Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 14:26:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 397521 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1350 Dátum: 2013. Október 23. - 20:28:40 »

Sziasztok!

Sokat megélt kollégákat szeretném megkérdezni,hogy akinek van az milyen diag.programot és interface-t/kábelt/ használ?
5 ajtós 1.6-os 2004-es Lacettink 135 ezer kilóméternél kivillantota a cheklámpályát és ezt szeretném orvosolni.Mindezidáig az autóval semmi gond nem volt még a típushibáknak nevezett gondok sem merültek fel.Az egr-t 1 éve falaztam le és arra gondolok ,hogy esetleg ez okozhatta a gondot.
Válaszotokat előre is köszönöm. Amennyiben itt nem akkor emailen .   Kacsint
Az általános, univerzális kiolvasókkal nem sokra mész. Csak a gyári Scan100-as műszerrel lehet pontosan kiolvasni a hibakódot. De majd jönnek a szakik és megcáfolnak, ha nem így van Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1351 Dátum: 2013. Október 23. - 20:33:50 »

Sziasztok!

Sokat megélt kollégákat szeretném megkérdezni,hogy akinek van az milyen diag.programot és interface-t/kábelt/ használ?
5 ajtós 1.6-os 2004-es Lacettink 135 ezer kilóméternél kivillantota a cheklámpályát és ezt szeretném orvosolni.Mindezidáig az autóval semmi gond nem volt még a típushibáknak nevezett gondok sem merültek fel.Az egr-t 1 éve falaztam le és arra gondolok ,hogy esetleg ez okozhatta a gondot.
Válaszotokat előre is köszönöm. Amennyiben itt nem akkor emailen .   Kacsint
Az általános, univerzális kiolvasókkal nem sokra mész. Csak a gyári Scan100-as műszerrel lehet pontosan kiolvasni a hibakódot. De majd jönnek a szakik és megcáfolnak, ha nem így van Mosolyog
Sima mezei kiolvasó is kiírja a hibakódot. Légzsákot és ABS-t nem.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1352 Dátum: 2013. Október 31. - 08:40:21 »

Így van.
Mi ilyet használunk:
http://diagbolt.hu/szamitogepes-hibakod-olvaso-interfesz/35-univerzalis-hibakodolvaso-usb-obd2-autodiagnosztikai-keszulek.html

A lemezen vannak szoftverek is, próbára jók.

Egy kiolvasás miatt mondjuk nem érdemes megvenni, 2-5000 Ft. között ki lehet olvastatni a hibakódot.
Persze ha érdekel a dolog, akkor hajrá. Kacsint

Azt azért ne feledd el, hogy a hibakód kiolvasás (akár Te végzed, akár más) nem egyenlő a javítással!
Sokszor még a konkrét hibát sem tudod megállapítani belőle. Csak segítség, hogy merre indulj.

Naplózva
levi1968
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #1353 Dátum: 2014. Január 08. - 18:06:29 »

Üdv. Szeretném kérdezni,hogy nagy baromságot csináltam-e,hogy a 2005. Chevrolet Lacetti 1.4 Sedan hoz vettem NGK gyertyákat. Ámde nem a szervíz könyvében leírt BKR6E-11 jelölésűt, mert Made in France volt és úgy hallottam hogy ragaszkodni kellene a Made in Japan hoz. Így hát vettem helyette BCPR6E-11 jelölésüt ez viszont made in Japan feliratos, tehát elméletileg eredeti. Az autósbolt számítógépe az autómhoz ezt a típust is írja,hogy jó. Azt mondták,hogy magasabb a hőértéke valamivel ennek a BCPR jelölésűnek. Még nem tettem bele, de mindenképp cserélnem kell a gyertyát. Tehát jó-e ez a gyertya vagy vigyem vissza ?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1354 Dátum: 2014. Január 08. - 18:25:10 »

Szerintem jó bele ez a gyertya is. A hőérték ugyan az, a 6-os szám jelöli, az meg megegyezik.
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1355 Dátum: 2014. Január 15. - 16:57:50 »

Bár már csak ritkán, de előjön a sárga "ördög". Az utóbbi két hétben összvissz kétszer, 3. indításkor el is tűnt. Ahogy megfigyeltem, csak olyankor jön elő, ha indításkor felvillan a sebességfüggő kormány és a kipörgésgátló lámpája is, egyébként nem jön elő. Ilyenkor viszont általában az első 2-500 méteren belül villog, majd ég folyamatosan. Vajon mi köze lehet egymáshoz a kettőnek? He
Naplózva
Gergő82
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #1356 Dátum: 2014. Február 05. - 11:07:53 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, és segítséget szeretnék kérni. 1.6-os lacettim van 2006-os évjárat, majd 94 e km van benne. Check lámpa világít, menet közben berángat, utánna semmi rángatás szép alapjárat, lámpa továbbra is világít. 1-2 napon belül lámpa kialszik, semmi hiba, majd egyszer megin villog és jön a rángatás. P 300-as hibakód, véletlen szerű gyújtás kimaradást olvastunk ki. Olvastam már pár korábbi hozzászólást ezzel kapcsolatban, de mégis segítséget szeretnék kérni, mi lehet a baj? Gyertyacsere megvolt, ez kilőve. Gyújtókábel, trafó esetleg kipufogó szelep kormosodás??
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
levi1968
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #1357 Dátum: 2014. Február 05. - 15:08:10 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, és segítséget szeretnék kérni. 1.6-os lacettim van 2006-os évjárat, majd 94 e km van benne. Check lámpa világít, menet közben berángat, utánna semmi rángatás szép alapjárat, lámpa továbbra is világít. 1-2 napon belül lámpa kialszik, semmi hiba, majd egyszer megin villog és jön a rángatás. P 300-as hibakód, véletlen szerű gyújtás kimaradást olvastunk ki. Olvastam már pár korábbi hozzászólást ezzel kapcsolatban, de mégis segítséget szeretnék kérni, mi lehet a baj? Gyertyacsere megvolt, ez kilőve. Gyújtókábel, trafó esetleg kipufogó szelep kormosodás??
Segítségeteket előre is köszönöm.


Üdv. Nem vagyok autószerelő, de én is 2005 óta tulajdonosa vagyok egy 1.4 benines Lacettinek. Téged is utolért a sárga csekklámpás mizéria mint mindekit, ennek az autónak ez ha úgy tetszik típushibája. Javaslom azt,hogy mileőtt bármit is csinálnál az autóvel és szerelőhöz vinném, tankold tele az autót jó minőségű üzemanyaggal és tölts hozzá egy flakon sárga színű STP szeleptisztitó adalékot. Nekem ez rögvest megoldotta a porblémát, az autóval mész mondjuk egy 100 km.-t és utána valószínű nem lesz gond. Én évente legalább egyszer mielőtt a hidegebb idők bejönnének, mondjuk októberben ezt a műveletet megismétlem és nem volt vele gondom. A problémát az ún. EGR szelep lekormosodása okozza a legtöbb esetben, ugyanazokkala tünetekkel ahogy leírtad. Ha mégsem szünik meg a probléma akkor leszokták ezen EGR szelept zárni vagy falazni, ki hogy nevezi. Erről a témáról a honlap elején olvashatsz bővebben.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1358 Dátum: 2014. Február 05. - 16:52:28 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, és segítséget szeretnék kérni. 1.6-os lacettim van 2006-os évjárat, majd 94 e km van benne. Check lámpa világít, menet közben berángat, utánna semmi rángatás szép alapjárat, lámpa továbbra is világít. 1-2 napon belül lámpa kialszik, semmi hiba, majd egyszer megin villog és jön a rángatás. P 300-as hibakód, véletlen szerű gyújtás kimaradást olvastunk ki. Olvastam már pár korábbi hozzászólást ezzel kapcsolatban, de mégis segítséget szeretnék kérni, mi lehet a baj? Gyertyacsere megvolt, ez kilőve. Gyújtókábel, trafó esetleg kipufogó szelep kormosodás??
Segítségeteket előre is köszönöm.


Üdv. Nem vagyok autószerelő, de én is 2005 óta tulajdonosa vagyok egy 1.4 benines Lacettinek. Téged is utolért a sárga csekklámpás mizéria mint mindekit, ennek az autónak ez ha úgy tetszik típushibája. Javaslom azt,hogy mileőtt bármit is csinálnál az autóvel és szerelőhöz vinném, tankold tele az autót jó minőségű üzemanyaggal és tölts hozzá egy flakon sárga színű STP szeleptisztitó adalékot. Nekem ez rögvest megoldotta a porblémát, az autóval mész mondjuk egy 100 km.-t és utána valószínű nem lesz gond. Én évente legalább egyszer mielőtt a hidegebb idők bejönnének, mondjuk októberben ezt a műveletet megismétlem és nem volt vele gondom. A problémát az ún. EGR szelep lekormosodása okozza a legtöbb esetben, ugyanazokkala tünetekkel ahogy leírtad. Ha mégsem szünik meg a probléma akkor leszokták ezen EGR szelept zárni vagy falazni, ki hogy nevezi. Erről a témáról a honlap elején olvashatsz bővebben.

Ennek a hibának az egyik alapvető okozója az autó nem megfelelő használata, a régi beidegződés, hogy minél hamarabb felkapcsolni....... ezeknél a motoroknál legalább 3200-3500-s fordulatig ki kell kihúzatni mert különben el nem égett üzemanyag kormolja a rendszert így a szelepeket is, a másik káros hatása a többlet fogyasztás is.
Naplózva

Chas
Karbantartó
Bejáratós
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Hozzászólás #1359 Dátum: 2014. Február 06. - 10:22:36 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, és segítséget szeretnék kérni. 1.6-os lacettim van 2006-os évjárat, majd 94 e km van benne. Check lámpa világít, menet közben berángat, utánna semmi rángatás szép alapjárat, lámpa továbbra is világít. 1-2 napon belül lámpa kialszik, semmi hiba, majd egyszer megin villog és jön a rángatás. P 300-as hibakód, véletlen szerű gyújtás kimaradást olvastunk ki. Olvastam már pár korábbi hozzászólást ezzel kapcsolatban, de mégis segítséget szeretnék kérni, mi lehet a baj? Gyertyacsere megvolt, ez kilőve. Gyújtókábel, trafó esetleg kipufogó szelep kormosodás??
Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Nem vagyok autószerelő, de én is 2005 óta tulajdonosa vagyok egy 1.4 benines Lacettinek. Téged is utolért a sárga csekklámpás mizéria mint mindekit, ennek az autónak ez ha úgy tetszik típushibája. Javaslom azt,hogy mileőtt bármit is csinálnál az autóvel és szerelőhöz vinném, tankold tele az autót jó minőségű üzemanyaggal és tölts hozzá egy flakon sárga színű STP szeleptisztitó adalékot. Nekem ez rögvest megoldotta a porblémát, az autóval mész mondjuk egy 100 km.-t és utána valószínű nem lesz gond. Én évente legalább egyszer mielőtt a hidegebb idők bejönnének, mondjuk októberben ezt a műveletet megismétlem és nem volt vele gondom. A problémát az ún. EGR szelep lekormosodása okozza a legtöbb esetben, ugyanazokkala tünetekkel ahogy leírtad. Ha mégsem szünik meg a probléma akkor leszokták ezen EGR szelept zárni vagy falazni, ki hogy nevezi. Erről a témáról a honlap elején olvashatsz bővebben.


Ennek a hibának az egyik alapvető okozója az autó nem megfelelő használata, a régi beidegződés, hogy minél hamarabb felkapcsolni....... ezeknél a motoroknál legalább 3200-3500-s fordulatig ki kell kihúzatni mert különben el nem égett üzemanyag kormolja a rendszert így a szelepeket is, a másik káros hatása a többlet fogyasztás is.


Ezt csak megerősíteni tudom.
Folyamatosan nézem egy BT olvasóval a fogyasztási adatokat, és ha nagypapásra veszem a figurát, jó 2,5 literrel többet jelez, mint amikor pörgetem mint a kulcsot.
Nagypapás stílusban 9,8-11,5 közé áll be egy 20 km menettel, pörgetve ugyanez 8,2-9,3 közé esik.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 07. - 10:22:15 írta Chas » Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1360 Dátum: 2014. Február 06. - 16:40:40 »

Én viszont nem tudom megerősíteni. Nekem konstans 7,2 körül eszik napi minimum 32km megtételével. Igaz ennek csak kis része város.
Naplózva
blende
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Hozzászólás #1361 Dátum: 2014. Február 06. - 19:30:44 »

Sziasztok! Egy év folyamatos cheklámpa világítás után (EGR szelep hiba, gondot nem okozott) elaludt a lámpám! Örüljek, vagy most mi történt?
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1362 Dátum: 2014. Február 06. - 20:38:52 »

Sziasztok! Egy év folyamatos cheklámpa világítás után (EGR szelep hiba, gondot nem okozott) elaludt a lámpám! Örüljek, vagy most mi történt?
Lehet, hogy kiégett?  Vigyorog
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #1363 Dátum: 2014. Február 06. - 23:08:39 »

Sziasztok! Egy év folyamatos cheklámpa világítás után (EGR szelep hiba, gondot nem okozott) elaludt a lámpám! Örüljek, vagy most mi történt?
Lehet, hogy kiégett?  Vigyorog

Naplózva
levi1968
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #1364 Dátum: 2014. Február 07. - 13:57:25 »

Lehet kiégett belőle a korom vagy nevezzük égésterméknek, de produkált már nekem olyat is hogy tankoltam egy jobb minőségű üzemanyagot aztán 10 km. megtétele után magától elaludt a csekklámpa. Vagy tartósan közlekedtél vele hosszútávon és közben pörgetősen hajtottad, ilyen esetekben is van hogy elalszik. Személyes és több márkatárs tapasztalata. Használj évente legalább egyszer sárga színű STP szeleptisztító üzemanyag adalékot, melyet egy teli tank naftához hosszá töltesz és úgy lehet hogy örökre megoldódik a problémád. Nekem 3 éve nincs cheklámpám EGR miatt amióta használom, és rendesen pörgesd a gépet, váltásokat 3.000-es fordulat felett végezd és ne zavarjon hogy hangosabb a motor majd meg fogod szokni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!