Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 11:25:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 127   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal  (Megtekintve 335585 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #600 Dátum: 2007. November 11. - 08:04:06 »

Valószínű csak azért vannak fentartásaim az ilyen találmányokkal, mert józan paraszti ésszel gondolkodom, de:
1. a gyertyáknak nem a külső pólusa szokott elégni/elhasználódni/elfogyni, hanem az, amelyik a gyertya közepén van - ergo minek négy pólus, ha a sima gyertyánál az egy sem bírja tovább, mint a belső pólus?
2. erre indok szokott lenni, hogy több pólussal biztosabb a gyújtás...erre meg azt mondom, hogy egy jó minőségű gyertya olyan nagyfordulatú egyhengeres motorokban sem hagy ki, amik 10000 körül forognak. Egy soros négyhengeres utcai autó esetén messze járunk ettől a fordulatszámtól! Az élettartam nem lehet gond, bírják. Ha rendben van a motor, jól be van állítva a gyújtás, megfelelő az üzemanyag, nincsenek lerakódások, szép és ép marad a gyertya.
3. nálam sokkal okosabbak óvatosságra intenek mindenféle sokpólusú gyertya beszerelésével kapcsolatban, ugyanis az elektromos rendszer egy bizonyos ellenállásra van tervezve. Mindig úgy alakítják ki, hogy az (isteni) szikrának ne kelljen se létrát használni (a távolság miatt), se dobbantót (az ellenállás miatt), hogy egyik pólusról a másikra átugorjon. Márpedig a több pólus több ellenálló közeget, nagyobb ellenállást jelent. Jó, akkor állítsunk elő nagyobb feszültséget, ha nagyobb az ellenállás mondják sokan...csak aztán bírja a rendszer! És itt kezdődik el a sufnikban/garázsokban a teljesítménytuning. Egyes helyeken hozzáértők teszik és még két autó árát rányomják a szeretett gépre, más garázsokban meg kevésbé hozzáértők és ugyanazért a pénzért kapunk egy elfuserált autót, ami vagy gazdát cserél, hogy megszabaduljanak tőle, vagy újabb összegekért előbb-utóbb újra belekerülnek az eredeti alkatrészek.
De ez már eléggé tuningtéma, konkrétumokkal a hozzáértő személyek abban a topicban biztosan segíteni fognak ha szeretnéd.
Üdv!
Már ne haragudj Cápa, de nem értek vele egyet.
 1. Ezeken gyertyákon a középső pólus különleges (ált. ezüst v. platina ) bevonatot kap,pont azért, hogy tartósabb és ellenállóbb legyen.
 2. Nem csak 10000-es, de egy 2-3000-es fordulaton sem veszed észre, ha 1-2 szikra kimarad, v. nem tökéletes.
 3. Ha a tipusnak megfelelő 4 pólusú gyertyát vásárolod nem kell nagyobb feszültség és az ellenállással sem lehet gond sőt! A szerkezeti kialakításának köszönhetően ( mivel szélső pólusok nem a középső tetejéhez hanem az oldalához tartanak ) az egymástól való eltávolodás lehetősége is csökken (mivel a szikra is olyan mint a villám és a legkissebb ellenállást keresi így a több pólussal nem nagyobb ellenállást hanem több lehetőséget kap a legkissebb ellenállás kiválasztásához amit a pólusok közötti keverék is változtathat és így megtalálhatja az optimálisat ) az 1 pólusúval szemben, valamint a benzin levegő keverék is jobban körül tudja ölelni.
Nekem volt szerencsém egy korábbi autómnál tesztelni és a tapasztalat az volt,hogy a gép alacsony fordulattól rugalmasabb lett és 1-2 decivel kevesebb lett a fogyasztása.
Felmerül a kérdés ha ilyen egyszerűen lehet tuningolni(bár én ezt nem tartom tuningnak), a gyár miért nem alkalmazza? Talán azért nem amiért a sárvédő gumit sem : költség tekarékosságból. Ami nem kötelező azon spórolnak is és az alkalmazásával nem lehet akkora eredményt elérni ami már reklám értékű.
Naplózva
duke59
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Hozzászólás #601 Dátum: 2007. November 11. - 10:13:59 »

 ::)Szisztok Lacitársak ! Köszönöm a hozzászolásaitokat a gyertya témához.Nekem az egyik elöző automnál (sierra 2.3 6 hengeres benzines !)nagyon be jött Bosh tipus 4 polusú a gép pöcre indult,semmi köszörülés.A beruházás viszont nem kevés pénzbe kerül 2000-Ft/db.ezért voltam kiváncsi a véleményetekre.Tudom,hogy nem ide tartozik de itt elöbb olvassátok mint az aktuális oldalon igy hát itt tudatom Veletek:minden hónapban 1x megyek Abasár-Gyula utvonalon,ha valakinek ez hasznos info bármilyen tekintetben az megkereshet a duke59@vipmailon vagy itt.Remélem tudtok mit kezdeni ezzel az infoval és megtisztelő kéréseitekkel ill.kivánságaitokkal megtaláljátok szerény személyemet ! Köszönöm,hogy idöt szakitottatok szerény irományom átböngészésére.Tisztelettel:duke59
Naplózva

Duke59
duke59
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Hozzászólás #602 Dátum: 2007. November 11. - 11:22:07 »

Jaj bocs skacok elfelejtettem az útvonalat leirni,tehát:Gyöngyös-Jászberény(32.sz.út)-Szolnok-(4.sz.főút)-Törökszentmiklós-(46.sz.út)Mezőtúr-Gyomaendrőd-Mezőberény-(47.sz.út)-Békéscsaba-(44.sz.út)-Gyula.Tiszteletteljes üdvözletem:duke59.
Naplózva

Duke59
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #603 Dátum: 2007. November 11. - 12:21:14 »

Valószínű csak azért vannak fentartásaim az ilyen találmányokkal, mert józan paraszti ésszel gondolkodom, de:
1. a gyertyáknak nem a külső pólusa szokott elégni/elhasználódni/elfogyni, hanem az, amelyik a gyertya közepén van - ergo minek négy pólus, ha a sima gyertyánál az egy sem bírja tovább, mint a belső pólus?
2. erre indok szokott lenni, hogy több pólussal biztosabb a gyújtás...erre meg azt mondom, hogy egy jó minőségű gyertya olyan nagyfordulatú egyhengeres motorokban sem hagy ki, amik 10000 körül forognak. Egy soros négyhengeres utcai autó esetén messze járunk ettől a fordulatszámtól! Az élettartam nem lehet gond, bírják. Ha rendben van a motor, jól be van állítva a gyújtás, megfelelő az üzemanyag, nincsenek lerakódások, szép és ép marad a gyertya.
3. nálam sokkal okosabbak óvatosságra intenek mindenféle sokpólusú gyertya beszerelésével kapcsolatban, ugyanis az elektromos rendszer egy bizonyos ellenállásra van tervezve. Mindig úgy alakítják ki, hogy az (isteni) szikrának ne kelljen se létrát használni (a távolság miatt), se dobbantót (az ellenállás miatt), hogy egyik pólusról a másikra átugorjon. Márpedig a több pólus több ellenálló közeget, nagyobb ellenállást jelent. Jó, akkor állítsunk elő nagyobb feszültséget, ha nagyobb az ellenállás mondják sokan...csak aztán bírja a rendszer! És itt kezdődik el a sufnikban/garázsokban a teljesítménytuning. Egyes helyeken hozzáértők teszik és még két autó árát rányomják a szeretett gépre, más garázsokban meg kevésbé hozzáértők és ugyanazért a pénzért kapunk egy elfuserált autót, ami vagy gazdát cserél, hogy megszabaduljanak tőle, vagy újabb összegekért előbb-utóbb újra belekerülnek az eredeti alkatrészek.
De ez már eléggé tuningtéma, konkrétumokkal a hozzáértő személyek abban a topicban biztosan segíteni fognak ha szeretnéd.
Üdv!
Már ne haragudj Cápa, de nem értek vele egyet.
 1. Ezeken gyertyákon a középső pólus különleges (ált. ezüst v. platina ) bevonatot kap,pont azért, hogy tartósabb és ellenállóbb legyen.
 2. Nem csak 10000-es, de egy 2-3000-es fordulaton sem veszed észre, ha 1-2 szikra kimarad, v. nem tökéletes.
 3. Ha a tipusnak megfelelő 4 pólusú gyertyát vásárolod nem kell nagyobb feszültség és az ellenállással sem lehet gond sőt! A szerkezeti kialakításának köszönhetően ( mivel szélső pólusok nem a középső tetejéhez hanem az oldalához tartanak ) az egymástól való eltávolodás lehetősége is csökken (mivel a szikra is olyan mint a villám és a legkissebb ellenállást keresi így a több pólussal nem nagyobb ellenállást hanem több lehetőséget kap a legkissebb ellenállás kiválasztásához amit a pólusok közötti keverék is változtathat és így megtalálhatja az optimálisat ) az 1 pólusúval szemben, valamint a benzin levegő keverék is jobban körül tudja ölelni.
Nekem volt szerencsém egy korábbi autómnál tesztelni és a tapasztalat az volt,hogy a gép alacsony fordulattól rugalmasabb lett és 1-2 decivel kevesebb lett a fogyasztása.
Felmerül a kérdés ha ilyen egyszerűen lehet tuningolni(bár én ezt nem tartom tuningnak), a gyár miért nem alkalmazza? Talán azért nem amiért a sárvédő gumit sem : költség tekarékosságból. Ami nem kötelező azon spórolnak is és az alkalmazásával nem lehet akkora eredményt elérni ami már reklám értékű.
Szia!
Mondottam volt, hogy józan paraszti ésszel gondolkodom.  Vigyorog De egyáltalán nem haragszom, miért tenném? Még akkor sem lenne jogos részemről, ha abszolút nem lenne igazad, mert mindenki véleményét tiszteletben kell tartani. Pláne, hogy valszeg igazad is van!(Látod nekem is volt egy véleményem, leírtam, ezek szerint nincs is igazam, de senki nem sértődött meg. Legalábbis remélem! Vigyorog) Ezen ismeretek függvényében valóban kicsit más a helyzet. Nem ismerem az új technikákat. No majd kicsit utánaművelődök a dolgoknak!
Hogy miért nem alkalmazzák? Pont azért, amiért mondod! Pénz. Most képzeld el, hogy az az ember, aki 50 év feletti, megy egy évben 5000 km-t az új autójával -amit akkor vett, amikor a skoda 120L-t cserélte le- mit érezne a normál gyertya és a legjobb között? No meg miből élnének az alkatrészgyártók és a tuningcégek, ha mondjuk a kipuff-rendszereket is végig savállóból készítenék?  Vigyorog
Kösz a felvilágosítást, remélem duke59 is hasznosítani tudja!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #604 Dátum: 2007. November 11. - 12:47:33 »

::)Szisztok Lacitársak ! Köszönöm a hozzászolásaitokat a gyertya témához.Nekem az egyik elöző automnál (sierra 2.3 6 hengeres benzines !)nagyon be jött Bosh tipus 4 polusú a gép pöcre indult,semmi köszörülés.A beruházás viszont nem kevés pénzbe kerül 2000-Ft/db.ezért voltam kiváncsi a véleményetekre.Tudom,hogy nem ide tartozik de itt elöbb olvassátok mint az aktuális oldalon igy hát itt tudatom Veletek:minden hónapban 1x megyek Abasár-Gyula utvonalon,ha valakinek ez hasznos info bármilyen tekintetben az megkereshet a duke59@vipmailon vagy itt.Remélem tudtok mit kezdeni ezzel az infoval és megtisztelő kéréseitekkel ill.kivánságaitokkal megtaláljátok szerény személyemet ! Köszönöm,hogy idöt szakitottatok szerény irományom átböngészésére.Tisztelettel:duke59
Duke59!
Megkérlek, hogy legközelebb mindent a maga helyére írj! Mivel mindenki láthatja, hogy hol születtek új hozzászólások, hidd el ott is ugyanúgy elolvassák a többiek! Sőt! Ha ide írod ebben a formában egy hozzászólás kellős közepébe, így nem sokan lesznek, akik emlékzni fognak rá, merre is jársz. Javaslom, hogy írd le útvonaladat a megfelelő topicba.
Amúgy máskor is szívesen szakítunk időt hozzászólásaidra, várunk szeretettel!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
duke59
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Hozzászólás #605 Dátum: 2007. November 11. - 16:06:53 »

Bocsánat,Bocsánat,Bocsánat mentségemre szóljon,hogy a legjobb szándék (na meg a tudatlanságom) vezérelt.Igérem ezentul megprobálok mindent a megfelelő helyre irni.Köszönöm a figyelmeztetést is ! Zavart
Naplózva

Duke59
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #606 Dátum: 2007. November 11. - 16:13:01 »

Hát így is lehet rendezni a dolgot... Cápa, pedig ne példáloz az 50 felettiekkel, mert összevonom a szemöldököm! Én, igaz kicsivel többet megyek 5000-nél, de nem sokkal, és egyre kevesebbet. Ki sejti okát? /Nem kell válaszolni!/ Csak vicc volt!? Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #607 Dátum: 2007. November 11. - 16:21:45 »

Bocsánat,Bocsánat,Bocsánat mentségemre szóljon,hogy a legjobb szándék (na meg a tudatlanságom) vezérelt.Igérem ezentul megprobálok mindent a megfelelő helyre irni.Köszönöm a figyelmeztetést is ! Zavart
No azért a ló másik oldalára sem kell átesni, sem ennyiszer bocsánatokat kérni.  Vigyorog Figyelemfelhívásra válaszul egy "értem", vagy "ok", vagy "rendben", mint tudomásulvétel bőven elegendő.
Üdv! 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #608 Dátum: 2007. November 11. - 16:31:20 »

Hát így is lehet rendezni a dolgot... Cápa, pedig ne példáloz az 50 felettiekkel, mert összevonom a szemöldököm! Én, igaz kicsivel többet megyek 5000-nél, de nem sokkal, és egyre kevesebbet. Ki sejti okát? /Nem kell válaszolni!/ Csak vicc volt!? Üdv: LadiGidy
Tudod te, hogy nem a hivatásos jogsisokra gondolok!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #609 Dátum: 2007. November 12. - 18:26:16 »

Szevasztok!

Kicsit elmaradtam az olvasással/írással, mert jelenleg az oldal programozására kell koncentrálnom. Remélem, elnézitek nekem.
Weblap cím témakör.
Meséljek róla? Sokat nem lehet ezzel kapcsolatban elmondani. Megigényeltem, elintéztem a formaságokat (papírok), kifizettem.
Nem, nem volt ingyen, de nem egy nagy tétel (hanem az oldallal töltött idő). Ebből kifolyólag köszönöm, de a költségekbe sem kell beszállni.
Klubbos email címre jelenleg nincs lehetőség. Ehhez fizetős tárhelyre kellene vonulni. Nem hiszem, hogy megéri.

Egymást meg ne marjátok.
Moderátorokra minden fórumnak szüksége van. Én kértem, hogy legyenek, és közösen választottuk Őket, teljes támogatásomat élvezik. Akinek vmi gondja van az intézkedésükkel kapcsolatban az természetesen jelezheti nekem.
De!

A kóstolgatást, beszólást mindenki mellőzze! A gondokat privátban is meg lehet beszélni. A hangsúly a "megbeszélni"-n van.
Akár tetszik, akár nem, nem vagyunk egyformák. Viselkedésben, gondolkodásban, és JOGOKBAN sem.
És még ha nem is lennének moderátorok.
Minden normálisan működő közösségben úgy illik, hogy a közösség régi tagjaira hallgassanak az újak. Meg arra is, aki többet tett a közösségért.
Ezt hívják tiszteletnek.
Nem tartom helyénvalónak, ha egy 3 hozzászólásos tag akarja megmagyarázni egy 200-asnak, hogy hogyan kellene ezt vagy azt tenni.
A 200-as már valószinűleg ismeri a helyi szokásokat.
Inkább hallgatni kellene rá.

Jó lenne, ha ezt mindenki el tudná fogadni, és sértődés helyett megértéssel (mondhatnám szeretettel, de lassan már félünk ezt a szót használni) fogadnátok egymást.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #610 Dátum: 2007. November 12. - 18:51:56 »

Nagyon szépen, nagy hálával köszönjük fáradozásod. Továbbá az intelmeidet a közösségért. Ami az anyagiakat illeti, szerintem nem Neked kellene vállalni, mert az időd is ráment, ami megfizethetetlen, de legalább pénzedbe ne kerüljön, hogy dolgozol értünk. Szóval mivel tartozunk a köszöneten kivűl, anyagiakban? Ne légy szégyenlős, legalább ezzel segíthessünk Neked! Az, hogy moderátorokat javasoltál, és mi meg is választottuk őket, jókat, most látszik, hogy milyen fontos volt. Mindhármatok munkáját sokra becsüljük, és köszönjük. Remélem a nagy többség nevében megengedhettem ezt felétek! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #611 Dátum: 2007. November 12. - 21:40:38 »

Nagyon szépen, nagy hálával köszönjük fáradozásod. Továbbá az intelmeidet a közösségért. Ami az anyagiakat illeti, szerintem nem Neked kellene vállalni, mert az időd is ráment, ami megfizethetetlen, de legalább pénzedbe ne kerüljön, hogy dolgozol értünk. Szóval mivel tartozunk a köszöneten kivűl, anyagiakban? Ne légy szégyenlős, legalább ezzel segíthessünk Neked! Az, hogy moderátorokat javasoltál, és mi meg is választottuk őket, jókat, most látszik, hogy milyen fontos volt. Mindhármatok munkáját sokra becsüljük, és köszönjük. Remélem a nagy többség nevében megengedhettem ezt felétek! Üdv: LadiGidy
Csatlakoznék Gidy Cartárshoz Én is! Mosolyog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #612 Dátum: 2007. November 13. - 08:57:10 »

Már vártam, hogy a Nagyfőnök visszatérjen és rendet rakjon!  Kacsint
Köszönjük szépen a fáradozást, de tényleg ne szégyeld beszedni a zsetont, még ha személyekre lebontva csekély is, mert szerintem úgy tiszta mindenkinek, ha már (alapító)tagok vagyunk, fel is vállaljuk a dolgot!

Üdv
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #613 Dátum: 2007. November 13. - 12:05:08 »

LadiGidy cartárs!
Üdvözlet a "Törzstagok" táborában! Reméljük, hogy még sok hasznos információt, hozzászólást olvashatunk Tőled!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #614 Dátum: 2007. November 13. - 13:52:18 »

Cápa Úr! Köszönöm, és igérem igyekezni fogok, hogy jó törzstag legyek! A talira elviszem a cápa-poharat, hogy jelképesen köztünk légy! /Ha el nem felejtem.../ A következő törzstag szerintem a szomszédom lesz, akivel már többször jöttünk össze, ő a bordó: LadLac. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 127   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!