Lacetti klub fórum
2024. Július 04. - 07:51:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 385992 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #420 Dátum: 2009. Március 23. - 09:00:14 »

Na, meg van az első kiégett H7. Tovább bírták, mint az akkuk.
Hétvégén athheval napközis foglalkozás keretében tungi Megákra cserélem mindkettőt. Velem még egyszer nem szórakozik a rendőr- hiszem én. :-(
Én még sosem láttam olyat, hogy valakit szivatnak a kiégett izzók miatt. Pedig jogos lenne. Bocs Kap, nem rád értettem, de akkor is.
Nem téma, de nappal honnan tudjam, ha menet közben kiég?
A bosszantó az, hogy a mellettünk elhúzó ódira, ami messze gyorshajtott és majdnem elütötte az intézkedő közeget, rá sem rezzentek!!!  He
A gyártó meg nem mellékelt célszerszámot az izzócsere elvégzéséhez.
Minet közben ritkán szokott kiégni,inkább a felkapcsolás pillanatában.Amit persze nappal szintén nehéz észrevenni.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #421 Dátum: 2009. Március 23. - 09:54:29 »

Emberek ! Két olyan szúrófényt raktam fel a vasra!!!Embertelen! Majd teszek fel fényképet.Szerintem még jól is néz ki, és a fénye.......szó szerint káprázatos.Finom kis Hella. Na most jöhetnek a szabálytalan xenonosok, összesen 510 W várja őket. 500 méterről a kamikáze legyet is kiszúrom.Nagyon tuti!Csak gondoltam elmesélem az örömöm, hátha van aki velem örül.
Én örülök!...ha átrakjuk az enyémre! Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #422 Dátum: 2009. Március 23. - 10:35:27 »

de nappal honnan tudjam, ha menet közben kiég?

Nekem sosem menet közben égett ki, hanem felkapcsolásnál mindig.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #423 Dátum: 2009. Március 23. - 13:37:48 »

Emberek ! Két olyan szúrófényt raktam fel a vasra!!!Embertelen! Majd teszek fel fényképet.Szerintem még jól is néz ki, és a fénye.......szó szerint káprázatos.Finom kis Hella. Na most jöhetnek a szabálytalan xenonosok, összesen 510 W várja őket. 500 méterről a kamikáze legyet is kiszúrom.Nagyon tuti!Csak gondoltam elmesélem az örömöm, hátha van aki velem örül.
Örülök, örülök, főleg akkor fogok, ha majd nekem is lesz. :-)
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #424 Dátum: 2009. Március 23. - 20:26:04 »

Egy tuti: a Meghalightok tényleg jobbak. Azt viszont nem tudom eldönteni, hogy ennyivel, vagy állítanom kellene a fényszórókon? He He
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #425 Dátum: 2009. Március 25. - 14:21:50 »

de nappal honnan tudjam, ha menet közben kiég?

Nekem sosem menet közben égett ki, hanem felkapcsolásnál mindig.
Mint általában minden izzószálas égő estén.
Hideg állapotban kisebb az ellenállása, mint bemelegedve. Ebből adódóan azonos feszültség esetén nagyobb áram folyik át rajta, amit az elvékonyodott izzószál (ja ez is "kopik"  Mosolyog) egy bizonyos szint felett már nem tud elviselni, és elég. A leggyengébb helyen. "Elszakad" a szál.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #426 Dátum: 2009. Március 25. - 16:22:55 »

de nappal honnan tudjam, ha menet közben kiég?

Nekem sosem menet közben égett ki, hanem felkapcsolásnál mindig.
Mint általában minden izzószálas égő estén.
Hideg állapotban kisebb az ellenállása, mint bemelegedve. Ebből adódóan azonos feszültség esetén nagyobb áram folyik át rajta, amit az elvékonyodott izzószál (ja ez is "kopik"  Mosolyog) egy bizonyos szint felett már nem tud elviselni, és elég. A leggyengébb helyen. "Elszakad" a szál.
Arról nem is beszélve, hogy minden elektromos áramkör felépülésekor az induló feszültség egy nagyon rövid időtartamra lényegesen nagyobb, vagyis áramlöket van. A váltakozó áramnál általában nem a 0-értéknél (hullám jelleggörbe) kapcsolódnak be (termikus és dinamikai hatás)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #427 Dátum: 2009. Március 25. - 19:43:05 »

Nofene hova kerültem?Bocsánat ez a MTA honlapja?
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #428 Dátum: 2009. Március 25. - 20:02:49 »

Nofene hova kerültem?Bocsánat ez a MTA honlapja?
LTA-Lacetti Tudományos Akadémia  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #429 Dátum: 2009. Március 25. - 20:03:10 »

Nofene hova kerültem?Bocsánat ez a MTA honlapja?
LTA-Lacetti Tudományos Akadémia  Vigyorog
Hoppácska!!!!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #430 Dátum: 2009. Március 25. - 20:48:02 »

Ja, az ügy folyamányaként a kiégett és a maradék Philps izzókat Tungi Megára cseréltük Atheeval.

Az izzókat ugyanúgy tettük be, mint voltak, de a fényes nappal miatt nem tudtuk ellenőrizni.
még nem mentem sötétben azóta. Be kell állítani a világítást?

Ha alkalmad nyílik rá ellenőrizd azért le, mert ha kiveszed a lámpatestet nem tudod mégegyszer pont úgy visszatenni, de az izzó sem pont úgy fog állni a foglalatban, sőt izzó és izzó között is van pici különbség a formában, illetve az izzószál helyében. Ezek együtt azt eredményezik, hogy csálén fog világítani a két lámpád egymáshoz képest. A fénycsóva magasságát kereszthornyos csavarhúzóval (ami a csomában van) be tudod állítani a lámpatest tetején, hogy a két lámpa egyforma magasra világítson. (középen van a nyílás H----L felirattal)

Ha be kellene állítanom és nincs hol, a benzinkúton szoktam orral az épület falához állni, és ott nézem meg.
Naplózva

Pittike
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #431 Dátum: 2009. Március 25. - 21:07:41 »

Ja, az ügy folyamányaként a kiégett és a maradék Philps izzókat Tungi Megára cseréltük Atheeval.

Az izzókat ugyanúgy tettük be, mint voltak, de a fényes nappal miatt nem tudtuk ellenőrizni.
még nem mentem sötétben azóta. Be kell állítani a világítást?

Ha alkalmad nyílik rá ellenőrizd azért le, mert ha kiveszed a lámpatestet nem tudod mégegyszer pont úgy visszatenni, de az izzó sem pont úgy fog állni a foglalatban, sőt izzó és izzó között is van pici különbség a formában, illetve az izzószál helyében. Ezek együtt azt eredményezik, hogy csálén fog világítani a két lámpád egymáshoz képest. A fénycsóva magasságát kereszthornyos csavarhúzóval (ami a csomában van) be tudod állítani a lámpatest tetején, hogy a két lámpa egyforma magasra világítson. (középen van a nyílás H----L felirattal)

Ha be kellene állítanom és nincs hol, a benzinkúton szoktam orral az épület falához állni, és ott nézem meg.
Röhely, de nekem is el kell jönnöm itthonról beállítani. Nappal nem villognak - eddig. A rend őre sem.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #432 Dátum: 2009. Március 26. - 00:28:19 »

nem találtam nektek szerencsétekre, nekem pech-emre hsz-t a mostani jelenségemről ami így néz ki:

helyzet jelzőm van, tompított-am és refim nincs.

a biztosítékok jók, fénykürtöm van szal az izzoknak is jónak kell lenniük, a bajuszkapcsoló is rendben lehet mert ahhogy kapcsolgatom hallom a reléket.

tippetek hogy mi lehet?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #433 Dátum: 2009. Március 26. - 05:04:26 »

nem találtam nektek szerencsétekre, nekem pech-emre hsz-t a mostani jelenségemről ami így néz ki:

helyzet jelzőm van, tompított-am és refim nincs.

a biztosítékok jók, fénykürtöm van szal az izzoknak is jónak kell lenniük, a bajuszkapcsoló is rendben lehet mert ahhogy kapcsolgatom hallom a reléket.

tippetek hogy mi lehet?
Szerintem ez. Kacsint

A dolog lényege, hogyha egyszercsak elfogyna a tompított és reflektor világítás az autóból (a helyzetjelző ég), miközben az izzók/biztosítékok jók, ne keresgéljetek (se a szerelő) tovább, a kábelköteg égett szét a műszeregység mögött, természetesen a leg****abb helyen ami létezik a földön. Illetve egy csatlakozó ég szét, mivel nem érintkezik megfelelően, és ívet húz. Na ott kell a kábeleket összeforrasztani.

Ha már tudtatok róla, akkor bocs.

Azért merészelem ideírni, mert a miénk nem egyedi egyedi eset volt. Kedves (volt) kollégáim az Opel és Chevy Gombosban is csípőből rávágták a megoldást. Sajnos előfordul, de hogy mennyire gyakori a hiba azt nem tudom. Elvileg csak az ötajtóst érinti, aztán ki tudja.


« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 26. - 05:06:50 írta Jani » Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #434 Dátum: 2009. Március 26. - 08:19:24 »

Nem semmi. Ezt nem lehet otthon kendácsolni... Szét krell kapni miatta a műszeregységet?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!