Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 19:30:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 127   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal  (Megtekintve 335258 alkalommal)
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #855 Dátum: 2007. December 13. - 19:57:11 »

"Mai legaktívabb: 10. Összesített legaktívabb: 19 (2007. Október 13. - 18:45:12)"
Biztos vagyok benne, hogy mindkettő az Ő eredménye!
Szegény Cápa !Majd jól megharap benneteket ! Vigyorog
Peti !
A fenti két szám azt jelzi, hogy hányan voltunk egyszerre jelen a fórumon legtöbben aznap egyidőben !
Tehát ma tizen, azon a bizonyos októberi napon pedig 19-en voltunk egyszerre online .
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #856 Dátum: 2007. December 13. - 20:01:18 »

Na de most aztán szétcsapok ám köztetek! Azt a kupoláját (terem búráját Vigyorog)! Ilyen egy szekírozós cettibanda! Hmmm..
Tessék emlékezni arra, hogy ezen hozzászólások zöme információszolgáltatásként, mások segítése céljából született, nem pedig holmi  piti rekorddöntögetés végett! Hmmm...Vérengzés lesz!  Zavart
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #857 Dátum: 2007. December 13. - 20:08:11 »

Mondtam, nem ? Kacsint
Most aztán úgy kell nektek !  Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #858 Dátum: 2007. December 13. - 20:11:33 »

hali cartarsak!
jo hir: mivel lerohadt a gep, 1 hetet javitunk hamburgban. igy lehet, hogy tobb idom lesz jelentkezni. a rossz, hogy ehhez 1 orat kell gyalogolnom a hajojavitobol. mindegy.
addig kerdes:
1. nejem panaszkodott: nem munkodik a hatso ablak futese.
2. hiaba fujja az elso ablakot, nem megy le a para rola, foleg kodos, paras idoben, nekem a lengyel utask soran szakado esoben sem volt gondom. mas is tapasztalta mar?
szervizbe persze nem akar menni a kocsival.
az uvegrol meg mindig nem kaptam mubizit.
mostz mennem kell, de amint lehet, benezek! talan holnap.
udv
captainb
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #859 Dátum: 2007. December 13. - 20:16:21 »

Mondtam, nem ? Kacsint
Most aztán úgy kell nektek !  Vigyorog
Berittyentettem... /csak úgy gyaloggalopposan/
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #860 Dátum: 2007. December 13. - 20:17:09 »

"Mai legaktívabb: 10. Összesített legaktívabb: 19 (2007. Október 13. - 18:45:12)"
Biztos vagyok benne, hogy mindkettő az Ő eredménye!
Szegény Cápa !Majd jól megharap benneteket ! Vigyorog
Peti !
A fenti két szám azt jelzi, hogy hányan voltunk egyszerre jelen a fórumon legtöbben aznap egyidőben !
Tehát ma tizen, azon a bizonyos októberi napon pedig 19-en voltunk egyszerre online .

Jaaaaaaaaaa?!? Bocsi!
Köszi az infót, Jopek!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #861 Dátum: 2007. December 13. - 21:34:15 »

Ébresztőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő!
A gép előtt húzzátok a lóbőrt? Nyolcan vagyunk, senki nem szól semmit, a PÜ-re sem válaszoltok!
 He
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #862 Dátum: 2007. December 13. - 21:38:33 »

Igen, első hallásra valóban furcsa lehet.
Nem vagyok a fejlődés ellen, és a környezetvédelmet kiemelten fontosnak tartom (pláne, amióta megnéztem Al Gore Kellemetlen igazság című filmjét, amit mindenkinek látnia kellene!).

Viszont az is tény (na jó: nagyon valószínű), hogy az EU4-es normák betartása sok autó esetében már a normális használat kárára történt.
Született már evvel foglalkozó cikk a neten.
Sajna úgy tűnik, hogy a mi autónk (autóink) is ezekközé tartozik.
Volt szerencsém kipróbálni a gépemet egy EU3-as vezérlővel (bocs azoktól, akiknek ez a mondat már a könyökén jön ki), és azzal hibamentes volt.

Ezért foglalkoztat ez a szoftvercsere dolog.

Ha lesznek infóid, akkor azokat kérlek, hogy a "sufni/tuning Torpanás és EGR szelep" topicjába írd majd meg:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=14.0

Előre is köszönöm.

Szia!

Amit az előzményekben írtam sajnos nem tölthető az EU4-s re AZ EU3-s szoftver, viszont van az EU4-s frissítő szoftver amivel megszűnnek a rángatási problémák.
Naplózva
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #863 Dátum: 2007. December 13. - 21:47:28 »

Csak egy kis érdekesség:
Ma voltam a mi környékünk egyik legjobb dízeles/adagolós javítós autószerelőjénél,mert van még 1 un."munkábajárós nemsajnálomannyirahameghúzzákatescoparkolóban" autóm :mitsubishi colt 1.8d 18éves szekér.Csak röviden: azért került a coltom a szerelőhöz ,mert a városi 5.8 l/100 km es fogyi helyett elkezdett 9,5-10 litert zabálni!!!!
A lényeg az hogy a porlasztócsúcsokat kellett kicserélni 252000 km alatt kicsit elkoptak!!
Beszélgetünk a sráccal, és rengeteg új/újszerű dízel kocsit visznek hozzá javításra az ócska koszos gázolaj miatt tönkremnet porlaszócsúcsok miatt!!!
Csak 1 adat :Renault 1.5 dci p.csúcs 80-90000 ft /db * 4=320-360000.-ft
Az a gond szerinte, hogy sokan a gázolajszűrő cseréjénél az olcsó,utángyártott kínai szemetet rakják be aminek a szűrési képessége 1 tizede a normális szűrőknek!!!!
És mivel az új dízelek 1200-1300 bar nyomással porlasztanak,szemben pl. m.colt 130 barjával, valósággal kilőtt puskagolyóként állnak bele az apró por és egyéb szemcsék a prolaszócsúcs oldalába és tönkreteszik azt.

Ezt csak azért írtam le, mert már van itt a fórumban dízel lacsi ( és reméljük lessz is sokáig  Kacsint)inkább kölcsön az ember 10000 ftot egy szűrőre mint 400000et a porlasztócsúcsra......

Még egy jótanács a szerelőtől:  ha a gyári gázolaj szűrő után elvágjuk a csövet ami az adagoló fele megy,és beiktatunk még egy (pl.bosch gyártmányú) univerzális szűrőt kb.3500-4000ft ért akkor már nagyon kicsi lessz az esélye hogy bármilyen kosz menjen az adagoló felé..

Bocsi a hosszú szövegért ,de most írhatnékom támadt Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Üdv bzsazsa
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #864 Dátum: 2007. December 13. - 21:55:03 »

Csak egy kis érdekesség:
Ma voltam a mi környékünk egyik legjobb dízeles/adagolós javítós autószerelőjénél,mert van még 1 un."munkábajárós nemsajnálomannyirahameghúzzákatescoparkolóban" autóm :mitsubishi colt 1.8d 18éves szekér.Csak röviden: azért került a coltom a szerelőhöz ,mert a városi 5.8 l/100 km es fogyi helyett elkezdett 9,5-10 litert zabálni!!!!
A lényeg az hogy a porlasztócsúcsokat kellett kicserélni 252000 km alatt kicsit elkoptak!!
Beszélgetünk a sráccal, és rengeteg új/újszerű dízel kocsit visznek hozzá javításra az ócska koszos gázolaj miatt tönkremnet porlaszócsúcsok miatt!!!
Csak 1 adat :Renault 1.5 dci p.csúcs 80-90000 ft /db * 4=320-360000.-ft
Az a gond szerinte, hogy sokan a gázolajszűrő cseréjénél az olcsó,utángyártott kínai szemetet rakják be aminek a szűrési képessége 1 tizede a normális szűrőknek!!!!
És mivel az új dízelek 1200-1300 bar nyomással porlasztanak,szemben pl. m.colt 130 barjával, valósággal kilőtt puskagolyóként állnak bele az apró por és egyéb szemcsék a prolaszócsúcs oldalába és tönkreteszik azt.

Ezt csak azért írtam le, mert már van itt a fórumban dízel lacsi ( és reméljük lessz is sokáig  Kacsint)inkább kölcsön az ember 10000 ftot egy szűrőre mint 400000et a porlasztócsúcsra......

Még egy jótanács a szerelőtől:  ha a gyári gázolaj szűrő után elvágjuk a csövet ami az adagoló fele megy,és beiktatunk még egy (pl.bosch gyártmányú) univerzális szűrőt kb.3500-4000ft ért akkor már nagyon kicsi lessz az esélye hogy bármilyen kosz menjen az adagoló felé..

Bocsi a hosszú szövegért ,de most írhatnékom támadt Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Üdv bzsazsa
Köszi Bzsazsa! Szerintem az ilyen hasznos infókra mindig vevő a társaság! Kérlek legközelebb se titkold el, ha ilyesmi jut tudomásodra, bátran írd le!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #865 Dátum: 2007. December 13. - 22:02:57 »

Csak egy kis érdekesség:
Ma voltam a mi környékünk egyik legjobb dízeles/adagolós javítós autószerelőjénél,mert van még 1 un."munkábajárós nemsajnálomannyirahameghúzzákatescoparkolóban" autóm :mitsubishi colt 1.8d 18éves szekér.Csak röviden: azért került a coltom a szerelőhöz ,mert a városi 5.8 l/100 km es fogyi helyett elkezdett 9,5-10 litert zabálni!!!!
A lényeg az hogy a porlasztócsúcsokat kellett kicserélni 252000 km alatt kicsit elkoptak!!
Beszélgetünk a sráccal, és rengeteg új/újszerű dízel kocsit visznek hozzá javításra az ócska koszos gázolaj miatt tönkremnet porlaszócsúcsok miatt!!!
Csak 1 adat :Renault 1.5 dci p.csúcs 80-90000 ft /db * 4=320-360000.-ft
Az a gond szerinte, hogy sokan a gázolajszűrő cseréjénél az olcsó,utángyártott kínai szemetet rakják be aminek a szűrési képessége 1 tizede a normális szűrőknek!!!!
És mivel az új dízelek 1200-1300 bar nyomással porlasztanak,szemben pl. m.colt 130 barjával, valósággal kilőtt puskagolyóként állnak bele az apró por és egyéb szemcsék a prolaszócsúcs oldalába és tönkreteszik azt.

Ezt csak azért írtam le, mert már van itt a fórumban dízel lacsi ( és reméljük lessz is sokáig  Kacsint)inkább kölcsön az ember 10000 ftot egy szűrőre mint 400000et a porlasztócsúcsra......

Még egy jótanács a szerelőtől:  ha a gyári gázolaj szűrő után elvágjuk a csövet ami az adagoló fele megy,és beiktatunk még egy (pl.bosch gyártmányú) univerzális szűrőt kb.3500-4000ft ért akkor már nagyon kicsi lessz az esélye hogy bármilyen kosz menjen az adagoló felé..

Bocsi a hosszú szövegért ,de most írhatnékom támadt Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Üdv bzsazsa
Köszi Bzsazsa! Szerintem az ilyen hasznos infókra mindig vevő a társaság! Kérlek legközelebb se titkold el, ha ilyesmi jut tudomásodra, bátran írd le!
Üdv!

Nincs mit Kacsint
Naplózva
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #866 Dátum: 2007. December 13. - 22:10:47 »

10en vagyunk most fenn a fórumon!!! Vigyorog Vigyorog Vigyorog Kacsint
Naplózva
foglati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #867 Dátum: 2007. December 13. - 22:16:30 »

itt vagyok olaszban,és rendeltem a márkakereskedésben sárvédő gumikat.Azt mondták 20-25 euró lesz kb,és jövő héten jön meg.Csak ugy irtam!
Naplózva

foglati(madár)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #868 Dátum: 2007. December 13. - 22:22:01 »

Elnézést,nemtudom hol kell ilyet kérdezni,de valaki mondja meg nekem,milyen csillagok mit jelentenek a neveknél.
?
??
« Utoljára szerkesztve: 2007. December 13. - 22:29:25 írta akidobos » Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #869 Dátum: 2007. December 13. - 22:27:01 »

"Mai legaktívabb: 10. Összesített legaktívabb: 19 (2007. Október 13. - 18:45:12)"
Biztos vagyok benne, hogy mindkettő az Ő eredménye!
Szegény Cápa !Majd jól megharap benneteket ! Vigyorog
Peti !
A fenti két szám azt jelzi, hogy hányan voltunk egyszerre jelen a fórumon legtöbben aznap egyidőben !
Tehát ma tizen, azon a bizonyos októberi napon pedig 19-en voltunk egyszerre online .
Röhögni fogtok, de az elején, amikor még néztem a számlálót, nem értettem ezt a Mai legaktívabb, Összesített legaktívabb dolgot a lap alján. Volt, hogy gépeltem vagy húsz hozzászólást egész nap, erre azt írta alul, hogy mai legaktívabb 8! Persze a szám után a pont nem volt ott, meg semmi más sem, de úgy értelmeztem valamiért, hogy nyolcadik. (Az az átkozott versenyszellem!) Hogy mit törtem a fejem, hogy lehet az, hogy ennyit szabom a kezeimet, erre csak a nyolcadik vagyok a listán? Elképedtem, mennyit írhattaka  többiek egész nap. Csak akkor vált gyanússá dolog, amikor elég kevés hozzászólás született egy nap és mégis ilyen számokat írt ki "nekem".  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Lüke cápáról ilyen esetekben nem hiszik el, hogy IQ-ja a méréseken meghaladta a megengedettet.... Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 127   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!