ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #315 Dátum: 2008. December 04. - 17:49:24 » |
|
Sebijoe! Ne aggódj, Téged azért még szerethetünk, hogy mi nem vagyunk xenon pártiak! Sajnos tényleg minden rosszul beállított lámpa vakít, de a xenon még jobban, és az balesetveszélyesebb, mert frontálisnál mindenki szenved, aki látott, és aki vak lett az is! Ne keressük a bajt! A szabályok pedig - bizzunk benne - azért vannak, hogy betartsuk a sajátunk, és mindannyiunk érdekében! Persze köztünk , már mint ellenzők, és beépítők között természetes, hogy vélemények ütköznek, mivel az érdekek is mások! Ezt még el kellett mondanom.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #316 Dátum: 2008. December 04. - 18:07:38 » |
|
Nem értem minek kell a xenon a Lacettibe? Én anélkül is jól látok, szerintem elég jól világítanak a Tungsram izzók.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #317 Dátum: 2008. December 04. - 20:59:08 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #318 Dátum: 2008. December 04. - 21:05:14 » |
|
Ne kezd már megint! Igazad van, nem próbáltam, nem is fogom! Nekem elég, másnak meg nem! A reflektort pl. nem is használom. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor kapcsoltam be az 1 év alatt.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #319 Dátum: 2008. December 05. - 09:58:33 » |
|
Ne kezd már megint! Igazad van, nem próbáltam, nem is fogom! Nekem elég, másnak meg nem! A reflektort pl. nem is használom. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor kapcsoltam be az 1 év alatt. Én értem Jani! Te csak a tungsramnak akartál jó reklámot, de nem jött be. Én is azt használok, 3-4 ezerért cserébe másfél évig bírja. Szerintem reális.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #320 Dátum: 2008. December 05. - 14:27:38 » |
|
A fényszórók mosását nem olyan nagy cucc megcsinálni. Persze némi pénzbe+munkába kerül. Kell hozzá 2 spricni (Skodához 10.000/db a gyári ), meg némi müa. cső. Két megoldás van (sztem ). 1: Arra a csőre cstlakoztatod rá, ami az első szélvédőt mossa. Előny: egyszerű, olcsó megoldás. Hátrány: nem biztos, hogy elegendő lesz a nyomás (ki kell próbálni ) 2: külön mosó motor+tartály. Előny: megfelelő mosó nyomás, ritkábban kell utántölteni (két tartály), lehet a szélvédő mosót és a fényszóró mosót külön üzemeltetni (ha akarod. Ehhez persze egy külön kapcsolót is be kell szerelni). Hátrány: hát a pénz . Meg nem kevés +munka (tartály elhelyezése, rögzítése, külön gomb esetén kábelezés) A lényeg az, hogy ezt akár házilag is meg lehet oldani. Na de a szintállítást .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #321 Dátum: 2008. December 05. - 16:43:12 » |
|
A fényszórók mosását nem olyan nagy cucc megcsinálni. Persze némi pénzbe+munkába kerül. Kell hozzá 2 spricni (Skodához 10.000/db a gyári ), meg némi müa. cső. Két megoldás van (sztem ). 1: Arra a csőre cstlakoztatod rá, ami az első szélvédőt mossa. Előny: egyszerű, olcsó megoldás. Hátrány: nem biztos, hogy elegendő lesz a nyomás (ki kell próbálni ) 2: külön mosó motor+tartály. Előny: megfelelő mosó nyomás, ritkábban kell utántölteni (két tartály), lehet a szélvédő mosót és a fényszóró mosót külön üzemeltetni (ha akarod. Ehhez persze egy külön kapcsolót is be kell szerelni). Hátrány: hát a pénz . Meg nem kevés +munka (tartály elhelyezése, rögzítése, külön gomb esetén kábelezés) A lényeg az, hogy ezt akár házilag is meg lehet oldani. Na de a szintállítást . Azért két szösszenet ehhez.... 1. eleve rosszul kezdődik a mondandód azzal, hogy végy egy műanyag csövet, olyant, amilyen a szélvédőt mossa....pláne ha a hátsóra gondolok! (na de félre a tréfával, hiisz itt nincs hajlítgatva, csak ez jutott eszembe erről) 2. azért az a spricni nem olyan sima ám! Sokkal jobban terít. A fényszórómosó (ha jól tudom), nagyobb nyomással dolgozik, mint a szélvédőé. Szélvédőmosó motorja eleve nem tudja ezt előállítani, pláne ha egyszerre működtetik. Akkor csak pisilni fog mindenhol. De ha már itt tartunk...a magasságállítást le kell lopni egy Viperről. Annak automata, látszik is az érzékelője az első fényszóróban.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #322 Dátum: 2008. December 12. - 11:51:23 » |
|
Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
belabig
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
|
|
« Hozzászólás #323 Dátum: 2008. December 14. - 12:15:53 » |
|
Sziasztok! Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni. Mi a trükkje? Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön? Üdv Béla
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #324 Dátum: 2008. December 14. - 14:21:37 » |
|
Sziasztok! Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni. Mi a trükkje? Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön? Üdv Béla A csatlakozót ne feszegesd, mert az izzó egy különleges darab, és együtt van a CSATLAKOZÓVAL, ARRA VAN RÁDÚGVA A DRÓT. kERESD MEG ITT, MERT VAN KÉP RÓLA. Elég nehéz hozzáférni, a műanyag borítást is le kell szedni valószínűleg. Aknán könnyebb, de aláfekve is megoldható egy nagy mazohizmussal. Ha van garázsod, akkor az első két kerékkel menj rá valamire, hogy jobban hozzáférj, és akkor sikerülhet. Szervizben lehet, hogy sokba fájna. Amúgy az eredeti izzó több, mint 3 ezres, de van "Narva" gyártmányú is harmadáért, sőt 27W-os helyett 50W-os is van hozzá. Keresd meg ez ügyben MNT cartársat, ő kicserélte erősebbre, és meg is mondja, hol rendelheted meg, mert nincs mindenütt ilyen izzó.(MNT: mostnemtom). Sok sikert hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #325 Dátum: 2008. December 14. - 14:41:11 » |
|
Sziasztok! Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni. Mi a trükkje? Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön? Üdv Béla így szereld és ilyen van benne 880-as típus(csak nem emelt fényű kivitelben): -negatív akkusaru le -lámpát kicsavaroz -csatit széthúz -égőt kivesz
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #326 Dátum: 2008. December 14. - 15:07:29 » |
|
Sziasztok! Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni. Mi a trükkje? Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön? Üdv Béla Szia. Ha kiveszed a fényszórót, könnyebben hozzáférsz. Így be is lehet állítani a ködlámpát is... üdv
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #327 Dátum: 2008. December 14. - 17:28:36 » |
|
Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
Tekerd egy kicsit lejjebb a műszerfal világítás potiját, és akkor sokkal tovább fognak tartani az izzók. Én 120 e Km fölött járok, folyamatos világítás mellett, a fenti módon használva, és még 1 sem (!) égett ki. A középső borítás leszerelése nem egyszerű, de nem is kivitelezhetetlen. Némi bátorság azért szükséges hozzá! Ha szereléssel kapcsolatos kérdéseid vannak, akkor célszerű szétnézni a galériában, itt: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=51Mindjárt az első helyen ott a válasz a kérdésedre . Leírás a képek alatt. MINDENKI KÜLDHET(NE) BE SZERELŐS LEÍRÁSOKAT A FENTI MÓDON! Nem igazán vagytok aktívak ebben . Pedig sokat segíthetnénk egymásnak evvel is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #328 Dátum: 2008. December 14. - 17:36:32 » |
|
Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
Tekerd egy kicsit lejjebb a műszerfal világítás potiját, és akkor sokkal tovább fognak tartani az izzók. Én 120 e Km fölött járok, folyamatos világítás mellett, a fenti módon használva, és még 1 sem (!) égett ki. A középső borítás leszerelése nem egyszerű, de nem is kivitelezhetetlen. Némi bátorság azért szükséges hozzá! Ha szereléssel kapcsolatos kérdéseid vannak, akkor célszerű szétnézni a galériában, itt: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=51Mindjárt az első helyen ott a válasz a kérdésedre . Leírás a képek alatt. MINDENKI KÜLDHET(NE) BE SZERELŐS LEÍRÁSOKAT A FENTI MÓDON! Nem igazán vagytok aktívak ebben . Pedig sokat segíthetnénk egymásnak evvel is. Én annó szintén csináltam egy ilyen közép konzolosat...Bent van a galériámban. Ha gondoljátok, áttehetitek.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #329 Dátum: 2008. December 14. - 17:56:05 » |
|
Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
Tekerd egy kicsit lejjebb a műszerfal világítás potiját, és akkor sokkal tovább fognak tartani az izzók. Én 120 e Km fölött járok, folyamatos világítás mellett, a fenti módon használva, és még 1 sem (!) égett ki. A középső borítás leszerelése nem egyszerű, de nem is kivitelezhetetlen. Némi bátorság azért szükséges hozzá! Ha szereléssel kapcsolatos kérdéseid vannak, akkor célszerű szétnézni a galériában, itt: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=51Mindjárt az első helyen ott a válasz a kérdésedre . Leírás a képek alatt. MINDENKI KÜLDHET(NE) BE SZERELŐS LEÍRÁSOKAT A FENTI MÓDON! Nem igazán vagytok aktívak ebben . Pedig sokat segíthetnénk egymásnak evvel is. Én annó szintén csináltam egy ilyen közép konzolosat...Bent van a galériámban. Ha gondoljátok, áttehetitek. Átemeltem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|