Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 14:28:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 396170 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1050 Dátum: 2010. Május 29. - 20:02:55 »

Üdv!
Elsősorban SW tulajoktól kérdezném:
A hátsó lámpatestben gyárilag az alsó, vagy a felső lámpa a helyzetjelző + fék?

Elsőre talán hülyén hangzik a kérdés, de az enyémen az alsó a helyzetjelző+fék és a felső a ködzáró - és még két ilyen SW tünt fel, tehát nem vagyok egyedi eset. Viszont a legtöbb esetben fordítva láttam...  He He He
Akkor cseréld meg a csatlakozókat, és rögtön jó lesz a tied is. Nagyon rossz, ha fent van a ködlámpa, a mögötted jövő tuti le fog lőni. Szóval fent a világítás, és a fék, alúl a záró ködlámpa. Gyárilag igy szerelik, és így is kell lennie, ha fordítva van, akkor megcserélte valaki, de ezt házilag helyre lehet, és kell is hozni!

Hol cseréljek meg milyen csatlakozókat? Alul-felül dupla izzószálas égők (5 és 20W) vannak benne és "csak" egy csatlakozón múlik, hogy melyik funkcióban (helyzetjelző+fék vagy ködzáró) működnek? 

Mögöttem jövő nem fog rám vadászni ködöspilács miatt, mert tudom, hogy mikor és hol lehet-érdemes-kell használni...  Kacsint
Ha mindkét duplaszálas, akkor cserélheted együtt a foglalattal is, az a lényeg, hogy felül égjen a helyzetjelző 5W-os, meg a féklámpa 21W-os, alul meg a ködzáró 21W-os, ha az is kétszálas, akkor az 5W-ost megcsinálhatod dupla hátsó világításnak, mint a mienk is néhányunknak. Így érhető voltam?
Biztos hogy bennem van hiba, de nem egészen...  Mosolyog
Még eddig nem szedtem szét a lámpatesteket, mert eddig H1 és az utastér izzók cseréjén kívül nem volt gondom a fényforrásokkal... Szóval a hátsó lámpatest(ek)ben keressem a megcserélendő csatlakozókat?
A dupla hátsó világítás gondolata már az én fejemben is megszületett, de nem tudtam, hogy már van akinél ez valósággá érett!  Leírás, rajz, esetleg fotó elérhető itt valahol?
Írtam privit. Egyébként dupla világítása van a kitalálónak: LadLac főszerelőnek, továbbá Kripic, MNT, Captain, Kakaos (?), Meatloaf (?), és az én kocsimon van ilyen megpldás. Hipp- hopp megcsináltuk, illetve inkább LadLac.
Na, megforgattam...  Mosolyog
Szétszedve a lámpát már elég egyértelmű volt. Gyakorlatilag a két foglaltot kiszedtem és megcseréltem.

A dupla világítás egyenlőre nálam még scifi, de már a lámpatest másik oldalát is látva van elképzelésem a megvalósításról: A ködös foglalata helyett be kell szerezni helyzetjelző+fék foglalatokat, és az eredeti helyzetjelzőre párhuzamosan rákötni az új helyzetjelzőt egy darab megfelelő dróttal az eredeti vezetéket megvágva és egy kis csokival, vagy forrasztással és gondos szigeteléssel összerakva. Csupán azt kell kideríteni, hogy melyik az eredeti helyzetjelző vezetéke, illetve az új foglalatba melyik vezetéket - helyzetjelző, ködös, test - hová kell bekötni... Jól gondolkodom?
Ügyes vagy, bíztam Benned! Hogy melyik vezetéket kell átkötni a duplázáshoz, azt meg fogod találni, ki kell lámpázni, nem lehet nagy gond. De előtte szerezd be az új foglalatokat. Mondtam, ha szétszeded egyértelmű lesz a válasz. Örülök, hogy sikerült, így már oké a hátsó világításod.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1051 Dátum: 2010. Május 30. - 07:51:32 »

Üdv!
Elsősorban SW tulajoktól kérdezném:
A hátsó lámpatestben gyárilag az alsó, vagy a felső lámpa a helyzetjelző + fék?

Elsőre talán hülyén hangzik a kérdés, de az enyémen az alsó a helyzetjelző+fék és a felső a ködzáró - és még két ilyen SW tünt fel, tehát nem vagyok egyedi eset. Viszont a legtöbb esetben fordítva láttam...  He He He
Akkor cseréld meg a csatlakozókat, és rögtön jó lesz a tied is. Nagyon rossz, ha fent van a ködlámpa, a mögötted jövő tuti le fog lőni. Szóval fent a világítás, és a fék, alúl a záró ködlámpa. Gyárilag igy szerelik, és így is kell lennie, ha fordítva van, akkor megcserélte valaki, de ezt házilag helyre lehet, és kell is hozni!

Hol cseréljek meg milyen csatlakozókat? Alul-felül dupla izzószálas égők (5 és 20W) vannak benne és "csak" egy csatlakozón múlik, hogy melyik funkcióban (helyzetjelző+fék vagy ködzáró) működnek? 

Mögöttem jövő nem fog rám vadászni ködöspilács miatt, mert tudom, hogy mikor és hol lehet-érdemes-kell használni...  Kacsint
Ha mindkét duplaszálas, akkor cserélheted együtt a foglalattal is, az a lényeg, hogy felül égjen a helyzetjelző 5W-os, meg a féklámpa 21W-os, alul meg a ködzáró 21W-os, ha az is kétszálas, akkor az 5W-ost megcsinálhatod dupla hátsó világításnak, mint a mienk is néhányunknak. Így érhető voltam?
Biztos hogy bennem van hiba, de nem egészen...  Mosolyog
Még eddig nem szedtem szét a lámpatesteket, mert eddig H1 és az utastér izzók cseréjén kívül nem volt gondom a fényforrásokkal... Szóval a hátsó lámpatest(ek)ben keressem a megcserélendő csatlakozókat?
A dupla hátsó világítás gondolata már az én fejemben is megszületett, de nem tudtam, hogy már van akinél ez valósággá érett!  Leírás, rajz, esetleg fotó elérhető itt valahol?
Írtam privit. Egyébként dupla világítása van a kitalálónak: LadLac főszerelőnek, továbbá Kripic, MNT, Captain, Kakaos (?), Meatloaf (?), és az én kocsimon van ilyen megpldás. Hipp- hopp megcsináltuk, illetve inkább LadLac.
Na, megforgattam...  Mosolyog
Szétszedve a lámpát már elég egyértelmű volt. Gyakorlatilag a két foglaltot kiszedtem és megcseréltem.

A dupla világítás egyenlőre nálam még scifi, de már a lámpatest másik oldalát is látva van elképzelésem a megvalósításról: A ködös foglalata helyett be kell szerezni helyzetjelző+fék foglalatokat, és az eredeti helyzetjelzőre párhuzamosan rákötni az új helyzetjelzőt egy darab megfelelő dróttal az eredeti vezetéket megvágva és egy kis csokival, vagy forrasztással és gondos szigeteléssel összerakva. Csupán azt kell kideríteni, hogy melyik az eredeti helyzetjelző vezetéke, illetve az új foglalatba melyik vezetéket - helyzetjelző, ködös, test - hová kell bekötni... Jól gondolkodom?
Ügyes vagy, bíztam Benned! Hogy melyik vezetéket kell átkötni a duplázáshoz, azt meg fogod találni, ki kell lámpázni, nem lehet nagy gond. De előtte szerezd be az új foglalatokat. Mondtam, ha szétszeded egyértelmű lesz a válasz. Örülök, hogy sikerült, így már oké a hátsó világításod.
Én a helyetekben ezzel a dupla világítással óvatosabb lennék és itt első sorban azokra gondolok akik utánfutóznak is.A tapasztalatom még a 4ü. Wartburgomnál volt ahol házilag megcsináltam a duplásítást. Amíg nem futóztam nem is volt gond,de a futó használata után beégett a féklámpa kapcsolóm és cserélni kellett.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1052 Dátum: 2010. Május 30. - 10:38:10 »

Üdv!
Elsősorban SW tulajoktól kérdezném:
A hátsó lámpatestben gyárilag az alsó, vagy a felső lámpa a helyzetjelző + fék?

Elsőre talán hülyén hangzik a kérdés, de az enyémen az alsó a helyzetjelző+fék és a felső a ködzáró - és még két ilyen SW tünt fel, tehát nem vagyok egyedi eset. Viszont a legtöbb esetben fordítva láttam...  He He He
Akkor cseréld meg a csatlakozókat, és rögtön jó lesz a tied is. Nagyon rossz, ha fent van a ködlámpa, a mögötted jövő tuti le fog lőni. Szóval fent a világítás, és a fék, alúl a záró ködlámpa. Gyárilag igy szerelik, és így is kell lennie, ha fordítva van, akkor megcserélte valaki, de ezt házilag helyre lehet, és kell is hozni!

Hol cseréljek meg milyen csatlakozókat? Alul-felül dupla izzószálas égők (5 és 20W) vannak benne és "csak" egy csatlakozón múlik, hogy melyik funkcióban (helyzetjelző+fék vagy ködzáró) működnek? 

Mögöttem jövő nem fog rám vadászni ködöspilács miatt, mert tudom, hogy mikor és hol lehet-érdemes-kell használni...  Kacsint
Ha mindkét duplaszálas, akkor cserélheted együtt a foglalattal is, az a lényeg, hogy felül égjen a helyzetjelző 5W-os, meg a féklámpa 21W-os, alul meg a ködzáró 21W-os, ha az is kétszálas, akkor az 5W-ost megcsinálhatod dupla hátsó világításnak, mint a mienk is néhányunknak. Így érhető voltam?
Biztos hogy bennem van hiba, de nem egészen...  Mosolyog
Még eddig nem szedtem szét a lámpatesteket, mert eddig H1 és az utastér izzók cseréjén kívül nem volt gondom a fényforrásokkal... Szóval a hátsó lámpatest(ek)ben keressem a megcserélendő csatlakozókat?
A dupla hátsó világítás gondolata már az én fejemben is megszületett, de nem tudtam, hogy már van akinél ez valósággá érett!  Leírás, rajz, esetleg fotó elérhető itt valahol?
Írtam privit. Egyébként dupla világítása van a kitalálónak: LadLac főszerelőnek, továbbá Kripic, MNT, Captain, Kakaos (?), Meatloaf (?), és az én kocsimon van ilyen megpldás. Hipp- hopp megcsináltuk, illetve inkább LadLac.
Na, megforgattam...  Mosolyog
Szétszedve a lámpát már elég egyértelmű volt. Gyakorlatilag a két foglaltot kiszedtem és megcseréltem.

A dupla világítás egyenlőre nálam még scifi, de már a lámpatest másik oldalát is látva van elképzelésem a megvalósításról: A ködös foglalata helyett be kell szerezni helyzetjelző+fék foglalatokat, és az eredeti helyzetjelzőre párhuzamosan rákötni az új helyzetjelzőt egy darab megfelelő dróttal az eredeti vezetéket megvágva és egy kis csokival, vagy forrasztással és gondos szigeteléssel összerakva. Csupán azt kell kideríteni, hogy melyik az eredeti helyzetjelző vezetéke, illetve az új foglalatba melyik vezetéket - helyzetjelző, ködös, test - hová kell bekötni... Jól gondolkodom?
Ügyes vagy, bíztam Benned! Hogy melyik vezetéket kell átkötni a duplázáshoz, azt meg fogod találni, ki kell lámpázni, nem lehet nagy gond. De előtte szerezd be az új foglalatokat. Mondtam, ha szétszeded egyértelmű lesz a válasz. Örülök, hogy sikerült, így már oké a hátsó világításod.
Én a helyetekben ezzel a dupla világítással óvatosabb lennék és itt első sorban azokra gondolok akik utánfutóznak is.A tapasztalatom még a 4ü. Wartburgomnál volt ahol házilag megcsináltam a duplásítást. Amíg nem futóztam nem is volt gond,de a futó használata után beégett a féklámpa kapcsolóm és cserélni kellett.
Félre értetted! Nem a féklámpát dupláztuk, annak ott van eleve 3 db, mi a sima világítást dupláztuk meg ami csak 2X5W, attól nem ég be semmi sem. A sedannak gyárilag dupla ez, mi csak ezt utánoztuk le, hogy legyen örömük, hogy példának tartottuk a sedant.
Összefoglalva az átalakítást a mi SW-inken: felső pirosban világítás+ fék, egyik fehérben sárga izzóval az index, másikban a tolató lámpa, az alsó pirosban a világítás, és a ködlámpa, na és persze középen a féklámpa, és még van a rendszám világítása, azok LED-esítve lettek a beégés miatt, ami csak a vacak foglalatok kímélésére lett cserélve, mert a sima izzóknak nagyobb a hőleadása. Remélem most már egyértelmű, hogy mit alakítottunk át az SW- inken, néhányan.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1053 Dátum: 2010. Május 30. - 17:40:45 »

Félre értetted! Nem a féklámpát dupláztuk, annak ott van eleve 3 db, mi a sima világítást dupláztuk meg ami csak 2X5W, attól nem ég be semmi sem. A sedannak gyárilag dupla ez, mi csak ezt utánoztuk le, hogy legyen örömük, hogy példának tartottuk a sedant.
Megirigyelték az sw-sek a szép sedanos lámpát Vigyorog Vigyorog
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1054 Dátum: 2010. Május 30. - 18:09:27 »

Félre értetted! Nem a féklámpát dupláztuk, annak ott van eleve 3 db, mi a sima világítást dupláztuk meg ami csak 2X5W, attól nem ég be semmi sem. A sedannak gyárilag dupla ez, mi csak ezt utánoztuk le, hogy legyen örömük, hogy példának tartottuk a sedant.
Megirigyelték az sw-sek a szép sedanos lámpát Vigyorog Vigyorog
Sedanos lámpák Hb-s belsőtér,hova fajul ez a világ az eszem meg áll  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1055 Dátum: 2010. Május 30. - 19:18:55 »

Félre értetted! Nem a féklámpát dupláztuk, annak ott van eleve 3 db, mi a sima világítást dupláztuk meg ami csak 2X5W, attól nem ég be semmi sem. A sedannak gyárilag dupla ez, mi csak ezt utánoztuk le, hogy legyen örömük, hogy példának tartottuk a sedant.
Megirigyelték az sw-sek a szép sedanos lámpát Vigyorog Vigyorog
Sedanos lámpák Hb-s belsőtér,hova fajul ez a világ az eszem meg áll  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Mindenből a legjobbat, legszebbet, ezért a csúcs Lacetti az SW! De ezt már kitárgyaltuk párszor, törődjetek bele, hogy az SW a legjobb választás! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1056 Dátum: 2010. Június 02. - 10:27:48 »

Péntek este gondoltam egyet, hogy megnézem a rendszámtábla világítást műküdik-e. nos, hát ráéreztem. valszeg a jobb első helyzetjelzővel mentek el ezek is ketten. ma pótoltam tuning ledekkel  .
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #1057 Dátum: 2010. Június 02. - 20:53:51 »

Sajnálatos módon összetörték az autóm hátsó részét. A javítás során a Suzuki Forenza lámpái kerültek bele (beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!). Most viszont a két-két helyzetjelző mellett fékezésnél mindenütt világít a féklámpa és nincs ködlámpa. Hogyan kellene ennek működnie?
Naplózva

170000miles
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1058 Dátum: 2010. Június 02. - 22:04:03 »

Sajnálatos módon összetörték az autóm hátsó részét. A javítás során a Suzuki Forenza lámpái kerültek bele (beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!). Most viszont a két-két helyzetjelző mellett fékezésnél mindenütt világít a féklámpa és nincs ködlámpa. Hogyan kellene ennek működnie?
Hogy akarod? Amerikában nincs ködzárófény.
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1059 Dátum: 2010. Június 03. - 08:39:43 »

Sajnálatos módon összetörték az autóm hátsó részét. A javítás során a Suzuki Forenza lámpái kerültek bele (beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!). Most viszont a két-két helyzetjelző mellett fékezésnél mindenütt világít a féklámpa és nincs ködlámpa. Hogyan kellene ennek működnie?
Az alsó féklámpát meg kell szakítani, és a régi ködlámpa madzagját kell rákötni helyette, ennyi, nem nagy dolog. Ha kell szívesen segítek, ha nem mered bevállalni. Akkor keress meg priviben! Amúgy meg szerintem a Forenza hátsó lámpái szebbek, mint a Lacettié, nekem legalábbis jobban tetszik. Jobban teszed, ha visszaalakítod, mert jó, ha van ködlámpád hátul is, és felesleges az 5 féklámpa, ami egyébként nagy fogyasztó is. Sok sikert hozzá!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1060 Dátum: 2010. Június 04. - 21:07:47 »

Péntek este gondoltam egyet, hogy megnézem a rendszámtábla világítást műküdik-e. nos, hát ráéreztem. valszeg a jobb első helyzetjelzővel mentek el ezek is ketten. ma pótoltam tuning ledekkel  .
tegnap este meglestem mit tudnak az új ledek, és ledöbbentem. akkora fényerejük van, hogy még az utat is megvilágítják mögöttem  Vigyorog. ez még helyzetjelzőbe is erős lenne, sztem. persze volt 4 választási lehetőségem, nem a legdrágábbat és nem is a legolcsóbbat vettem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #1061 Dátum: 2010. Június 05. - 10:46:43 »

Sajnálatos módon összetörték az autóm hátsó részét. A javítás során a Suzuki Forenza lámpái kerültek bele (beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!). Most viszont a két-két helyzetjelző mellett fékezésnél mindenütt világít a féklámpa és nincs ködlámpa. Hogyan kellene ennek működnie?
Az alsó féklámpát meg kell szakítani, és a régi ködlámpa madzagját kell rákötni helyette, ennyi, nem nagy dolog. Ha kell szívesen segítek, ha nem mered bevállalni. Akkor keress meg priviben! Amúgy meg szerintem a Forenza hátsó lámpái szebbek, mint a Lacettié, nekem legalábbis jobban tetszik. Jobban teszed, ha visszaalakítod, mert jó, ha van ködlámpád hátul is, és felesleges az 5 féklámpa, ami egyébként nagy fogyasztó is. Sok sikert hozzá!
Ilyesmire gondoltam én is. de azt hittem, van "hivatalos" megoldás. Azok a forenzák, amik nálunk futnak vajon hogy kerültek ide? Megnézem a madzagokat, aztán szólok, ha elakadnék. Köszi.
Naplózva

170000miles
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1062 Dátum: 2010. Június 05. - 11:23:21 »

Sajnálatos módon összetörték az autóm hátsó részét. A javítás során a Suzuki Forenza lámpái kerültek bele (beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!). Most viszont a két-két helyzetjelző mellett fékezésnél mindenütt világít a féklámpa és nincs ködlámpa. Hogyan kellene ennek működnie?
Az alsó féklámpát meg kell szakítani, és a régi ködlámpa madzagját kell rákötni helyette, ennyi, nem nagy dolog. Ha kell szívesen segítek, ha nem mered bevállalni. Akkor keress meg priviben! Amúgy meg szerintem a Forenza hátsó lámpái szebbek, mint a Lacettié, nekem legalábbis jobban tetszik. Jobban teszed, ha visszaalakítod, mert jó, ha van ködlámpád hátul is, és felesleges az 5 féklámpa, ami egyébként nagy fogyasztó is. Sok sikert hozzá!

Ilyesmire gondoltam én is. de azt hittem, van "hivatalos" megoldás. Azok a forenzák, amik nálunk futnak vajon hogy kerültek ide? Megnézem a madzagokat, aztán szólok, ha elakadnék. Köszi.
Amerikai importból, a mi menta sedan Lacettinkben is olyan lámpák vannak!
http://www.carstyling.hu/pic/usercar/car_57015.jpg
http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/70/15/57015_1237033939.jpg
http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/70/15/57015_1242211927.jpg
Naplózva

Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #1063 Dátum: 2010. Június 24. - 20:43:13 »

Ma meglepett a gépem némi elektromos hibával. Mindkét tompított halott, a fényszóró meg csak fénykűrtként működik. He
Szerintetek melyik márkaszervízbe érdemes vinni Bp. en vagy környékén? Nemigen merek hozzányúlni a garancia miatt.
Ötletet előre is köszönöm.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1064 Dátum: 2010. Június 24. - 21:37:36 »

Ma meglepett a gépem némi elektromos hibával. Mindkét tompított halott, a fényszóró meg csak fénykűrtként működik. He
Szerintetek melyik márkaszervízbe érdemes vinni Bp. en vagy környékén? Nemigen merek hozzányúlni a garancia miatt.
Ötletet előre is köszönöm.
Csatlakozó szokott szétégni a műszeregység (km óra) mögött, bár eddig ha jól tudom csak az ötajtósoknál jött elő. Többször írtunk már róla itt a fórumon. Csatit levágni és össze kell a vezetékeket forrasztani egyenként. Nekem a Seregi Peti csinálta a Gombiban anno, most ugye már az Opellel együtt vannak a Szentendrei úton.
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!