meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1485 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 04:39:55 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? Én is jártam már így,valami oknál fogva egy csere után az egyik égő szétégette a csatit,csak nekem az égő is kiégett.Kb 3 napig bírta az az égő.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1486 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 07:23:01 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1487 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 08:51:59 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1488 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 08:56:05 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk... Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne? Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem. Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1489 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 09:27:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1490 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 13:04:31 » |
|
Nekünk legalább elég a pót izzó. Nem kell tartalék kábelköteget hordanunk. Cserélni is egyszerűbb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1491 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 14:19:37 » |
|
Nekünk legalább elég a pót izzó. Nem kell tartalék kábelköteget hordanunk. Cserélni is egyszerűbb. Na igen! Oda is jár egy pont! (csak halkan...egy rendszámvilágítás-égőt kivéve még a gyári égőim vannak..52000km, 5 év)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1492 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 20:24:23 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk... Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne? Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem. Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1493 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 21:21:02 » |
|
Nekünk legalább elég a pót izzó. Nem kell tartalék kábelköteget hordanunk. Cserélni is egyszerűbb. Na igen! Oda is jár egy pont! (csak halkan...egy rendszámvilágítás-égőt kivéve még a gyári égőim vannak..52000km, 5 év)Balos helyzetjelzőt cseréltem, 68ezernél eredeti izzók, 4éves a masina.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #1494 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 21:44:32 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk... Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne? Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem. Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata. Pontosan így van!Jártam már én is így,csak nem autóval.Egy komolyabb teljesítményű fritőzben olvadt szét a saru körül minden.Jó móka volt rendbe rakni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #1495 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 11:18:50 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk... Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne? Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem. Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata. Pontosan így van!Jártam már én is így,csak nem autóval.Egy komolyabb teljesítményű fritőzben olvadt szét a saru körül minden.Jó móka volt rendbe rakni. Mezei tungsram izzó volt benne. Köszönöm az önmagát "lebutázó" autószerelőnek, hogy megosztotta velem/velünk a tapasztalatát. Erre eddig nem is gondoltam és így nem is figyeltem. Na de majd ezek után igyekszem szakszerűbben izzót cserélni. Egyébként nem volt a helyi autósboltokban hasonló foglalat, viszont egy egyesével, azaz vezetékenkét külön-külön sarus megoldással sikerült megoldani a dolgot. Ezt az egyik boltos javasolta, aki az asztrájával járt így.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1496 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 14:45:08 » |
|
Nem világított a bal első tompítottam, mikor most este álltam be a garázsba. "Uccu neki, cseréljük ki!" felkiáltással neki is estem a lámpának. A lendületem egészen addig tartott, amíg szétszedtem a lámpát és megláttam: az égőszál nincs elszakadva! Gyors próba aksiról, eredmény: működik! A lámpatestet jobban megnézegetve egyértelműen látszik, hogy az izzó foglalata szét van olvadva... Nem is értem hogy-hogy nem vettem észre, amikor kihúztam belőle... Ez nem HB és nem a műszerfali csati... Látott már ilyet valaki? Foglalatot a H7-hez tudok venni mezei autósboltban, vagy csak valami spéci helyről lehet szerezni? ha jól emlékszem Béla Kapitánynak volt ilyen gondja, szintén SW Igen ám, de nagyobb teljesítményű izzó okozta a bajt. Lehet, hogy ez állt fent most is? A megnövelt teljesítmény nagyobb hővel is jár, nem arra méretezték a csatlakozót, így lehet, hogy azt már nem bírja, és megég. Pláne akkor, ha esetleg eleve alul méretezett volt, mint a rendszám világításnál, mint tudjuk... Nem lehet, hogy csak növelt fényerejű volt benne? Mellesleg nekem a jobb hátsó rendszámtábla világítás foglalata néz ki elég érdekesen, a bal oldali meg nem. Pedig mindkettőben a gyárilag megadott teljesítményű izzók vannak/voltak. Nos, a titok nyitja a következő. Az izzó csati sarúja az erőteljes ráncigálásnak köszönhetően ("szakszerű" izzócserre) kilazul. Innentől egy remek lötyögős csatlakozás áll fenn, megnő az átmeneti ellenállás, ez jelentős hőfejlődéssel jár. Ez az ami rommá égeti a foglalat szigetelését. Nem típusspecifikus a probléma. Tehát nem szükséges túlmisztifikálni a dolgot, oda kell figyelni izzócsere közben, hogy a "csúszósaruk" megfelelően szoros csatlakozást biztosítanak e. De ez csak egy buta autószerelő tapasztalata. Pontosan így van!Jártam már én is így,csak nem autóval.Egy komolyabb teljesítményű fritőzben olvadt szét a saru körül minden.Jó móka volt rendbe rakni. Mezei tungsram izzó volt benne. Köszönöm az önmagát "lebutázó" autószerelőnek, hogy megosztotta velem/velünk a tapasztalatát. Erre eddig nem is gondoltam és így nem is figyeltem. Na de majd ezek után igyekszem szakszerűbben izzót cserélni. Egyébként nem volt a helyi autósboltokban hasonló foglalat, viszont egy egyesével, azaz vezetékenkét külön-külön sarus megoldással sikerült megoldani a dolgot. Ezt az egyik boltos javasolta, aki az asztrájával járt így. Félre ne érts! Nem a Te munkádat kívántam minősíteni. Bármelyikünk járhat így. Én magam is elkövettem ezt a hibát (mármint nem ellenőriztem izzó csere után a csatlakozás megfelelőségét). Különben az ajánlott megoldás nem rossz, ha nincs más, teljesen jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kulimász
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #1497 Dátum: 2011. Október 03. - 08:17:38 » |
|
Sziasztok!
Bemonta az unalmast a műszerfal, valamint a digit klíma háttérvilágítása (csak a háttérvilágítás rossz, tehát a műszerfal visszajelzői, valamint a klíma kijelző egyébként jól működik). Néztem a kézikönyvben, de nem láttam, hogy ennek lenne biztosítéka. Mi lehet a hiba oka?
Köszönöm előre is,
K.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #1498 Dátum: 2011. Október 08. - 15:42:22 » |
|
Helló! Az 5 ajtósból, hogyan lehet kiszedni a hátsó lámpatesteket??? Szétment a féklámpa szál az egyikben és ki akarom cserélni, de hiába csavaroztam ki a lámpatest tartófülének csavarjait, a búra csak lötyög de kifelé az istenért nem akar jönni... CSomagtér kárpitot is lekaptam, de hátulról nem lehet hozzáférni a búrához... Mi a megoldás?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1499 Dátum: 2011. Október 08. - 15:53:11 » |
|
Helló! Az 5 ajtósból, hogyan lehet kiszedni a hátsó lámpatesteket??? Szétment a féklámpa szál az egyikben és ki akarom cserélni, de hiába csavaroztam ki a lámpatest tartófülének csavarjait, a búra csak lötyög de kifelé az istenért nem akar jönni... CSomagtér kárpitot is lekaptam, de hátulról nem lehet hozzáférni a búrához... Mi a megoldás? hátrafelé kihúz esetleg befeszítesz a sárvédő és a lámpa közé
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|