Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 14:22:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 396147 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #855 Dátum: 2010. Január 28. - 20:35:25 »

A tolatólámpás dolgot hogy vetted észre? Én még sosem néztem, de nem is láttam, hogy világít-e (csak remélem)
Bent az ajtófélfán látszik,mert a tükröt bámulom. Kb. 5-5 centi van az ajtófélfa és a tükrök között. Kint meg a többi garázsajtón látom tükörben. Főleg télen, ugye, későn világosodik. Minden reggel fél hétkor hozom ki a kicsikémet, indul a sulijárat. Mosolyog
Értem. Nekem sajna csak csillaggarázsom van.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #856 Dátum: 2010. Január 28. - 21:30:35 »

Lehet, hogy már volt valakinél ez a jelenség, de most lusta vagyok keresni Vigyorog
Szóval kollégám mindig zaklat valamivel, most éppen az fordult elő, hogy a tompítottat felkapcsolva a lámpa nem égett. Kiszállt a kocsibó és finoman megütögette a lámpát és láss csodát a lámpa ég viszont beindult a motoros állítás is, kb 10 másodpercig zümmögött majd abbahagyta. Azóta többször próbálta a lámpát, de nem jött elő mégegyszer a dolog, rendesen működik, ahogy kell.
Nekem ilyen a 23 éves Passatomon volt. Vigyorog Persze a motoros állítás nélkül... Mosolyog
______
Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek?
Ma lemértem stopperrel.  Vigyorog  A garázsból 3 rückivel jövök: egy ki,ajtó bezár, kicsit még hátrább, majd egy Y-t is végrehajtok.
Nos, az eredmények:
1. 59mp - 2. 12mp - 3. 4mp múlva gyulladt ki a lámpa...
 He Neon izzók ezek?  Vigyorog Még jó, hogy a féklámpa nem ilyen álmos féle... 
Úgy állítsd le a garázsban, hogy rückiben hagyod. Reggel biztosan rögtön fog égni a tolatólámpa. A váltókar kapcsolja a rücki lámpa kapcsolóját, nyilván egy kicsit  utálja a hideget, és még lassan ugrik a helyére. Vagy próbáld többször ki- berakni, és meglátod, hogy ez a sírja az ebnek. Hangsúlyozom, hogy szerintem! Majd írd meg, hogy igazam volt-e, vagy csak más kocsinál van így? Ez egy logikus magyarázatnak tűnik- szerintem. (Már volt, hogy kikaptam, ezért vagyok óvatos).
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #857 Dátum: 2010. Január 28. - 21:34:54 »

Lehet, hogy már volt valakinél ez a jelenség, de most lusta vagyok keresni Vigyorog
Szóval kollégám mindig zaklat valamivel, most éppen az fordult elő, hogy a tompítottat felkapcsolva a lámpa nem égett. Kiszállt a kocsibó és finoman megütögette a lámpát és láss csodát a lámpa ég viszont beindult a motoros állítás is, kb 10 másodpercig zümmögött majd abbahagyta. Azóta többször próbálta a lámpát, de nem jött elő mégegyszer a dolog, rendesen működik, ahogy kell.
Nekem ilyen a 23 éves Passatomon volt. Vigyorog Persze a motoros állítás nélkül... Mosolyog
______
Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek?
Ma lemértem stopperrel.  Vigyorog  A garázsból 3 rückivel jövök: egy ki,ajtó bezár, kicsit még hátrább, majd egy Y-t is végrehajtok.
Nos, az eredmények:
1. 59mp - 2. 12mp - 3. 4mp múlva gyulladt ki a lámpa...
 He Neon izzók ezek?  Vigyorog Még jó, hogy a féklámpa nem ilyen álmos féle... 
Úgy állítsd le a garázsban, hogy rückiben hagyod. Reggel biztosan rögtön fog égni a tolatólámpa. A váltókar kapcsolja a rücki lámpa kapcsolóját, nyilván egy kicsit  utálja a hideget, és még lassan ugrik a helyére. Vagy próbáld többször ki- berakni, és meglátod, hogy ez a sírja az ebnek. Hangsúlyozom, hogy szerintem! Majd írd meg, hogy igazam volt-e, vagy csak más kocsinál van így? Ez egy logikus magyarázatnak tűnik- szerintem. (Már volt, hogy kikaptam, ezért vagyok óvatos).
Ahaa!! No majd legközelebb kipróbálom, köszi a tippet. A ki-berakást  (  Vigyorog  ) már próbáltam, nem segített.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #858 Dátum: 2010. Január 29. - 13:02:35 »

Lehet, hogy már volt valakinél ez a jelenség, de most lusta vagyok keresni Vigyorog
Szóval kollégám mindig zaklat valamivel, most éppen az fordult elő, hogy a tompítottat felkapcsolva a lámpa nem égett. Kiszállt a kocsibó és finoman megütögette a lámpát és láss csodát a lámpa ég viszont beindult a motoros állítás is, kb 10 másodpercig zümmögött majd abbahagyta. Azóta többször próbálta a lámpát, de nem jött elő mégegyszer a dolog, rendesen működik, ahogy kell.
Nekem ilyen a 23 éves Passatomon volt. Vigyorog Persze a motoros állítás nélkül... Mosolyog
______
Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek?
Ma lemértem stopperrel.  Vigyorog  A garázsból 3 rückivel jövök: egy ki,ajtó bezár, kicsit még hátrább, majd egy Y-t is végrehajtok.
Nos, az eredmények:
1. 59mp - 2. 12mp - 3. 4mp múlva gyulladt ki a lámpa...
 He Neon izzók ezek?  Vigyorog Még jó, hogy a féklámpa nem ilyen álmos féle... 
Ebben a -10-es hidegben nekem is csinálja.Kb 3mp kell a felkapcsolódáshoz. Kacsint
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #859 Dátum: 2010. Január 29. - 18:03:39 »

Meg lettem vádolva, hogy biztos nekem is kiégett már a fényszóróizzóm, csak nem mondtam....
Nos megígértem, ha kiég szólok. 2007 nyár végén vettem őket és ma égett ki az egyik. Ilyen van benne....nekem bevált, ha kapok akkor ugyanilyen lesz....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #860 Dátum: 2010. Január 29. - 19:33:53 »


Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek?

Én ma hajnalban vettem észre életemben először ezt. Mondjuk ilyen korán és ilyen koránéshidegben Vigyorog igen ritkán használom a lacsit. De furcsa volt. Kérdeztem is magamtól, hogy jól láttam-e. Vigyorog Nekem mindössze egy ütemet késett a tolatólámpám. 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
tacumás
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Hozzászólás #861 Dátum: 2010. Január 29. - 21:28:05 »


Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek?

Én ma hajnalban vettem észre életemben először ezt. Mondjuk ilyen korán és ilyen koránéshidegben Vigyorog igen ritkán használom a lacsit. De furcsa volt. Kérdeztem is magamtól, hogy jól láttam-e. Vigyorog Nekem mindössze egy ütemet késett a tolatólámpám. 
Sűrű az olaj a hideg váltóban.
Naplózva

TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #862 Dátum: 2010. Január 29. - 22:50:39 »

Sziasztok!
Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést.
Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben Vigyorog
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #863 Dátum: 2010. Január 29. - 23:27:59 »

Sziasztok!
Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést.
Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben Vigyorog

Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni.
Naplózva

Pittike
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #864 Dátum: 2010. Január 29. - 23:48:03 »

Sziasztok!
Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést.
Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben Vigyorog

Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni.
Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít He(nem kötöszködőm csak érdekel.)
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #865 Dátum: 2010. Január 30. - 08:09:12 »

Sziasztok!
Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést.
Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben Vigyorog

Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni.
Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít He(nem kötöszködőm csak érdekel.)
Mert a ködlámpa nagy szögben szétszórja a fényt,tehát oldal irányban a kocsi előtt-mellett jobban bevilágít,mint a tompított.Próbáld ki sötétben.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #866 Dátum: 2010. Január 30. - 08:36:59 »

Sziasztok!
Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést.
Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben Vigyorog

Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni.
Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít He(nem kötöszködőm csak érdekel.)
Mert a ködlámpa nagy szögben szétszórja a fényt,tehát oldal irányban a kocsi előtt-mellett jobban bevilágít,mint a tompított.Próbáld ki sötétben.
Bizony, csak kapcsold be és meglátod, rövid a ködlámpa hatótávja, de bevilágítja az út melletti árkot is. Mindenképp segíti kanyarodáskor a jobb látást este.
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #867 Dátum: 2010. Január 30. - 09:50:06 »

Sziasztok!
Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést.
Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben Vigyorog

Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni.
Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít He(nem kötöszködőm csak érdekel.)
Mert a ködlámpa nagy szögben szétszórja a fényt,tehát oldal irányban a kocsi előtt-mellett jobban bevilágít,mint a tompított.Próbáld ki sötétben.
Bizony, csak kapcsold be és meglátod, rövid a ködlámpa hatótávja, de bevilágítja az út melletti árkot is. Mindenképp segíti kanyarodáskor a jobb látást este.
Igy  már értem köszi Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #868 Dátum: 2010. Január 30. - 13:44:52 »

Én idegbajt kapok mikor szemből látok jönni egy ilyet, és parkoló autót kerülget. Egyik ködös világít a pofámba, majd a másik. Tiszta élvezet.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #869 Dátum: 2010. Január 30. - 15:25:59 »

Én is vezettem már ilyen Bravot és tényleg jól bevilágítja oldalra a kereszteződést, legalábbis az utat. Szóval nem rossz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!