Jopek
|
|
« Hozzászólás #855 Dátum: 2007. December 13. - 19:57:11 » |
|
"Mai legaktívabb: 10. Összesített legaktívabb: 19 (2007. Október 13. - 18:45:12)" Biztos vagyok benne, hogy mindkettő az Ő eredménye!
Szegény Cápa !Majd jól megharap benneteket ! Peti ! A fenti két szám azt jelzi, hogy hányan voltunk egyszerre jelen a fórumon legtöbben aznap egyidőben ! Tehát ma tizen, azon a bizonyos októberi napon pedig 19-en voltunk egyszerre online .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #856 Dátum: 2007. December 13. - 20:01:18 » |
|
Na de most aztán szétcsapok ám köztetek! Azt a kupoláját (terem búráját )! Ilyen egy szekírozós cettibanda! Hmmm.. Tessék emlékezni arra, hogy ezen hozzászólások zöme információszolgáltatásként, mások segítése céljából született, nem pedig holmi piti rekorddöntögetés végett! Hmmm...Vérengzés lesz!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #857 Dátum: 2007. December 13. - 20:08:11 » |
|
Mondtam, nem ? Most aztán úgy kell nektek !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #858 Dátum: 2007. December 13. - 20:11:33 » |
|
hali cartarsak! jo hir: mivel lerohadt a gep, 1 hetet javitunk hamburgban. igy lehet, hogy tobb idom lesz jelentkezni. a rossz, hogy ehhez 1 orat kell gyalogolnom a hajojavitobol. mindegy. addig kerdes: 1. nejem panaszkodott: nem munkodik a hatso ablak futese. 2. hiaba fujja az elso ablakot, nem megy le a para rola, foleg kodos, paras idoben, nekem a lengyel utask soran szakado esoben sem volt gondom. mas is tapasztalta mar? szervizbe persze nem akar menni a kocsival. az uvegrol meg mindig nem kaptam mubizit. mostz mennem kell, de amint lehet, benezek! talan holnap. udv captainb
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #859 Dátum: 2007. December 13. - 20:16:21 » |
|
Mondtam, nem ? Most aztán úgy kell nektek ! Berittyentettem... /csak úgy gyaloggalopposan/
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #860 Dátum: 2007. December 13. - 20:17:09 » |
|
"Mai legaktívabb: 10. Összesített legaktívabb: 19 (2007. Október 13. - 18:45:12)" Biztos vagyok benne, hogy mindkettő az Ő eredménye!
Szegény Cápa !Majd jól megharap benneteket ! Peti ! A fenti két szám azt jelzi, hogy hányan voltunk egyszerre jelen a fórumon legtöbben aznap egyidőben ! Tehát ma tizen, azon a bizonyos októberi napon pedig 19-en voltunk egyszerre online . Jaaaaaaaaaa?!? Bocsi! Köszi az infót, Jopek!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #861 Dátum: 2007. December 13. - 21:34:15 » |
|
Ébresztőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő! A gép előtt húzzátok a lóbőrt? Nyolcan vagyunk, senki nem szól semmit, a PÜ-re sem válaszoltok!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #862 Dátum: 2007. December 13. - 21:38:33 » |
|
Igen, első hallásra valóban furcsa lehet. Nem vagyok a fejlődés ellen, és a környezetvédelmet kiemelten fontosnak tartom (pláne, amióta megnéztem Al Gore Kellemetlen igazság című filmjét, amit mindenkinek látnia kellene!). Viszont az is tény (na jó: nagyon valószínű), hogy az EU4-es normák betartása sok autó esetében már a normális használat kárára történt. Született már evvel foglalkozó cikk a neten. Sajna úgy tűnik, hogy a mi autónk (autóink) is ezekközé tartozik. Volt szerencsém kipróbálni a gépemet egy EU3-as vezérlővel (bocs azoktól, akiknek ez a mondat már a könyökén jön ki), és azzal hibamentes volt. Ezért foglalkoztat ez a szoftvercsere dolog. Ha lesznek infóid, akkor azokat kérlek, hogy a "sufni/tuning Torpanás és EGR szelep" topicjába írd majd meg: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=14.0Előre is köszönöm. Szia! Amit az előzményekben írtam sajnos nem tölthető az EU4-s re AZ EU3-s szoftver, viszont van az EU4-s frissítő szoftver amivel megszűnnek a rángatási problémák.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzsazsa
|
|
« Hozzászólás #863 Dátum: 2007. December 13. - 21:47:28 » |
|
Csak egy kis érdekesség: Ma voltam a mi környékünk egyik legjobb dízeles/adagolós javítós autószerelőjénél,mert van még 1 un."munkábajárós nemsajnálomannyirahameghúzzákatescoparkolóban" autóm :mitsubishi colt 1.8d 18éves szekér.Csak röviden: azért került a coltom a szerelőhöz ,mert a városi 5.8 l/100 km es fogyi helyett elkezdett 9,5-10 litert zabálni!!!! A lényeg az hogy a porlasztócsúcsokat kellett kicserélni 252000 km alatt kicsit elkoptak!! Beszélgetünk a sráccal, és rengeteg új/újszerű dízel kocsit visznek hozzá javításra az ócska koszos gázolaj miatt tönkremnet porlaszócsúcsok miatt!!! Csak 1 adat :Renault 1.5 dci p.csúcs 80-90000 ft /db * 4=320-360000.-ft Az a gond szerinte, hogy sokan a gázolajszűrő cseréjénél az olcsó,utángyártott kínai szemetet rakják be aminek a szűrési képessége 1 tizede a normális szűrőknek!!!! És mivel az új dízelek 1200-1300 bar nyomással porlasztanak,szemben pl. m.colt 130 barjával, valósággal kilőtt puskagolyóként állnak bele az apró por és egyéb szemcsék a prolaszócsúcs oldalába és tönkreteszik azt. Ezt csak azért írtam le, mert már van itt a fórumban dízel lacsi ( és reméljük lessz is sokáig )inkább kölcsön az ember 10000 ftot egy szűrőre mint 400000et a porlasztócsúcsra...... Még egy jótanács a szerelőtől: ha a gyári gázolaj szűrő után elvágjuk a csövet ami az adagoló fele megy,és beiktatunk még egy (pl.bosch gyártmányú) univerzális szűrőt kb.3500-4000ft ért akkor már nagyon kicsi lessz az esélye hogy bármilyen kosz menjen az adagoló felé.. Bocsi a hosszú szövegért ,de most írhatnékom támadt Üdv bzsazsa
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #864 Dátum: 2007. December 13. - 21:55:03 » |
|
Csak egy kis érdekesség: Ma voltam a mi környékünk egyik legjobb dízeles/adagolós javítós autószerelőjénél,mert van még 1 un."munkábajárós nemsajnálomannyirahameghúzzákatescoparkolóban" autóm :mitsubishi colt 1.8d 18éves szekér.Csak röviden: azért került a coltom a szerelőhöz ,mert a városi 5.8 l/100 km es fogyi helyett elkezdett 9,5-10 litert zabálni!!!! A lényeg az hogy a porlasztócsúcsokat kellett kicserélni 252000 km alatt kicsit elkoptak!! Beszélgetünk a sráccal, és rengeteg új/újszerű dízel kocsit visznek hozzá javításra az ócska koszos gázolaj miatt tönkremnet porlaszócsúcsok miatt!!! Csak 1 adat :Renault 1.5 dci p.csúcs 80-90000 ft /db * 4=320-360000.-ft Az a gond szerinte, hogy sokan a gázolajszűrő cseréjénél az olcsó,utángyártott kínai szemetet rakják be aminek a szűrési képessége 1 tizede a normális szűrőknek!!!! És mivel az új dízelek 1200-1300 bar nyomással porlasztanak,szemben pl. m.colt 130 barjával, valósággal kilőtt puskagolyóként állnak bele az apró por és egyéb szemcsék a prolaszócsúcs oldalába és tönkreteszik azt. Ezt csak azért írtam le, mert már van itt a fórumban dízel lacsi ( és reméljük lessz is sokáig )inkább kölcsön az ember 10000 ftot egy szűrőre mint 400000et a porlasztócsúcsra...... Még egy jótanács a szerelőtől: ha a gyári gázolaj szűrő után elvágjuk a csövet ami az adagoló fele megy,és beiktatunk még egy (pl.bosch gyártmányú) univerzális szűrőt kb.3500-4000ft ért akkor már nagyon kicsi lessz az esélye hogy bármilyen kosz menjen az adagoló felé.. Bocsi a hosszú szövegért ,de most írhatnékom támadt Üdv bzsazsa Köszi Bzsazsa! Szerintem az ilyen hasznos infókra mindig vevő a társaság! Kérlek legközelebb se titkold el, ha ilyesmi jut tudomásodra, bátran írd le! Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
bzsazsa
|
|
« Hozzászólás #865 Dátum: 2007. December 13. - 22:02:57 » |
|
Csak egy kis érdekesség: Ma voltam a mi környékünk egyik legjobb dízeles/adagolós javítós autószerelőjénél,mert van még 1 un."munkábajárós nemsajnálomannyirahameghúzzákatescoparkolóban" autóm :mitsubishi colt 1.8d 18éves szekér.Csak röviden: azért került a coltom a szerelőhöz ,mert a városi 5.8 l/100 km es fogyi helyett elkezdett 9,5-10 litert zabálni!!!! A lényeg az hogy a porlasztócsúcsokat kellett kicserélni 252000 km alatt kicsit elkoptak!! Beszélgetünk a sráccal, és rengeteg új/újszerű dízel kocsit visznek hozzá javításra az ócska koszos gázolaj miatt tönkremnet porlaszócsúcsok miatt!!! Csak 1 adat :Renault 1.5 dci p.csúcs 80-90000 ft /db * 4=320-360000.-ft Az a gond szerinte, hogy sokan a gázolajszűrő cseréjénél az olcsó,utángyártott kínai szemetet rakják be aminek a szűrési képessége 1 tizede a normális szűrőknek!!!! És mivel az új dízelek 1200-1300 bar nyomással porlasztanak,szemben pl. m.colt 130 barjával, valósággal kilőtt puskagolyóként állnak bele az apró por és egyéb szemcsék a prolaszócsúcs oldalába és tönkreteszik azt. Ezt csak azért írtam le, mert már van itt a fórumban dízel lacsi ( és reméljük lessz is sokáig )inkább kölcsön az ember 10000 ftot egy szűrőre mint 400000et a porlasztócsúcsra...... Még egy jótanács a szerelőtől: ha a gyári gázolaj szűrő után elvágjuk a csövet ami az adagoló fele megy,és beiktatunk még egy (pl.bosch gyártmányú) univerzális szűrőt kb.3500-4000ft ért akkor már nagyon kicsi lessz az esélye hogy bármilyen kosz menjen az adagoló felé.. Bocsi a hosszú szövegért ,de most írhatnékom támadt Üdv bzsazsa Köszi Bzsazsa! Szerintem az ilyen hasznos infókra mindig vevő a társaság! Kérlek legközelebb se titkold el, ha ilyesmi jut tudomásodra, bátran írd le! Üdv! Nincs mit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzsazsa
|
|
« Hozzászólás #866 Dátum: 2007. December 13. - 22:10:47 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
foglati
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #867 Dátum: 2007. December 13. - 22:16:30 » |
|
itt vagyok olaszban,és rendeltem a márkakereskedésben sárvédő gumikat.Azt mondták 20-25 euró lesz kb,és jövő héten jön meg.Csak ugy irtam!
|
|
|
Naplózva
|
foglati(madár)
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #868 Dátum: 2007. December 13. - 22:22:01 » |
|
Elnézést,nemtudom hol kell ilyet kérdezni,de valaki mondja meg nekem,milyen csillagok mit jelentenek a neveknél. ? ??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. December 13. - 22:29:25 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #869 Dátum: 2007. December 13. - 22:27:01 » |
|
"Mai legaktívabb: 10. Összesített legaktívabb: 19 (2007. Október 13. - 18:45:12)" Biztos vagyok benne, hogy mindkettő az Ő eredménye!
Szegény Cápa !Majd jól megharap benneteket ! Peti ! A fenti két szám azt jelzi, hogy hányan voltunk egyszerre jelen a fórumon legtöbben aznap egyidőben ! Tehát ma tizen, azon a bizonyos októberi napon pedig 19-en voltunk egyszerre online . Röhögni fogtok, de az elején, amikor még néztem a számlálót, nem értettem ezt a Mai legaktívabb, Összesített legaktívabb dolgot a lap alján. Volt, hogy gépeltem vagy húsz hozzászólást egész nap, erre azt írta alul, hogy mai legaktívabb 8! Persze a szám után a pont nem volt ott, meg semmi más sem, de úgy értelmeztem valamiért, hogy nyolcadik. (Az az átkozott versenyszellem!) Hogy mit törtem a fejem, hogy lehet az, hogy ennyit szabom a kezeimet, erre csak a nyolcadik vagyok a listán? Elképedtem, mennyit írhattaka többiek egész nap. Csak akkor vált gyanússá dolog, amikor elég kevés hozzászólás született egy nap és mégis ilyen számokat írt ki "nekem". Lüke cápáról ilyen esetekben nem hiszik el, hogy IQ-ja a méréseken meghaladta a megengedettet....
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|