Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 07:58:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 406306 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1560 Dátum: 2011. December 29. - 08:57:09 »

A hátsó lámpatestekben most cseréltem először izzót Vigyorog ez a rendszámnál is csak egyszer Mosolyog    De volna most már más gondom is, ritkán igaz de villog az óra kijelző, vajon az a hirhedt HB-s bord mögötti csatlakozó ért volna utol engem is? He
Ez inkább óracsere lesz. Az én kocsimban 2 éves korában purcant ki, gariban cserélték. Ez azóta bírja..,úgy 4 éve.
Koszi, ez megnyugtatóbb mint attól tartani hogy mikor ég össze a csati
Baroti! Ne aggódj, még csak cserélni sem kell az órát. Nekem is ezt tette, villogott, éskésett is. Kivettem, szétszedtem a burkolatát, majd odaadtam a szomszéd barátomnak, aki szépen tud forrasztani, átforrasztotta az összes lábat, volt ami mozgott (villogás), volt ami rövid volt, és így adta vissza. Összeraktam, beszereltem, és azóta tökéletes újra, és nem került csak egy köszönömbe. Ha tudsz szépen forrasztani, akkor nyert ügyed van, lesz. Az SW-be is úgy van, mint a HB-ben, ez a rész egyforma. A kiszerelést meg úgy kell elvégezni, hogy a napellenzős burkolatot felfelé kipattintod, majd utána két csavarral kiszeded az órát magát, kiakasztod a csatit, majd annak első- hátsó burkolatát szintén kipattintod, és máris hozzáférsz a panelhez. Visszafelé fordított sorrendben teszed vissza, csak arra ügyelj, hogy a három nyomógombot jó oldalra tedd vissza, amivel be lehet állítani az órát. Sok sikert hozzá! Meg tudod csinálni, és spórolsz is, és sikerélményhez jutsz.
Koszonom a reszletes informaciot, igy biztos konnyuszerrel sikerulni fog Vigyorog
Nekem is vibrál már egy éve.Amúgy szétszedésnél vigyázz.mert a fém patent el tud repülni.Nekem is már csak 3 tartja  Vigyorog.Soha nem került elő.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #1561 Dátum: 2011. December 29. - 13:33:00 »

Kipukkadt a két emelt fényerejű (+90%-osnak írt) H7-m két nap különbséggel. Bírtak bő 8ezer km-t. Most normál izzók kerültek be. Tegnap este rádöbbentem, hogy valóban sokkal-sokkal többet láttam az emelt fényesekkel...    Asszem, ha lesz megint akciós beszerzési lehetőség, akkor újra beruházok ilyenekre...
Ja: Néztem a foltosodást, amiről a kapitány úr írt. Nem találtam semmit.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1562 Dátum: 2011. December 29. - 14:15:43 »

Kipukkadt a két emelt fényerejű (+90%-osnak írt) H7-m két nap különbséggel. Bírtak bő 8ezer km-t. Most normál izzók kerültek be. Tegnap este rádöbbentem, hogy valóban sokkal-sokkal többet láttam az emelt fényesekkel...    Asszem, ha lesz megint akciós beszerzési lehetőség, akkor újra beruházok ilyenekre...
Ja: Néztem a foltosodást, amiről a kapitány úr írt. Nem találtam semmit.
Én a White Hammer-t használom. Lényegesen olcsóbb mint a Tungsram vagy az Osram, és tovább is bírja. Bár csak +50%-os, de érezhető a különbség.
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1563 Dátum: 2011. December 29. - 20:31:04 »

Kipukkadt a két emelt fényerejű (+90%-osnak írt) H7-m két nap különbséggel. Bírtak bő 8ezer km-t. Most normál izzók kerültek be. Tegnap este rádöbbentem, hogy valóban sokkal-sokkal többet láttam az emelt fényesekkel...    Asszem, ha lesz megint akciós beszerzési lehetőség, akkor újra beruházok ilyenekre...
Ja: Néztem a foltosodást, amiről a kapitány úr írt. Nem találtam semmit.
Én a White Hammer-t használom. Lényegesen olcsóbb mint a Tungsram vagy az Osram, és tovább is bírja. Bár csak +50%-os, de érezhető a különbség.
Nem tudom nektek milyen a szemetek, de én ugyan úgy látok az Osram hosszú élettartamúval (longlife), mint a +50% Tungsrammal.
Nem is veszek többet emelt fényerejűt.


Aztán lehet, hogy az én szememmel van a baj. Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 29. - 20:44:17 írta Jani » Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1564 Dátum: 2011. December 29. - 21:37:30 »

 Kacsint Vigyorog
Kipukkadt a két emelt fényerejű (+90%-osnak írt) H7-m két nap különbséggel. Bírtak bő 8ezer km-t. Most normál izzók kerültek be. Tegnap este rádöbbentem, hogy valóban sokkal-sokkal többet láttam az emelt fényesekkel...    Asszem, ha lesz megint akciós beszerzési lehetőség, akkor újra beruházok ilyenekre...
Ja: Néztem a foltosodást, amiről a kapitány úr írt. Nem találtam semmit.
Én a White Hammer-t használom. Lényegesen olcsóbb mint a Tungsram vagy az Osram, és tovább is bírja. Bár csak +50%-os, de érezhető a különbség.
Nem tudom nektek milyen a szemetek, de én ugyan úgy látok az Osram hosszú élettartamúval (longlife), mint a +50% Tungsrammal.
Nem is veszek többet emelt fényerejűt.


Aztán lehet, hogy az én szememmel van a baj. Vigyorog
Meg az angol tudásod értelmezésével. A longlife csak hosszabb élettartamot ígér, a másik meg többlet fényerőt. Az egyik alma, a másik körte, ahogy mondani szokták. Szóval akkor Osram marad hosszabban, de kisebb fényerővel? Vagy a hosszabb már jobban is világít? Én a napot használom legszívesebben, a sötétet már nem szeretem, tudom én vagyok az Old Sam, magyarul öregszem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1565 Dátum: 2011. December 29. - 21:48:44 »

Kacsint Vigyorog
Kipukkadt a két emelt fényerejű (+90%-osnak írt) H7-m két nap különbséggel. Bírtak bő 8ezer km-t. Most normál izzók kerültek be. Tegnap este rádöbbentem, hogy valóban sokkal-sokkal többet láttam az emelt fényesekkel...    Asszem, ha lesz megint akciós beszerzési lehetőség, akkor újra beruházok ilyenekre...
Ja: Néztem a foltosodást, amiről a kapitány úr írt. Nem találtam semmit.
Én a White Hammer-t használom. Lényegesen olcsóbb mint a Tungsram vagy az Osram, és tovább is bírja. Bár csak +50%-os, de érezhető a különbség.
Nem tudom nektek milyen a szemetek, de én ugyan úgy látok az Osram hosszú élettartamúval (longlife), mint a +50% Tungsrammal.
Nem is veszek többet emelt fényerejűt.


Aztán lehet, hogy az én szememmel van a baj. Vigyorog
Meg az angol tudásod értelmezésével. A longlife csak hosszabb élettartamot ígér, a másik meg többlet fényerőt. Az egyik alma, a másik körte, ahogy mondani szokták. Szóval akkor Osram marad hosszabban, de kisebb fényerővel? Vagy a hosszabb már jobban is világít? Én a napot használom legszívesebben, a sötétet már nem szeretem, tudom én vagyok az Old Sam, magyarul öregszem.
Amit látod oda írtam magyarul is a longlife-ot, tudom mit jelent. Kacsint Csak azt akartam írni, én nem látom a +50%-ot.
Naplózva


LPG
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #1566 Dátum: 2011. December 29. - 22:12:56 »

Kacsint Vigyorog
Kipukkadt a két emelt fényerejű (+90%-osnak írt) H7-m két nap különbséggel. Bírtak bő 8ezer km-t. Most normál izzók kerültek be. Tegnap este rádöbbentem, hogy valóban sokkal-sokkal többet láttam az emelt fényesekkel...    Asszem, ha lesz megint akciós beszerzési lehetőség, akkor újra beruházok ilyenekre...
Ja: Néztem a foltosodást, amiről a kapitány úr írt. Nem találtam semmit.
Én a White Hammer-t használom. Lényegesen olcsóbb mint a Tungsram vagy az Osram, és tovább is bírja. Bár csak +50%-os, de érezhető a különbség.
Nem tudom nektek milyen a szemetek, de én ugyan úgy látok az Osram hosszú élettartamúval (longlife), mint a +50% Tungsrammal.
Nem is veszek többet emelt fényerejűt.


Aztán lehet, hogy az én szememmel van a baj. Vigyorog
Meg az angol tudásod értelmezésével. A longlife csak hosszabb élettartamot ígér, a másik meg többlet fényerőt. Az egyik alma, a másik körte, ahogy mondani szokták. Szóval akkor Osram marad hosszabban, de kisebb fényerővel? Vagy a hosszabb már jobban is világít? Én a napot használom legszívesebben, a sötétet már nem szeretem, tudom én vagyok az Old Sam, magyarul öregszem.
Amit látod oda írtam magyarul is a longlife-ot, tudom mit jelent. Kacsint Csak azt akartam írni, én nem látom a +50%-ot.
A +50%-ról nem tudok nyilatkozni a normálhoz képest, olyanom még nem volt, de ami nekem most benne volt +90-es, az határozottan jobb!
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1567 Dátum: 2011. December 30. - 09:28:13 »

Kacsint Vigyorog
Kipukkadt a két emelt fényerejű (+90%-osnak írt) H7-m két nap különbséggel. Bírtak bő 8ezer km-t. Most normál izzók kerültek be. Tegnap este rádöbbentem, hogy valóban sokkal-sokkal többet láttam az emelt fényesekkel...    Asszem, ha lesz megint akciós beszerzési lehetőség, akkor újra beruházok ilyenekre...
Ja: Néztem a foltosodást, amiről a kapitány úr írt. Nem találtam semmit.
Én a White Hammer-t használom. Lényegesen olcsóbb mint a Tungsram vagy az Osram, és tovább is bírja. Bár csak +50%-os, de érezhető a különbség.
Nem tudom nektek milyen a szemetek, de én ugyan úgy látok az Osram hosszú élettartamúval (longlife), mint a +50% Tungsrammal.
Nem is veszek többet emelt fényerejűt.


Aztán lehet, hogy az én szememmel van a baj. Vigyorog
Meg az angol tudásod értelmezésével. A longlife csak hosszabb élettartamot ígér, a másik meg többlet fényerőt. Az egyik alma, a másik körte, ahogy mondani szokták. Szóval akkor Osram marad hosszabban, de kisebb fényerővel? Vagy a hosszabb már jobban is világít? Én a napot használom legszívesebben, a sötétet már nem szeretem, tudom én vagyok az Old Sam, magyarul öregszem.
Amit látod oda írtam magyarul is a longlife-ot, tudom mit jelent. Kacsint Csak azt akartam írni, én nem látom a +50%-ot.
A +50%-ról nem tudok nyilatkozni a normálhoz képest, olyanom még nem volt, de ami nekem most benne volt +90-es, az határozottan jobb!
Mivel én nagyon keveset megyek városban, főként országúton hajtok, hamar észreveszem a semmi közepén a különbséget. Nekem bevált, és jól is bírja. Egy évet simán kibír. Ami nálam min 30e Km. 
Naplózva

Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1568 Dátum: 2012. Január 04. - 11:57:43 »

23.-án kiégett a bal első izzóm, mivel az a nap amúgy sem volt egyszerű, csak azt cseréltem.
Viszont tegnap meg a jobb oldali távozott el az örök wolfram mezőkre.
Nem gond, mert 10 perc alatt bőven megvagyok a cserével, lassan már sötétben is, de valami nem kerek.
Az izzó a helyén van, magasságállító motor működik, de annyira le világít most, hogy csak na.
Este megnézem ha hazaérek mi a fene lelte a világítást.
Belebújt a fénymanó?  He Vigyorog
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1569 Dátum: 2012. Január 04. - 12:30:49 »

23.-án kiégett a bal első izzóm, mivel az a nap amúgy sem volt egyszerű, csak azt cseréltem.
Viszont tegnap meg a jobb oldali távozott el az örök wolfram mezőkre.
Nem gond, mert 10 perc alatt bőven megvagyok a cserével, lassan már sötétben is, de valami nem kerek.
Az izzó a helyén van, magasságállító motor működik, de annyira le világít most, hogy csak na.
Este megnézem ha hazaérek mi a fene lelte a világítást.
Belebújt a fénymanó?  He Vigyorog
Comcéd. Szólok, hogy minden izzócsere után be kell állítani a fényszórót, mivel a komplett lámpatestet kiveszed a helyéről. Minden egyes izzócsere után állíthatod. Ez van, ilyen. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1570 Dátum: 2012. Január 04. - 14:31:23 »

23.-án kiégett a bal első izzóm, mivel az a nap amúgy sem volt egyszerű, csak azt cseréltem.
Viszont tegnap meg a jobb oldali távozott el az örök wolfram mezőkre.
Nem gond, mert 10 perc alatt bőven megvagyok a cserével, lassan már sötétben is, de valami nem kerek.
Az izzó a helyén van, magasságállító motor működik, de annyira le világít most, hogy csak na.
Este megnézem ha hazaérek mi a fene lelte a világítást.
Belebújt a fénymanó?  He Vigyorog
Comcéd. Szólok, hogy minden izzócsere után be kell állítani a fényszórót, mivel a komplett lámpatestet kiveszed a helyéről. Minden egyes izzócsere után állíthatod. Ez van, ilyen. 
Nekem is volt ilyen problémám csere után. Én is el kezdtem állítgatni de feleslegesen.Megoldódott annyival ,hogy újra szétszedtem és megigazítottam az izzót a foglalatba ,mert sajnos nem igazán pontosan illeszkednek az izzók.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1571 Dátum: 2012. Január 04. - 16:45:09 »

23.-án kiégett a bal első izzóm, mivel az a nap amúgy sem volt egyszerű, csak azt cseréltem.
Viszont tegnap meg a jobb oldali távozott el az örök wolfram mezőkre.
Nem gond, mert 10 perc alatt bőven megvagyok a cserével, lassan már sötétben is, de valami nem kerek.
Az izzó a helyén van, magasságállító motor működik, de annyira le világít most, hogy csak na.
Este megnézem ha hazaérek mi a fene lelte a világítást.
Belebújt a fénymanó?  He Vigyorog
Comcéd. Szólok, hogy minden izzócsere után be kell állítani a fényszórót, mivel a komplett lámpatestet kiveszed a helyéről. Minden egyes izzócsere után állíthatod. Ez van, ilyen. 
Nekem is volt ilyen problémám csere után. Én is el kezdtem állítgatni de feleslegesen.Megoldódott annyival ,hogy újra szétszedtem és megigazítottam az izzót a foglalatba ,mert sajnos nem igazán pontosan illeszkednek az izzók.
Guszesz nyert!  Vigyorog
Kimozdult a mocsodék a helyéről, de meggyógyítottam.
A rögzítő rugó nem volt a helyzet magaslatán, kis átdolgozás után már jobb mint a gyári.  Vigyorog
Naplózva

guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1572 Dátum: 2012. Január 04. - 19:14:01 »

23.-án kiégett a bal első izzóm, mivel az a nap amúgy sem volt egyszerű, csak azt cseréltem.
Viszont tegnap meg a jobb oldali távozott el az örök wolfram mezőkre.
Nem gond, mert 10 perc alatt bőven megvagyok a cserével, lassan már sötétben is, de valami nem kerek.
Az izzó a helyén van, magasságállító motor működik, de annyira le világít most, hogy csak na.
Este megnézem ha hazaérek mi a fene lelte a világítást.
Belebújt a fénymanó?  He Vigyorog
Comcéd. Szólok, hogy minden izzócsere után be kell állítani a fényszórót, mivel a komplett lámpatestet kiveszed a helyéről. Minden egyes izzócsere után állíthatod. Ez van, ilyen. 
Nekem is volt ilyen problémám csere után. Én is el kezdtem állítgatni de feleslegesen.Megoldódott annyival ,hogy újra szétszedtem és megigazítottam az izzót a foglalatba ,mert sajnos nem igazán pontosan illeszkednek az izzók.
Guszesz nyert!  Vigyorog
Kimozdult a mocsodék a helyéről, de meggyógyítottam.
A rögzítő rugó nem volt a helyzet magaslatán, kis átdolgozás után már jobb mint a gyári.  Vigyorog
Örülök ,hogy sikerült a "műtét"! Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1573 Dátum: 2012. Január 04. - 20:16:30 »

Volt már kontakthibás a rendszámtábla világitásotok?  He He He
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1574 Dátum: 2012. Január 04. - 20:24:01 »

Volt már kontakthibás a rendszámtábla világitásotok?  He He He
Nekem néha az. Egy kis kopogtatás és felkapcsolódik Vigyorog
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!