Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 12:01:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 406452 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1455 Dátum: 2011. Július 30. - 11:11:02 »

Hi Mindenki,
nekem most van folyamatban az autó teljes ledesítése,ezalatt az ÖSSZES égőt értem.Persze kivéve a H4-et,ott xenon szett lesz.És a kivétel erősíti a szabályt Mosolyog.Elég sok ledes égőt kipróbáltam,mert ezzel is foglalkozom.Nagyon látványos szerintem,és sokkal szebb és erősebb fénye van mint az izzószálas égőknek.Az élettartam elvileg több mint az autó életkora,csak a led érzékeny a feszkó ingadozásra.Igazából végtelen lehetőségek vannak ledesítésben ,csak a pénztárca szab határt Mosolyog.

Nincs baj a ledekkel csak a megfelelő ellenállást kell mellé tenni.Nekem már egy jó ideje ki van cserélve.

Műszakin tűrik?
Hát félrenéznek,biztos ha ugy alakul. Mosolyog
Hát igen,ezekben nincs "E" jelzés Mosolyog .A xenon-t műszakira kiveszem,és megy vissza a halogén.A forgalomban is van nálam  halogén égő, 2 perc alatt vissza tudom rakni ha muszáj.Persze az hogy megbüntetnek,megszivatnak,lelőnek...ez a veszély fenn áll.Azt viszont látom,hogy minden második autóban led és xenon van....

felénk nem kellene visszatenned max a műszakin mert ugrik a forgalmi
Nekem 3 éve van benne xenon utólagos,műszaki előtt-után csere és kész,a forgalomba azokat szedik ki akinek lencsével szerelt lámpája van azokon km-röl látszik a xenon a sima lámpáknál(Lacetti) nem annyira látható HA jól van beállítva. Kacsint

pont fordítva lehet észrevenni mivel más a színe a xenonnak km ekről észre lehet venni
a projektor az annyira nem feltűnő mivel a gyári xenonok 90% a az

És ez így van.

Korábban írtam már, hogy engem az alatt az 1 év alatt amíg "ál xenon" izzóval jártam (halogén izzó enyhén kék házzal. ezt árulták így) többször ellenőriztek mint a többi , ~ 20 év alatt.

És ez nem a Lacsiban volt, előtte. Akkor még nem is haraptak erre a dologra.
Nekem 4300K-s színhőmérsékletű xenon lesz berakva(a mostani GE-sport halogénom is ilyesmi),ami még csak fehér fényű,és abszolút feltűnés mentes.6000K és az fölött (8000K) látványosan más színű a dolog.Ma láttam egy zöld! xenonos ótót Mosolyog.

Az csak részlet kérdésnálunk helyben /Kaposvár/ szinte az összes utolagos XENON kikerült a kocsikból mert sokba kerül ha elkapnak,utánam a sün még decemberben utánamjött a xenon miatt pedig nem is az volt csak +90% os égő és jött a süket duma,hogy összekevert valakivel.../1 van belőle az országban/
Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 30. - 11:12:41 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1456 Dátum: 2011. Július 30. - 11:58:39 »

Hi Mindenki,
nekem most van folyamatban az autó teljes ledesítése,ezalatt az ÖSSZES égőt értem.Persze kivéve a H4-et,ott xenon szett lesz.És a kivétel erősíti a szabályt Mosolyog.Elég sok ledes égőt kipróbáltam,mert ezzel is foglalkozom.Nagyon látványos szerintem,és sokkal szebb és erősebb fénye van mint az izzószálas égőknek.Az élettartam elvileg több mint az autó életkora,csak a led érzékeny a feszkó ingadozásra.Igazából végtelen lehetőségek vannak ledesítésben ,csak a pénztárca szab határt Mosolyog.

Nincs baj a ledekkel csak a megfelelő ellenállást kell mellé tenni.Nekem már egy jó ideje ki van cserélve.

Műszakin tűrik?
Hát félrenéznek,biztos ha ugy alakul. Mosolyog
Hát igen,ezekben nincs "E" jelzés Mosolyog .A xenon-t műszakira kiveszem,és megy vissza a halogén.A forgalomban is van nálam  halogén égő, 2 perc alatt vissza tudom rakni ha muszáj.Persze az hogy megbüntetnek,megszivatnak,lelőnek...ez a veszély fenn áll.Azt viszont látom,hogy minden második autóban led és xenon van....

felénk nem kellene visszatenned max a műszakin mert ugrik a forgalmi
Nekem 3 éve van benne xenon utólagos,műszaki előtt-után csere és kész,a forgalomba azokat szedik ki akinek lencsével szerelt lámpája van azokon km-röl látszik a xenon a sima lámpáknál(Lacetti) nem annyira látható HA jól van beállítva. Kacsint

pont fordítva lehet észrevenni mivel más a színe a xenonnak km ekről észre lehet venni
a projektor az annyira nem feltűnő mivel a gyári xenonok 90% a az

És ez így van.

Korábban írtam már, hogy engem az alatt az 1 év alatt amíg "ál xenon" izzóval jártam (halogén izzó enyhén kék házzal. ezt árulták így) többször ellenőriztek mint a többi , ~ 20 év alatt.

És ez nem a Lacsiban volt, előtte. Akkor még nem is haraptak erre a dologra.
Nekem 4300K-s színhőmérsékletű xenon lesz berakva(a mostani GE-sport halogénom is ilyesmi),ami még csak fehér fényű,és abszolút feltűnés mentes.6000K és az fölött (8000K) látványosan más színű a dolog.Ma láttam egy zöld! xenonos ótót Mosolyog.

Az csak részlet kérdésnálunk helyben /Kaposvár/ szinte az összes utolagos XENON kikerült a kocsikból mert sokba kerül ha elkapnak,utánam a sün még decemberben utánamjött a xenon miatt pedig nem is az volt csak +90% os égő és jött a süket duma,hogy összekevert valakivel.../1 van belőle az országban/
Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
Nem tudom, hogy melyik gyártmányon találtál ilyet nekünk amik a boltunkban van Tungsram, Oram, GE gyártmányon egyiken sincs ilyen jelölés! 
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1457 Dátum: 2011. Július 30. - 12:10:24 »

Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
Nem tudom, hogy melyik gyártmányon találtál ilyet nekünk amik a boltunkban van Tungsram, Oram, GE gyártmányon egyiken sincs ilyen jelölés! 
19. oldal Kacsint
http://www.syscolux.hu/Katalogusok/TU_Automotive_cat_20091009.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 30. - 12:20:58 írta Jani » Naplózva


LPG
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1458 Dátum: 2011. Július 30. - 17:39:34 »

Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
Nem tudom, hogy melyik gyártmányon találtál ilyet nekünk amik a boltunkban van Tungsram, Oram, GE gyártmányon egyiken sincs ilyen jelölés! 
19. oldal Kacsint
http://www.syscolux.hu/Katalogusok/TU_Automotive_cat_20091009.pdf

A 19-s oldalon a Rally fantázia nevű izzók vannak felsorolva, a többi oldalán nincs semmi hivatkozás, hogy nem forgalmazhatóak. A csillaggal jelölt termékek nem forgalmazhatóak Európában, de ezek nem is 60/55 W-s izzók.

52670U* 140/100 (250/140 CP) P43t-38 1/10/100 4 204702 9004101047019
52670U* 140/100 P43t-38 1/10/100 4 520197 9004101047019
52660U* 140/100 (250/140CP) P45t-41 1/10/100 5 206002
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1459 Dátum: 2011. Július 30. - 18:54:58 »

Hi Mindenki,
nekem most van folyamatban az autó teljes ledesítése,ezalatt az ÖSSZES égőt értem.Persze kivéve a H4-et,ott xenon szett lesz.És a kivétel erősíti a szabályt Mosolyog.Elég sok ledes égőt kipróbáltam,mert ezzel is foglalkozom.Nagyon látványos szerintem,és sokkal szebb és erősebb fénye van mint az izzószálas égőknek.Az élettartam elvileg több mint az autó életkora,csak a led érzékeny a feszkó ingadozásra.Igazából végtelen lehetőségek vannak ledesítésben ,csak a pénztárca szab határt Mosolyog.

Nincs baj a ledekkel csak a megfelelő ellenállást kell mellé tenni.Nekem már egy jó ideje ki van cserélve.

Műszakin tűrik?
Hát félrenéznek,biztos ha ugy alakul. Mosolyog
Hát igen,ezekben nincs "E" jelzés Mosolyog .A xenon-t műszakira kiveszem,és megy vissza a halogén.A forgalomban is van nálam  halogén égő, 2 perc alatt vissza tudom rakni ha muszáj.Persze az hogy megbüntetnek,megszivatnak,lelőnek...ez a veszély fenn áll.Azt viszont látom,hogy minden második autóban led és xenon van....

felénk nem kellene visszatenned max a műszakin mert ugrik a forgalmi
Nekem 3 éve van benne xenon utólagos,műszaki előtt-után csere és kész,a forgalomba azokat szedik ki akinek lencsével szerelt lámpája van azokon km-röl látszik a xenon a sima lámpáknál(Lacetti) nem annyira látható HA jól van beállítva. Kacsint

pont fordítva lehet észrevenni mivel más a színe a xenonnak km ekről észre lehet venni
a projektor az annyira nem feltűnő mivel a gyári xenonok 90% a az

És ez így van.

Korábban írtam már, hogy engem az alatt az 1 év alatt amíg "ál xenon" izzóval jártam (halogén izzó enyhén kék házzal. ezt árulták így) többször ellenőriztek mint a többi , ~ 20 év alatt.

És ez nem a Lacsiban volt, előtte. Akkor még nem is haraptak erre a dologra.
Nekem 4300K-s színhőmérsékletű xenon lesz berakva(a mostani GE-sport halogénom is ilyesmi),ami még csak fehér fényű,és abszolút feltűnés mentes.6000K és az fölött (8000K) látványosan más színű a dolog.Ma láttam egy zöld! xenonos ótót Mosolyog.

Az csak részlet kérdésnálunk helyben /Kaposvár/ szinte az összes utolagos XENON kikerült a kocsikból mert sokba kerül ha elkapnak,utánam a sün még decemberben utánamjött a xenon miatt pedig nem is az volt csak +90% os égő és jött a süket duma,hogy összekevert valakivel.../1 van belőle az országban/
Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
Nem tudom, hogy melyik gyártmányon találtál ilyet nekünk amik a boltunkban van Tungsram, Oram, GE gyártmányon egyiken sincs ilyen jelölés! 
Régebben vettem már ilyen 110/90-es izzót előző off autómba, azon is volt ilyen felirat. Hogy most rajt van-e vagy sem, nem tudom, nem vettem már jópár éve emelt wattszámú izzót. Tény, hogy az előírás 60/55W H4-ben, ill. amit az adott gépjárműbe előírnak. Ennél erősebbet elvileg közúti forgalomban nem szabad. Azt nem is mondtam, hogy nem szabad forgalmazni. Sokmindent szabad forgalmazni, amit a kresz nem enged meg, vagy nem abba engedi beleépíteni, amibe belekerül végül, de legalábbis nem olyan formában.:-) Itt van pl. az utólagos xenon. Nem tilos forgalmazni, ha a szabványjel benne, van, tehát bevizsgált, szabványnak megfelelő termék. Viszont beépíteni csak magasságállítóval és mosóval együtt lenne szabad, önállóan magában működtetni nem. Nem tilos a fólia sem, csak nem mindegy, melyik ablakra van feltéve. stb.
Amiket vettem legutóbb azok is csak emelt fényerejűek voltak a dobozai szerint, de pár hónap után mentek vissza a gyáriak, amik jelenleg is világítanak. (5 éves elmúlt a gép....csak az SW-sek miatt említem meg... Vigyorog)
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 30. - 19:01:29 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1460 Dátum: 2011. Július 30. - 19:13:25 »

Hi Mindenki,
nekem most van folyamatban az autó teljes ledesítése,ezalatt az ÖSSZES égőt értem.Persze kivéve a H4-et,ott xenon szett lesz.És a kivétel erősíti a szabályt Mosolyog.Elég sok ledes égőt kipróbáltam,mert ezzel is foglalkozom.Nagyon látványos szerintem,és sokkal szebb és erősebb fénye van mint az izzószálas égőknek.Az élettartam elvileg több mint az autó életkora,csak a led érzékeny a feszkó ingadozásra.Igazából végtelen lehetőségek vannak ledesítésben ,csak a pénztárca szab határt Mosolyog.

Nincs baj a ledekkel csak a megfelelő ellenállást kell mellé tenni.Nekem már egy jó ideje ki van cserélve.

Műszakin tűrik?
Hát félrenéznek,biztos ha ugy alakul. Mosolyog
Hát igen,ezekben nincs "E" jelzés Mosolyog .A xenon-t műszakira kiveszem,és megy vissza a halogén.A forgalomban is van nálam  halogén égő, 2 perc alatt vissza tudom rakni ha muszáj.Persze az hogy megbüntetnek,megszivatnak,lelőnek...ez a veszély fenn áll.Azt viszont látom,hogy minden második autóban led és xenon van....

felénk nem kellene visszatenned max a műszakin mert ugrik a forgalmi
Nekem 3 éve van benne xenon utólagos,műszaki előtt-után csere és kész,a forgalomba azokat szedik ki akinek lencsével szerelt lámpája van azokon km-röl látszik a xenon a sima lámpáknál(Lacetti) nem annyira látható HA jól van beállítva. Kacsint

pont fordítva lehet észrevenni mivel más a színe a xenonnak km ekről észre lehet venni
a projektor az annyira nem feltűnő mivel a gyári xenonok 90% a az

És ez így van.

Korábban írtam már, hogy engem az alatt az 1 év alatt amíg "ál xenon" izzóval jártam (halogén izzó enyhén kék házzal. ezt árulták így) többször ellenőriztek mint a többi , ~ 20 év alatt.

És ez nem a Lacsiban volt, előtte. Akkor még nem is haraptak erre a dologra.
Nekem 4300K-s színhőmérsékletű xenon lesz berakva(a mostani GE-sport halogénom is ilyesmi),ami még csak fehér fényű,és abszolút feltűnés mentes.6000K és az fölött (8000K) látványosan más színű a dolog.Ma láttam egy zöld! xenonos ótót Mosolyog.

Az csak részlet kérdésnálunk helyben /Kaposvár/ szinte az összes utolagos XENON kikerült a kocsikból mert sokba kerül ha elkapnak,utánam a sün még decemberben utánamjött a xenon miatt pedig nem is az volt csak +90% os égő és jött a süket duma,hogy összekevert valakivel.../1 van belőle az országban/
Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
Nem tudom, hogy melyik gyártmányon találtál ilyet nekünk amik a boltunkban van Tungsram, Oram, GE gyártmányon egyiken sincs ilyen jelölés! 
Régebben vettem már ilyen 110/90-es izzót előző off autómba, azon is volt ilyen felirat. Hogy most rajt van-e vagy sem, nem tudom, nem vettem már jópár éve emelt wattszámú izzót. Tény, hogy az előírás 60/55W H4-ben, ill. amit az adott gépjárműbe előírnak. Ennél erősebbet elvileg közúti forgalomban nem szabad. Azt nem is mondtam, hogy nem szabad forgalmazni. Sokmindent szabad forgalmazni, amit a kresz nem enged meg, vagy nem abba engedi beleépíteni, amibe belekerül végül, de legalábbis nem olyan formában.:-) Itt van pl. az utólagos xenon. Nem tilos forgalmazni, ha a szabványjel benne, van, tehát bevizsgált, szabványnak megfelelő termék. Viszont beépíteni csak magasságállítóval és mosóval együtt lenne szabad, önállóan magában működtetni nem. Nem tilos a fólia sem, csak nem mindegy, melyik ablakra van feltéve. stb.
Amiket vettem legutóbb azok is csak emelt fényerejűek voltak a dobozai szerint, de pár hónap után mentek vissza a gyáriak, amik jelenleg is világítanak. (5 éves elmúlt a gép....csak az SW-sek miatt említem meg... Vigyorog)

El vagy tévedve az emelt fényű égő nem egyezik az emelt wattszámúval.
Amúgy a xenonon sose volt E jelölés csak a dobozon az égőn soha!
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 30. - 19:24:22 írta sebike » Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1461 Dátum: 2011. Július 31. - 16:57:58 »

Hi Mindenki,
nekem most van folyamatban az autó teljes ledesítése,ezalatt az ÖSSZES égőt értem.Persze kivéve a H4-et,ott xenon szett lesz.És a kivétel erősíti a szabályt Mosolyog.Elég sok ledes égőt kipróbáltam,mert ezzel is foglalkozom.Nagyon látványos szerintem,és sokkal szebb és erősebb fénye van mint az izzószálas égőknek.Az élettartam elvileg több mint az autó életkora,csak a led érzékeny a feszkó ingadozásra.Igazából végtelen lehetőségek vannak ledesítésben ,csak a pénztárca szab határt Mosolyog.

Nincs baj a ledekkel csak a megfelelő ellenállást kell mellé tenni.Nekem már egy jó ideje ki van cserélve.

Műszakin tűrik?
Hát félrenéznek,biztos ha ugy alakul. Mosolyog
Hát igen,ezekben nincs "E" jelzés Mosolyog .A xenon-t műszakira kiveszem,és megy vissza a halogén.A forgalomban is van nálam  halogén égő, 2 perc alatt vissza tudom rakni ha muszáj.Persze az hogy megbüntetnek,megszivatnak,lelőnek...ez a veszély fenn áll.Azt viszont látom,hogy minden második autóban led és xenon van....

felénk nem kellene visszatenned max a műszakin mert ugrik a forgalmi
Nekem 3 éve van benne xenon utólagos,műszaki előtt-után csere és kész,a forgalomba azokat szedik ki akinek lencsével szerelt lámpája van azokon km-röl látszik a xenon a sima lámpáknál(Lacetti) nem annyira látható HA jól van beállítva. Kacsint

pont fordítva lehet észrevenni mivel más a színe a xenonnak km ekről észre lehet venni
a projektor az annyira nem feltűnő mivel a gyári xenonok 90% a az

És ez így van.

Korábban írtam már, hogy engem az alatt az 1 év alatt amíg "ál xenon" izzóval jártam (halogén izzó enyhén kék házzal. ezt árulták így) többször ellenőriztek mint a többi , ~ 20 év alatt.

És ez nem a Lacsiban volt, előtte. Akkor még nem is haraptak erre a dologra.
Nekem 4300K-s színhőmérsékletű xenon lesz berakva(a mostani GE-sport halogénom is ilyesmi),ami még csak fehér fényű,és abszolút feltűnés mentes.6000K és az fölött (8000K) látványosan más színű a dolog.Ma láttam egy zöld! xenonos ótót Mosolyog.

Az csak részlet kérdésnálunk helyben /Kaposvár/ szinte az összes utolagos XENON kikerült a kocsikból mert sokba kerül ha elkapnak,utánam a sün még decemberben utánamjött a xenon miatt pedig nem is az volt csak +90% os égő és jött a süket duma,hogy összekevert valakivel.../1 van belőle az országban/
Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
Nem tudom, hogy melyik gyártmányon találtál ilyet nekünk amik a boltunkban van Tungsram, Oram, GE gyártmányon egyiken sincs ilyen jelölés! 
Régebben vettem már ilyen 110/90-es izzót előző off autómba, azon is volt ilyen felirat. Hogy most rajt van-e vagy sem, nem tudom, nem vettem már jópár éve emelt wattszámú izzót. Tény, hogy az előírás 60/55W H4-ben, ill. amit az adott gépjárműbe előírnak. Ennél erősebbet elvileg közúti forgalomban nem szabad. Azt nem is mondtam, hogy nem szabad forgalmazni. Sokmindent szabad forgalmazni, amit a kresz nem enged meg, vagy nem abba engedi beleépíteni, amibe belekerül végül, de legalábbis nem olyan formában.:-) Itt van pl. az utólagos xenon. Nem tilos forgalmazni, ha a szabványjel benne, van, tehát bevizsgált, szabványnak megfelelő termék. Viszont beépíteni csak magasságállítóval és mosóval együtt lenne szabad, önállóan magában működtetni nem. Nem tilos a fólia sem, csak nem mindegy, melyik ablakra van feltéve. stb.
Amiket vettem legutóbb azok is csak emelt fényerejűek voltak a dobozai szerint, de pár hónap után mentek vissza a gyáriak, amik jelenleg is világítanak. (5 éves elmúlt a gép....csak az SW-sek miatt említem meg... Vigyorog)

El vagy tévedve az emelt fényű égő nem egyezik az emelt wattszámúval.
Amúgy a xenonon sose volt E jelölés csak a dobozon az égőn soha!
Úgy is írtam lentebb, hogy olyant nem szabad, ami nem 60/55W-os. Az meg éppen elég nagy baj, hogy olyan xenon terméket engednek forgalomba hozni, aminek csak a dobozán van E jelzés! Nagykereskedő, kiskereskedő, importáló, felhasználó ilyen esetben büntethető...legalábbis annak kéne lennie!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1462 Dátum: 2011. Július 31. - 18:06:33 »

Hi Mindenki,
nekem most van folyamatban az autó teljes ledesítése,ezalatt az ÖSSZES égőt értem.Persze kivéve a H4-et,ott xenon szett lesz.És a kivétel erősíti a szabályt Mosolyog.Elég sok ledes égőt kipróbáltam,mert ezzel is foglalkozom.Nagyon látványos szerintem,és sokkal szebb és erősebb fénye van mint az izzószálas égőknek.Az élettartam elvileg több mint az autó életkora,csak a led érzékeny a feszkó ingadozásra.Igazából végtelen lehetőségek vannak ledesítésben ,csak a pénztárca szab határt Mosolyog.

Nincs baj a ledekkel csak a megfelelő ellenállást kell mellé tenni.Nekem már egy jó ideje ki van cserélve.

Műszakin tűrik?
Hát félrenéznek,biztos ha ugy alakul. Mosolyog
Hát igen,ezekben nincs "E" jelzés Mosolyog .A xenon-t műszakira kiveszem,és megy vissza a halogén.A forgalomban is van nálam  halogén égő, 2 perc alatt vissza tudom rakni ha muszáj.Persze az hogy megbüntetnek,megszivatnak,lelőnek...ez a veszély fenn áll.Azt viszont látom,hogy minden második autóban led és xenon van....

felénk nem kellene visszatenned max a műszakin mert ugrik a forgalmi
Nekem 3 éve van benne xenon utólagos,műszaki előtt-után csere és kész,a forgalomba azokat szedik ki akinek lencsével szerelt lámpája van azokon km-röl látszik a xenon a sima lámpáknál(Lacetti) nem annyira látható HA jól van beállítva. Kacsint

pont fordítva lehet észrevenni mivel más a színe a xenonnak km ekről észre lehet venni
a projektor az annyira nem feltűnő mivel a gyári xenonok 90% a az

És ez így van.

Korábban írtam már, hogy engem az alatt az 1 év alatt amíg "ál xenon" izzóval jártam (halogén izzó enyhén kék házzal. ezt árulták így) többször ellenőriztek mint a többi , ~ 20 év alatt.

És ez nem a Lacsiban volt, előtte. Akkor még nem is haraptak erre a dologra.
Nekem 4300K-s színhőmérsékletű xenon lesz berakva(a mostani GE-sport halogénom is ilyesmi),ami még csak fehér fényű,és abszolút feltűnés mentes.6000K és az fölött (8000K) látványosan más színű a dolog.Ma láttam egy zöld! xenonos ótót Mosolyog.

Az csak részlet kérdésnálunk helyben /Kaposvár/ szinte az összes utolagos XENON kikerült a kocsikból mert sokba kerül ha elkapnak,utánam a sün még decemberben utánamjött a xenon miatt pedig nem is az volt csak +90% os égő és jött a süket duma,hogy összekevert valakivel.../1 van belőle az országban/
Pedig aztán ha nagyon szigorúan nézzük a dolgokat, még azt sem lenne szabad beletenni. Legalábbis az olyant, ami nem 60/55W-os. Régebben volt 110/90 W-os is, az ilyen megnövelt fényű izzók dobozán ott volt a figyelmeztetés, hogy közúti forgalomban nem használható. (terepjárókba, munkagépekbe, stb adták ki) Kacsint
Nem tudom, hogy melyik gyártmányon találtál ilyet nekünk amik a boltunkban van Tungsram, Oram, GE gyártmányon egyiken sincs ilyen jelölés! 
Régebben vettem már ilyen 110/90-es izzót előző off autómba, azon is volt ilyen felirat. Hogy most rajt van-e vagy sem, nem tudom, nem vettem már jópár éve emelt wattszámú izzót. Tény, hogy az előírás 60/55W H4-ben, ill. amit az adott gépjárműbe előírnak. Ennél erősebbet elvileg közúti forgalomban nem szabad. Azt nem is mondtam, hogy nem szabad forgalmazni. Sokmindent szabad forgalmazni, amit a kresz nem enged meg, vagy nem abba engedi beleépíteni, amibe belekerül végül, de legalábbis nem olyan formában.:-) Itt van pl. az utólagos xenon. Nem tilos forgalmazni, ha a szabványjel benne, van, tehát bevizsgált, szabványnak megfelelő termék. Viszont beépíteni csak magasságállítóval és mosóval együtt lenne szabad, önállóan magában működtetni nem. Nem tilos a fólia sem, csak nem mindegy, melyik ablakra van feltéve. stb.
Amiket vettem legutóbb azok is csak emelt fényerejűek voltak a dobozai szerint, de pár hónap után mentek vissza a gyáriak, amik jelenleg is világítanak. (5 éves elmúlt a gép....csak az SW-sek miatt említem meg... Vigyorog)

El vagy tévedve az emelt fényű égő nem egyezik az emelt wattszámúval.
Amúgy a xenonon sose volt E jelölés csak a dobozon az égőn soha!
Úgy is írtam lentebb, hogy olyant nem szabad, ami nem 60/55W-os. Az meg éppen elég nagy baj, hogy olyan xenon terméket engednek forgalomba hozni, aminek csak a dobozán van E jelzés! Nagykereskedő, kiskereskedő, importáló, felhasználó ilyen esetben büntethető...legalábbis annak kéne lennie!

Leginkább a hatóságot kellene bűntetni,hogy engedte forgalmazni vám+áfa bevétel most + büntet miatta
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1463 Dátum: 2011. Augusztus 01. - 22:02:48 »

Unión belül nagyon sok származó termékre 0%-os a vámtétel. Ha engedélyezett címzett- feladói státusza van a forgalmazó vállakozásnak, megbízható adós státuszban van, elektronikus úton vámkezelhet, finánc csak szúrópróbaszerűen ellenőriz. Utólagos ellenőrzés deríthet fényt a hiányosságokra, addig pár év is eltelhet.

Xenon lámpát forgalmazni, nem forgalmazni számomra olyan kérdés, mint amit a villamossági szerelőm mesélt. Autó biznisz manager beviszi a fél fullos, használtan is csillagászati áron mért városi terepjárót, hogy világít a légzsák lámpa. Szaki mondja a légszák offos, cserélni kell. Válasz >:(Kes nincs rá, a szekeren nagyot akar fogni, kösse rá a kézifékre vagy valamire, ahol nem fog folyamatosan világítani. Szaki mester válasza: na azt már nem, mert ha baleset van kiderül egyből, hogy nem jó a légzsák, kiderül, hogy át lett kötögetve, rá fogják azért nem müködött, és a hiánya miatt szenvedett komoly sérülést a vezető. Car manager csak tovább erősködött, szaki bácsi erre elküldte, úgy maga modján finoman nyaralni. Konkurencia olcsóbban megcsinálta.
Szóval, ha tudom, hogy valamit nem szabad, de annak ellenére megteszem, lásd fóliázás, xenon, ne a másikat okoljam, ha fickó és vahur ellenőrzése felborítja a tervezett családi költségvetést. Ha használod, utólag ne sírj
Naplózva
Dzsoti
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #1464 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 08:59:17 »

Üdv! Tegnap óta nincs műszerfal világítás a gépben. Mi lehet a probléma? Van ennek külön biztosítéka vagy az a bizonyos csatlakozó adta fel a harcot?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1465 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 12:37:40 »

Üdv! Tegnap óta nincs műszerfal világítás a gépben. Mi lehet a probléma? Van ennek külön biztosítéka vagy az a bizonyos csatlakozó adta fel a harcot?
vagy a hátsó ablakmosó cső 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1466 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 14:57:50 »

Üdv! Tegnap óta nincs műszerfal világítás a gépben. Mi lehet a probléma? Van ennek külön biztosítéka vagy az a bizonyos csatlakozó adta fel a harcot?
HB-d van vagy SW-d?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Dzsoti
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #1467 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 15:09:30 »

Üdv! Tegnap óta nincs műszerfal világítás a gépben. Mi lehet a probléma? Van ennek külön biztosítéka vagy az a bizonyos csatlakozó adta fel a harcot?
HB-d van vagy SW-d?
HB 1,6 Elite
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1468 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 17:26:45 »

Üdv! Tegnap óta nincs műszerfal világítás a gépben. Mi lehet a probléma? Van ennek külön biztosítéka vagy az a bizonyos csatlakozó adta fel a harcot?
HB-d van vagy SW-d?
HB 1,6 Elite

műszerfali fényerőállítót nézted?
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1469 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 21:23:15 »

Üdv! Tegnap óta nincs műszerfal világítás a gépben. Mi lehet a probléma? Van ennek külön biztosítéka vagy az a bizonyos csatlakozó adta fel a harcot?
HB-d van vagy SW-d?
HB 1,6 Elite

műszerfali fényerőállítót nézted?
A lámpát- tompítottat bekapcsoltad? Kacsint Nekem az szokott segíteni Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!