Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 12:16:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 396052 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #885 Dátum: 2010. Február 25. - 10:25:12 »

A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért.
Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról.
Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése.
Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát.
Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.
Szintén egy 5000-es javításért.
Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).
Én meg egri leányka vagyok.
Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól   Kacsint)

Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki  a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja  kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak.
Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége.
Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett!
Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #886 Dátum: 2010. Február 25. - 11:03:54 »

A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért.
Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról.
Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése.
Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát.
Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.
Szintén egy 5000-es javításért.
Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).
Én meg egri leányka vagyok.
Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól   Kacsint)

Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki  a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja  kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak.
Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége.
Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett!
Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani.
Nem szabad elfelejteni, hogy a szerviznek komoly bevétel egy kábelköteg csere, akár garis, akár nem! Vagy a GM, vagy z ügyfél fizeti, nekik meg bevétel!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #887 Dátum: 2010. Február 25. - 16:57:49 »

Pedig ez az egész is megérne egy misét...szerintem ugyanúgy típushiba, mint a teló, a kilincsfényezés, stb.
Alapban volt egy daewoo, azt amerikanizálva beleraktak sok elektromos kütyüt, a kábeleket meg elfelejtették átméretezni a megnövekedett fogyasztásra...nagy kár, mert milyen jó kis autó lehetne a régi daewook egyszerű megbízhatóságával, olcsóságával! Hmmmm....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #888 Dátum: 2010. Február 25. - 17:40:07 »

A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért.
Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról.
Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése.
Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát.
Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.
Szintén egy 5000-es javításért.
Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).
Én meg egri leányka vagyok.
Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól   Kacsint)

Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki  a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja  kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak.
Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége.
Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett!
Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani.
Nem szabad elfelejteni, hogy a szerviznek komoly bevétel egy kábelköteg csere, akár garis, akár nem! Vagy a GM, vagy z ügyfél fizeti, nekik meg bevétel!

A gari messze nem olyan jó bolt egy két szervíz kivételével az alaktrészt a szervíz megveszi  kifizeti a GM + 7% ot ad rá azért mert 6 hónapig tárolja!Az óradíj erőteljesen változó 3-4000ft a nagyokat leszámítva amit munkaidőben el lehet számolni az vicc!
Aztán ki kell dolgozni  majd feladni egy erre rendszeresített oldalon/amiért éves szinten százezer ft feletti összeget kell fizetni/
Elbirálás utáni  következő hónap elején kapja csak meg a szervíz a pénzét!
Az hogy a szakszervízek hogyan állnaka márkához az sajnos nagymértékben attól függ,hogy milyen gökerekkel rendelkeznek ős Daewoosok vagy Opel mellé kapták a nyakukba ha  amásodik akkor tisztelet a kivételnek de tojnak a Daewoo/Chevrolet tulaj fejére pl : miért nem vett autót...
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #889 Dátum: 2010. Február 25. - 17:43:08 »

Pedig ez az egész is megérne egy misét...szerintem ugyanúgy típushiba, mint a teló, a kilincsfényezés, stb.
Alapban volt egy daewoo, azt amerikanizálva beleraktak sok elektromos kütyüt, a kábeleket meg elfelejtették átméretezni a megnövekedett fogyasztásra...nagy kár, mert milyen jó kis autó lehetne a régi daewook egyszerű megbízhatóságával, olcsóságával! Hmmmm....

Ez inkább átgondolatlan tervezés eredménye semmi köze az amerikaizálódáshoz  mert az autóinkat még mindig koreában fejlesztik csak hozzáférnek a GM rendszeréhez mind fejlesztés mind alkatrész szempontjából!
Naplózva

70/4334431
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #890 Dátum: 2010. Február 26. - 08:47:19 »

A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért.
Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról.
Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése.
Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát.
Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.
Szintén egy 5000-es javításért.
Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).
Én meg egri leányka vagyok.
Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól   Kacsint)

Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki  a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja  kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak.
Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége.
Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett!
Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani.
Nem szabad elfelejteni, hogy a szerviznek komoly bevétel egy kábelköteg csere, akár garis, akár nem! Vagy a GM, vagy z ügyfél fizeti, nekik meg bevétel!

A gari messze nem olyan jó bolt egy két szervíz kivételével az alaktrészt a szervíz megveszi  kifizeti a GM + 7% ot ad rá azért mert 6 hónapig tárolja!Az óradíj erőteljesen változó 3-4000ft a nagyokat leszámítva amit munkaidőben el lehet számolni az vicc!
Aztán ki kell dolgozni  majd feladni egy erre rendszeresített oldalon/amiért éves szinten százezer ft feletti összeget kell fizetni/
Elbirálás utáni  következő hónap elején kapja csak meg a szervíz a pénzét!
Az hogy a szakszervízek hogyan állnaka márkához az sajnos nagymértékben attól függ,hogy milyen gökerekkel rendelkeznek ős Daewoosok vagy Opel mellé kapták a nyakukba ha  amásodik akkor tisztelet a kivételnek de tojnak a Daewoo/Chevrolet tulaj fejére pl : miért nem vett autót...
Ezt megtudom erősíteni. Nissánnál szinte ugyanez az eljárás. Mondjuk a hozzáállást itt kevésbe tudom levezetni a gyökerekből.
Naplózva
atimuhi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #891 Dátum: 2010. Március 18. - 11:33:56 »

Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, hogy esetleg mi lehet a világítással? A probléma a következő:
3 hete kezdődött, hogy a tompított fényszóró este, éjszaka elkezdett villogni, illetve hol világított hol nem, a reflektor tökéletesen működött. ezt csinálta kissebb nagyobb megszakításokkal. néhány napja megszünt létezni a tompított fény, a relék,  biztosítékok jók  az izzóknak semmi baja. Két autóvillamossági szerelőnél jártam, mindegyik csodálkozott, összevissza méregetett lámpázott, de ahibára nem jött rá. A második azt mondta cseréljem ki a teljes biztosíték elosztó dobozt biztos abban van a hiba. Ha valaki szedett már szét biztosíték dobozt láthatta abban nincs mi elromoljon minden lapos széles áramköri lemez. persze szerintem. A kérdésem a következő találkozott valaki már ilyen jellegű hibával? ha igen örülnék ha valaki segítene, előre is köszi.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #892 Dátum: 2010. Március 18. - 11:36:54 »

Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, hogy esetleg mi lehet a világítással? A probléma a következő:
3 hete kezdődött, hogy a tompított fényszóró este, éjszaka elkezdett villogni, illetve hol világított hol nem, a reflektor tökéletesen működött. ezt csinálta kissebb nagyobb megszakításokkal. néhány napja megszünt létezni a tompított fény, a relék,  biztosítékok jók  az izzóknak semmi baja. Két autóvillamossági szerelőnél jártam, mindegyik csodálkozott, összevissza méregetett lámpázott, de ahibára nem jött rá. A második azt mondta cseréljem ki a teljes biztosíték elosztó dobozt biztos abban van a hiba. Ha valaki szedett már szét biztosíték dobozt láthatta abban nincs mi elromoljon minden lapos széles áramköri lemez. persze szerintem. A kérdésem a következő találkozott valaki már ilyen jellegű hibával? ha igen örülnék ha valaki segítene, előre is köszi.
5 ajtósod van?
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #893 Dátum: 2010. Március 18. - 11:38:33 »

Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, hogy esetleg mi lehet a világítással? A probléma a következő:
3 hete kezdődött, hogy a tompított fényszóró este, éjszaka elkezdett villogni, illetve hol világított hol nem, a reflektor tökéletesen működött. ezt csinálta kissebb nagyobb megszakításokkal. néhány napja megszünt létezni a tompított fény, a relék,  biztosítékok jók  az izzóknak semmi baja. Két autóvillamossági szerelőnél jártam, mindegyik csodálkozott, összevissza méregetett lámpázott, de ahibára nem jött rá. A második azt mondta cseréljem ki a teljes biztosíték elosztó dobozt biztos abban van a hiba. Ha valaki szedett már szét biztosíték dobozt láthatta abban nincs mi elromoljon minden lapos széles áramköri lemez. persze szerintem. A kérdésem a következő találkozott valaki már ilyen jellegű hibával? ha igen örülnék ha valaki segítene, előre is köszi.
5 ajtósod van?
Mert ha igen, akkor lehet, hogy a műszeregység mögötti csatlakozó égett szét. Gondolom Jani, te is errre gondoltál Kacsint
Naplózva
atimuhi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #894 Dátum: 2010. Március 18. - 11:42:46 »

5 ajtósom igen, de ott nem láttam szétégve semmit. Vagy esetleg arra gondoltok ami oda van szerelve egy pöcökkel egy vasra, és ami ugy néz ki mintha nem lenne semmibe sem beledugva?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #895 Dátum: 2010. Március 18. - 11:48:20 »

5 ajtósom igen, de ott nem láttam szétégve semmit. Vagy esetleg arra gondoltok ami oda van szerelve egy pöcökkel egy vasra, és ami ugy néz ki mintha nem lenne semmibe sem beledugva?
Valahol van a fórumon egy kép, meg kellene keresni. Kacsint
Ez a csatlakozó a műszerfalban van, a komplett műszeregységet(km óra) ki kell venni és az mögött van.
Naplózva


LPG
atimuhi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #896 Dátum: 2010. Március 18. - 11:51:57 »

Igen ott kerestem de az a csatlakozót tartja valami amiért nem akar onnan kijönni. mozog de nem akar kijönni.de megyek megnézem mégegyszer.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #897 Dátum: 2010. Március 18. - 11:53:03 »

Igen ott kerestem de az a csatlakozót tartja valami amiért nem akar onnan kijönni. mozog de nem akar kijönni.de megyek megnézem mégegyszer.

Élőben még nem láttam, csak fényképen, így nem tudok pontosan hol keresd.
Naplózva


LPG
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #898 Dátum: 2010. Március 18. - 12:28:28 »

Szia Atimuhi! Üdv a fórumon!
Ha megadnád hogy hol vagy megtalálható helyileg(település szinten) akár személyesen is tudna valaki közülünk segíteni. Kacsint
Vagy a következő talira ha tudsz eljössz ott is vannak kocsi szerelős percek. Mosolyog
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #899 Dátum: 2010. Március 18. - 12:31:57 »

Szia Atimuhi! Üdv a fórumon!
Ha megadnád hogy hol vagy megtalálható helyileg(település szinten) akár személyesen is tudna valaki közülünk segíteni. Kacsint
Vagy a következő talira ha tudsz eljössz ott is vannak kocsi szerelős percek. Mosolyog
Szomszédod. Vigyorog
Ott van a profiljában, nézd meg. Kacsint
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!