fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #1635 Dátum: 2012. április 18. - 09:56:33 » |
|
Sziasztok!
Próbálom kiszedni a műszercsoportot (sebességmérő, üzemanyagjelző, vizhőfok mutató, stb...). A két felső csavart kicsavartam, de nem tudom kiszedni, mert még valami, valahol fogja...tudnátok segíteni, hogy miként vehető ki roncsolás mentesen?
Köszi: Csaba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1636 Dátum: 2012. április 18. - 11:54:25 » |
|
Sziasztok!
Próbálom kiszedni a műszercsoportot (sebességmérő, üzemanyagjelző, vizhőfok mutató, stb...). A két felső csavart kicsavartam, de nem tudom kiszedni, mert még valami, valahol fogja...tudnátok segíteni, hogy miként vehető ki roncsolás mentesen?
Köszi: Csaba
Foto segédlet: http://duk63.narod.ru/photoguide_08.html
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1637 Dátum: 2012. április 18. - 11:55:44 » |
|
Sziasztok!
Próbálom kiszedni a műszercsoportot (sebességmérő, üzemanyagjelző, vizhőfok mutató, stb...). A két felső csavart kicsavartam, de nem tudom kiszedni, mert még valami, valahol fogja...tudnátok segíteni, hogy miként vehető ki roncsolás mentesen?
Köszi: Csaba
Le kell szedni a kormány oszlop tetejét takaró műanyagot és a díszlécet. A díszléc együtt van a műszercsoport körül levő kerettel.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #1638 Dátum: 2012. április 18. - 12:06:21 » |
|
Sziasztok!
Próbálom kiszedni a műszercsoportot (sebességmérő, üzemanyagjelző, vizhőfok mutató, stb...). A két felső csavart kicsavartam, de nem tudom kiszedni, mert még valami, valahol fogja...tudnátok segíteni, hogy miként vehető ki roncsolás mentesen?
Köszi: Csaba
Le kell szedni a kormány oszlop tetejét takaró műanyagot és a díszlécet. A díszléc együtt van a műszercsoport körül levő kerettel. Igen, erre rájöttem, de mintha a díszléc két vége rögzítve lenne .... Csak nekem tűnt úgy vagy tényleg így van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1639 Dátum: 2012. április 18. - 12:13:42 » |
|
Sziasztok!
Próbálom kiszedni a műszercsoportot (sebességmérő, üzemanyagjelző, vizhőfok mutató, stb...). A két felső csavart kicsavartam, de nem tudom kiszedni, mert még valami, valahol fogja...tudnátok segíteni, hogy miként vehető ki roncsolás mentesen?
Köszi: Csaba
Le kell szedni a kormány oszlop tetejét takaró műanyagot és a díszlécet. A díszléc együtt van a műszercsoport körül levő kerettel. Igen, erre rájöttem, de mintha a díszléc két vége rögzítve lenne .... Csak nekem tűnt úgy vagy tényleg így van? Fém patentok rögzitik.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #1640 Dátum: 2012. április 18. - 12:16:35 » |
|
Sziasztok!
Próbálom kiszedni a műszercsoportot (sebességmérő, üzemanyagjelző, vizhőfok mutató, stb...). A két felső csavart kicsavartam, de nem tudom kiszedni, mert még valami, valahol fogja...tudnátok segíteni, hogy miként vehető ki roncsolás mentesen?
Köszi: Csaba
Le kell szedni a kormány oszlop tetejét takaró műanyagot és a díszlécet. A díszléc együtt van a műszercsoport körül levő kerettel. Igen, erre rájöttem, de mintha a díszléc két vége rögzítve lenne .... Csak nekem tűnt úgy vagy tényleg így van? Fém patentok rögzitik. A patentok oldásának van valami speciális technikája?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #1641 Dátum: 2012. április 18. - 13:58:39 » |
|
Sziasztok!
Próbálom kiszedni a műszercsoportot (sebességmérő, üzemanyagjelző, vizhőfok mutató, stb...). A két felső csavart kicsavartam, de nem tudom kiszedni, mert még valami, valahol fogja...tudnátok segíteni, hogy miként vehető ki roncsolás mentesen?
Köszi: Csaba
Le kell szedni a kormány oszlop tetejét takaró műanyagot és a díszlécet. A díszléc együtt van a műszercsoport körül levő kerettel. Igen, erre rájöttem, de mintha a díszléc két vége rögzítve lenne .... Csak nekem tűnt úgy vagy tényleg így van? Fém patentok rögzitik. A patentok oldásának van valami speciális technikája? Köszi a segítséget. Sikerült szétszednem. Nem láttam a csatlakozóknál semmiféle égésnyomot és öregedést sem.. nem tudom, hogy örüljek vagy szomorkodjak emiatt. Üdv: Csaba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
r3dwo0d
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
|
|
« Hozzászólás #1642 Dátum: 2012. április 23. - 18:04:35 » |
|
Ezúton is köszönöm szépen mindenkinek a közreműködést a mai izzócserében!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
levi1968
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #1643 Dátum: 2012. április 27. - 10:08:10 » |
|
Üdvözlök mindenkit ! Most léptem be a klubba de már 6 éve Lacetti 1.4 4a. tulajdonos vagyok. Azok a hibák melyek általában előjönnek az autón nekem is előjöttek. Most lenne egy kérdésem. A jobb első tompított izzóm 1 év alatt legalább kétszer kiég a bal első a 6 év alatt csak egyszer. Tudom,hogy az oka mi már a korábbi fórumokon hozzászólásokban itt olvastam erről. Most viszont nem az izzómmal van a gond, hanem annak stekkeréről vagy foglalatáról. Nem tudom,hogy mi a hivatalos megnevezése ebbe kell beledugni az izzót. A foglalatba gyárilag én úgy látom,hogy be vannak gyógyítva a vezetékek. Lehet-e ezt szétszedni.Lehet-e ezt rendelni, mert a boltokban így nekem nem tudtak adni csak másfajtát ajánlottak vezetékkel együtz. A lényeg az hogy nekem ez a stekker szétolvadt valamiért és nem ég az izzóm, holott most az biztos jó legalábbis az izzószál nincs elégve elszakadva. Biztos,hogy ezzel a stekkerrel van a gond. Hol lehet ilyet rendelni, mi a hivatalos neve vagy jó-e bele másmilyen H7-es (kétlábú) izzóhoz való stekker. Vezetékkel együtt adják vagy nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1644 Dátum: 2012. április 27. - 12:11:23 » |
|
Üdvözlök mindenkit ! Most léptem be a klubba de már 6 éve Lacetti 1.4 4a. tulajdonos vagyok. Azok a hibák melyek általában előjönnek az autón nekem is előjöttek. Most lenne egy kérdésem. A jobb első tompított izzóm 1 év alatt legalább kétszer kiég a bal első a 6 év alatt csak egyszer. Tudom,hogy az oka mi már a korábbi fórumokon hozzászólásokban itt olvastam erről. Most viszont nem az izzómmal van a gond, hanem annak stekkeréről vagy foglalatáról. Nem tudom,hogy mi a hivatalos megnevezése ebbe kell beledugni az izzót. A foglalatba gyárilag én úgy látom,hogy be vannak gyógyítva a vezetékek. Lehet-e ezt szétszedni.Lehet-e ezt rendelni, mert a boltokban így nekem nem tudtak adni csak másfajtát ajánlottak vezetékkel együtz. A lényeg az hogy nekem ez a stekker szétolvadt valamiért és nem ég az izzóm, holott most az biztos jó legalábbis az izzószál nincs elégve elszakadva. Biztos,hogy ezzel a stekkerrel van a gond. Hol lehet ilyet rendelni, mi a hivatalos neve vagy jó-e bele másmilyen H7-es (kétlábú) izzóhoz való stekker. Vezetékkel együtt adják vagy nem.
azért olvadt meg a csatlakozód mert nem volt jó az érintkezés az+hőt termel, létezik direkt az égőfogyasztó autókhoz egy kis elektronika ami ezt gátolja meg a csatlakozó a lámpa része sajnos talán autóvillamossági boltba kapsz ilyet.
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #1645 Dátum: 2012. április 27. - 16:02:05 » |
|
Üdvözlök mindenkit ! Most léptem be a klubba de már 6 éve Lacetti 1.4 4a. tulajdonos vagyok. Azok a hibák melyek általában előjönnek az autón nekem is előjöttek. Most lenne egy kérdésem. A jobb első tompított izzóm 1 év alatt legalább kétszer kiég a bal első a 6 év alatt csak egyszer. Tudom,hogy az oka mi már a korábbi fórumokon hozzászólásokban itt olvastam erről. Most viszont nem az izzómmal van a gond, hanem annak stekkeréről vagy foglalatáról. Nem tudom,hogy mi a hivatalos megnevezése ebbe kell beledugni az izzót. A foglalatba gyárilag én úgy látom,hogy be vannak gyógyítva a vezetékek. Lehet-e ezt szétszedni.Lehet-e ezt rendelni, mert a boltokban így nekem nem tudtak adni csak másfajtát ajánlottak vezetékkel együtz. A lényeg az hogy nekem ez a stekker szétolvadt valamiért és nem ég az izzóm, holott most az biztos jó legalábbis az izzószál nincs elégve elszakadva. Biztos,hogy ezzel a stekkerrel van a gond. Hol lehet ilyet rendelni, mi a hivatalos neve vagy jó-e bele másmilyen H7-es (kétlábú) izzóhoz való stekker. Vezetékkel együtt adják vagy nem.
Bő fél éve hoztam már a témát - sacc 10 oldallal ezelőtt: Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk... Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne? Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem. Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata. Pontosan így van!Jártam már én is így,csak nem autóval.Egy komolyabb teljesítményű fritőzben olvadt szét a saru körül minden.Jó móka volt rendbe rakni. Mezei tungsram izzó volt benne. Köszönöm az önmagát "lebutázó" autószerelőnek, hogy megosztotta velem/velünk a tapasztalatát. Erre eddig nem is gondoltam és így nem is figyeltem. Na de majd ezek után igyekszem szakszerűbben izzót cserélni. Egyébként nem volt a helyi autósboltokban hasonló foglalat, viszont egy egyesével, azaz vezetékenkét külön-külön sarus megoldással sikerült megoldani a dolgot. Ezt az egyik boltos javasolta, aki az asztrájával járt így.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
levi1968
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #1646 Dátum: 2012. április 30. - 17:24:45 » |
|
Köszönöm, megoldottam a problémát, tényleg rossz volt az érintkezés egy korábbi izzócsere alkalmával a feszítőrugót rosszul raktam vissza és nem volt megfelelő a rögzítés , valamint az izzó egyik lába vagy saruja is lötyögős lett, valószínű ezért olvadt meg a stekker burkolata. Kicseréltem egy másik izzóra most mindent jól illesztettem be és működik, igaz hogy az olvadt csatlakozót hagytam benne, de már találtam a boltban h7-es csatlakozót két vezetékkel ez is jó bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1647 Dátum: 2012. Május 04. - 07:51:38 » |
|
tegnap este beindítom a lacsit, helyzetjelző fel, elindulok egyenesen tompított fel, indexelek jobbra és látom, hogy a bal oldali tompított vibrál és kiég. ez lehetséges, hogy az indexelés miatt égett ki vagy véletlen? hazaérve meg szól a 'svéd barátnőm' (asszon ), hogy a jobb oldali féklámpa sem ég. ez aztán a lol. lehet, hogy a jobb fék izzó a bal első tompítottal együtt égett ki az indexelés közben :?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1648 Dátum: 2012. Május 04. - 08:08:34 » |
|
tegnap este beindítom a lacsit, helyzetjelző fel, elindulok egyenesen tompított fel, indexelek jobbra és látom, hogy a bal oldali tompított vibrál és kiég. ez lehetséges, hogy az indexelés miatt égett ki vagy véletlen? hazaérve meg szól a 'svéd barátnőm' (asszon ), hogy a jobb oldali féklámpa sem ég. ez aztán a lol. lehet, hogy a jobb fék izzó a bal első tompítottal együtt égett ki az indexelés közben :? Persze lehetséges, amennyiben együttállás volt a csillagoknál, és erősödött a napfolt tevékenység is, ráadásul peched volt, a féklámpa meg biztosan már előtte is Jumurdzsák volt. Szerintem. A lényegen nem változtat semmit sem, ki kell cserélni a fránya izzókat, és pont.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1649 Dátum: 2012. Május 04. - 08:16:32 » |
|
tegnap este beindítom a lacsit, helyzetjelző fel, elindulok egyenesen tompított fel, indexelek jobbra és látom, hogy a bal oldali tompított vibrál és kiég. ez lehetséges, hogy az indexelés miatt égett ki vagy véletlen? hazaérve meg szól a 'svéd barátnőm' (asszon ), hogy a jobb oldali féklámpa sem ég. ez aztán a lol. lehet, hogy a jobb fék izzó a bal első tompítottal együtt égett ki az indexelés közben :? Persze lehetséges, amennyiben együttállás volt a csillagoknál, és erősödött a napfolt tevékenység is, ráadásul peched volt, a féklámpa meg biztosan már előtte is Jumurdzsák volt. Szerintem. A lényegen nem változtat semmit sem, ki kell cserélni a fránya izzókat, és pont. Nem voltál elég pozitív a jeles napon és ez megbosszulta magát.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|