Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 18:30:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 396761 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1485 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 04:39:55 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?


 
Én is jártam már így,valami oknál fogva egy csere után az egyik égő szétégette a csatit,csak nekem az égő is kiégett.Kb 3 napig bírta az az égő.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1486 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 07:23:01 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?
ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1487 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 08:51:59 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?
ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1488 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 08:56:05 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?
ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk...
Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne?
Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem.
Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. 
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1489 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 09:27:10 »

Ne panaszkodjatok, ott a nagy kombi csomagtartó, csak fel kell nyitni, hogy hozzáférjetek a rengeteg betárolt égőhöz!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1490 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 13:04:31 »

Nekünk legalább elég a pót izzó.
Nem kell tartalék kábelköteget hordanunk. Kacsint
Cserélni is egyszerűbb. Mosolyog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1491 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 14:19:37 »

Nekünk legalább elég a pót izzó.
Nem kell tartalék kábelköteget hordanunk. Kacsint
Cserélni is egyszerűbb. Mosolyog
Na igen! Oda is jár egy pont!  Kacsint Vigyorog Vigyorog
(csak halkan...egy rendszámvilágítás-égőt kivéve még a gyári égőim vannak..52000km, 5 év)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1492 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 20:24:23 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?
ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk...
Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne?
Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem.
Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. 

Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1493 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 21:21:02 »

Nekünk legalább elég a pót izzó.
Nem kell tartalék kábelköteget hordanunk. Kacsint
Cserélni is egyszerűbb. Mosolyog
Na igen! Oda is jár egy pont!  Kacsint Vigyorog Vigyorog
(csak halkan...egy rendszámvilágítás-égőt kivéve még a gyári égőim vannak..52000km, 5 év)
Balos helyzetjelzőt cseréltem, 68ezernél eredeti izzók, 4éves a masina.
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1494 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 21:44:32 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?
ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk...
Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne?
Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem.
Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. 

Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata.
Pontosan így van!Jártam már én is így,csak nem autóval.Egy komolyabb teljesítményű fritőzben olvadt szét a saru körül minden.Jó móka volt rendbe rakni.
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #1495 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 11:18:50 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?
ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk...
Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne?
Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem.
Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. 

Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata.
Pontosan így van!Jártam már én is így,csak nem autóval.Egy komolyabb teljesítményű fritőzben olvadt szét a saru körül minden.Jó móka volt rendbe rakni.
Mezei tungsram izzó volt benne.

Köszönöm az önmagát "lebutázó" autószerelőnek, hogy megosztotta velem/velünk a tapasztalatát. Erre eddig nem is gondoltam és így nem is figyeltem. Na de majd ezek után igyekszem szakszerűbben izzót cserélni.  Mosolyog

Egyébként nem volt a helyi autósboltokban hasonló foglalat, viszont egy egyesével, azaz vezetékenkét külön-külön sarus megoldással sikerült megoldani a dolgot. Ezt az egyik boltos javasolta, aki az asztrájával járt így.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1496 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 14:45:08 »

Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik!   Zavart
A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva...    He Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... 
Ez nem HB és nem a műszerfali csati...
Látott már ilyet valaki?
Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni?
ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk...
Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne?
Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem.
Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. 

Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata.
Pontosan így van!Jártam már én is így,csak nem autóval.Egy komolyabb teljesítményű fritőzben olvadt szét a saru körül minden.Jó móka volt rendbe rakni.
Mezei tungsram izzó volt benne.

Köszönöm az önmagát "lebutázó" autószerelőnek, hogy megosztotta velem/velünk a tapasztalatát. Erre eddig nem is gondoltam és így nem is figyeltem. Na de majd ezek után igyekszem szakszerűbben izzót cserélni.  Mosolyog

Egyébként nem volt a helyi autósboltokban hasonló foglalat, viszont egy egyesével, azaz vezetékenkét külön-külön sarus megoldással sikerült megoldani a dolgot. Ezt az egyik boltos javasolta, aki az asztrájával járt így.
Félre ne érts! Nem a Te munkádat kívántam minősíteni. Bármelyikünk járhat így. Én magam is elkövettem ezt a hibát (mármint nem ellenőriztem izzó csere után a csatlakozás megfelelőségét). Különben az ajánlott megoldás nem rossz, ha nincs más, teljesen jó.
Naplózva
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #1497 Dátum: 2011. Október 03. - 08:17:38 »

Sziasztok!

Bemonta az unalmast a műszerfal, valamint a digit klíma háttérvilágítása (csak a háttérvilágítás rossz, tehát a műszerfal visszajelzői, valamint a klíma kijelző egyébként jól működik). Néztem a kézikönyvben, de nem láttam, hogy ennek lenne biztosítéka. Mi lehet a hiba oka?

Köszönöm előre is,

K.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1498 Dátum: 2011. Október 08. - 15:42:22 »

Helló!

Az 5 ajtósból, hogyan lehet kiszedni a hátsó lámpatesteket??? Szétment a féklámpa szál az egyikben és ki akarom cserélni, de hiába csavaroztam ki a lámpatest tartófülének csavarjait, a búra csak lötyög de kifelé az istenért nem akar jönni... CSomagtér kárpitot is lekaptam, de hátulról nem lehet hozzáférni a búrához... Mi a megoldás?He
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1499 Dátum: 2011. Október 08. - 15:53:11 »

Helló!

Az 5 ajtósból, hogyan lehet kiszedni a hátsó lámpatesteket??? Szétment a féklámpa szál az egyikben és ki akarom cserélni, de hiába csavaroztam ki a lámpatest tartófülének csavarjait, a búra csak lötyög de kifelé az istenért nem akar jönni... CSomagtér kárpitot is lekaptam, de hátulról nem lehet hozzáférni a búrához... Mi a megoldás?He

hátrafelé kihúz esetleg befeszítesz a sárvédő és a lámpa közé
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!