Lacetti klub fórum
2024. Október 05. - 21:06:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 397740 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #285 Dátum: 2008. November 18. - 16:55:13 »

Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit.
Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
Jól értem, hogy akkor két helyzetjelző és két féklámpa van mindegyik oldalon? Húúú. Úgy még dögösebb. De akkor miért nem égett a féklámpa alul?
Jól érted!
Mert vacak volt az izzó!
Az már nem biztos, hogy jót tesz ha fékezésnél 4 X 21 W + 5 X 5 W gyullad ki. Az majdnem 10 A, + felkapcsolásnál meg mégtöbb!
Hmm. Dejszen ez gyári lámpa! Lehet, nekem más a korbács? Mert nekem nem az én korbácsomból csináltuk! Az izzót Gidy adta! Ha megcsinálták, akkor tutira számolniuk kellett a töbletterheléssel. lehet, hogy egy bizticsere elég?
De akkor még marad a kérdés: hol a ködzárfény?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #286 Dátum: 2008. November 18. - 17:21:39 »

Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit.
Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
Jól értem, hogy akkor két helyzetjelző és két féklámpa van mindegyik oldalon? Húúú. Úgy még dögösebb. De akkor miért nem égett a féklámpa alul?
Jól érted!
Mert vacak volt az izzó!
Az már nem biztos, hogy jót tesz ha fékezésnél 4 X 21 W + 5 X 5 W gyullad ki. Az majdnem 10 A, + felkapcsolásnál meg mégtöbb!
Hmm. Dejszen ez gyári lámpa! Lehet, nekem más a korbács? Mert nekem nem az én korbácsomból csináltuk! Az izzót Gidy adta! Ha megcsinálták, akkor tutira számolniuk kellett a töbletterheléssel. lehet, hogy egy bizticsere elég?
De akkor még marad a kérdés: hol a ködzárfény?
Ma próbáltam venni szimmetrikus index izzót és azt mondták az nem szabványos, csak az asszimmetrikus. Ezért megyek homasitába csütin.
Hogy hol a ködfény? passz...  He
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #287 Dátum: 2008. November 18. - 17:53:58 »

Most mi a gond? Van dupla zárófény, van index, van féklámpa a felső zárófénnyel, és van ködlámpa is az alsó zárófénnyel. Most ezzel mi a gond? Az pedig számunkra közömbös, hogy az új lámpához való korbács nem csereszabatos, de az kit érdekel? Csak a duplaszálas izzóhoz való foglalat kell nekünk, illetve Janinak, és esetleg még valakinek. Tévednék? Ne hagyjatok hülyén meghalni, világosítsatok fel, mi a gond most, ha van egyáltalán? He Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #288 Dátum: 2008. November 18. - 18:04:13 »

Most mi a gond? Van dupla zárófény, van index, van féklámpa a felső zárófénnyel, és van ködlámpa is az alsó zárófénnyel. Most ezzel mi a gond? Az pedig számunkra közömbös, hogy az új lámpához való korbács nem csereszabatos, de az kit érdekel? Csak a duplaszálas izzóhoz való foglalat kell nekünk, illetve Janinak, és esetleg még valakinek. Tévednék? Ne hagyjatok hülyén meghalni, világosítsatok fel, mi a gond most, ha van egyáltalán? He Kacsint Vigyorog
Meg ne halj! főleg ne hülyén!
Azt nem értjük, hogy az icipici kóreai furamuki mi a toszt kötözött összevissza? És honnan vannak ezek a nem szabványos foglalatok: ergo nem szabványos lámpák!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #289 Dátum: 2008. November 18. - 19:18:15 »

Ma próbáltam venni szimmetrikus index izzót és azt mondták az nem szabványos, csak az asszimmetrikus. Ezért megyek homasitába csütin.
Ez jó. Ahhoz képest, elég sok autóban van szimmetrikus index.
Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #290 Dátum: 2008. November 18. - 19:27:35 »

Ma próbáltam venni szimmetrikus index izzót és azt mondták az nem szabványos, csak az asszimmetrikus. Ezért megyek homasitába csütin.
Ez jó. Ahhoz képest, elég sok autóban van szimmetrikus index.
Tudom! Kicsit "hülyének" néztek! 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #291 Dátum: 2008. November 19. - 17:51:25 »

Na, ma szervízben, amikor átadták a kulcsokat megkérdezték ez miféle hátsó lámpa? Mertmivelhogy kettő helyzetjelző?
Mondtam megpattant a burkolat és kicseréltem a lámpát...
Ladlac! Levédetni!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #292 Dátum: 2008. November 19. - 18:10:58 »

Na, ma szervízben, amikor átadták a kulcsokat megkérdezték ez miféle hátsó lámpa? Mertmivelhogy kettő helyzetjelző?
Mondtam megpattant a burkolat és kicseréltem a lámpát...
Ladlac! Levédetni!
Jó pízért megoldjuk bárkinek!  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #293 Dátum: 2008. November 19. - 18:26:35 »

Na, ma szervízben, amikor átadták a kulcsokat megkérdezték ez miféle hátsó lámpa? Mertmivelhogy kettő helyzetjelző?
Mondtam megpattant a burkolat és kicseréltem a lámpát...
Ladlac! Levédetni!
Jó pízért megoldjuk bárkinek!  Vigyorog
No, én nem adtam el a megoldás kulcsát, csak elégedetten mosolyogtam. Mert a kiállított legfrisebb modellben egyszálas izzó van alul. Viszont nagyon fajin az ülés kárpitja.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #294 Dátum: 2008. December 01. - 17:05:29 »

Ma olvastam egy összehasonlító tesztet egy autós magazinban. H4-es izzókat hasonlítottak össze. Xenont, xenonnak titulált vagy olyan hatásút. Bár nem laborban vizsgálták az izzóka, azért mérvadó az eredmény.
Nem részletezem, de a Tungsram H4-e a legjiobb, bár nem olcsó (2500 ft / pár).
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #295 Dátum: 2008. December 01. - 17:42:13 »

Ma olvastam egy összehasonlító tesztet egy autós magazinban. H4-es izzókat hasonlítottak össze. Xenont, xenonnak titulált vagy olyan hatásút. Bár nem laborban vizsgálták az izzóka, azért mérvadó az eredmény.
Nem részletezem, de a Tungsram H4-e a legjiobb, bár nem olcsó (2500 ft / pár).
Találtam róla videót:
http://www.a2.hu/cikk.php?id=1638
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #296 Dátum: 2008. December 02. - 14:54:21 »

Ki tudja mennyire bonyolult a műszerfalon egy izzó cseréje. A sebességmérő bal oldalán égett ki az izzó.  Hogyan kezdjek hozzá, vagy bizzam a szervízre?
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #297 Dátum: 2008. December 02. - 17:06:05 »

Ki tudja mennyire bonyolult a műszerfalon egy izzó cseréje. A sebességmérő bal oldalán égett ki az izzó.  Hogyan kezdjek hozzá, vagy bizzam a szervízre?
Én ezt találtam. E szerint elég egyszerű kiszerelni.

Műszercsoport kárpitburkolat (lépcsős hátú)
Eltávolítási eljárás

   1. A csavarok eltávolítása után vegye le a műszercsoport burkolólapot.
   2. Kapcsolja szét az elektromos csatlakozókat.

Műszercsoport
Eltávolítási eljárás

   1. Kössék le a negatív akkumulátorkábelt.
   2. Szerelje le a műszercsoport burkolólapját.
   3. A csavarok eltávolítása után vegye ki a műszercsoportot.
   4. Kapcsolja szét az elektromos csatlakozókat.





« Utoljára szerkesztve: 2008. December 02. - 17:26:28 írta Jani » Naplózva


LPG
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #298 Dátum: 2008. December 03. - 13:39:50 »

Köszönöm, így már én is belevágok az izzócserébe. Főleg a képek segítenek sokat.  Mosolyog

Egyébként kinek van xenon lámpája (Ívkisüléses) és mi a tapasztalata? He Hova szerelték be a kütyüket?
« Utoljára szerkesztve: 2008. December 03. - 13:46:09 írta hicar » Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #299 Dátum: 2008. December 03. - 13:58:48 »

Nem nagyon vagyunk itt xenon- pártiak. Drága, megbízhatatlan, és abszolúte szabálytalan! Xenonhoz kötelező az automatikus fényszóró magasság állító, és mosó berendezés. Nos, ez a gyárinál adva van, a pótlólagosnál meg nem megoldható. Ellenőrzésnél gond lehet, vizsgánál meg bukta! Amellett a hibaszázaléka is elég nagy, főleg az árához képest. A megfizethető meg silány minőségű. Nekem meg sem fordult a fejemben a beépítése. Esetleg vegyél inkább Tungsram Megalight izzókat, az jól világít, és az ára töredéke a xenonnak, és még szabályos is. Ezt mondom én, de azt teszel, amit akarsz ugyis. Csak véleményeztem a témát.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!