Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 22:27:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 396393 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1185 Dátum: 2010. Október 17. - 18:55:25 »

A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni!
Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit..
De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre Mosolyog
Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet
ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek...
Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 17W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog.
27W-osak az elsők. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1186 Dátum: 2010. Október 18. - 09:50:24 »

A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni!
Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit..
De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre Mosolyog
Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet
ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek...
Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 17W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog.
27W-osak az elsők. Kacsint
Tudom, elírtam, kijavítottam. Köszönöm Cápa!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1187 Dátum: 2010. Október 18. - 10:44:54 »

Engem az első ködlámpa fénye még soha nem zavart.
A hátsóért viszont ölni tudnék. Lakott területen belül nem is engedném a hátsó használatát.

Én úgy tudom, hogy lakott területen nem szabad ködlámpát használni. Városon kívül is zavaró a hátsó ködlámpa, ha tiszta az idő.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1188 Dátum: 2010. Október 18. - 10:46:25 »

A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni!
Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit..
De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre Mosolyog
Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet
ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek...
Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 27W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog.

Szerintem csak sötétben, sűrű ködben javít picit a látási viszonyokon az első ködlámpa. Hátsó viszont sűrű esőben is nagyon hasznos, úgyhogy ez indokolhatja a külön kapcsolót. Bár az első szerintem sem zavaró.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1189 Dátum: 2010. Október 18. - 12:01:46 »

A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni!
Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit..
De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre Mosolyog
Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet
ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek...
Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 27W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog.

Szerintem csak sötétben, sűrű ködben javít picit a látási viszonyokon az első ködlámpa. Hátsó viszont sűrű esőben is nagyon hasznos, úgyhogy ez indokolhatja a külön kapcsolót. Bár az első szerintem sem zavaró.
És éppen ezért sűrű esőben is hasznos lehet a hátsó (az első nem különösebben) és tényleg ezért kell külön kapcsolhatónak lennie.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1190 Dátum: 2010. Október 18. - 12:55:53 »

A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni!
Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit..
De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre Mosolyog
Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet
ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek...
Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 27W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog.

Szerintem csak sötétben, sűrű ködben javít picit a látási viszonyokon az első ködlámpa. Hátsó viszont sűrű esőben is nagyon hasznos, úgyhogy ez indokolhatja a külön kapcsolót. Bár az első szerintem sem zavaró.
És éppen ezért sűrű esőben is hasznos lehet a hátsó (az első nem különösebben) és tényleg ezért kell külön kapcsolhatónak lennie.
Na jól megvettem mindent az első ködlámpához hogy gyárin legyen bekötve(bajuszkapcsoló,rellé),de a bekötési ár 11500-13500Ft között beszélgetik.Igy magamnak kötöm be majd valamelyik nap mikor lessz türelmem játszani vele.
Naplózva

06 70/22 11 222
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1191 Dátum: 2010. Október 18. - 16:33:23 »

Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1192 Dátum: 2010. Október 18. - 17:39:29 »

Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele. Vigyorog
Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1193 Dátum: 2010. Október 18. - 17:52:47 »

Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele. Vigyorog
Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így.
Yanne is biztosan igy köti. Vigyorog Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat.
Naplózva

06 70/22 11 222
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1194 Dátum: 2010. Október 18. - 19:09:44 »

Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele. Vigyorog
Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így.
Yanne is biztosan igy köti. Vigyorog Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat.
Nem csodálom, hogy megirigyeltétek a SEDAN ilyen kialakítását Vigyorog Persze ott már gyárilag ilyen volt. Vigyorog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1195 Dátum: 2010. Október 18. - 19:30:13 »

Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele. Vigyorog
Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így.
Yanne is biztosan igy köti. Vigyorog Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat.
Nem csodálom, hogy megirigyeltétek a SEDAN ilyen kialakítását Vigyorog Persze ott már gyárilag ilyen volt. Vigyorog
Gyárilag, de egymás alatt közvetlenül, alig láthatóan, hogy dupla. Bezzeg a mienk, két különálló, feltűnő, és zseniális! Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1196 Dátum: 2010. Október 18. - 19:31:21 »

Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele. Vigyorog
Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így.
Yanne is biztosan igy köti. Vigyorog Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat.
Nem csodálom, hogy megirigyeltétek a SEDAN ilyen kialakítását Vigyorog Persze ott már gyárilag ilyen volt. Vigyorog
Gyárilag, de egymás alatt közvetlenül, alig láthatóan, hogy dupla. Bezzeg a mienk, két különálló, feltűnő, és zseniális! Vigyorog
Azért látható az Kacsint
Naplózva
barti
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #1197 Dátum: 2010. Október 19. - 07:01:30 »

Sziasztok!

Az lenne a kerdesem, hogy nem vilagit a muszerfalam, melyik Biztositek lehet a bibis? A biztositek takaro lap hatoldalan ugyan van 1 tajekoztatas de nem talaltam muszerfalra utalo biztositek megnevezest...

Koszi.

Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1198 Dátum: 2010. Október 19. - 09:24:40 »

Sziasztok!

Az lenne a kerdesem, hogy nem vilagit a muszerfalam, melyik Biztositek lehet a bibis? A biztositek takaro lap hatoldalan ugyan van 1 tajekoztatas de nem talaltam muszerfalra utalo biztositek megnevezest...

Koszi.


Előbb nézd meg a fényerő szabályzót! Lehet le van tekerve, vagy esetleg belül szétesett. Meg tudod csinálni, ha itt a bibi.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
barti
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #1199 Dátum: 2010. Október 19. - 14:31:00 »

Sziasztok!

Az lenne a kerdesem, hogy nem vilagit a muszerfalam, melyik Biztositek lehet a bibis? A biztositek takaro lap hatoldalan ugyan van 1 tajekoztatas de nem talaltam muszerfalra utalo biztositek megnevezest...

Koszi.


Előbb nézd meg a fényerő szabályzót! Lehet le van tekerve, vagy esetleg belül szétesett. Meg tudod csinálni, ha itt a bibi.

Igen, ez volt az elso amit megneztem /csavargattam/, szoval nekem a biztositek kell ami a muszerfalat "védi"
Naplózva
Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!