Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 21:29:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 127   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal  (Megtekintve 335802 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #465 Dátum: 2007. Október 27. - 21:02:02 »

CápaFeri! Szerintem én voltam a keresztapád a Nagy Cápa megjelöléssel. Valóban nem rossz értelemben, hanem megbecsülés miatt adtam így a neved. Ha cikizni akarlak, akkor majd megirom priviben. Tényleg jól csinálod a dolgod, és tényleg az igazi cápa is nagy. beleértve a száját is. Szerintem mindenképp találó nálad a CápaFeri még a nevedből adodóan is. Ma ittam a poharadból. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #466 Dátum: 2007. Október 27. - 21:07:18 »

Ujabb teljes tagunk van: R*R személyében! Ő a nagy tuningos szakértőnk. Grat! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #467 Dátum: 2007. Október 27. - 21:13:07 »

CápaFeri! Szerintem én voltam a keresztapád a Nagy Cápa megjelöléssel. Valóban nem rossz értelemben, hanem megbecsülés miatt adtam így a neved. Ha cikizni akarlak, akkor majd megirom priviben. Tényleg jól csinálod a dolgod, és tényleg az igazi cápa is nagy. beleértve a száját is. Szerintem mindenképp találó nálad a CápaFeri még a nevedből adodóan is. Ma ittam a poharadból. Üdv: LadiGidy

Az elismerést köszönöm, de még nem is tettem semmit érte.:-)
Hogy cápa vagyok, az tényleg igaz rám, a természetemre. Amúgy meglepődsz majd ha találkozunk, mennyire nagy a szám! (Bár írni tényleg sokat írok, majd moderálom magamat is. Vigyorog)
u.i.: Ha már egyszer odaígérted a poharat, tessék békén hagyni, nem molesztálni! Még elkopik!Hmmm... Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #468 Dátum: 2007. Október 27. - 22:10:09 »

mi az a lacetti r+ He He
Ez is az...
http://www.rsportscars.com/eng/cars/lacetti_wtccr.asp
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #469 Dátum: 2007. Október 28. - 08:42:35 »

Ujabb teljes tagunk van: R*R személyében! Ő a nagy tuningos szakértőnk. Grat! Üdv: LadiGidy
Köszi!
Szakértő azért nem, inkább megelégedéssel használom amit jórészt mások alkottak meg kiegészítve néhány saját kisérlettel-tapasztalattal.
A 100-as klub csak állapot, a tartalom a lényeg- gyakran 100 alatt is... de minden bizonnyal a klub életképességét erősíti.
Üdv
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #470 Dátum: 2007. Október 28. - 11:00:09 »

mi az a lacetti r+ He He

2005-ben jött a hír, hogy a túraautó vébén résztvevő 3 lacsi tiszteletére készítenek R+ változatokat. Elvileg ugyanaz a RayMallockLimited, ami felkészíti 3 lacsit a futamokra, bár svájci rendszámmal Luis Chevrolet emlékére. 1.8 kompresszor 172 lóerővel. Én a múltkor végignéztem az osszes európai honlapot, de sehol sem láttam, tehát nem gyártották szériában valószínűleg. Pedig én szivesen lecseréltem volna a fekete bivalyomat egy olyanra! Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #471 Dátum: 2007. Október 28. - 11:02:30 »

mi az a lacetti r+ He He

2005-ben jött a hír, hogy a túraautó vébén résztvevő 3 lacsi tiszteletére készítenek R+ változatokat. Elvileg ugyanaz a RayMallockLimited, ami felkészíti 3 lacsit a futamokra, bár svájci rendszámmal Luis Chevrolet emlékére. 1.8 kompresszor 172 lóerővel. Én a múltkor végignéztem az osszes európai honlapot, de sehol sem láttam, tehát nem gyártották szériában valószínűleg. Pedig én szivesen lecseréltem volna a fekete bivalyomat egy olyanra! Kacsint

Egyébként a www.totalcar.hu oldalon is van róla cikk az archivumban.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #472 Dátum: 2007. Október 28. - 11:59:47 »

Szia Captain! Vigyál magaddal sálat, kesztyüt, meleg holmit, mert ott Norvégiában piszok hideg van- lesz, és nem szeretnénk, ha megfagynál, mert visszavárunk! Jó utat, és gépközelséget nem elhalasztva jelentkezz mindig, ha tudsz! Priviben add meg az összes elérhetőségedet, illetve az otthoni cimet, hátha arrajárván oldalbordádnak átadhatom a tükröt. Ahoi Kapitány! Sima tengert! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #473 Dátum: 2007. Október 28. - 15:09:35 »

Stocz: ha tudok, akkor ide benézek majd. Ha lehet, akkor a hjón csinálok maga,mnajk e-mail fiókot és elküldöm a címet. Egyébként, ha net közelébe kerülök, akkor megnézem a sajátomat: bgaray@freemail.hu. Addig pedig SMS: 30/4057534.
R*R! Szerintem ne nagyon várj az öcsémtől infót, mert ha nem autókázik, akkor dolgozik és hetekre képes elfeledkezni mindenről. Abban sem vagyok büfé, hogy reggel tényleg kijön -e elém a reptérre:-). Majd szólok Neki, hogy írjon. Ha jól tudom, akkor kb. 2500 jurót költött tuningra.
Cápa! Igértem egy rokonod kifogását, valahol, valamikor! Nem megvalósítható.
Ladi! Privi megy, sál sapka, nagfykabát, vitaminok lesz nálam! Egyébként meg jártam már Murmanksban, decemberben. Annál hidegebb sehol nem lehet!
Akkor minden jót mindenkinek, vigyázzatok Magatokra és a Lacsikra! Kellemes Ünnepeket, BUÉK, stb.
Ja, és egy idézet, amit kaliforniában a gkv. vizsgán rajta van a tesztlapon:
"50 MpH is saving the life and the gasolin."
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #474 Dátum: 2007. Október 28. - 15:10:21 »

Cápának!

Még egy ilyen gyönyörű trónfoglaló beszéd és megkoronázunk!!
Királycápa leszel!! (friss hús, teljes tag, moderátor, cápa, királycápa)
 Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Jó munkát, sok türelmet hozzánk!
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
speedylacetti
Örökös tag
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #475 Dátum: 2007. Október 28. - 16:05:03 »

teso teved: tobb mint 6000 euronal tartunk, en adtam bele 2500-t. mert versenyzek az autoval az amator bajnoksagban. opelt akartunk, de az tul draga lett volna. kicsereltuk: chiptuning, lengescsillapitok, gyertyak, kipuffogo, feltengelyek, fekek, hutes, ac pumpa, levego szuro, szervo kormany.
kapott kompressort , fordulat merot, mert a gyari keves, matricazast, diszkrete, mert hetkoznap ezzel dolgozo.
ki kell meg cserelni: vezermu tengelyek, szelepek, csapagyak, de majd csak januar- februarban.
kellene meg valto, de nem tudni mi a kompatibilis, a wtcc-nek nem a szeria van beepitve. meg nem tudjuk, mi lesz. az auto nemet rendszamiot kapott, mert magyar papirokat nem kaphat igy.
az elso alkalomtol eltekintve nem ahjtom kozuton mint egy orult, hetente legalabb 2000 km-t autozom vele munka miatt. minden 2. hetvegen meg futam. nem orult vagyok, csak a hobbim.
a szombati tesztelesen a radar 237 km/h vegsebesseget mert nekem. a gps 252-t mutatott. a computer leszabalyoz 6200-nal, mert meg ki kell cserelni a csapagyakatz, akkor majd tobbet lehet kihozni. meg padon le kellene merni, hogy mi a nyomatek es hol adja ki, hogy jo valtot lehessen hozza tenni. akkor majdnem olyan jo lenne, mint a wtcc-k.
a masik lapon ketelketetek a sebessegben. lehet, nekem a radar ezt mutatta. a wtcc-k is tobbet tudnak 215-nel, amiota az uj valto van bennuk. es ne tessek felejteni, hogy en ezt +7 fokban ertem el, ok nem ilyen idoben tesztelnek!
Naplózva
speedylacetti
Örökös tag
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #476 Dátum: 2007. Október 28. - 16:23:30 »

off
teso! ha meg olvasod, akkor hivd fel a petit, ki kellen hoznod valamit az autohoz! de jobb lenne, ha felvenned a telefonodat!
on

bocsanat
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #477 Dátum: 2007. Október 28. - 17:12:49 »

Uraim! Személyes jellegű beszélgetést kéretik privátban intézni! Köszönöm!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #478 Dátum: 2007. Október 28. - 19:01:01 »

teso teved: tobb mint 6000 euronal tartunk, en adtam bele 2500-t. mert versenyzek az autoval az amator bajnoksagban. opelt akartunk, de az tul draga lett volna. kicsereltuk: chiptuning, lengescsillapitok, gyertyak, kipuffogo, feltengelyek, fekek, hutes, ac pumpa, levego szuro, szervo kormany.
kapott kompressort , fordulat merot, mert a gyari keves, matricazast, diszkrete, mert hetkoznap ezzel dolgozo.
ki kell meg cserelni: vezermu tengelyek, szelepek, csapagyak, de majd csak januar- februarban.
kellene meg valto, de nem tudni mi a kompatibilis, a wtcc-nek nem a szeria van beepitve. meg nem tudjuk, mi lesz. az auto nemet rendszamiot kapott, mert magyar papirokat nem kaphat igy.
az elso alkalomtol eltekintve nem ahjtom kozuton mint egy orult, hetente legalabb 2000 km-t autozom vele munka miatt. minden 2. hetvegen meg futam. nem orult vagyok, csak a hobbim.
a szombati tesztelesen a radar 237 km/h vegsebesseget mert nekem. a gps 252-t mutatott. a computer leszabalyoz 6200-nal, mert meg ki kell cserelni a csapagyakatz, akkor majd tobbet lehet kihozni. meg padon le kellene merni, hogy mi a nyomatek es hol adja ki, hogy jo valtot lehessen hozza tenni. akkor majdnem olyan jo lenne, mint a wtcc-k.
a masik lapon ketelketetek a sebessegben. lehet, nekem a radar ezt mutatta. a wtcc-k is tobbet tudnak 215-nel, amiota az uj valto van bennuk. es ne tessek felejteni, hogy en ezt +7 fokban ertem el, ok nem ilyen idoben tesztelnek!

Szép,szép- de a piros Porsche-t le tudod-e lépni pályán? Mert nekem simán ment most este...!
Az M9-en szegénykém a bőséges esőben nem tudott jól tapadni, gyanús volt már a segge is hátulról ahogy a tompított ráesett, aztán ~40 km/ó sebesség különbséggel elusztunk mellette. Azért kilómétereken keresztül a hatása alatt maradtam... nézni is élmény... álló helyzetben is (esztétikai).
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #479 Dátum: 2007. Október 28. - 19:05:48 »

teso teved: tobb mint 6000 euronal tartunk, en adtam bele 2500-t. mert versenyzek az autoval az amator bajnoksagban. opelt akartunk, de az tul draga lett volna. kicsereltuk: chiptuning, lengescsillapitok, gyertyak, kipuffogo, feltengelyek, fekek, hutes, ac pumpa, levego szuro, szervo kormany.
kapott kompressort , fordulat merot, mert a gyari keves, matricazast, diszkrete, mert hetkoznap ezzel dolgozo.
ki kell meg cserelni: vezermu tengelyek, szelepek, csapagyak, de majd csak januar- februarban.
kellene meg valto, de nem tudni mi a kompatibilis, a wtcc-nek nem a szeria van beepitve. meg nem tudjuk, mi lesz. az auto nemet rendszamiot kapott, mert magyar papirokat nem kaphat igy.
az elso alkalomtol eltekintve nem ahjtom kozuton mint egy orult, hetente legalabb 2000 km-t autozom vele munka miatt. minden 2. hetvegen meg futam. nem orult vagyok, csak a hobbim.
a szombati tesztelesen a radar 237 km/h vegsebesseget mert nekem. a gps 252-t mutatott. a computer leszabalyoz 6200-nal, mert meg ki kell cserelni a csapagyakatz, akkor majd tobbet lehet kihozni. meg padon le kellene merni, hogy mi a nyomatek es hol adja ki, hogy jo valtot lehessen hozza tenni. akkor majdnem olyan jo lenne, mint a wtcc-k.
a masik lapon ketelketetek a sebessegben. lehet, nekem a radar ezt mutatta. a wtcc-k is tobbet tudnak 215-nel, amiota az uj valto van bennuk. es ne tessek felejteni, hogy en ezt +7 fokban ertem el, ok nem ilyen idoben tesztelnek!

Szép,szép- de a piros Porsche-t le tudod-e lépni pályán? Mert nekem simán ment most este...!
Az M9-en szegénykém a bőséges esőben nem tudott jól tapadni, gyanús volt már a segge is hátulról ahogy a tompított ráesett, aztán ~40 km/ó sebesség különbséggel elusztunk mellette. Azért kilómétereken keresztül a hatása alatt maradtam... nézni is élmény... álló helyzetben is (esztétikai).
Na de R*R! Azért ezt te sem gondolhatod komolyan!  Vigyorog Minimum szökőárnak kell ahhoz lennie, hogy a lacsi jobban betapadjon! (Hacsak nem egy végelgyengülésben szenvedő régi darab volt)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 127   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!