Lacetti klub fórum
2024. Október 05. - 16:27:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 397687 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #330 Dátum: 2008. December 14. - 23:44:52 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
Helló!
Nem alulról kell hanem felülről!Ki kell venni az egész lámpatestet és ott tudsz lenyúlni a ködöshöz.Nem olyan gáz , mint ahogy hallatszik!!!Mindösszesen 3 csavar tartja (10 es kulcs kell hozzá). Ha csrélni akarod akkor tegyél bele erősebbet.Az enyém Narva 50 Wattos elég jó fényt ad, így már van értelme a ködlámpának. Ezen a linket többet megtudhatsz, sőt  meg is vásárolhatod,( http://www.slh.hu/?q=node/45 )PG 13 a típus.Ha jól emlékszem a postaköltséggel együtt volt a 2 db 3000 Ft.De érdeklődd meg.Nekem bejött.Miután nálunk nagyon sok a vad, rendszeresen használom, mert így hamarabb észreveszem őket.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #331 Dátum: 2008. December 15. - 06:43:25 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
Helló!
Nem alulról kell hanem felülről!Ki kell venni az egész lámpatestet és ott tudsz lenyúlni a ködöshöz.Nem olyan gáz , mint ahogy hallatszik!!!Mindösszesen 3 csavar tartja (10 es kulcs kell hozzá). Ha csrélni akarod akkor tegyél bele erősebbet.Az enyém Narva 50 Wattos elég jó fényt ad, így már van értelme a ködlámpának. Ezen a linket többet megtudhatsz, sőt  meg is vásárolhatod,( http://www.slh.hu/?q=node/45 )PG 13 a típus.Ha jól emlékszem a postaköltséggel együtt volt a 2 db 3000 Ft.De érdeklődd meg.Nekem bejött.Miután nálunk nagyon sok a vad, rendszeresen használom, mert így hamarabb észreveszem őket.
Két kérdés: nem műanyag a foncsor? ugyanaz az 50W-os égő hossza, ugyanoda esik az izzószál, így ugyanúgy ver a fény?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
belabig
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Hozzászólás #332 Dátum: 2008. December 15. - 19:32:07 »

Köszönöm szépen a segítséget!
Szóval lámpa ki, és hozzáférhető.
Remélem nem állítódik el tőle Mosolyog
Üdv
Béla
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #333 Dátum: 2008. December 15. - 19:36:55 »

Köszönöm szépen a segítséget!
Szóval lámpa ki, és hozzáférhető.
Remélem nem állítódik el tőle Mosolyog
Üdv
Béla
Ha jól rakod vissza, ahogy volt, akkor nem.  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #334 Dátum: 2008. December 15. - 20:04:46 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
Helló!
Nem alulról kell hanem felülről!Ki kell venni az egész lámpatestet és ott tudsz lenyúlni a ködöshöz.Nem olyan gáz , mint ahogy hallatszik!!!Mindösszesen 3 csavar tartja (10 es kulcs kell hozzá). Ha csrélni akarod akkor tegyél bele erősebbet.Az enyém Narva 50 Wattos elég jó fényt ad, így már van értelme a ködlámpának. Ezen a linket többet megtudhatsz, sőt  meg is vásárolhatod,( http://www.slh.hu/?q=node/45 )PG 13 a típus.Ha jól emlékszem a postaköltséggel együtt volt a 2 db 3000 Ft.De érdeklődd meg.Nekem bejött.Miután nálunk nagyon sok a vad, rendszeresen használom, mert így hamarabb észreveszem őket.
Két kérdés: nem műanyag a foncsor? ugyanaz az 50W-os égő hossza, ugyanoda esik az izzószál, így ugyanúgy ver a fény?
teljesen megegyezik az égő, csak a szál erősebb benne.Nekem az előzőben is ilyen volt és nem bántotta a foncsort.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #335 Dátum: 2008. December 15. - 20:06:03 »

Köszönöm szépen a segítséget!
Szóval lámpa ki, és hozzáférhető.
Remélem nem állítódik el tőle Mosolyog
Üdv
Béla
Nem tudod elállítani ezzel.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #336 Dátum: 2008. December 16. - 06:33:53 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
Helló!
Nem alulról kell hanem felülről!Ki kell venni az egész lámpatestet és ott tudsz lenyúlni a ködöshöz.Nem olyan gáz , mint ahogy hallatszik!!!Mindösszesen 3 csavar tartja (10 es kulcs kell hozzá). Ha csrélni akarod akkor tegyél bele erősebbet.Az enyém Narva 50 Wattos elég jó fényt ad, így már van értelme a ködlámpának. Ezen a linket többet megtudhatsz, sőt  meg is vásárolhatod,( http://www.slh.hu/?q=node/45 )PG 13 a típus.Ha jól emlékszem a postaköltséggel együtt volt a 2 db 3000 Ft.De érdeklődd meg.Nekem bejött.Miután nálunk nagyon sok a vad, rendszeresen használom, mert így hamarabb észreveszem őket.
Két kérdés: nem műanyag a foncsor? ugyanaz az 50W-os égő hossza, ugyanoda esik az izzószál, így ugyanúgy ver a fény?
teljesen megegyezik az égő, csak a szál erősebb benne.Nekem az előzőben is ilyen volt és nem bántotta a foncsort.

No ha kiég valamelyik, akkor én is erre cserélem, mert ezeknek a gyertyafényeknek sok értelme nincs. Nem panaszkodásképpen, de lehet ez még sokára lesz, mert egy égőm sem múlott még ki 2,5 év alatt... Kacsint  (kivétel a kesztyűtartóé, de az is pollenszűrőcserekor)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #337 Dátum: 2008. December 29. - 17:39:31 »

A ledsorral kapcsolatban találtam egy érdekes írást az A2 újság levelezési rovatában:
Itt egy levélíró írja,hogy a rendőr csesztette őt a ledsor miatt(olyan,mint ami kakaosnak van).Az okosok válaszát szó szerint leírom:
Nos,úgy tűnik,a rendőr tévedett a LED-lámpasorral kapcsolatban.A 6/1990-es Köhém rendeletben benne van:"55/A (1)A gépkocsit fel szabad szerelni két,menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.(2)A nappali menetjelző lámpa csak színtelen(fehér) fényt bocsáthat ki."Emellett felsorol néhány felszerelési szabályt,illetve azt is megemlíti,hogy csak jóváhagyási jellel ellátott nappali fényt lehet használni,és hogy amikor a fényszórót "meggyújtották",ennek automatikusan le kell kapcsolódnia.A KRESZ 44-es paragrafusában pedig szerepel,hogy lakott területen kívül,nappal ez önmagában is világításnak felel meg.Olvasónknak csupán azt kell ellenőriznie,hogy betartotta e a rendeletben előírt beszerelési szabályokat.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #338 Dátum: 2008. December 29. - 20:19:42 »

A ledsorral kapcsolatban találtam egy érdekes írást az A2 újság levelezési rovatában:
Itt egy levélíró írja,hogy a rendőr csesztette őt a ledsor miatt(olyan,mint ami kakaosnak van).Az okosok válaszát szó szerint leírom:
Nos,úgy tűnik,a rendőr tévedett a LED-lámpasorral kapcsolatban.A 6/1990-es Köhém rendeletben benne van:"55/A (1)A gépkocsit fel szabad szerelni két,menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.(2)A nappali menetjelző lámpa csak színtelen(fehér) fényt bocsáthat ki."Emellett felsorol néhány felszerelési szabályt,illetve azt is megemlíti,hogy csak jóváhagyási jellel ellátott nappali fényt lehet használni,és hogy amikor a fényszórót "meggyújtották",ennek automatikusan le kell kapcsolódnia.A KRESZ 44-es paragrafusában pedig szerepel,hogy lakott területen kívül,nappal ez önmagában is világításnak felel meg.Olvasónknak csupán azt kell ellenőriznie,hogy betartotta e a rendeletben előírt beszerelési szabályokat.
Ezt még kiegészíteném annyival: hivatalosan úgy kell bekötni ezeket a nappali fényeket, hogy "állandóra", vagyis gyűjtással együtt bekapcsoljon, és igen....a tompított fényszóró felkapcsolásával el kell aludnia. Ergo: a nappali fény és a tompított nem világíthat együtt.
Amúgy kiváncsi leszek ezeknek a lámpáknak a végső sorsára. Lehet, hogy múltkor kissé túlpuffogtam a témát, dehát már pótféklámpa ügyben megjártam anno. És ugye arról sem képzelte volna az ember, hogy ami a világ 99%-ában elfogadott, mitöbb kötelező, az nálunk hogy lehet tiltott....
« Utoljára szerkesztve: 2008. December 29. - 20:22:18 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #339 Dátum: 2008. December 30. - 17:05:51 »

A ledsorral kapcsolatban találtam egy érdekes írást az A2 újság levelezési rovatában:
Itt egy levélíró írja,hogy a rendőr csesztette őt a ledsor miatt(olyan,mint ami kakaosnak van).Az okosok válaszát szó szerint leírom:
Nos,úgy tűnik,a rendőr tévedett a LED-lámpasorral kapcsolatban.A 6/1990-es Köhém rendeletben benne van:"55/A (1)A gépkocsit fel szabad szerelni két,menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.(2)A nappali menetjelző lámpa csak színtelen(fehér) fényt bocsáthat ki."Emellett felsorol néhány felszerelési szabályt,illetve azt is megemlíti,hogy csak jóváhagyási jellel ellátott nappali fényt lehet használni,és hogy amikor a fényszórót "meggyújtották",ennek automatikusan le kell kapcsolódnia.A KRESZ 44-es paragrafusában pedig szerepel,hogy lakott területen kívül,nappal ez önmagában is világításnak felel meg.Olvasónknak csupán azt kell ellenőriznie,hogy betartotta e a rendeletben előírt beszerelési szabályokat.
Ezt még kiegészíteném annyival: hivatalosan úgy kell bekötni ezeket a nappali fényeket, hogy "állandóra", vagyis gyűjtással együtt bekapcsoljon, és igen....a tompított fényszóró felkapcsolásával el kell aludnia. Ergo: a nappali fény és a tompított nem világíthat együtt.
Amúgy kiváncsi leszek ezeknek a lámpáknak a végső sorsára. Lehet, hogy múltkor kissé túlpuffogtam a témát, dehát már pótféklámpa ügyben megjártam anno. És ugye arról sem képzelte volna az ember, hogy ami a világ 99%-ában elfogadott, mitöbb kötelező, az nálunk hogy lehet tiltott....

Talán ezért is  mondják hogy Magyarország még a Balkánhoz tartozik?
Naplózva
kl68
Vendég
« Hozzászólás #340 Dátum: 2008. December 30. - 19:13:44 »

Üdv mindegykinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2006-os évjáratú sedan izzótípusairól, ha kaphatnék részletes felhomályosítást, nagyon megköszönném... (H?, stb.)
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #341 Dátum: 2008. December 30. - 20:59:35 »

Üdv mindegykinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2006-os évjáratú sedan izzótípusairól, ha kaphatnék részletes felhomályosítást, nagyon megköszönném... (H?, stb.)
Hello! H7 a tompított, H1 a távolsági, 21/5W a fék/hátsó, és köd/vil. 21W az index, és tolató, 5W-os  a helyzetjelző elől, de ez olyan "bedugós", mint a karácsonyfa izzók újabban. 5W a középső féklámpa, de ott 5 db. van. Van még első ködlámpa 27W-os speciális Ge 880, de kapható 50W-os is hozzá. (Narva).
Ha jót akarsz nem dőlsz be mindenfajta márkának, és megveszed a jól bevált magyar Tungsramot! A kezelési könyvben megtalálhatóak az izzók adatai.
Amúgy meg üdv a fedélzeten! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #342 Dátum: 2008. December 31. - 07:56:51 »

Üdv mindegykinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2006-os évjáratú sedan izzótípusairól, ha kaphatnék részletes felhomályosítást, nagyon megköszönném... (H?, stb.)
Hello! H7 a tompított, H1 a távolsági, 21/5W a fék/hátsó, és köd/vil. 21W az index, és tolató, 5W-os  a helyzetjelző elől, de ez olyan "bedugós", mint a karácsonyfa izzók újabban. 5W a középső féklámpa, de ott 5 db. van. Van még első ködlámpa 27W-os speciális Ge 880, de kapható 50W-os is hozzá. (Narva).
Ha jót akarsz nem dőlsz be mindenfajta márkának, és megveszed a jól bevált magyar Tungsramot! A kezelési könyvben megtalálhatóak az izzók adatai.
Amúgy meg üdv a fedélzeten! Kacsint Vigyorog
Ehhez annyit fűznék hozzá,hogy a rendszámtábla világítás izzóját ledesre cseréld ki sűrgősen mert elolvassza a foglalatot.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #343 Dátum: 2008. December 31. - 12:24:05 »

Üdv mindegykinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2006-os évjáratú sedan izzótípusairól, ha kaphatnék részletes felhomályosítást, nagyon megköszönném... (H?, stb.)
És rögtön kiregiztél?

Naplózva
iceberg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #344 Dátum: 2009. Január 01. - 18:23:15 »

BUÉK mindenkinek!

Köszi a segítséget... Ja, kl68 voltam, új év új reg (remélem jövőre nem kell újítani) Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!