Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 06:57:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 406256 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1545 Dátum: 2011. December 21. - 15:43:12 »

Sziasztok, egy kis segítség kellene...:
Történt ugyanis, hogy 3 napon belül 3 alkalommal kellett cserélnem a tompított fényszóróizzót. (Csak a kocsi ifjúkorában bírták a pilácsok hosszú ideig, mostanság már 12-14 havonta esedékes volt hol az egyik, hol a másik, de ezekben most néhány hónap volt csak...).
Előbb a baloldalit, majd a jobbost, tegnap késő délután meg újra kiment a jobb, majd  10 perc (!) múlva - egy rövid leállás/újraindulás során - a bal is.
Ennek már fele sem tréfa  . Miután helyzetjelzővel meg ködlámpával hazaértem és megtörtént az izzócsere, egy kicsit füleltem, hogy mi is történik a fényszóró felkapcsolásakor: mintha "prell"-ezne a relé: Ugyan nem minden bekapcsolásnál, de jónéhányszor "pergő" hang a kocsi eléjénél.
A kérdéseim: HOL a relé? - esetleg a lámpatesteken az a szögletes dobozszerűség?; Hozzáférhető-e a bele egy kis pucoválás erejéig, vagy csere? Ha csere, akkor mire (gyárira, vagy esetleg beapplikálható szilárdtest-relé helyette)?

Előre is kösz: kripc
Szerintem azt a prellezést a magasságállító motortól hallod. Nekem legalábbis onnan jön pici hang amikor felkapcsolom a tompítottat. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1546 Dátum: 2011. December 21. - 17:34:58 »

Sziasztok, egy kis segítség kellene...:
Történt ugyanis, hogy 3 napon belül 3 alkalommal kellett cserélnem a tompított fényszóróizzót. (Csak a kocsi ifjúkorában bírták a pilácsok hosszú ideig, mostanság már 12-14 havonta esedékes volt hol az egyik, hol a másik, de ezekben most néhány hónap volt csak...).
Előbb a baloldalit, majd a jobbost, tegnap késő délután meg újra kiment a jobb, majd  10 perc (!) múlva - egy rövid leállás/újraindulás során - a bal is.
Ennek már fele sem tréfa  . Miután helyzetjelzővel meg ködlámpával hazaértem és megtörtént az izzócsere, egy kicsit füleltem, hogy mi is történik a fényszóró felkapcsolásakor: mintha "prell"-ezne a relé: Ugyan nem minden bekapcsolásnál, de jónéhányszor "pergő" hang a kocsi eléjénél.
A kérdéseim: HOL a relé? - esetleg a lámpatesteken az a szögletes dobozszerűség?; Hozzáférhető-e a bele egy kis pucoválás erejéig, vagy csere? Ha csere, akkor mire (gyárira, vagy esetleg beapplikálható szilárdtest-relé helyette)?

Előre is kösz: kripc
Szerintem azt a prellezést a magasságállító motortól hallod. Nekem legalábbis onnan jön pici hang amikor felkapcsolom a tompítottat. Kacsint
A magasságállítótól...? Aztánmegmá' az mi a rákért dolgozna minden bekapcsoláskor... (Félre ne érts, elhiszem én neked, hogy azt hallottam, csak nem értem...) És ha az prellez, az jó...? Vigyorog Vigyorog
Gidynek meg kösz a bíztatást  Vigyorog Vigyorog, most, hogy már tudom, hogy keressem, majd csak megoldom valahogy
(Ja, és a mai napot kibírták az izzók.... - kopp-kopp-kopkopp-kopp)
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1547 Dátum: 2011. December 21. - 20:37:48 »

Sziasztok, egy kis segítség kellene...:
Történt ugyanis, hogy 3 napon belül 3 alkalommal kellett cserélnem a tompított fényszóróizzót. (Csak a kocsi ifjúkorában bírták a pilácsok hosszú ideig, mostanság már 12-14 havonta esedékes volt hol az egyik, hol a másik, de ezekben most néhány hónap volt csak...).
Előbb a baloldalit, majd a jobbost, tegnap késő délután meg újra kiment a jobb, majd  10 perc (!) múlva - egy rövid leállás/újraindulás során - a bal is.
Ennek már fele sem tréfa  . Miután helyzetjelzővel meg ködlámpával hazaértem és megtörtént az izzócsere, egy kicsit füleltem, hogy mi is történik a fényszóró felkapcsolásakor: mintha "prell"-ezne a relé: Ugyan nem minden bekapcsolásnál, de jónéhányszor "pergő" hang a kocsi eléjénél.
A kérdéseim: HOL a relé? - esetleg a lámpatesteken az a szögletes dobozszerűség?; Hozzáférhető-e a bele egy kis pucoválás erejéig, vagy csere? Ha csere, akkor mire (gyárira, vagy esetleg beapplikálható szilárdtest-relé helyette)?

Előre is kösz: kripc
Szerintem azt a prellezést a magasságállító motortól hallod. Nekem legalábbis onnan jön pici hang amikor felkapcsolom a tompítottat. Kacsint
A magasságállítótól...? Aztánmegmá' az mi a rákért dolgozna minden bekapcsoláskor... (Félre ne érts, elhiszem én neked, hogy azt hallottam, csak nem értem...) És ha az prellez, az jó...? Vigyorog Vigyorog
Gidynek meg kösz a bíztatást  Vigyorog Vigyorog, most, hogy már tudom, hogy keressem, majd csak megoldom valahogy
(Ja, és a mai napot kibírták az izzók.... - kopp-kopp-kopkopp-kopp)
Meg nem tudom Neked mondani Kripic barátom, de megfigyeltem, hogy ha tompítottat kapcsolok, akkor mindig mozdít egy picit a fénycsóván e hang kíséretében. Lehet, hogy nagyon félre-észrevételeztem a dolgokat, de nekem mintha ezt csinálná. Elvileg az csak egy villanymotor és ha csak nem állítod a műszerfali kapcsolót nem kellene mozdulni. De nekem mintha....vagy ennyire öregszem?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1548 Dátum: 2011. December 21. - 20:53:10 »

Sziasztok, egy kis segítség kellene...:
Történt ugyanis, hogy 3 napon belül 3 alkalommal kellett cserélnem a tompított fényszóróizzót. (Csak a kocsi ifjúkorában bírták a pilácsok hosszú ideig, mostanság már 12-14 havonta esedékes volt hol az egyik, hol a másik, de ezekben most néhány hónap volt csak...).
Előbb a baloldalit, majd a jobbost, tegnap késő délután meg újra kiment a jobb, majd  10 perc (!) múlva - egy rövid leállás/újraindulás során - a bal is.
Ennek már fele sem tréfa  . Miután helyzetjelzővel meg ködlámpával hazaértem és megtörtént az izzócsere, egy kicsit füleltem, hogy mi is történik a fényszóró felkapcsolásakor: mintha "prell"-ezne a relé: Ugyan nem minden bekapcsolásnál, de jónéhányszor "pergő" hang a kocsi eléjénél.
A kérdéseim: HOL a relé? - esetleg a lámpatesteken az a szögletes dobozszerűség?; Hozzáférhető-e a bele egy kis pucoválás erejéig, vagy csere? Ha csere, akkor mire (gyárira, vagy esetleg beapplikálható szilárdtest-relé helyette)?

Előre is kösz: kripc
Szerintem azt a prellezést a magasságállító motortól hallod. Nekem legalábbis onnan jön pici hang amikor felkapcsolom a tompítottat. Kacsint
A magasságállítótól...? Aztánmegmá' az mi a rákért dolgozna minden bekapcsoláskor... (Félre ne érts, elhiszem én neked, hogy azt hallottam, csak nem értem...) És ha az prellez, az jó...? Vigyorog Vigyorog
Gidynek meg kösz a bíztatást  Vigyorog Vigyorog, most, hogy már tudom, hogy keressem, majd csak megoldom valahogy
(Ja, és a mai napot kibírták az izzók.... - kopp-kopp-kopkopp-kopp)
Meg nem tudom Neked mondani Kripic barátom, de megfigyeltem, hogy ha tompítottat kapcsolok, akkor mindig mozdít egy picit a fénycsóván e hang kíséretében. Lehet, hogy nagyon félre-észrevételeztem a dolgokat, de nekem mintha ezt csinálná. Elvileg az csak egy villanymotor és ha csak nem állítod a műszerfali kapcsolót nem kellene mozdulni. De nekem mintha....vagy ennyire öregszem?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ja, akkor jól van, már meg is magyaráztad: öregszel... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Viszont így én is meg győztem magam, hogy bizony a relét hallo(tta)m...  Na, majd holnap kiderül, hogy mire jutok...
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1549 Dátum: 2011. December 22. - 14:22:13 »

Sziasztok, egy kis segítség kellene...:
Történt ugyanis, hogy 3 napon belül 3 alkalommal kellett cserélnem a tompított fényszóróizzót. (Csak a kocsi ifjúkorában bírták a pilácsok hosszú ideig, mostanság már 12-14 havonta esedékes volt hol az egyik, hol a másik, de ezekben most néhány hónap volt csak...).
Előbb a baloldalit, majd a jobbost, tegnap késő délután meg újra kiment a jobb, majd  10 perc (!) múlva - egy rövid leállás/újraindulás során - a bal is.
Ennek már fele sem tréfa  . Miután helyzetjelzővel meg ködlámpával hazaértem és megtörtént az izzócsere, egy kicsit füleltem, hogy mi is történik a fényszóró felkapcsolásakor: mintha "prell"-ezne a relé: Ugyan nem minden bekapcsolásnál, de jónéhányszor "pergő" hang a kocsi eléjénél.
A kérdéseim: HOL a relé? - esetleg a lámpatesteken az a szögletes dobozszerűség?; Hozzáférhető-e a bele egy kis pucoválás erejéig, vagy csere? Ha csere, akkor mire (gyárira, vagy esetleg beapplikálható szilárdtest-relé helyette)?

Előre is kösz: kripc
Szerintem azt a prellezést a magasságállító motortól hallod. Nekem legalábbis onnan jön pici hang amikor felkapcsolom a tompítottat. Kacsint
A magasságállítótól...? Aztánmegmá' az mi a rákért dolgozna minden bekapcsoláskor... (Félre ne érts, elhiszem én neked, hogy azt hallottam, csak nem értem...) És ha az prellez, az jó...? Vigyorog Vigyorog
Gidynek meg kösz a bíztatást  Vigyorog Vigyorog, most, hogy már tudom, hogy keressem, majd csak megoldom valahogy
(Ja, és a mai napot kibírták az izzók.... - kopp-kopp-kopkopp-kopp)
Meg nem tudom Neked mondani Kripic barátom, de megfigyeltem, hogy ha tompítottat kapcsolok, akkor mindig mozdít egy picit a fénycsóván e hang kíséretében. Lehet, hogy nagyon félre-észrevételeztem a dolgokat, de nekem mintha ezt csinálná. Elvileg az csak egy villanymotor és ha csak nem állítod a műszerfali kapcsolót nem kellene mozdulni. De nekem mintha....vagy ennyire öregszem?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ja, akkor jól van, már meg is magyaráztad: öregszel... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Viszont így én is meg győztem magam, hogy bizony a relét hallo(tta)m...  Na, majd holnap kiderül, hogy mire jutok...
Lehet hogy csak egy rossz szériából vettél.Amik kiégtek,azokat egyszerre vetted?
Annak idején az omegámmal jártam hasonlóan,csak gyertyákkal.Az újak rosszak voltak.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1550 Dátum: 2011. December 22. - 18:40:31 »

Lehet hogy csak egy rossz szériából vettél.Amik kiégtek,azokat egyszerre vetted?
Annak idején az omegámmal jártam hasonlóan,csak gyertyákkal.Az újak rosszak voltak.
Hát, jó szériából nem is vehettem volna, mindegyik kínai csoda volt... Kacsint Kacsint De szinte biztos, hogy nem egyszerre lettek vásárolva.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1551 Dátum: 2011. December 23. - 14:12:15 »

És mi lenne, ha kifülelnéd honnan is jön a hang?
Asszony, gyerek be a kocsiba, Te meg a motortérbe. Ő kapcsol, Te fülelsz.  Vigyorog
Kézzel is "hallgatózhatsz". Pontosabb.
Relé helye: motortér biztosíték doboz.
Felirat: "HEAD LAMP RELAY"
Naplózva
tacumás
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Hozzászólás #1552 Dátum: 2011. December 26. - 14:30:13 »

Sziasztok, egy kis segítség kellene...:
Történt ugyanis, hogy 3 napon belül 3 alkalommal kellett cserélnem a tompított fényszóróizzót. (Csak a kocsi ifjúkorában bírták a pilácsok hosszú ideig, mostanság már 12-14 havonta esedékes volt hol az egyik, hol a másik, de ezekben most néhány hónap volt csak...).
Előbb a baloldalit, majd a jobbost, tegnap késő délután meg újra kiment a jobb, majd  10 perc (!) múlva - egy rövid leállás/újraindulás során - a bal is.
Ennek már fele sem tréfa  . Miután helyzetjelzővel meg ködlámpával hazaértem és megtörtént az izzócsere, egy kicsit füleltem, hogy mi is történik a fényszóró felkapcsolásakor: mintha "prell"-ezne a relé: Ugyan nem minden bekapcsolásnál, de jónéhányszor "pergő" hang a kocsi eléjénél.
A kérdéseim: HOL a relé? - esetleg a lámpatesteken az a szögletes dobozszerűség?; Hozzáférhető-e a bele egy kis pucoválás erejéig, vagy csere? Ha csere, akkor mire (gyárira, vagy esetleg beapplikálható szilárdtest-relé helyette)?

Előre is kösz: kripc
Szerintem azt a prellezést a magasságállító motortól hallod. Nekem legalábbis onnan jön pici hang amikor felkapcsolom a tompítottat. Kacsint
A magasságállítótól...? Aztánmegmá' az mi a rákért dolgozna minden bekapcsoláskor... (Félre ne érts, elhiszem én neked, hogy azt hallottam, csak nem értem...) És ha az prellez, az jó...? Vigyorog Vigyorog
Gidynek meg kösz a bíztatást  Vigyorog Vigyorog, most, hogy már tudom, hogy keressem, majd csak megoldom valahogy
(Ja, és a mai napot kibírták az izzók.... - kopp-kopp-kopkopp-kopp)
Meg nem tudom Neked mondani Kripic barátom, de megfigyeltem, hogy ha tompítottat kapcsolok, akkor mindig mozdít egy picit a fénycsóván e hang kíséretében. Lehet, hogy nagyon félre-észrevételeztem a dolgokat, de nekem mintha ezt csinálná. Elvileg az csak egy villanymotor és ha csak nem állítod a műszerfali kapcsolót nem kellene mozdulni. De nekem mintha....vagy ennyire öregszem?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Hát az enyém is ilyen. Ugyanezt csinálja, az elején furcsa volt, de már megszoktam. Viszont a a több, mint 4 év alatt soha nem égett ki az izzóm, igaz, hogy cseréltem magamtól. Először amikor megvettem, akkor kapott emelt fényűeket, meg most összel leptek meg a cimborák egy másik pár emelt fényűvel. Kicseréltem, de a 4 évvel ezelőttiek is működtek még.
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1553 Dátum: 2011. December 26. - 15:06:41 »

Nekem idén egyetlen egy izzót sem kellet cserélnem. Vigyorog
Utoljára a klíma kijelzőnél cseréltem, tavaly szeptemberben mind a hármat.
H7-est pedig tavaly májusban.  Vigyorog
Naplózva


LPG
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1554 Dátum: 2011. December 28. - 19:08:06 »

Az 5 ajtós lacetti bal hátsó lámpája. A két fém tüskét ésszerű megköszörülni, ha egyszer sikerül kivenni a lámpát A kasztnin lévő két műanyag perselybe mennek bele és így is tökéletesen tartanak. Most másfél év után egyszerűen kijött a lámpa a két csavar kivétele után.

Bocsi hogy most egy ilyen régebbi dologra reagálok, de én ma mentem át egy hasonló izzó cserén a féklámpába. Most már azt mondhatom hogy könnyű szerrel kijön miután a két csavart kivesszük és persze a csomagtartó belső burkolatát is eltávolítottuk. Azok a bizonyos műanyag perselyek, miket az előttem szóló joshka123 említett az valójában egy-egy elfordítható csuszli szerű biztosító kütyü, ami rajta kell maradjon a lámpatesten a két fémtüskével együtt. Ugyanis a lyukak mibe illeszkedik nem szabályosan kerek lyukak hanem oválisak és abban van a titok.      Ez persze csak a HB-re érvényes gondolom.
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1555 Dátum: 2011. December 28. - 19:14:43 »

A hátsó lámpatestekben most cseréltem először izzót Vigyorog ez a rendszámnál is csak egyszer Mosolyog    De volna most már más gondom is, ritkán igaz de villog az óra kijelző, vajon az a hirhedt HB-s bord mögötti csatlakozó ért volna utol engem is? He
Naplózva

Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #1556 Dátum: 2011. December 28. - 19:38:54 »

A hátsó lámpatestekben most cseréltem először izzót Vigyorog ez a rendszámnál is csak egyszer Mosolyog    De volna most már más gondom is, ritkán igaz de villog az óra kijelző, vajon az a hirhedt HB-s bord mögötti csatlakozó ért volna utol engem is? He
Ez inkább óracsere lesz. Az én kocsimban 2 éves korában purcant ki, gariban cserélték. Ez azóta bírja..,úgy 4 éve.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1557 Dátum: 2011. December 28. - 19:56:20 »

A hátsó lámpatestekben most cseréltem először izzót Vigyorog ez a rendszámnál is csak egyszer Mosolyog    De volna most már más gondom is, ritkán igaz de villog az óra kijelző, vajon az a hirhedt HB-s bord mögötti csatlakozó ért volna utol engem is? He
Ez inkább óracsere lesz. Az én kocsimban 2 éves korában purcant ki, gariban cserélték. Ez azóta bírja..,úgy 4 éve.
Koszi, ez megnyugtatóbb mint attól tartani hogy mikor ég össze a csati
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1558 Dátum: 2011. December 28. - 20:35:19 »

A hátsó lámpatestekben most cseréltem először izzót Vigyorog ez a rendszámnál is csak egyszer Mosolyog    De volna most már más gondom is, ritkán igaz de villog az óra kijelző, vajon az a hirhedt HB-s bord mögötti csatlakozó ért volna utol engem is? He
Ez inkább óracsere lesz. Az én kocsimban 2 éves korában purcant ki, gariban cserélték. Ez azóta bírja..,úgy 4 éve.
Koszi, ez megnyugtatóbb mint attól tartani hogy mikor ég össze a csati
Baroti! Ne aggódj, még csak cserélni sem kell az órát. Nekem is ezt tette, villogott, éskésett is. Kivettem, szétszedtem a burkolatát, majd odaadtam a szomszéd barátomnak, aki szépen tud forrasztani, átforrasztotta az összes lábat, volt ami mozgott (villogás), volt ami rövid volt, és így adta vissza. Összeraktam, beszereltem, és azóta tökéletes újra, és nem került csak egy köszönömbe. Ha tudsz szépen forrasztani, akkor nyert ügyed van, lesz. Az SW-be is úgy van, mint a HB-ben, ez a rész egyforma. A kiszerelést meg úgy kell elvégezni, hogy a napellenzős burkolatot felfelé kipattintod, majd utána két csavarral kiszeded az órát magát, kiakasztod a csatit, majd annak első- hátsó burkolatát szintén kipattintod, és máris hozzáférsz a panelhez. Visszafelé fordított sorrendben teszed vissza, csak arra ügyelj, hogy a három nyomógombot jó oldalra tedd vissza, amivel be lehet állítani az órát. Sok sikert hozzá! Meg tudod csinálni, és spórolsz is, és sikerélményhez jutsz.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1559 Dátum: 2011. December 28. - 21:19:32 »

A hátsó lámpatestekben most cseréltem először izzót Vigyorog ez a rendszámnál is csak egyszer Mosolyog    De volna most már más gondom is, ritkán igaz de villog az óra kijelző, vajon az a hirhedt HB-s bord mögötti csatlakozó ért volna utol engem is? He
Ez inkább óracsere lesz. Az én kocsimban 2 éves korában purcant ki, gariban cserélték. Ez azóta bírja..,úgy 4 éve.
Koszi, ez megnyugtatóbb mint attól tartani hogy mikor ég össze a csati
Baroti! Ne aggódj, még csak cserélni sem kell az órát. Nekem is ezt tette, villogott, éskésett is. Kivettem, szétszedtem a burkolatát, majd odaadtam a szomszéd barátomnak, aki szépen tud forrasztani, átforrasztotta az összes lábat, volt ami mozgott (villogás), volt ami rövid volt, és így adta vissza. Összeraktam, beszereltem, és azóta tökéletes újra, és nem került csak egy köszönömbe. Ha tudsz szépen forrasztani, akkor nyert ügyed van, lesz. Az SW-be is úgy van, mint a HB-ben, ez a rész egyforma. A kiszerelést meg úgy kell elvégezni, hogy a napellenzős burkolatot felfelé kipattintod, majd utána két csavarral kiszeded az órát magát, kiakasztod a csatit, majd annak első- hátsó burkolatát szintén kipattintod, és máris hozzáférsz a panelhez. Visszafelé fordított sorrendben teszed vissza, csak arra ügyelj, hogy a három nyomógombot jó oldalra tedd vissza, amivel be lehet állítani az órát. Sok sikert hozzá! Meg tudod csinálni, és spórolsz is, és sikerélményhez jutsz.
Koszonom a reszletes informaciot, igy biztos konnyuszerrel sikerulni fog Vigyorog
Naplózva

Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!