Lacetti klub fórum
2024. Október 05. - 16:27:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 397685 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #315 Dátum: 2008. December 04. - 17:49:24 »

Sebijoe! Ne aggódj, Téged azért még szerethetünk, hogy mi nem vagyunk xenon pártiak! Kacsint Vigyorog Sajnos tényleg minden rosszul beállított lámpa vakít, de a xenon még jobban, és az balesetveszélyesebb, mert frontálisnál mindenki szenved, aki látott, és aki vak lett az is! Ne keressük a bajt! A szabályok pedig - bizzunk benne - azért vannak, hogy betartsuk a sajátunk, és mindannyiunk érdekében! Kacsint Vigyorog Persze köztünk , már mint ellenzők, és beépítők között természetes, hogy vélemények ütköznek, mivel az érdekek is mások! Kacsint Ezt még el kellett mondanom. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #316 Dátum: 2008. December 04. - 18:07:38 »

Nem értem minek kell a xenon a Lacettibe? He Én anélkül is jól látok, szerintem elég jól világítanak a Tungsram izzók. Kacsint
Naplózva


LPG
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #317 Dátum: 2008. December 04. - 20:59:08 »

Nem értem minek kell a xenon a Lacettibe? He Én anélkül is jól látok, szerintem elég jól világítanak a Tungsram izzók. Kacsint

Addig amig saját magad nem tapasztalod a különbséget nem is tudhatod, hogy miért, amúgy ha elég lenne az lámpa-fény akkor gyáriralag miért szerelik be!!!!!!!!!!!!!!!!?HeHeHeHeHeHeHe?
Ez megint "elfogulatlan" vélemény!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #318 Dátum: 2008. December 04. - 21:05:14 »

Nem értem minek kell a xenon a Lacettibe? He Én anélkül is jól látok, szerintem elég jól világítanak a Tungsram izzók. Kacsint

Addig amig saját magad nem tapasztalod a különbséget nem is tudhatod, hogy miért, amúgy ha elég lenne az lámpa-fény akkor gyáriralag miért szerelik be!!!!!!!!!!!!!!!!?HeHeHeHeHeHeHe?
Ez megint "elfogulatlan" vélemény!
Ne kezd már megint! Kacsint Igazad van, nem próbáltam, nem is fogom!
Nekem elég, másnak meg nem! A reflektort pl. nem is használom. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor kapcsoltam be az 1 év alatt.
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #319 Dátum: 2008. December 05. - 09:58:33 »

Nem értem minek kell a xenon a Lacettibe? He Én anélkül is jól látok, szerintem elég jól világítanak a Tungsram izzók. Kacsint

Addig amig saját magad nem tapasztalod a különbséget nem is tudhatod, hogy miért, amúgy ha elég lenne az lámpa-fény akkor gyáriralag miért szerelik be!!!!!!!!!!!!!!!!?HeHeHeHeHeHeHe?
Ez megint "elfogulatlan" vélemény!
Ne kezd már megint! Kacsint Igazad van, nem próbáltam, nem is fogom!
Nekem elég, másnak meg nem! A reflektort pl. nem is használom. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor kapcsoltam be az 1 év alatt.
Én értem Jani! Te csak a tungsramnak akartál jó reklámot, de nem jött be.  Vigyorog Én is azt használok, 3-4 ezerért cserébe másfél évig bírja. Szerintem reális.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #320 Dátum: 2008. December 05. - 14:27:38 »

A fényszórók mosását nem olyan nagy cucc megcsinálni. Persze némi pénzbe+munkába kerül.
Kell hozzá 2 spricni (Skodához 10.000/db a gyári  ), meg némi müa. cső.
Két megoldás van (sztem  Mosolyog).
1: Arra a csőre cstlakoztatod rá, ami az első szélvédőt mossa. Előny: egyszerű, olcsó megoldás. Hátrány: nem biztos, hogy elegendő lesz a nyomás (ki kell próbálni  Mosolyog)
2: külön mosó motor+tartály. Előny: megfelelő mosó nyomás, ritkábban kell utántölteni (két tartály), lehet a szélvédő mosót és a fényszóró mosót külön üzemeltetni (ha akarod. Ehhez persze egy külön kapcsolót is be kell szerelni). Hátrány: hát a pénz  Vigyorog. Meg nem kevés +munka (tartály elhelyezése, rögzítése, külön gomb esetén kábelezés)

A lényeg az, hogy ezt akár házilag is meg lehet oldani.
Na de a szintállítást  He.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #321 Dátum: 2008. December 05. - 16:43:12 »

A fényszórók mosását nem olyan nagy cucc megcsinálni. Persze némi pénzbe+munkába kerül.
Kell hozzá 2 spricni (Skodához 10.000/db a gyári  ), meg némi müa. cső.
Két megoldás van (sztem  Mosolyog).
1: Arra a csőre cstlakoztatod rá, ami az első szélvédőt mossa. Előny: egyszerű, olcsó megoldás. Hátrány: nem biztos, hogy elegendő lesz a nyomás (ki kell próbálni  Mosolyog)
2: külön mosó motor+tartály. Előny: megfelelő mosó nyomás, ritkábban kell utántölteni (két tartály), lehet a szélvédő mosót és a fényszóró mosót külön üzemeltetni (ha akarod. Ehhez persze egy külön kapcsolót is be kell szerelni). Hátrány: hát a pénz  Vigyorog. Meg nem kevés +munka (tartály elhelyezése, rögzítése, külön gomb esetén kábelezés)

A lényeg az, hogy ezt akár házilag is meg lehet oldani.
Na de a szintállítást  He.

Azért két szösszenet ehhez....
1. eleve rosszul kezdődik a mondandód azzal, hogy végy egy műanyag csövet, olyant, amilyen a szélvédőt mossa....pláne ha a hátsóra gondolok! (na de félre a tréfával, hiisz itt nincs hajlítgatva, csak ez jutott eszembe erről)
2. azért az a spricni nem olyan sima ám! Sokkal jobban terít. A fényszórómosó (ha jól tudom), nagyobb nyomással dolgozik, mint a szélvédőé. Szélvédőmosó motorja eleve nem tudja ezt előállítani, pláne ha egyszerre működtetik. Akkor csak pisilni fog mindenhol. Vigyorog

De ha már itt tartunk...a magasságállítást le kell lopni egy Viperről. Annak automata, látszik is az érzékelője az első fényszóróban.  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #322 Dátum: 2008. December 12. - 11:51:23 »

Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
Naplózva

belabig
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Hozzászólás #323 Dátum: 2008. December 14. - 12:15:53 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #324 Dátum: 2008. December 14. - 14:21:37 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
A csatlakozót ne feszegesd, mert az izzó egy különleges darab, és együtt van a CSATLAKOZÓVAL, ARRA VAN RÁDÚGVA A DRÓT. kERESD MEG ITT, MERT VAN KÉP RÓLA. Elég nehéz hozzáférni, a műanyag borítást is le kell szedni valószínűleg. Aknán könnyebb, de aláfekve is megoldható egy nagy mazohizmussal. Ha van garázsod, akkor az első két kerékkel menj rá valamire, hogy jobban hozzáférj, és akkor sikerülhet. Szervizben lehet, hogy sokba fájna. Amúgy az eredeti izzó több, mint 3 ezres, de van "Narva" gyártmányú is harmadáért, sőt 27W-os helyett 50W-os is van hozzá. Keresd meg ez ügyben MNT cartársat, ő kicserélte erősebbre, és meg is mondja, hol rendelheted meg, mert nincs mindenütt ilyen izzó.(MNT: mostnemtom). Sok sikert hozzá! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #325 Dátum: 2008. December 14. - 14:41:11 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
így szereld és ilyen van benne 880-as típus(csak nem emelt fényű kivitelben):
-negatív akkusaru le
-lámpát kicsavaroz
-csatit széthúz
-égőt kivesz
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #326 Dátum: 2008. December 14. - 15:07:29 »

Sziasztok!
Az első ködlámpában szeretnék izzót cserélni.
Mi a trükkje?
Sajnos aknán nincs, a lökhárító alján viszont felfedeztem egy nyílást, csak nem tudom melyik irányba kell feszegetni a csatlakozót Mosolyog
Inkább aknán próbálkozzak? Vagy egyszerűen kijön?
Üdv
Béla
Szia.
Ha kiveszed a fényszórót, könnyebben hozzáférsz. Így be is lehet állítani a ködlámpát is...
üdv
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #327 Dátum: 2008. December 14. - 17:28:36 »

Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
Tekerd egy kicsit lejjebb a műszerfal világítás potiját, és akkor sokkal tovább fognak tartani az izzók.
Én 120 e Km fölött járok, folyamatos világítás mellett, a fenti módon használva, és még 1 sem (!) égett ki.
A középső borítás leszerelése nem egyszerű, de nem is kivitelezhetetlen. Némi bátorság azért szükséges hozzá!
Ha szereléssel kapcsolatos kérdéseid vannak, akkor célszerű szétnézni a galériában, itt:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=51

Mindjárt az első helyen ott a válasz a kérdésedre  Kacsint.
Leírás a képek alatt.

MINDENKI KÜLDHET(NE) BE SZERELŐS LEÍRÁSOKAT A FENTI MÓDON!
Nem igazán vagytok aktívak ebben  .
Pedig sokat segíthetnénk egymásnak evvel is.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #328 Dátum: 2008. December 14. - 17:36:32 »

Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
Tekerd egy kicsit lejjebb a műszerfal világítás potiját, és akkor sokkal tovább fognak tartani az izzók.
Én 120 e Km fölött járok, folyamatos világítás mellett, a fenti módon használva, és még 1 sem (!) égett ki.
A középső borítás leszerelése nem egyszerű, de nem is kivitelezhetetlen. Némi bátorság azért szükséges hozzá!
Ha szereléssel kapcsolatos kérdéseid vannak, akkor célszerű szétnézni a galériában, itt:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=51

Mindjárt az első helyen ott a válasz a kérdésedre  Kacsint.
Leírás a képek alatt.

MINDENKI KÜLDHET(NE) BE SZERELŐS LEÍRÁSOKAT A FENTI MÓDON!
Nem igazán vagytok aktívak ebben  .
Pedig sokat segíthetnénk egymásnak evvel is.

Én annó szintén csináltam egy ilyen közép konzolosat...Bent van a galériámban. Ha gondoljátok, áttehetitek.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #329 Dátum: 2008. December 14. - 17:56:05 »

Segítsetek! Hogyan tudom kicserélni a ventillátor kapcsoló világitás izzóját. Úgylátszik egymás után égnek ki ezek a kis izzok. Nektek nem?
Tekerd egy kicsit lejjebb a műszerfal világítás potiját, és akkor sokkal tovább fognak tartani az izzók.
Én 120 e Km fölött járok, folyamatos világítás mellett, a fenti módon használva, és még 1 sem (!) égett ki.
A középső borítás leszerelése nem egyszerű, de nem is kivitelezhetetlen. Némi bátorság azért szükséges hozzá!
Ha szereléssel kapcsolatos kérdéseid vannak, akkor célszerű szétnézni a galériában, itt:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=51

Mindjárt az első helyen ott a válasz a kérdésedre  Kacsint.
Leírás a képek alatt.

MINDENKI KÜLDHET(NE) BE SZERELŐS LEÍRÁSOKAT A FENTI MÓDON!
Nem igazán vagytok aktívak ebben  .
Pedig sokat segíthetnénk egymásnak evvel is.

Én annó szintén csináltam egy ilyen közép konzolosat...Bent van a galériámban. Ha gondoljátok, áttehetitek.
Átemeltem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!