Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 19:25:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 127   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal  (Megtekintve 335769 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #480 Dátum: 2007. Október 28. - 19:22:32 »

teso teved: tobb mint 6000 euronal tartunk, en adtam bele 2500-t. mert versenyzek az autoval az amator bajnoksagban. opelt akartunk, de az tul draga lett volna. kicsereltuk: chiptuning, lengescsillapitok, gyertyak, kipuffogo, feltengelyek, fekek, hutes, ac pumpa, levego szuro, szervo kormany.
kapott kompressort , fordulat merot, mert a gyari keves, matricazast, diszkrete, mert hetkoznap ezzel dolgozo.
ki kell meg cserelni: vezermu tengelyek, szelepek, csapagyak, de majd csak januar- februarban.
kellene meg valto, de nem tudni mi a kompatibilis, a wtcc-nek nem a szeria van beepitve. meg nem tudjuk, mi lesz. az auto nemet rendszamiot kapott, mert magyar papirokat nem kaphat igy.
az elso alkalomtol eltekintve nem ahjtom kozuton mint egy orult, hetente legalabb 2000 km-t autozom vele munka miatt. minden 2. hetvegen meg futam. nem orult vagyok, csak a hobbim.
a szombati tesztelesen a radar 237 km/h vegsebesseget mert nekem. a gps 252-t mutatott. a computer leszabalyoz 6200-nal, mert meg ki kell cserelni a csapagyakatz, akkor majd tobbet lehet kihozni. meg padon le kellene merni, hogy mi a nyomatek es hol adja ki, hogy jo valtot lehessen hozza tenni. akkor majdnem olyan jo lenne, mint a wtcc-k.
a masik lapon ketelketetek a sebessegben. lehet, nekem a radar ezt mutatta. a wtcc-k is tobbet tudnak 215-nel, amiota az uj valto van bennuk. es ne tessek felejteni, hogy en ezt +7 fokban ertem el, ok nem ilyen idoben tesztelnek!
 
Szép,szép- de a piros Porsche-t le tudod-e lépni pályán? Mert nekem simán ment most este...!
Az M9-en szegénykém a bőséges esőben nem tudott jól tapadni, gyanús volt már a segge is hátulról ahogy a tompított ráesett, aztán ~40 km/ó sebesség különbséggel elusztunk mellette. Azért kilómétereken keresztül a hatása alatt maradtam... nézni is élmény... álló helyzetben is (esztétikai).
Na de R*R! Azért ezt te sem gondolhatod komolyan!  Vigyorog Minimum szökőárnak kell ahhoz lennie, hogy a lacsi jobban betapadjon! (Hacsak nem egy végelgyengülésben szenvedő régi darab volt)
Hát mit mondjak- megjártam du/este Pécset- néha/néha megúszott a Lacsim eleje olyan átfolyások voltak, senkinek nem kívánom. Aki ismeri a mediterrán csapadékok ilyen átkát a Mecsek lejtőin, az tudja mit írok. Tény az M9 nem ilyen veszélyes, mert lejtős a keresztszelvénye, de az a "piros" idegen ezt nem tudta, azt viszont igen, hogy ~300 LE körül egy felúszás mivel végződhet, profi volt szerintem és nem volt helyismerete! (itt esőben is nyugodtam utazhattam 140-et) Egyébként nem szokásom ferdíteni a tényeket.
Üdv
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #481 Dátum: 2007. Október 28. - 19:43:00 »

teso teved: tobb mint 6000 euronal tartunk, en adtam bele 2500-t. mert versenyzek az autoval az amator bajnoksagban. opelt akartunk, de az tul draga lett volna. kicsereltuk: chiptuning, lengescsillapitok, gyertyak, kipuffogo, feltengelyek, fekek, hutes, ac pumpa, levego szuro, szervo kormany.
kapott kompressort , fordulat merot, mert a gyari keves, matricazast, diszkrete, mert hetkoznap ezzel dolgozo.
ki kell meg cserelni: vezermu tengelyek, szelepek, csapagyak, de majd csak januar- februarban.
kellene meg valto, de nem tudni mi a kompatibilis, a wtcc-nek nem a szeria van beepitve. meg nem tudjuk, mi lesz. az auto nemet rendszamiot kapott, mert magyar papirokat nem kaphat igy.
az elso alkalomtol eltekintve nem ahjtom kozuton mint egy orult, hetente legalabb 2000 km-t autozom vele munka miatt. minden 2. hetvegen meg futam. nem orult vagyok, csak a hobbim.
a szombati tesztelesen a radar 237 km/h vegsebesseget mert nekem. a gps 252-t mutatott. a computer leszabalyoz 6200-nal, mert meg ki kell cserelni a csapagyakatz, akkor majd tobbet lehet kihozni. meg padon le kellene merni, hogy mi a nyomatek es hol adja ki, hogy jo valtot lehessen hozza tenni. akkor majdnem olyan jo lenne, mint a wtcc-k.
a masik lapon ketelketetek a sebessegben. lehet, nekem a radar ezt mutatta. a wtcc-k is tobbet tudnak 215-nel, amiota az uj valto van bennuk. es ne tessek felejteni, hogy en ezt +7 fokban ertem el, ok nem ilyen idoben tesztelnek!
 
Szép,szép- de a piros Porsche-t le tudod-e lépni pályán? Mert nekem simán ment most este...!
Az M9-en szegénykém a bőséges esőben nem tudott jól tapadni, gyanús volt már a segge is hátulról ahogy a tompított ráesett, aztán ~40 km/ó sebesség különbséggel elusztunk mellette. Azért kilómétereken keresztül a hatása alatt maradtam... nézni is élmény... álló helyzetben is (esztétikai).
Na de R*R! Azért ezt te sem gondolhatod komolyan!  Vigyorog Minimum szökőárnak kell ahhoz lennie, hogy a lacsi jobban betapadjon! (Hacsak nem egy végelgyengülésben szenvedő régi darab volt)
Hát mit mondjak- megjártam du/este Pécset- néha/néha megúszott a Lacsim eleje olyan átfolyások voltak, senkinek nem kívánom. Aki ismeri a mediterrán csapadékok ilyen átkát a Mecsek lejtőin, az tudja mit írok. Tény az M9 nem ilyen veszélyes, mert lejtős a keresztszelvénye, de az a "piros" idegen ezt nem tudta, azt viszont igen, hogy ~300 LE körül egy felúszás mivel végződhet, profi volt szerintem és nem volt helyismerete! (itt esőben is nyugodtam utazhattam 140-et) Egyébként nem szokásom ferdíteni a tényeket.
Üdv
Tény, hogy:
1. a szélesebb gumi hamarabb felúszik
2. faros kocsit több lóerővel nehezebb megtartani
3. ilyen időjárási körülmények között a kisebb hasmagasságú autó előbb lesz irányíthatatlan bárka
de úgy kezdted kedves R*R, hogy Szép,szép- de a piros Porsche-t le tudod-e lépni pályán? Mert nekem simán ment most este...!
Azért itt már megakad a szem egy pillanatra és nem tud az elme attól a ténytől szabadulni, hogy vagy nagyon kímélte a drága jószágot a piroska sofőrje, vagy nagyon béna volt.  Vigyorog
Mindezt nem olyan értelemben mondom, hogy picit is csökkenteném -általam is megtapasztalt menetdinamikájú- lacsid képességeit.
A tényferdítést már csak ezért sem húznám rád, mert van személyes tapasztalatom veled és vörös ördögöddel kapcsolatban! Vigyorog
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #482 Dátum: 2007. Október 28. - 20:35:53 »

Incselkedés is volt benne az tény.
De ismert férfi műsorvezetőnk Jaguárjávak néhány éve az M3-ason vízátfolyáson csúszott meg és áll fejre, a szalagkorlát az utastérben, család megúszta, neki karja törött. Autópályán vízátfolyás elvileg nem lehet, de csak elvileg.  Úgy ítélem meg, ahol a fronthajtás még átmegy (vízátfolyás, nyomvályu stb.) ott a hátsókerék hajtás  vagyis a kormányzott kereke elszállhat. Hasonló a helyzet síkos úton.
Az is lehet, hogy esőre alkalmatlan köpeny volt a piroson. Vagy éppen kereket cserélt menetközben...
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #483 Dátum: 2007. Október 28. - 21:04:53 »

Incselkedés is volt benne az tény.
De ismert férfi műsorvezetőnk Jaguárjávak néhány éve az M3-ason vízátfolyáson csúszott meg és áll fejre, a szalagkorlát az utastérben, család megúszta, neki karja törött. Autópályán vízátfolyás elvileg nem lehet, de csak elvileg.  Úgy ítélem meg, ahol a fronthajtás még átmegy (vízátfolyás, nyomvályu stb.) ott a hátsókerék hajtás  vagyis a kormányzott kereke elszállhat. Hasonló a helyzet síkos úton.
Az is lehet, hogy esőre alkalmatlan köpeny volt a piroson. Vagy éppen kereket cserélt menetközben...



Sajna ez Magyarország, és nem mindíg egyezik a gyakorlat és az elmélet. Januárban hóesésben voltam kénytelen menni az M1-en. Belső sávban 100-110-el húztam el mindenki mellett. Persze a család pánikolt, hogy minek megyek ott ilyen időben, menjek ki szépen a szélre. Na aztán volt csak riadt tekintet...A nyomvályúban csak úgy hintázott a Lacsi, még a 70 is necces volt. Persze ennyi hatásbemutató után húztam vissza a belsőbe. Amennyi adót lehúznak rólunk, na és persze a pálya díj ellenében elvárhatnám hogy normális aszfalt legyen alattam...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #484 Dátum: 2007. Október 29. - 13:07:47 »

Látom, a nagy Cápa  is színezett egyet.

hogy én se maradjak ki a sorból!  Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #485 Dátum: 2007. Október 29. - 13:21:26 »

Cápának!

Még egy ilyen gyönyörű trónfoglaló beszéd és megkoronázunk!!
Királycápa leszel!! (friss hús, teljes tag, moderátor, cápa, királycápa)
 Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Jó munkát, sok türelmet hozzánk!

Akkor most módosítsam a kategóriákat?  Vigyorog Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #486 Dátum: 2007. Október 29. - 14:01:22 »

Cápának!

Még egy ilyen gyönyörű trónfoglaló beszéd és megkoronázunk!!
Királycápa leszel!! (friss hús, teljes tag, moderátor, cápa, királycápa)
 Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Jó munkát, sok türelmet hozzánk!

Akkor most módosítsam a kategóriákat?  Vigyorog Vigyorog
Hogy ne lehessen könnyn a nyomomba érni, tartsuk csak be a lépcsőfokokat!
Csak lassan szépen, ahogy a csillag megy az égen.... Vigyorog
Friss hús, Bejáratós porc, Teljes uszonytag, Törzsuszonytag, Modicápa, Királycápa.....vagy hasonló.....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #487 Dátum: 2007. Október 29. - 14:03:35 »

Mit hencegtek fiúk?! Én a 280-asommal aláztam már Ferrarit, Maseratit, Aston Martint, Jaguárt, bár az is igaz, hogy ez a F-1-re menő kocsik voltak a Rákoczi úton, én meg elhúztam mellettük, igaz a buszsávban. Bocsi...A Thököly úton pedig buszsáv nélkül is, simán. Találjátok ki miért?! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #488 Dátum: 2007. Október 29. - 14:09:34 »

Mit hencegtek fiúk?! Én a 280-asommal aláztam már Ferrarit, Maseratit, Aston Martint, Jaguárt, bár az is igaz, hogy ez a F-1-re menő kocsik voltak a Rákoczi úton, én meg elhúztam mellettük, igaz a buszsávban. Bocsi...A Thököly úton pedig buszsáv nélkül is, simán. Találjátok ki miért?! Üdv: LadiGidy
Emlékeimben úgy él a Thököly, hogy ott max harckocsival érdemes közlekedni, az nem akad el. Gondolom azóta nem javult az állapota.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #489 Dátum: 2007. Október 29. - 14:27:09 »

Nem háét! Viszont romlott, romlik naponta, és még évekig romlani fog, mert a rohadt 4-es metró elvitte a pénzt, és viszi, és el fogja vinni, ezért már hivatalból bejelentették /Demszky a világváros-építő-mester/, hogy nincs is már tervben a felújítása! Fiúk! Ha valakinek arravisz a rossz sorsa, vigyázzatok nagyon, mert a Róma utcától a Baross téren keresztül a Rákóczi útig, és vissza komoly forgalmi változás lépett életbe egy hete! Több kocsi, és busz tört azóta, és még fog is! Nagyon vigyázzatok! Üdv: LadiGidy a belvárosi rodeós
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #490 Dátum: 2007. Október 29. - 17:39:51 »

teso teved: tobb mint 6000 euronal tartunk, en adtam bele 2500-t. mert versenyzek az autoval az amator bajnoksagban. opelt akartunk, de az tul draga lett volna. kicsereltuk: chiptuning, lengescsillapitok, gyertyak, kipuffogo, feltengelyek, fekek, hutes, ac pumpa, levego szuro, szervo kormany.
kapott kompressort , fordulat merot, mert a gyari keves, matricazast, diszkrete, mert hetkoznap ezzel dolgozo.
ki kell meg cserelni: vezermu tengelyek, szelepek, csapagyak, de majd csak januar- februarban.
kellene meg valto, de nem tudni mi a kompatibilis, a wtcc-nek nem a szeria van beepitve. meg nem tudjuk, mi lesz. az auto nemet rendszamiot kapott, mert magyar papirokat nem kaphat igy.
az elso alkalomtol eltekintve nem ahjtom kozuton mint egy orult, hetente legalabb 2000 km-t autozom vele munka miatt. minden 2. hetvegen meg futam. nem orult vagyok, csak a hobbim.
a szombati tesztelesen a radar 237 km/h vegsebesseget mert nekem. a gps 252-t mutatott. a computer leszabalyoz 6200-nal, mert meg ki kell cserelni a csapagyakatz, akkor majd tobbet lehet kihozni. meg padon le kellene merni, hogy mi a nyomatek es hol adja ki, hogy jo valtot lehessen hozza tenni. akkor majdnem olyan jo lenne, mint a wtcc-k.
a masik lapon ketelketetek a sebessegben. lehet, nekem a radar ezt mutatta. a wtcc-k is tobbet tudnak 215-nel, amiota az uj valto van bennuk. es ne tessek felejteni, hogy en ezt +7 fokban ertem el, ok nem ilyen idoben tesztelnek!


Ha tudnál küldeni képeket az lenne baj. Akár a galériában is. Az amatörben is kell bukókeret, vgay csak sisak?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #491 Dátum: 2007. Október 29. - 18:30:04 »

Gyerekek! A kis csónakos barátunk ma elevezett? Elrepült? Ha valaki tud fixet, jelezze! Captain! Hol vagy? Hiányzol máris! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #492 Dátum: 2007. Október 29. - 18:49:03 »

Mit hencegtek fiúk?! Én a 280-asommal aláztam már Ferrarit, Maseratit, Aston Martint, Jaguárt, bár az is igaz, hogy ez a F-1-re menő kocsik voltak a Rákoczi úton, én meg elhúztam mellettük, igaz a buszsávban. Bocsi...A Thököly úton pedig buszsáv nélkül is, simán. Találjátok ki miért?! Üdv: LadiGidy
Emlékeimben úgy él a Thököly, hogy ott max harckocsival érdemes közlekedni, az nem akad el. Gondolom azóta nem javult az állapota.

Ez a helyzet útviszonyokban szinte országos szinten, ezt nagyon jól tudjuk!
Volt egy graz-i ismerősöm, sokáig sofőrködtem a 911-es gyönyörű Piroskáján, mert nem bírta szegény tinta nélkül. Egy szót ismert szép anyanyelvünkből: kisfröccs.
Valahányszor kis hazánk földjére gördültünk, őrült hisztériába kezdett sűrűn üvöltözve: langsam, langsam!!!
De érthető! Tudjátok, hány útvonalon fel lehetne fektetni a Porsche-t?
Hát, ezért is könnyű elhúzni mellette, ha egy kicsit vigyáz rá!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #493 Dátum: 2007. Október 29. - 21:19:07 »

Látom sokan színesítik az aláírásukat. Csináltam egyet én is!
Ha valaki be szeretné tenni más fórumon aláírásnak, így kell beírni, hogy ha rákattint valaki az ide találjon.
[+URL=http://www.lacetti-klub.extra.hu][IMG]http://img118.imageshack.us/img118/589/lacettiklubproba2dp8.gif[/IMG+][/URL]
Persze két + jel nélkül!
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 29. - 23:02:15 írta Jani » Naplózva


LPG
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #494 Dátum: 2007. Október 29. - 23:00:19 »


Ha tudnál küldeni képeket az lenne baj. Akár a galériában is. Az amatörben is kell bukókeret, vgay csak sisak?

Szvsz elég nagy őrültség lenne bukókeret nélkül, akár "csak" amatőr, versenyzésbe is kezdeni...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 127   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!