Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 13:37:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 405440 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2025 Dátum: 2015. Október 04. - 18:55:14 »

uff!
A beltéri/csomagtéri világítás mivel van egy biztosítékon?

Hogy megválaszoljam saját kérdésem: ef19-es biztosíték.

http://lacetti.com.ua/manual/EN/documents/Nubira-Lacetti/ewd-rhd-j/5J2_4.en.html

Ami az orosz/ukrán fórumokon nincs fent a Lacsiról, az nem létezik.
Látod, választ nem kapsz a kérdésedre, csak kioktatást. 
Pedig egy "hozzáértő" segítőkész, profi szerelőnek utánanézni ez nem lehet több 5 percnél!!! /szerintem/
De ezzel zárnám is a gondolat menetemet!!!  Kacsint Kacsint Kacsint Kacsint

További negatív reagálásokat törölni fogom. 



az ,hogy előveszel egy próbalámát és mérsz az miért kioktatás???
ez csak lustaság és mástól várunk csodát effektus a próbalámpa elővétele és a biztosítékok átnézése cserével együtt nincs 5 perc!
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #2026 Dátum: 2015. Október 12. - 12:24:29 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy a motortéri biztosíték csoportban lévő jobb első tompított biztosíték is jó, a jobb első H4-es izzó is jó, a jobb első tompított mégsem világít. Az izzó is, a biztosíték is jó volt, de a biztonság kedvéért mindkettőt újra cseréltem, mégsem világít.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #2027 Dátum: 2015. Október 12. - 16:05:07 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy a motortéri biztosíték csoportban lévő jobb első tompított biztosíték is jó, a jobb első H4-es izzó is jó, a jobb első tompított mégsem világít. Az izzó is, a biztosíték is jó volt, de a biztonság kedvéért mindkettőt újra cseréltem, mégsem világít.
A műszerfal oldalában lévő táblán nincs rossz biztosíték?
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #2028 Dátum: 2015. Október 12. - 20:18:35 »

Műszerfali táblában lévő biztosíték az első, utána a vezetékelés hibájára gyanakodnék. Vagy kapcsoló. De ha a biztosítékok jók, és az izzó helyén nem tudok feszültséget mérni, egész biztosan rohannék egy autóvillamosságishoz, mert a vezetékelést a jóég tudja hol merre tekereg.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #2029 Dátum: 2015. Október 12. - 21:22:29 »

Műszerfali táblában lévő biztosíték az első, utána a vezetékelés hibájára gyanakodnék. Vagy kapcsoló. De ha a biztosítékok jók, és az izzó helyén nem tudok feszültséget mérni, egész biztosan rohannék egy autóvillamosságishoz, mert a vezetékelést a jóég tudja hol merre tekereg.
Műszerfali táblában az üzemeltetési kézikönyv szerint nincs tompított világítással kapcsolatos biztosíték. Ha kapcsoló probléma lenne, akkor a többi világítást se kapcsolná (a jobb oldali lámpatestben csak a tompított nem világít, a fényszóró is működik). Feszültséget sajnos nem tudok mérni, mert nincs ilyen műszerem.
Most már csak azon gondolkodom, hogy Dunakeszire vigyem az autót Tomyhoz, vagy Rákos Misihez a XVII.ker. Gőzös u. 30-ba. Lehet, hogy az utóbbit választom, mert ő autóvillamossági szerelő. Még alszok rá egyet.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #2030 Dátum: 2015. Október 14. - 15:02:12 »

Így jár az, aki szemüveg nélkül nem lát jól. Mivel 100%-osan megbíztam az újonnan vásárolt H4-es izzóban, ezért szemüvegben meg sem vizsgáltam, így nem láthattam, hogy a szál - alig láthatóan ugyan - de el volt szakadva. Ezért nem világított a jobb első tompítottam az izzó csere után sem. Ráadásul a védő sapkáról is megfeledkeztem. A szerelő kérdezte, hogy hol van, akkor eszméltem rá, hogy azt bizony valahol elhagytam, mert amikor levettem, azt hiszem, a motor burkolatra raktam rá.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #2031 Dátum: 2015. Október 14. - 16:48:12 »

Így jár az, aki szemüveg nélkül nem lát jól. Mivel 100%-osan megbíztam az újonnan vásárolt H4-es izzóban, ezért szemüvegben meg sem vizsgáltam, így nem láthattam, hogy a szál - alig láthatóan ugyan - de el volt szakadva. Ezért nem világított a jobb első tompítottam az izzó csere után sem. Ráadásul a védő sapkáról is megfeledkeztem. A szerelő kérdezte, hogy hol van, akkor eszméltem rá, hogy azt bizony valahol elhagytam, mert amikor levettem, azt hiszem, a motor burkolatra raktam rá.

A boltunkban én ezért tesztelem eladás előtt az izzókat. Jártam már úgy én is olyan autónál aminél ki kell venni a lámpát (sedan és kombi Lacsi ) rossz volt az új izzó nem teszteltem le szedhettem szét újból!
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #2032 Dátum: 2015. Október 15. - 11:52:06 »

Így jár az, aki szemüveg nélkül nem lát jól. Mivel 100%-osan megbíztam az újonnan vásárolt H4-es izzóban, ezért szemüvegben meg sem vizsgáltam, így nem láthattam, hogy a szál - alig láthatóan ugyan - de el volt szakadva. Ezért nem világított a jobb első tompítottam az izzó csere után sem. Ráadásul a védő sapkáról is megfeledkeztem. A szerelő kérdezte, hogy hol van, akkor eszméltem rá, hogy azt bizony valahol elhagytam, mert amikor levettem, azt hiszem, a motor burkolatra raktam rá.

A boltunkban én ezért tesztelem eladás előtt az izzókat. Jártam már úgy én is olyan autónál aminél ki kell venni a lámpát (sedan és kombi Lacsi ) rossz volt az új izzó nem teszteltem le szedhettem szét újból!

Én ezért az izzó berakása után, de a lámpa visszaszerelése előtt ki szoktam próbálni.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2033 Dátum: 2015. Október 15. - 12:15:08 »

Így jár az, aki szemüveg nélkül nem lát jól. Mivel 100%-osan megbíztam az újonnan vásárolt H4-es izzóban, ezért szemüvegben meg sem vizsgáltam, így nem láthattam, hogy a szál - alig láthatóan ugyan - de el volt szakadva. Ezért nem világított a jobb első tompítottam az izzó csere után sem. Ráadásul a védő sapkáról is megfeledkeztem. A szerelő kérdezte, hogy hol van, akkor eszméltem rá, hogy azt bizony valahol elhagytam, mert amikor levettem, azt hiszem, a motor burkolatra raktam rá.

A boltunkban én ezért tesztelem eladás előtt az izzókat. Jártam már úgy én is olyan autónál aminél ki kell venni a lámpát (sedan és kombi Lacsi ) rossz volt az új izzó nem teszteltem le szedhettem szét újból!

Én ezért az izzó berakása után, de a lámpa visszaszerelése előtt ki szoktam próbálni.
Kacsint Mosolyog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2034 Dátum: 2015. Október 16. - 10:46:45 »

Én ezért az izzó berakása után, de a lámpa visszaszerelése előtt ki szoktam próbálni.
Ez természetes  Kacsint Már csak azért is, mert pl én a vetítési képet is leellenőrzöm mielőtt visszacsavarozok mindent, hogy nem-e ferdén tettem bele az izzót   Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #2035 Dátum: 2015. Október 16. - 15:59:42 »

Én ezért az izzó berakása után, de a lámpa visszaszerelése előtt ki szoktam próbálni.
Én izzó csere esetén nem szoktam a lámpát kiszerelni (öt ajtós Lacetti), csak a záró (védő?) kupakot csavarom le, lehúzom az izzóról a csatlakozót, kiveszem az izzót a helyéről, újat be, csatlakozót rá, kipróbál, záró (védő?) kupak vissza.
Most azonban a csere izzó nem világított, tehát a záró (védő?) kupakot se tettem vissza (mert a bosszúságtól elfeledkeztem róla), így valahol menet közben elhagytam. Próbáltam a Schillernél újat venni (ők vannak hozzám a legközelebb), de hosszas bogarászás után kiderült, hogy csak komplett lámpával együtt lehet kapni. Erre mondom én, hogy ügyes. Még jó, hogy nem egy egész autót kell megvenni egy apró alkatrész miatt. Mielőtt Chevi bontót kerestem volna, még felhívtam a Csángó utcában található Daewoo-Chevrolet üzletet is (aránylag az is közel van hozzám), a tulaj kapásból mondta, hogy újonnan ilyen nem kapható. 10 másodperc múlva visszahívott, hogy ha jó nekem bontott is, az éppen van neki. Jó volt nekem a bontott is, így ez a gondom megoldódott.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2036 Dátum: 2015. Október 16. - 20:13:00 »

Most, őszintén, ki nem sz.rja le, hogy nincs meg a védőkupak....nekem 4 éve nincs meg, (amit sokadmagával a szakszervízben hagytak el) mégis a küszöb tűnt el 10 év alatt nyomtalanul...ez az autó ( 5 ajtós) annyira vicc, a maga 3 milliós árával, hogy a 4 éves, 2 millióért vett H astra kombi nem is mérhető hozzá.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2037 Dátum: 2015. Október 16. - 21:03:30 »

Most, őszintén, ki nem sz.rja le, hogy nincs meg a védőkupak....nekem 4 éve nincs meg, (amit sokadmagával a szakszervízben hagytak el) mégis a küszöb tűnt el 10 év alatt nyomtalanul...ez az autó ( 5 ajtós) annyira vicc, a maga 3 milliós árával, hogy a 4 éves, 2 millióért vett H astra kombi nem is mérhető hozzá.

Nem értem miért mondod,hogy vicc.
Egy autó újkori árát ne hasonlitsd a másik használt árához egy kombit egy 5 ajtóshoz ,amúgy egy H Astra utastere sokkal kisebb mint a Lacettié én pl NEM férek el benn kényelmesen magam mögé pedig nem tudok beülni.
Küszöb valószínűleg a benn álló víztől rohadt el de ez legyen a legnagyobb baja 40.000ft ból megcsinálja egy lakatos.. az Astrára egy CIM modul többe kerül
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2038 Dátum: 2015. Október 17. - 08:04:59 »

Hát az astra után félek a lacettivel menni, mert úgy imbolyog mint a keljfeljancsi...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2039 Dátum: 2015. Október 17. - 17:57:48 »

Hát az astra után félek a lacettivel menni, mert úgy imbolyog mint a keljfeljancsi...


talán lengéscsillapítót kellene cserélned és nem imbolyogna,sokkal stabilabb a Lacetti ha jók a gátlók és a rávaló gumik vannak rajt mint az Astra a merev hídjával
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!