Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 10:24:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 397048 alkalommal)
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1725 Dátum: 2012. November 10. - 20:15:25 »

Sziasztok!

Tegnap délután már sötétben Hatvanba kellett mennem. Tudtam, hogy a bal első helyzetjelzőm nem világít, de ez nem aggasztott, hiszen menet közben úgysem a helyzetjelzőt használom. Amikor Pest határában kiértem a közvilágítási lámpák fényköréből, akkor vettem észre, hogy a bal oldali tompítottam se világít. Gondoltam, hogy ha majd beérek Fótra, a benzinkútnál lesz elég fény ahhoz, hogy ki tudjam cserélni az ízzót. Nagy nehezen ki is cseréltem, mert látni semmit sem láttam, de csalódnom kellett, mert ez sem világított (a fényszóró világított). Visszajöttem a Pest határában lévő Auchan (volt Cora) áruházba, vettem egy Osram ízzót (499 Ft), majd a parkolóban ki is cseréltem. Ez sem világított (a fényszóró világított). Hát nem voltam boldog, de egy hirtelen ötlettől vezérelve ráadtam a gyújtást. Nem akartam hinni a szememnek. Világított. Levettem a gyújtást, elaludt. De csak a bal első.
Tudna nekem valaki magyarázatot adni arra, hogy a bal első tompított világítás miért csak akkor hajlandó működni, ha a gyújtás is rá van kapcsolva? 
Az enyém mind a két oldalt csak akkor világít ha a gyújtást is ráadom Ha leveszem akkor csakis a helyzetjelzők működnek,gondolom direkt így van kitalálva, ha rajta felejtenénk a világítást akkor se merüljön le az aksi rövid időn belül.....
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1726 Dátum: 2012. November 11. - 02:52:56 »

Sziasztok!

Tegnap délután már sötétben Hatvanba kellett mennem. Tudtam, hogy a bal első helyzetjelzőm nem világít, de ez nem aggasztott, hiszen menet közben úgysem a helyzetjelzőt használom. Amikor Pest határában kiértem a közvilágítási lámpák fényköréből, akkor vettem észre, hogy a bal oldali tompítottam se világít. Gondoltam, hogy ha majd beérek Fótra, a benzinkútnál lesz elég fény ahhoz, hogy ki tudjam cserélni az ízzót. Nagy nehezen ki is cseréltem, mert látni semmit sem láttam, de csalódnom kellett, mert ez sem világított (a fényszóró világított). Visszajöttem a Pest határában lévő Auchan (volt Cora) áruházba, vettem egy Osram ízzót (499 Ft), majd a parkolóban ki is cseréltem. Ez sem világított (a fényszóró világított). Hát nem voltam boldog, de egy hirtelen ötlettől vezérelve ráadtam a gyújtást. Nem akartam hinni a szememnek. Világított. Levettem a gyújtást, elaludt. De csak a bal első.
Tudna nekem valaki magyarázatot adni arra, hogy a bal első tompított világítás miért csak akkor hajlandó működni, ha a gyújtás is rá van kapcsolva? 
Az enyém mind a két oldalt csak akkor világít ha a gyújtást is ráadom Ha leveszem akkor csakis a helyzetjelzők működnek,gondolom direkt így van kitalálva, ha rajta felejtenénk a világítást akkor se merüljön le az aksi rövid időn belül.....
Én is éppen ezt akartam mondani...hogy világít a tompítottad gyújtás nélkül?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1727 Dátum: 2012. November 11. - 07:53:28 »

Sziasztok!

Tegnap délután már sötétben Hatvanba kellett mennem. Tudtam, hogy a bal első helyzetjelzőm nem világít, de ez nem aggasztott, hiszen menet közben úgysem a helyzetjelzőt használom. Amikor Pest határában kiértem a közvilágítási lámpák fényköréből, akkor vettem észre, hogy a bal oldali tompítottam se világít. Gondoltam, hogy ha majd beérek Fótra, a benzinkútnál lesz elég fény ahhoz, hogy ki tudjam cserélni az ízzót. Nagy nehezen ki is cseréltem, mert látni semmit sem láttam, de csalódnom kellett, mert ez sem világított (a fényszóró világított). Visszajöttem a Pest határában lévő Auchan (volt Cora) áruházba, vettem egy Osram ízzót (499 Ft), majd a parkolóban ki is cseréltem. Ez sem világított (a fényszóró világított). Hát nem voltam boldog, de egy hirtelen ötlettől vezérelve ráadtam a gyújtást. Nem akartam hinni a szememnek. Világított. Levettem a gyújtást, elaludt. De csak a bal első.
Tudna nekem valaki magyarázatot adni arra, hogy a bal első tompított világítás miért csak akkor hajlandó működni, ha a gyújtás is rá van kapcsolva? 
Az enyém mind a két oldalt csak akkor világít ha a gyújtást is ráadom Ha leveszem akkor csakis a helyzetjelzők működnek,gondolom direkt így van kitalálva, ha rajta felejtenénk a világítást akkor se merüljön le az aksi rövid időn belül.....
Én is éppen ezt akartam mondani...hogy világít a tompítottad gyújtás nélkül?
Egy kis érdekesség, talán segít. A gázberendezés beszerelésekor lettem figyelmes több Lacetti esetében a következőre. Az akkumulátor tartó alatt van egy igen vaskos kábelköteg, ami a bal első doblemez alól "bújik be" a motortérbe. A gyártók-mint minden más helyen is- spóroltak a vezeték hosszon, ezért feszül és ezen a tájékon remekül ki tud dörzsölődni. Akár több vezeték szigetelése is sérülhet. Ilyen esetben tapasztaltam, hogy szinte szellemjárta hellyé alakul az autó. A legkülönbözőbb agymenéseket képes produkálni, például világítás szempontjából is. Érdemes megnézni, javaslom, hogy az akkut vegyed ki, így jobban látható, hozzáférhető. Nem biztos, hogy nálad is ez a helyzet, de egy "misét" biztosan megér.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1728 Dátum: 2012. November 11. - 14:21:26 »

Helyreállt a rend. Kicseréltem a helyzetjelzőt, ezután (többször is) ellenőriztem a világítást és minden úgy működik, ahogy kell. Ha nincs ráadva a gyújtás, akkor nem világít egyik tompított se (a liftben jutott eszembe, hogy a fényszórót nem próbáltam ki, pénteken gyújtás nélkül is világított). Ezért aztán az akksit nem is szedtem ki (az előttem szóló utalt rá, hogy ott is lehetnek gondok). Hogy mi volt vele pénteken, hogy a jobb oldali tompított gyújtás nélkül is világított, az számomra rejtély marad.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1729 Dátum: 2012. November 11. - 14:52:18 »

Helyreállt a rend. Kicseréltem a helyzetjelzőt, ezután (többször is) ellenőriztem a világítást és minden úgy működik, ahogy kell. Ha nincs ráadva a gyújtás, akkor nem világít egyik tompított se (a liftben jutott eszembe, hogy a fényszórót nem próbáltam ki, pénteken gyújtás nélkül is világított). Ezért aztán az akksit nem is szedtem ki (az előttem szóló utalt rá, hogy ott is lehetnek gondok). Hogy mi volt vele pénteken, hogy a jobb oldali tompított gyújtás nélkül is világított, az számomra rejtély marad.
Én azért nem lennék ennyire megnyugodva. Egy adott hibajelenség csak úgy magától ritkán (szinte soha) nem szokott megjavulni. Ahogy eltűnt, úgy ismét vissza is térhet. Akár sokkal súlyosabb formában is. Nem életszerű, hogy egy helyzetjelző izzó okozta a problémát, műszakilag se találok rá magyarázatot. Én venném a fáradságot. és végignézném a motortéri kábelkorbácsot az említett helyen és a lámpákhoz menő kábeleket is, hogy nincs e sérülésnyom. Aranyszabály:rövidzárlat=hosszú tűz!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1730 Dátum: 2012. November 11. - 14:56:51 »

Helyreállt a rend. Kicseréltem a helyzetjelzőt, ezután (többször is) ellenőriztem a világítást és minden úgy működik, ahogy kell. Ha nincs ráadva a gyújtás, akkor nem világít egyik tompított se (a liftben jutott eszembe, hogy a fényszórót nem próbáltam ki, pénteken gyújtás nélkül is világított). Ezért aztán az akksit nem is szedtem ki (az előttem szóló utalt rá, hogy ott is lehetnek gondok). Hogy mi volt vele pénteken, hogy a jobb oldali tompított gyújtás nélkül is világított, az számomra rejtély marad.
Én azért nem lennék ennyire megnyugodva. Egy adott hibajelenség csak úgy magától ritkán (szinte soha) nem szokott megjavulni. Ahogy eltűnt, úgy ismét vissza is térhet. Akár sokkal súlyosabb formában is. Nem életszerű, hogy egy helyzetjelző izzó okozta a problémát, műszakilag se találok rá magyarázatot. Én venném a fáradságot. és végignézném a motortéri kábelkorbácsot az említett helyen és a lámpákhoz menő kábeleket is, hogy nincs e sérülésnyom. Aranyszabály:rövidzárlat=hosszú tűz!

a dobbetét alatt a karosszériából kijövő részen szokott még kábelköteg probléma lenni
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1731 Dátum: 2012. November 11. - 18:01:08 »

Meggyőztetek, át fogom nézni, de majd csak kedden, mert a YoWindow meteorológiai előrejelző program a XIII. kerületben holnapra esőt jelez. Aki csillag garázsban tartja a kocsiját, annak ezt is figyelembe kell vennie.
Naplózva
holmis20
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1732 Dátum: 2012. November 14. - 18:10:50 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt ezért nem biztos, hogy a megfelelő helyre írtam...
A Lacettimhez (2008.07. havi 5a.) vettem első ködlámpákat és egy új indexkart, melyen van első ködlámpa kapcsoló. Az indexkar beépítésében kérném a segítségetek, hogy az igényel-e szakértelmet, vagy kell-e olyan plusz info ami fontos lehet (pl ki kell-e iktatni a vezetőoldali légzsákot, stb, ilyesmire gondoltam)
Válaszotok előre is köszönöm!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1733 Dátum: 2012. November 14. - 20:36:01 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt ezért nem biztos, hogy a megfelelő helyre írtam...
A Lacettimhez (2008.07. havi 5a.) vettem első ködlámpákat és egy új indexkart, melyen van első ködlámpa kapcsoló. Az indexkar beépítésében kérném a segítségetek, hogy az igényel-e szakértelmet, vagy kell-e olyan plusz info ami fontos lehet (pl ki kell-e iktatni a vezetőoldali légzsákot, stb, ilyesmire gondoltam)
Válaszotok előre is köszönöm!


semmi szakértelmet nem igényel csak a kormányoszlop burkolatot kell levenni viszont az autón nincs teljes egészében előkészítve a ködlámpára ezért szakemberhez kell fordulnod
Naplózva

70/4334431
holmis20
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1734 Dátum: 2012. November 15. - 08:03:49 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt ezért nem biztos, hogy a megfelelő helyre írtam...
A Lacettimhez (2008.07. havi 5a.) vettem első ködlámpákat és egy új indexkart, melyen van első ködlámpa kapcsoló. Az indexkar beépítésében kérném a segítségetek, hogy az igényel-e szakértelmet, vagy kell-e olyan plusz info ami fontos lehet (pl ki kell-e iktatni a vezetőoldali légzsákot, stb, ilyesmire gondoltam)
Válaszotok előre is köszönöm!


semmi szakértelmet nem igényel csak a kormányoszlop burkolatot kell levenni viszont az autón nincs teljes egészében előkészítve a ködlámpára ezért szakemberhez kell fordulnod

Köszönöm a segítséget! Tehát az indexkart ki tudom cserélni, de a ködlámpával forduljak egy autóvillamossági szerelőhöz, ha jól értem? Köszi a segítséget!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1735 Dátum: 2012. November 15. - 09:08:14 »

Sziasztok!
Még új vagyok itt ezért nem biztos, hogy a megfelelő helyre írtam...
A Lacettimhez (2008.07. havi 5a.) vettem első ködlámpákat és egy új indexkart, melyen van első ködlámpa kapcsoló. Az indexkar beépítésében kérném a segítségetek, hogy az igényel-e szakértelmet, vagy kell-e olyan plusz info ami fontos lehet (pl ki kell-e iktatni a vezetőoldali légzsákot, stb, ilyesmire gondoltam)
Válaszotok előre is köszönöm!


semmi szakértelmet nem igényel csak a kormányoszlop burkolatot kell levenni viszont az autón nincs teljes egészében előkészítve a ködlámpára ezért szakemberhez kell fordulnod

Köszönöm a segítséget! Tehát az indexkart ki tudom cserélni, de a ködlámpával forduljak egy autóvillamossági szerelőhöz, ha jól értem? Köszi a segítséget!

igen de akkor már mindent csinálhat a szaki
Naplózva

70/4334431
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1736 Dátum: 2012. November 27. - 18:24:30 »

Arra gondoltam, kiváltom az összeégésre hajlamos csatlakozót (HB) a műszerfal mögül. Hibajelenséget nem tapasztaltam, de úgy gondoltam, jobb megelőzni a bajt. A műszeregység levétele után azonban nem láttam a fotókon látható csatlakozót. Megtaláltam azt, amelyik szintén látható a fotókon, főként piros-rózsaszín és kék vezetékek mennek bele, de a fotókon mellette levő, - ott szétégett - csatlakozót nem találtam, azon a helyen nem jön ki leágazás ilyen csatlakozónak, csak a műszeregység csatlakozó. Lehetséges, hogy máshol van, vagy esetleg bizonyos autóknál nincs is ilyen csatlakozó???
Naplózva
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #1737 Dátum: 2012. December 03. - 18:23:39 »

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok! Kéne egy jó autóvillamossági szerelő. Csak helyzetjelzőm van. Tompított fényszóróm és országúti világításom nincs. Elvittem a kocsit mosóba és utána már nem volt semelyik. Tudtok valakit ajánlani aki gyorsan ránézne? Holnap megyek Németországba dolgozni és kéne az autó.

Köszi a segítséget:
Csaba 



szétégett a műszercsoport mögötti csatid

Sziasztok!

Megkesve bär, de feledve nem...
Sebike nyert. Az a csatlakozo egett szet, amit egyszer "kicsereltek"..vagyis nem lett kicserelve, csak a fele (az akkor meghibäsodott) resz összeforrasztva. A mäsik fele ugy lett hagyva.... Gyors segitsegnek häla, mäsnap kicsit kesve el tudtam indulni.
Azota viszont egy mäsik problema elöjött:
menet közben kikapcsol neha a rädio, de szinte azonnal vissza is kapcsol. Ezt eljätsza egymäs utän 5-10x (epp kedvetöl függöen ahänyszor idegesiteni akar), majd mintha mi sem törtent volna, müködik toväbb. Szerintetek mitöl lehet ez. Mäs äramkimaradäst nem tapasztalok.

Köszi:
Cs
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1738 Dátum: 2012. December 03. - 20:39:54 »

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok! Kéne egy jó autóvillamossági szerelő. Csak helyzetjelzőm van. Tompított fényszóróm és országúti világításom nincs. Elvittem a kocsit mosóba és utána már nem volt semelyik. Tudtok valakit ajánlani aki gyorsan ránézne? Holnap megyek Németországba dolgozni és kéne az autó.

Köszi a segítséget:
Csaba 



szétégett a műszercsoport mögötti csatid

Sziasztok!

Megkesve bär, de feledve nem...
Sebike nyert. Az a csatlakozo egett szet, amit egyszer "kicsereltek"..vagyis nem lett kicserelve, csak a fele (az akkor meghibäsodott) resz összeforrasztva. A mäsik fele ugy lett hagyva.... Gyors segitsegnek häla, mäsnap kicsit kesve el tudtam indulni.
Azota viszont egy mäsik problema elöjött:
menet közben kikapcsol neha a rädio, de szinte azonnal vissza is kapcsol. Ezt eljätsza egymäs utän 5-10x (epp kedvetöl függöen ahänyszor idegesiteni akar), majd mintha mi sem törtent volna, müködik toväbb. Szerintetek mitöl lehet ez. Mäs äramkimaradäst nem tapasztalok.

Köszi:
Cs

előlapi kontakthiba vagy a rádiód kezd megdögleni
Naplózva

70/4334431
mjz104
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Hozzászólás #1739 Dátum: 2013. Január 08. - 11:14:42 »

Sziasztok!
"Jézuska" hozott nekem első ködlámpákat. Érdeklődnék van-e előkészítés legalább vezetékelés szintjén ezekben az autókban 2005-ös 1.4 HB-em van. Bajuszkapcsolót kellene-e mindenképp cserélni, vagy lehetséges egyéb megoldás is? Köszönöm előre is....szép napot  Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!