Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 12:43:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 406492 alkalommal)
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1350 Dátum: 2011. Január 10. - 12:45:35 »

Hát, azt hiszem a foncsor felújításnál már maga a lámpatest szét- majd összeszerelése sérülésmentesen jelent majd gondot.

Most be van állítva úgy, hogy én jól látok. A szembe jövők meg villagnak. 

Itt van pont egy bal, elég jó áron! Bontóban ritkán kapni és drágább ennél. Cap, csapj le rá!

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/daewoo_nubira_lacetti_03_fenyszoro_bal_1436130692.html
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1351 Dátum: 2011. Január 10. - 13:21:01 »

Hát, azt hiszem a foncsor felújításnál már maga a lámpatest szét- majd összeszerelése sérülésmentesen jelent majd gondot.

Most be van állítva úgy, hogy én jól látok. A szembe jövők meg villagnak. 

Itt van pont egy bal, elég jó áron! Bontóban ritkán kapni és drágább ennél. Cap, csapj le rá!

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/daewoo_nubira_lacetti_03_fenyszoro_bal_1436130692.html
Mielőtt megvennéd kérdezd meg, hogy motoros vagy kézi állítású.
Naplózva


LPG
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1352 Dátum: 2011. Január 10. - 17:12:50 »

Tekintettel, hogy új fórumos vagyok, személyes tapasztalatom a Lacetti világitásával még nincsen. Végigolvastam a topicot és feltűnően sok panasz van a lámpákra, főleg a tompított fény esetében. Mért-e már valaki feszültséget közvetlenül a fényszórók csatlakozásánál és ha igen akkor milyen értéket? Ez döntő lehet a továbbiakra nézve. Az autólámpákat tartóségetésen 13,6 V feszültségen vizsgálják. A generátorok szabályozási értéke 14,6 V. Ezen értéktartományon belül az izzóknak még működőképesnek kell lenniük.
A növelt fényerejű izzóknak viszont jóval kisebb az üzemóra száma. Ezért meggondolandó a használatuk.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1353 Dátum: 2011. Január 10. - 17:18:13 »

A növelt fényerejű izzóknak viszont jóval kisebb az üzemóra száma. Ezért meggondolandó a használatuk.

Igen, és ráadásul beégetheti a foncsort is, mint a Kapitánynak. Szóval nem kell nagyon átalakítani a világítást, mert jó.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1354 Dátum: 2011. Január 11. - 01:23:33 »

A növelt fényerejű izzóknak viszont jóval kisebb az üzemóra száma. Ezért meggondolandó a használatuk.

Igen, és ráadásul beégetheti a foncsort is, mint a Kapitánynak. Szóval nem kell nagyon átalakítani a világítást, mert jó.
A növelt fényerejűnek ugyan az a Watt száma mint a sima halogénnek attól nem szabad beégnie a foncsornak, a jobb fajtáknak már nem jelentősen rövidebb az élet tartama.
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1355 Dátum: 2011. Január 11. - 07:37:08 »

A növelt fényerejű izzóknak viszont jóval kisebb az üzemóra száma. Ezért meggondolandó a használatuk.

Igen, és ráadásul beégetheti a foncsort is, mint a Kapitánynak. Szóval nem kell nagyon átalakítani a világítást, mert jó.
A növelt fényerejűnek ugyan az a Watt száma mint a sima halogénnek attól nem szabad beégnie a foncsornak, a jobb fajtáknak már nem jelentősen rövidebb az élet tartama.
Nekem a növelt fényerejű izzó előtt 90/100-as volt benne mindig.CB ugy tudom 40Ekm körül jár,én pedig 80Ekm-nél.És nekem semmi baja a foncsornak.Glidy!Én mentem sötétben gyári uj világitással rendelkező sw-vel,sedánnal és elég halovány a világitása az enyémban megszokotthoz képest.Viszont a mostani gyári izzók visszatétele az enyémbe még annyit sem tud.Nem is látni vele!Én pedig ezt nem szeretem,igy nekem megéri a növelt fényerejűt használni. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
kacsa0306
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1356 Dátum: 2011. Január 11. - 10:01:08 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy tudjátok-e hogy szét lehet-e szedni a lacetti hb első lámpatesteit! A következő lenne vele az elképzelésem: http://www.led119.ru/blog/ARMAVIR/548.php
Köszi előre a válaszokat!
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1357 Dátum: 2011. Január 11. - 13:15:05 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy tudjátok-e hogy szét lehet-e szedni a lacetti hb első lámpatesteit! A következő lenne vele az elképzelésem: http://www.led119.ru/blog/ARMAVIR/548.php
Köszi előre a válaszokat!
Szét lehet de bizd tapasztalt emberre aki ért hozzá,mert ha ****ul ragasztod össze párásodni fog.
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1358 Dátum: 2011. Január 11. - 14:32:21 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy tudjátok-e hogy szét lehet-e szedni a lacetti hb első lámpatesteit! A következő lenne vele az elképzelésem: http://www.led119.ru/blog/ARMAVIR/548.php
Köszi előre a válaszokat!
Szét lehet de bizd tapasztalt emberre aki ért hozzá,mert ha ****ul ragasztod össze párásodni fog.
De azt ugye tudod, hogy az u.n. nappali fénynek használata szabályozva van. Nézz utána, hogy kell használni!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1359 Dátum: 2011. Január 11. - 15:51:39 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy tudjátok-e hogy szét lehet-e szedni a lacetti hb első lámpatesteit! A következő lenne vele az elképzelésem: http://www.led119.ru/blog/ARMAVIR/548.php
Köszi előre a válaszokat!
Szét lehet de bizd tapasztalt emberre aki ért hozzá,mert ha ****ul ragasztod össze párásodni fog.
De azt ugye tudod, hogy az u.n. nappali fénynek használata szabályozva van. Nézz utána, hogy kell használni!
Külön kapcsolóra kell tenni. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1360 Dátum: 2011. Január 11. - 20:20:42 »

Én úgy tudom, hogy nem kell külön kapcsoló, hanem a gyújtással együtt kell felkapcsolódnia a nappali fénynek. Viszont amint bekapcsolod a tompítottat vagy a helyzetjelzőt, akkor le kell kapcsolódnia!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1361 Dátum: 2011. Január 11. - 21:06:41 »

Én úgy tudom, hogy nem kell külön kapcsoló, hanem a gyújtással együtt kell felkapcsolódnia a nappali fénynek. Viszont amint bekapcsolod a tompítottat vagy a helyzetjelzőt, akkor le kell kapcsolódnia!
Azt hiszem itt a pont! Szóval akkor meg minek, mert lakott területen kívül úgyis kötelező a tompított, sok országban már belül is, no meg rossz látási viszonyok között mindenütt. Ezért meg kár szétszedni a lámpát, meg költeni rá pénzt. Vagy külön füzért venni, egykutya. Szerintem legalábbis. De mindenki azt csinál, amit akar, vagy tud, meg van rá pénze.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1362 Dátum: 2011. Január 11. - 21:29:16 »

Én úgy tudom, hogy nem kell külön kapcsoló, hanem a gyújtással együtt kell felkapcsolódnia a nappali fénynek. Viszont amint bekapcsolod a tompítottat vagy a helyzetjelzőt, akkor le kell kapcsolódnia!
Azt hiszem itt a pont! Szóval akkor meg minek, mert lakott területen kívül úgyis kötelező a tompított, sok országban már belül is, no meg rossz látási viszonyok között mindenütt. Ezért meg kár szétszedni a lámpát, meg költeni rá pénzt. Vagy külön füzért venni, egykutya. Szerintem legalábbis. De mindenki azt csinál, amit akar, vagy tud, meg van rá pénze.
Én sem vennék,raknék ilyet az autóra. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1363 Dátum: 2011. Január 11. - 22:31:35 »

Sajnos nem találtam olyan izzót a helyzetjelzőbe ami nem üt el a xenon fényétől,mert a ledet eszi a kocsi ezért vettem az Osram xenon hatásút(18euroért)Egy kisebb vagyon.Majd a napokban belerakom,aztán kiderül...

A lámpa bontás szerintem is rizikós dolog.Egy korábbi Fiat fórumon láttam ilyet,projektoros lámpa bontása volt.Ügyes kéz kell hozzá!
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1364 Dátum: 2011. Január 12. - 09:35:00 »

Sajnos nem találtam olyan izzót a helyzetjelzőbe ami nem üt el a xenon fényétől,mert a ledet eszi a kocsi ezért vettem az Osram xenon hatásút(18euroért)Egy kisebb vagyon.Majd a napokban belerakom,aztán kiderül...

A lámpa bontás szerintem is rizikós dolog.Egy korábbi Fiat fórumon láttam ilyet,projektoros lámpa bontása volt.Ügyes kéz kell hozzá!
Milyen ledet vettél?Mert ami nekem van az elég kéken világit.high power ledes és 3 db van a nyákon.De olyat nem találtam. http://www.autoprimus.ro/shop.php?nume=LED_pozitie_Canbus&cat=Accesorii%20Auto&id=6af0a6ebbf6ec0584ce5ddd6da30cabb
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 12. - 11:04:55 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!