H7-es. Most H4-van a Lacsiban ez 60%-al növelt fényerejű. Látni is lehet vele és a generátort sem eszi meg. kb.2500,-/pár Ha nem bízol a tungsramban biztos van más gyártónak is ilyen, nemtudom. Sok sikert. Azt olvastam, hogy mindenképp megéri a jó márkát választani magasabb áron, mint az olcsóbb utángyártott kínai kakit, ami két hétig bírja. Nekem a Hella is 2 hétig bírta. Utánna jött a Tungsram. Az nagyon bevált. Most a Ladlac féle Super White van benne. Az is sirály!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #6 Dátum: 2008. Január 16. - 13:07:14 » |
|
Nekem az emelt fényerejű Tungsram van Lacciban és a Nexiában is bevált!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #7 Dátum: 2008. Január 17. - 16:59:38 » |
|
Tudjátok-e, hogy mi az a max teljesítmény izzók terén, amit a vezetékköteg elbír. Csak nem a gyári előírás?
Nem érdemes a wattokkal játszani, mert a generátor teljesítménye véges! Tégy bele emelt fényerejű izzót. Én a TUNGSRAM-ot használom nekem bejött. Már az előző autómban is ilyen volt a H7-es. Most H4-van a Lacsiban ez 60%-al növelt fényerejű. Látni is lehet vele és a generátort sem eszi meg. kb.2500,-/pár Ha nem bízol a tungsramban biztos van más gyártónak is ilyen, nemtudom. Sok sikert. Azt olvastam, hogy mindenképp megéri a jó márkát választani magasabb áron, mint az olcsóbb utángyártott kínai kakit, ami két hétig bírja. Most a Ladlac féle Super White van benne. Az is sirály! Hol tudok ilyet venni a közelemben? Aztán megyek Laci-mesterhez!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #8 Dátum: 2008. Január 17. - 19:57:08 » |
|
Tudjátok-e, hogy mi az a max teljesítmény izzók terén, amit a vezetékköteg elbír. Csak nem a gyári előírás?
Nem érdemes a wattokkal játszani, mert a generátor teljesítménye véges! Tégy bele emelt fényerejű izzót. Én a TUNGSRAM-ot használom nekem bejött. Már az előző autómban is ilyen volt a H7-es. Most H4-van a Lacsiban ez 60%-al növelt fényerejű. Látni is lehet vele és a generátort sem eszi meg. kb.2500,-/pár Ha nem bízol a tungsramban biztos van más gyártónak is ilyen, nemtudom. Sok sikert. Azt olvastam, hogy mindenképp megéri a jó márkát választani magasabb áron, mint az olcsóbb utángyártott kínai kakit, ami két hétig bírja. Most a Ladlac féle Super White van benne. Az is sirály! Hol tudok ilyet venni a közelemben? Aztán megyek Laci-mesterhez! Csak vigyázz, mert Athee-nak H4 kell bele! Sedan-ba , Sw-be H7 és H1!!!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #9 Dátum: 2008. Február 23. - 10:20:39 » |
|
Ha valaki xenon szettben gondolkodik,azért előtte olvassa el! http://www.a2.hu/cikk.php?id=1332
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #10 Dátum: 2008. Február 23. - 22:16:14 » |
|
Köszi, hogy feltetted.El is ment a kedvem tőle, pedig kacérkodtam a gondolattal.Így marad az eddig is bevált nagyobb teljesítményű izzó.Igaz én csak a refit és a ködlámpát cseréltem ki.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #11 Dátum: 2008. Február 24. - 09:35:42 » |
|
Köszi, hogy feltetted.El is ment a kedvem tőle, pedig kacérkodtam a gondolattal.Így marad az eddig is bevált nagyobb teljesítményű izzó.Igaz én csak a refit és a ködlámpát cseréltem ki. Akkor a kérdés részemről is lezárult, köszi az infót... (Most kereshetek más helyet annak a 30-40 rongynak, a fenébe... )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #12 Dátum: 2008. Február 24. - 12:07:43 » |
|
Köszi, hogy feltetted.El is ment a kedvem tőle, pedig kacérkodtam a gondolattal.Így marad az eddig is bevált nagyobb teljesítményű izzó.Igaz én csak a refit és a ködlámpát cseréltem ki. Akkor a kérdés részemről is lezárult, köszi az infót... (Most kereshetek más helyet annak a 30-40 rongynak, a fenébe... ) Ne keress tovább!!! Itt vagyok...már utalhatod is. A bankszámlaszámom a köv: xxxx-xxxxxx......
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #13 Dátum: 2008. Február 24. - 13:07:26 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #14 Dátum: 2008. Március 09. - 16:37:33 » |
|
Mivel ma lacsis napot tartottam, úgy gondoltam kicserélem a kék (ami fehér) helyzetjelzőket ledesekre. Hmmm....hát zongorázni lehet a különbséget. Sokkal szebb fénye van. Már csak arra leszek kiváncsi, mennyit bír ki.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
|