Lacetti klub fórum
2024. Október 05. - 21:11:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 397755 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #270 Dátum: 2008. November 14. - 17:18:05 »

Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Szia.
Igen, elkészültek a nagy műűűvek.  Vigyorog
Közben befutott Kapitányunk is, tehát Neki is elkészült a tunning.
Fotó nincs, de majd személyesn megtekinthető az évadzárón.
3 forrasztás, ha kell 15 perc alatt kész. Ha gondolod évadzárón Neked is megcsinálom.
Megvan a technikája...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #271 Dátum: 2008. November 14. - 17:11:33 »

Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Nos kedves Jani az a helyzet, hogy 3 db Lacetti SW átalakításán túl vagyunk. LadLac Főmester megcsinálta, a mi segédletünkkel. Szóval LadLac, Captain, és LadiGidy autója olyan már, mint amilyen lesz a tied is Jani barátunk! Fotó nem készült, de 22.-ig tán csak kibírod. Klassz lett nagyon! Ne felejts el venni hozzá, ha nincs még 21/5 W-os izzókat, mert az átalakításhoz 2 db kell, és persze legyen tartalék is! Engem kifosztottak a cartársaim, mert volt nekem, nekik nem, de befejezni csak így tudtuk, nem volt nagy kedvünk elmenni venni, jól megvoltunk úgy együtt. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #272 Dátum: 2008. November 14. - 17:45:54 »

Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Szia.
Igen, elkészültek a nagy műűűvek.  Vigyorog
Közben befutott Kapitányunk is, tehát Neki is elkészült a tunning.
Fotó nincs, de majd személyesn megtekinthető az évadzárón.
3 forrasztás, ha kell 15 perc alatt kész. Ha gondolod évadzárón Neked is megcsinálom.
Megvan a technikája...
Még 1 hetet várni!! Na jó, majd csak kibírom addig valahogy. Kacsint
Forrasztani nem szeretek, ezért örülnék, ha megcsinálnád nekem is.
Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? He
Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #273 Dátum: 2008. November 14. - 17:57:52 »

Gidy, Ladlac! Megcsináltátok az átalakítást? Milyen lett? Fotó van?
Szia.
Igen, elkészültek a nagy műűűvek.  Vigyorog
Közben befutott Kapitányunk is, tehát Neki is elkészült a tunning.
Fotó nincs, de majd személyesn megtekinthető az évadzárón.
3 forrasztás, ha kell 15 perc alatt kész. Ha gondolod évadzárón Neked is megcsinálom.
Megvan a technikája...
Még 1 hetet várni!! Na jó, majd csak kibírom addig valahogy. Kacsint
Forrasztani nem szeretek, ezért örülnék, ha megcsinálnád nekem is.
Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? He

Pontosan.
Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #274 Dátum: 2008. November 14. - 18:04:21 »

Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? He
Pontosan.
Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa.
De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának?
Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #275 Dátum: 2008. November 14. - 18:11:38 »

Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? He
Pontosan.
Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa.
De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának?
Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét.
Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait.
Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #276 Dátum: 2008. November 14. - 18:15:18 »

Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? He
Pontosan.
Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa.
De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának?
Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét.
Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait.
Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható...
Most már kezdem érteni. Mosolyog
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #277 Dátum: 2008. November 14. - 21:59:44 »

  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Limuzin katgória.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #278 Dátum: 2008. November 15. - 17:31:47 »

Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? He
Pontosan.
Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa.
De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának?
Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét.
Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait.
Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható...
Most már kezdem érteni. Mosolyog
Én meg egyre kevésbé... Zavart Zavart
Lassan már azt sem értem, mi mikor világít, és hol, nemhogy miért és mitől...
Azért izgat a dolog... Kacsint
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #279 Dátum: 2008. November 15. - 19:52:58 »

Akinek a Főszerelő megcsinálja majd még az átalakítást, hogy ne legyen hiábavaló a munka legnehezebb része, vagyis a hátsó lámpa kivétele, szóval hozzon magával legalább 2 db 21/5 W-os izzót, de jót! Amúgy csak korlátozott a lehetőség, mert nincs sok foglalat.

A zárlat elkerülése végett várjuk a tanulságos hátsó ablakmosó csövének cseréjét, és ennek módját, hogy megelőzzük a bajt, akinek még nem volt. Kacsint
LadLac! Tényleg csak délután tudsz csatlekozni az úri közönséghez?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #280 Dátum: 2008. November 15. - 20:00:29 »

Miért kell forrasztani, nem komplett kábelkorbácsot kaptál. Vagy az nem pont úgy van bekötve ahogy kellene? He
Pontosan.
Az új korbáccsal nem égne a hátsó ködlámpa.
De miért? Más a lábkiosztása a korbács csatlakozójának?
Mivel csőbe van húzva, átvezető gumin átvezetve, tovább szintén cső! Nem szedtem szét.
Amikor kicseréltük Kapitánynak a komplett lámpát mindenestül, az izzópróba során tapasztaltuk, hogy nem ég a ködfény. Egyszerűbb volt vis****akni az eredetit, mint lenyomozni az új kompatibilitási gondjait.
Így viszont 1 db új korbácsból 2 db tunning létrehozható...
Most már kezdem érteni. Mosolyog
Én meg egyre kevésbé... Zavart Zavart
Lassan már azt sem értem, mi mikor világít, és hol, nemhogy miért és mitől...
Azért izgat a dolog... Kacsint
Hát próbáld ki! Oly rövid az élet. És így még dögösebb a vas hátulról. Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #281 Dátum: 2008. November 16. - 11:09:42 »

Akinek a Főszerelő megcsinálja majd még az átalakítást, hogy ne legyen hiábavaló a munka legnehezebb része, vagyis a hátsó lámpa kivétele, szóval hozzon magával legalább 2 db 21/5 W-os izzót, de jót! Amúgy csak korlátozott a lehetőség, mert nincs sok foglalat.

A zárlat elkerülése végett várjuk a tanulságos hátsó ablakmosó csövének cseréjét, és ennek módját, hogy megelőzzük a bajt, akinek még nem volt. Kacsint
LadLac! Tényleg csak délután tudsz csatlakozni az úri közönséghez?
Bizony.
Addig elmentek a pólókért, a messziről jövők megebédelnek, stb
13-órára kisül a chevypogi, jövök, hozom azt is...
Aki lámpa tunningot szeretne addig kicsavarja a hátsó lámpáját, ablakmosócsőcserével megvárni, Engem is érdekel...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #282 Dátum: 2008. November 18. - 08:52:43 »

Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit.
Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #283 Dátum: 2008. November 18. - 09:08:37 »

Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit.
Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
Jól értem, hogy akkor két helyzetjelző és két féklámpa van mindegyik oldalon? Húúú. Úgy még dögösebb. De akkor miért nem égett a féklámpa alul?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #284 Dátum: 2008. November 18. - 09:38:49 »

Tegnap ráérő időmben nekiálltam, hogy felfedezzem az új hátsólámpa korbács rejtelmeit.
Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs ködlámpának még a saruja sem a csatiban. Így, az eddig ködlámpának használt alsó piros lámpa ugyanazt a funkciót tölti be mint a felső, ami eddig helyzetjelzőként és féklámpaként üzemelt. /mindkét izzó kábelei(kék, piros, fekete) össze voltak szín szerint közösítve/! Miért volt jó átalakítani így a gyárban? /tényleg: hol az újon a ködlámpa?/ Ez rejtély! Különbség még, hogy az index foglalata aszimmetrikusról szimmetrikusra változott, ezt szintén nem értem.
Jól értem, hogy akkor két helyzetjelző és két féklámpa van mindegyik oldalon? Húúú. Úgy még dögösebb. De akkor miért nem égett a féklámpa alul?
Jól érted!
Mert vacak volt az izzó!
Az már nem biztos, hogy jót tesz ha fékezésnél 4 X 21 W + 5 X 5 W gyullad ki. Az majdnem 10 A, + felkapcsolásnál meg mégtöbb!
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!