ladlac
|
|
« Hozzászólás #270 Dátum: 2008. November 14. - 17:18:05 » |
|
Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Szia. Igen, elkészültek a nagy műűűvek. Közben befutott Kapitányunk is, tehát Neki is elkészült a tunning. Fotó nincs, de majd személyesn megtekinthető az évadzárón. 3 forrasztás, ha kell 15 perc alatt kész. Ha gondolod évadzárón Neked is megcsinálom. Megvan a technikája...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #271 Dátum: 2008. November 14. - 17:11:33 » |
|
Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Nos kedves Jani az a helyzet, hogy 3 db Lacetti SW átalakításán túl vagyunk. LadLac Főmester megcsinálta, a mi segédletünkkel. Szóval LadLac, Captain, és LadiGidy autója olyan már, mint amilyen lesz a tied is Jani barátunk! Fotó nem készült, de 22.-ig tán csak kibírod. Klassz lett nagyon! Ne felejts el venni hozzá, ha nincs még 21/5 W-os izzókat, mert az átalakításhoz 2 db kell, és persze legyen tartalék is! Engem kifosztottak a cartársaim, mert volt nekem, nekik nem, de befejezni csak így tudtuk, nem volt nagy kedvünk elmenni venni, jól megvoltunk úgy együtt.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #272 Dátum: 2008. November 14. - 17:45:54 » |
|
Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Szia. Igen, elkészültek a nagy műűűvek. Közben befutott Kapitányunk is, tehát Neki is elkészült a tunning. Fotó nincs, de majd személyesn megtekinthető az évadzárón. 3 forrasztás, ha kell 15 perc alatt kész. Ha gondolod évadzárón Neked is megcsinálom. Megvan a technikája... Még 1 hetet várni!! Na jó, majd csak kibírom addig valahogy. Forrasztani nem szeretek, ezért örülnék, ha megcsinálnád nekem is. Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #273 Dátum: 2008. November 14. - 17:57:52 » |
|
Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Szia. Igen, elkészültek a nagy műűűvek. Közben befutott Kapitányunk is, tehát Neki is elkészült a tunning. Fotó nincs, de majd személyesn megtekinthető az évadzárón. 3 forrasztás, ha kell 15 perc alatt kész. Ha gondolod évadzárón Neked is megcsinálom. Megvan a technikája... Még 1 hetet várni!! Na jó, majd csak kibírom addig valahogy. Forrasztani nem szeretek, ezért örülnék, ha megcsinálnád nekem is. Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? Pontosan. Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #274 Dátum: 2008. November 14. - 18:04:21 » |
|
Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? Pontosan. Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa. De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #275 Dátum: 2008. November 14. - 18:11:38 » |
|
Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? Pontosan. Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa. De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának? Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét. Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait. Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #276 Dátum: 2008. November 14. - 18:15:18 » |
|
Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? Pontosan. Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa. De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának? Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét. Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait. Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható... Most már kezdem érteni.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #277 Dátum: 2008. November 14. - 21:59:44 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #278 Dátum: 2008. November 15. - 17:31:47 » |
|
Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? Pontosan. Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa. De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának? Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét. Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait. Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható... Most már kezdem érteni. Én meg egyre kevésbé... Lassan már azt sem értem, mi mikor világít, és hol, nemhogy miért és mitől... Azért izgat a dolog...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #279 Dátum: 2008. November 15. - 19:52:58 » |
|
Akinek a Főszerelő megcsinálja majd még az átalakítást, hogy ne legyen hiábavaló a munka legnehezebb része, vagyis a hátsó lámpa kivétele, szóval hozzon magával legalább 2 db 21/5 W-os izzót, de jót! Amúgy csak korlátozott a lehetőség, mert nincs sok foglalat. A zárlat elkerülése végett várjuk a tanulságos hátsó ablakmosó csövének cseréjét, és ennek módját, hogy megelőzzük a bajt, akinek még nem volt. LadLac! Tényleg csak délután tudsz csatlekozni az úri közönséghez?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #280 Dátum: 2008. November 15. - 20:00:29 » |
|
Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? Pontosan. Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa. De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának? Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét. Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait. Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható... Most már kezdem érteni. Én meg egyre kevésbé... Lassan már azt sem értem, mi mikor világít, és hol, nemhogy miért és mitől... Azért izgat a dolog... Hát próbáld ki! Oly rövid az élet. És így még dögösebb a vas hátulról.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #281 Dátum: 2008. November 16. - 11:09:42 » |
|
Akinek a Főszerelő megcsinálja majd még az átalakítást, hogy ne legyen hiábavaló a munka legnehezebb része, vagyis a hátsó lámpa kivétele, szóval hozzon magával legalább 2 db 21/5 W-os izzót, de jót! Amúgy csak korlátozott a lehetőség, mert nincs sok foglalat. A zárlat elkerülése végett várjuk a tanulságos hátsó ablakmosó csövének cseréjét, és ennek módját, hogy megelőzzük a bajt, akinek még nem volt. LadLac! Tényleg csak délután tudsz csatlakozni az úri közönséghez? Bizony. Addig elmentek a pólókért, a messziről jövők megebédelnek, stb 13-órára kisül a chevypogi, jövök, hozom azt is... Aki lámpa tunningot szeretne addig kicsavarja a hátsó lámpáját, ablakmosócsőcserével megvárni, Engem is érdekel...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #282 Dátum: 2008. November 18. - 08:52:43 » |
|
Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit. Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #283 Dátum: 2008. November 18. - 09:08:37 » |
|
Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit. Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
Jól értem, hogy akkor két helyzetjelző és két féklámpa van mindegyik oldalon? Húúú. Úgy még dögösebb. De akkor miért nem égett a féklámpa alul?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #284 Dátum: 2008. November 18. - 09:38:49 » |
|
Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit. Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
Jól értem, hogy akkor két helyzetjelző és két féklámpa van mindegyik oldalon? Húúú. Úgy még dögösebb. De akkor miért nem égett a féklámpa alul? Jól érted! Mert vacak volt az izzó! Az már nem biztos, hogy jót tesz ha fékezésnél 4 X 21 W + 5 X 5 W gyullad ki. Az majdnem 10 A, + felkapcsolásnál meg mégtöbb!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
|