cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #75 Dátum: 2007. Szeptember 18. - 14:56:23 » |
|
Remelem nem sertettelek meg. Nem allt szandekomban csak jot mosolyogtam a kerdesen Dehogynem sértettél meg, gondoltam is hogy Sevrolét soha többé... Asszem holnap visszaviszem az új autót gyárikulcsostú' meg kormányvezérlősrádióstú'... :-) Szia! Először is grat a géphez, legyen benne sok örömöd! Ami meg a visszavitelt illeti....Elite is, bézs is, SW is.... óccsón átveszem....adok egy ilyet, amit balra látsz minden cullanggal, meg még dobsz rá valamit jó? (Nyaraltunk, aztán kiderült, hogy több a cuccunk, mint a hely, jól jönne egy kombi) Nyahhh...sok balesetmentes km-t, ha valamit nem tudsz, bátran kérdezz, megpróbálunk segíteni. Üdv! Köszönöm a pozitív hozzáállásotokat, az Indexes fórumot böngészgettem, úgyhogy már most parázok kicsit a szeleppel kapcsolatos problémáktól és a magas fogyitól, de az öröm egyelőre nagyobb a félelemnél. :-) Amúgy Renault Mégane Grandtour helyett vettük Lajcsit - annál olcsóbb volt, lényegesen felszereltebb, belül szebb és 3 év full garancia az egyéb megbízhatóságról nem is beszélve. Nincs az az ötajtós kivitel, amiért odaadnám. :-) Ha szabadna annyit javasolnom így kezdésnek: Ne foglalkozz, azon tanácsokkal, amik azt hírdetik, hogy első perctől tövig nyomhatod! Nincs az a technológia a világon jelenleg, amivel olyan összeszokottá lehetne tenni az alkatrészeket, olyan sima felületeket lehetne kialakítani az alkatrészek között, mint ami a bejáratás alatt kialakul. Első ezer km-t max félgázzal, 3000-3500-ig pörgetve, de azt is úgy, hogy könnyedén fusson, dombon, terhelve inkább kapcsolj vissza, ne foglalkozz a tolakodókkal mögötted. Legyen tojás a talpad alatt. 3000 km-ig már 4000 fölé is pörgetheted (de ne letiltásig), teljes gáztól lehetőleg óvakodj. Csak szépen lassan, fokozatosan kihúzatni, gyorsítani! Utána aztán lehet tolni neki. Ne feledd, hogy 16 szelepes motor, pörgetni kell, teljesítményt is úgy ad csak le (4000 fölött megindul). Ha nyolc szelepesed volt előtte, itt felejtsd el az alulról nyomatékot, tessék alacsonyabb fokozatban, nagyobb fordulattal használni annál. Ne félj a fogyitól, így sem fog többet enni, mintha kímélnéd 60-nal negyedikben, ráadásul kímélve előbb lesz problémád vele (olajfogyasztás, koromlerakódások)! Jó utat!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. Szeptember 18. - 14:59:01 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #76 Dátum: 2007. Szeptember 18. - 16:55:29 » |
|
Sziasztok!
Van egy jó és egy rossz hírem.
Kezdem a jóval: a zaklatásaink nem voltak hiába és megkaptam a GM nagyon kedves levelét, melyben tájékoztatnak, hogy ők is gyakran olvassák fórumainklat. Amiből kiderül, hogy a szájízünk nem igazán megfelelő és az nem tesz jót a reklámjuknak. Mindezekért megindítják a visszahívási akciójukat, amely tartalmazza, az 1.4-es és 1.6-os motorok cseréjét egy vadiúj fejlesztésű 1.5-ös turbós, 135LE motorra. (Azért csak ezeket, mert ezekkel volt a probléma.) Az áttervezésnek köszönhetően, a fogyasztás is jelentősen javulni fog és megértésünket, kitartásunkat előre is köszönik. A rossz hír viszont az, hogy az átírási költségeket nekünk kell viselni és a másik rossz hír az, hogy ebből az egészből semmi nem igaz. Bocsi, hogy vicceltem, de már a gondolattal is jó volt eljátszani. További balesetmenetes kilométereket mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #77 Dátum: 2007. Szeptember 18. - 17:09:42 » |
|
Sziasztok!
Van egy jó és egy rossz hírem.
Kezdem a jóval: a zaklatásaink nem voltak hiába és megkaptam a GM nagyon kedves levelét, melyben tájékoztatnak, hogy ők is gyakran olvassák fórumainklat. Amiből kiderül, hogy a szájízünk nem igazán megfelelő és az nem tesz jót a reklámjuknak. Mindezekért megindítják a visszahívási akciójukat, amely tartalmazza, az 1.4-es és 1.6-os motorok cseréjét egy vadiúj fejlesztésű 1.5-ös turbós, 135LE motorra. (Azért csak ezeket, mert ezekkel volt a probléma.) Az áttervezésnek köszönhetően, a fogyasztás is jelentősen javulni fog és megértésünket, kitartásunkat előre is köszönik. A rossz hír viszont az, hogy az átírási költségeket nekünk kell viselni és a másik rossz hír az, hogy ebből az egészből semmi nem igaz. Bocsi, hogy vicceltem, de már a gondolattal is jó volt eljátszani. További balesetmenetes kilométereket mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #78 Dátum: 2007. Szeptember 18. - 17:14:46 » |
|
95LE! Hehe, válaszra sem érdemes. Amúgy pofáraesnénk a nagy teljesítményadóval. Ezért sem vettem meg az új Aston Martint, pedig tetszett, csak drágáltam a kW-adót. Így maradok a Cevy Lacetti SW-nél, hogy köztetek is maradhassak szép szerényen. Pedig megtehetném- igaz csak éjszaka éjfél és 2 között. Üdv: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #79 Dátum: 2007. Szeptember 18. - 18:44:40 » |
|
Sziasztok!
Van egy jó és egy rossz hírem.
Kezdem a jóval: a zaklatásaink nem voltak hiába és megkaptam a GM nagyon kedves levelét, melyben tájékoztatnak, hogy ők is gyakran olvassák fórumainklat. Amiből kiderül, hogy a szájízünk nem igazán megfelelő és az nem tesz jót a reklámjuknak. Mindezekért megindítják a visszahívási akciójukat, amely tartalmazza, az 1.4-es és 1.6-os motorok cseréjét egy vadiúj fejlesztésű 1.5-ös turbós, 135LE motorra. (Azért csak ezeket, mert ezekkel volt a probléma.) Az áttervezésnek köszönhetően, a fogyasztás is jelentősen javulni fog és megértésünket, kitartásunkat előre is köszönik. A rossz hír viszont az, hogy az átírási költségeket nekünk kell viselni és a másik rossz hír az, hogy ebből az egészből semmi nem igaz. Bocsi, hogy vicceltem, de már a gondolattal is jó volt eljátszani. További balesetmenetes kilométereket mindenkinek.
Hmmm....ha itt lennél mellettem, most jól oldalbarúgnálak! Így megszivatni! Már kezdtem a levél közepén azon agyalni, hogy csikarjak ki a cápacettimből egy pech-lámpát végre, ne csak rángasson néha? Hmmmm...1,5 turbó...135 ló...de gonosz vagy! Ezt jól benyaltam! grrggggrrrrr....:-)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #80 Dátum: 2007. Szeptember 19. - 07:49:35 » |
|
Üzenném mindenkinek, újnak és réginek, hogy ne féljünk görcsösen a pechlámpától, mert amire sokat gondolunk az bekövetkezik akár jó, akár rossz! Nekem még nem volt ilyen gondom, bár lehet, hogy jót tesz a táltosnak a kiszámíthatatlan vezetési stile. Nemtom miért, de imádja kettesben megcsikorgatni a gumikat felváltásnál, persze mikor egyben rendesen ki van kormolva. Egyébként olvastam egyszer olyat, hogy a motorokat a gyárban járatják magában mielőtt beépítenék az autóba, tehát inkább kell figyelni a teljes összhangra, mint félni a 6500-as fordulattól szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
BeZe1974
|
|
« Hozzászólás #81 Dátum: 2007. Szeptember 19. - 10:28:21 » |
|
Azt látom, hogy a sárga lampinyon (itt a friss pipi champipi ) azoknal jelentkezik akik nem mennek sokat es neha gyorsabban a kocsival. Gondolok itt a városi kozlekedesre. Nekem minden reggelem több kilometer autópálya így reggel mindig ki van "kormolva".
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #82 Dátum: 2007. Szeptember 19. - 16:54:23 » |
|
Üzenném mindenkinek, újnak és réginek, hogy ne féljünk görcsösen a pechlámpától, mert amire sokat gondolunk az bekövetkezik akár jó, akár rossz! Nekem még nem volt ilyen gondom, bár lehet, hogy jót tesz a táltosnak a kiszámíthatatlan vezetési stile. Nemtom miért, de imádja kettesben megcsikorgatni a gumikat felváltásnál, persze mikor egyben rendesen ki van kormolva. Egyébként olvastam egyszer olyat, hogy a motorokat a gyárban járatják magában mielőtt beépítenék az autóba, tehát inkább kell figyelni a teljes összhangra, mint félni a 6500-as fordulattól szerintem. Naná, hogy megjáratják, csak nem úgy, ahogy gondolod! :-) A még különálló motoron a kihajtást ráteszik egy meghajtómotorra és bizonyos fordulaton pár másodpercig ellenőrzik, hogy mindent jól raktak-e össze. Ilyenkor még nem kap benyát a motor, nem magától megy. Magában az autóban már csak akkor indul be a motor, amikor a szalag végéről lehajtanak vele az udvari tárolóig.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #83 Dátum: 2007. Szeptember 20. - 08:04:34 » |
|
Kérem a T. Cartársakat, hogy ne röhögjenek a következő kérdésen: Másnak is leér az autó eleje járdára történő felálláskor? Mert ahová eddig kacagva álltam fel a Swift-vel, oda nem tudok felmenni a Lacsival!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
BeZe1974
|
|
« Hozzászólás #84 Dátum: 2007. Szeptember 20. - 08:07:44 » |
|
Kérem a T. Cartársakat, hogy ne röhögjenek a következő kérdésen: Másnak is leér az autó eleje járdára történő felálláskor? Mert ahová eddig kacagva álltam fel a Swift-vel, oda nem tudok felmenni a Lacsival!
WTCC -s kocsid van ?
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #85 Dátum: 2007. Szeptember 20. - 08:15:39 » |
|
Kérem a T. Cartársakat, hogy ne röhögjenek a következő kérdésen: Másnak is leér az autó eleje járdára történő felálláskor? Mert ahová eddig kacagva álltam fel a Swift-vel, oda nem tudok felmenni a Lacsival!
Fent vannak az első kerekeid?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #86 Dátum: 2007. Szeptember 20. - 08:22:43 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
BeZe1974
|
|
« Hozzászólás #87 Dátum: 2007. Szeptember 20. - 08:26:42 » |
|
Ma nekem is hatalmas csattanassal jott le a kocsi eleje, kiderult a muanyag sarfogo volt halisten. Amugy passz eddig meg nem tapasztaltam ilyet. Lehetosegek: - Tedd vissza az eredeti motort es a ZIL-t vedd ki. - Ne ultesd az anyosot a motorhaztetore parkolas kozben. - Ne sexeljenek a kocsiban hatul menet kozben igy nem er le a vonohorog Vannak meg hasonlo jotanacsok kered oket? Viccet felreteve nem tudom. Esetleg menj be egy markakereskedesbe es allj oda hasonlo auto melle vagy egy 5 ajtos melle es nezd meg. Vigyel meroszalagot.
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
BeZe1974
|
|
« Hozzászólás #88 Dátum: 2007. Szeptember 20. - 08:28:14 » |
|
Amugy annak orulok hogy koran reggel ennyire kipihentek vagyunk
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #89 Dátum: 2007. Szeptember 20. - 08:34:57 » |
|
Minden konstruktív ötlet érdekel! Sex? Pfuj! :-) Böngészem a papírokat és akövetkező tételt találtam: " MONROE lengéscsillapíto set - 4db -125.000 Ft" Telefon a kereskedőnek most indít, fejleményeket megírom. De szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|