Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 10:39:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 397475 alkalommal)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1290 Dátum: 2013. Június 03. - 19:13:06 »

Ez a check lámpa téma roppant érdekes. Igy kicsit utána gondolva nem is értem mert pl párom szülei 2007 ben vettek egy null km es 1.4 16v seat cordobát. 90% ban városi rövidtáv plusz 40-50km/h közt már 5.be váltanak. a kocsiban kb 55 ezer km van és sosem volt ilyen kormolodás meg szelep ragadási hiba meg check lámpa pedig az is 16 szelepes. akkor nálunk mért van?
Ennél azért sokkal összetettebb a dolog.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1291 Dátum: 2013. Június 03. - 19:20:43 »

pár mondatban felvilágosithatnál minket mint szakember ,hogy is van ez a dolog
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1292 Dátum: 2013. Június 03. - 20:13:18 »

pár mondatban felvilágosithatnál minket mint szakember ,hogy is van ez a dolog
Megtehetném, de nem teszem. Egy ideje szünetel a "távoktatás". Ennek számos oka van. Maradjunk a kéréseddel kapcsolatban a "konstrukciós hiba" definíciónál. Megértésedet köszönöm.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1293 Dátum: 2013. Június 04. - 08:53:40 »

Aha. Na mindegy akkor ez van....
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1294 Dátum: 2013. Június 04. - 19:13:31 »

Aha. Na mindegy akkor ez van....
Kéretik nem megsértődni. Mint mondtam, számos oka van a miértjének. Tessék tiszteletben tartani az  álláspontomat. Amúgy pedig aki akar, az megtalál más elérhetőségen, mint ahogy ezt idáig is sokan megtették.
Ismételten megértést kérek.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1295 Dátum: 2013. Július 13. - 18:56:31 »

Üdv Mindenki,

Mint anno talán megénekeltem a sztorit az én kocsimban is p300-as hibakóddal világított a motor check-lámpa. Sajnos ahogy az lenni szokott rángatással, erővesztéssel, stb. stb.

Viszont ezen a héten Sebike Kaposváron ismét visszaterelte az elveszett ménest a motorháztető alá, amiért ismételten köszönet jár neki egyrészt a munkájáért, másrészt a hozzáállásáért!!!
Ultra röviden összegezve: abszolút megérte!

U.i.: Ha valakit esetleg érdekelnek az elvégzett javítások részletei szóljon, ...vagy hallgasson örök időkig! Mosolyog
 
Naplózva
Kzotya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1296 Dátum: 2013. Július 13. - 20:42:29 »

Halljuk! Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1297 Dátum: 2013. Július 14. - 08:51:18 »

Üdv Mindenki,

Mint anno talán megénekeltem a sztorit az én kocsimban is p300-as hibakóddal világított a motor check-lámpa. Sajnos ahogy az lenni szokott rángatással, erővesztéssel, stb. stb.

Viszont ezen a héten Sebike Kaposváron ismét visszaterelte az elveszett ménest a motorháztető alá, amiért ismételten köszönet jár neki egyrészt a munkájáért, másrészt a hozzáállásáért!!!
Ultra röviden összegezve: abszolút megérte!

U.i.: Ha valakit esetleg érdekelnek az elvégzett javítások részletei szóljon, ...vagy hallgasson örök időkig! Mosolyog
 

mennyire más a kocsi /dinamika,fogyasztás stb..?/
amúgy köszönöm sajnos egy zsák pénz volt és nem értünk a végére... csak a motortér lett rendberakva
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1298 Dátum: 2013. Július 14. - 11:04:33 »

Halljuk! Mosolyog

Üdv,

Mint írtam a motor-check már egy ideje világított a múszerfalon, a rángatózás, MTZ traktor szerű járáskultúra - értem ez alatt, hogy álló helyzetben alapjáraton behúzott kézifékkel ugrált az egész autó!
A történetet árnyalja, hogy Pestről vittem le Kaposvárra a kocsit; az első 100 km igencsak kritikus volt... pl. érdi kaptatón nagyon nyögve nyelősen tudtam csak felmenni. Mivel tudtam, hogy Sebike valóban ért ezekhez a vasakhoz és Pesthez mérten abszolút korrekt árakkal dolgozik, nem mellesleg barátnőm kaposvári én meg Kaposvártól 35-40km-re nőttem fel, adott volt, hogy egyeztetés után hozzá viszem a szekeret! Mosolyog

Szóval az egyeztetés alatt szépen sorra vettük, hogy első a motor/ motortér, második a váltó, aztán fékrendszer és futómű, főleg a hátsó szekció, mert igencsak folynak a hátsó gátlók, legvégül pedig az utastér egyéb problémái megspékelve két zárproblémával!
Sajnos a motortérben igencsak nagy volt a zűr így csak a második lépésig lett rendezve a problémák sora.

Sebike először lebontotta a komplett hengerfejet, lepucolta a dugattyúkat és ráborított egy régebben felújított és kipucolt komplett hengerfejet - az enyémről leszedett hengerfejet Sebike odaadja egy gépműhelynek, ahol újjá varázsolják és később majd megkapja egy másik kocsi.
A vezérléssel is voltak gondok, amivel előtte nem számoltunk így ez sajnos plusz megdobta a költségeket... Pedig a vezérlésben kb. 30.000 km és 2 - 2 és fél év volt. Ócska görgők voltak belerakva előző cserénél... Egyszóval komplett vezérlés is lett cserélve a vízpumpával együtt, így ez most fullos.

A szervópumpáról kiderült, hogy üt a tárcsája - és nem ad elég rásegítést - hiába lenne kicserélve a hosszbordás szíj úgy is szétmenne a szervó tárcsa miatt... így a szervópumpa csere is felkerült az elvégzendő feladatok listájára. A kocsim 1.4-es motorjára Sebike felszerelte az 1.6-oshoz való szervópumpát, amivel nőtt a rásegítés mértéke, könnyült a kormány és nem üt a tárcsája sem. Egész jó lett ez a kis átalakítás! Mosolyog
A kocsim hűtőrendszere egy csöppet rozsdás volt - a kiszerelt vízpumpán is cefetül látszott - szóval többszöri átmosást igényelt, amit Sebike el is végzett. A műanyag kiegyenlítő tartályból sajnos bajos kiszedni az összes rozsdát mivel eléggé megfogja a műanyagot, ezt max cserével lehetne orvosolni, de majd egyszer sor kerül erre is. Egyelőre a hűtőrendszer tiszta és végzi a dolgát!

Régen amikor még Pécsen laktam egy ottani szerelő felvetette, hogy esetleg ereszt a hátsó főtengely szimering, ami persze nem volt igaz, így a váltó nem került lebontásra. Viszont egy váltóolajcsere meg lett ejtve a kocsin, mert Pécsen egyszer cseréltettem, mert elég vacakul lehetett váltani vele, sajnos Pécsen is tré olajat raktak bele, ami télen szinte lehetetlenné tette a váltás a megdermedt olajtól, az MTZ traktros hasonlat akkor is megállta volna a helyét!... Sebike kicserélte az olajat a megfelelő típusúra és láss csodát vaj-puha lett a váltó!

Szóval ezek a finomságok lettek rendbe rakva, viszont van még egy-két orvoslásra szoruló dolog a kocsin. Sajnos én sem rajzolom a pénzt és ez ilyenkor nagy úr tud lenne. De ha kérditek, hogy akkor most félig üres-e vagy félig tele van-e az a bizonyos pohár, határozottan állíthatom, hogy utóbbi! Mosolyog Szinte már színültig tele. Mosolyog
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1299 Dátum: 2013. Július 14. - 11:15:57 »

Üdv Mindenki,

Mint anno talán megénekeltem a sztorit az én kocsimban is p300-as hibakóddal világított a motor check-lámpa. Sajnos ahogy az lenni szokott rángatással, erővesztéssel, stb. stb.

Viszont ezen a héten Sebike Kaposváron ismét visszaterelte az elveszett ménest a motorháztető alá, amiért ismételten köszönet jár neki egyrészt a munkájáért, másrészt a hozzáállásáért!!!
Ultra röviden összegezve: abszolút megérte!

U.i.: Ha valakit esetleg érdekelnek az elvégzett javítások részletei szóljon, ...vagy hallgasson örök időkig! Mosolyog
 

mennyire más a kocsi /dinamika,fogyasztás stb..?/
amúgy köszönöm sajnos egy zsák pénz volt és nem értünk a végére... csak a motortér lett rendberakva

Hello,

Dinamikában, járáskultúrájában ég és föld az egy héttel ezelőtti állapotához képest! Megy mint a mérgezett egér, halk, nem ugrál, simán jár, egyszóval amilyennek lennie kell! Fogyasztásra pontosan nem tudom, mert nem tankoltam még, de ahogy jöttünk haza Mágocsra tőletek Kaposváron belül max. 3-asban jöttem, és ugyanez volt az összes kis vacak faluban Dombóvárig, és érzésre - ill. a tank szint jelző mozgásából ítélve - nem hiszem, hogy így is többet evett volna mint, ha 4-esben csorogtam volna 2000-es fordulat alatt. 

A többi javítandó dologra majd valamikor visszatérünk ha összeszedek megint egy kis pénzt. Viszont lenne egy kérdésem: az első lökös alatt lévő rozsdásodó illesztési pontokra elég, ha rátolok egy kis "hemörájtot" (nem tudom hogy írják ezt a vacakot) He Elvileg az mehet közvetlen rozsdára is és több évig védi a további rohadástól a fémet. Szerinted?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1300 Dátum: 2013. Július 14. - 11:40:00 »

A kocsim hűtőrendszere egy csöppet rozsdás volt - a kiszerelt vízpumpán is cefetül látszott - szóval többszöri átmosást igényelt, amit Sebike el is végzett.

 "hemörájtot" (nem tudom hogy írják ezt a vacakot)
a hűtőrendszerem nekem is sokkos állapotban volt a rozsdától 

HAMMERITE  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1301 Dátum: 2013. Július 14. - 12:47:38 »

A kocsim hűtőrendszere egy csöppet rozsdás volt - a kiszerelt vízpumpán is cefetül látszott - szóval többszöri átmosást igényelt, amit Sebike el is végzett.

 "hemörájtot" (nem tudom hogy írják ezt a vacakot)
a hűtőrendszerem nekem is sokkos állapotban volt a rozsdától 

HAMMERITE  Kacsint

Az "rozsdaátalakítós" festék! A hűtőrendszerben semmi keresnivalója!
Naplózva

kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1302 Dátum: 2013. Július 14. - 13:49:14 »

A kocsim hűtőrendszere egy csöppet rozsdás volt - a kiszerelt vízpumpán is cefetül látszott - szóval többszöri átmosást igényelt, amit Sebike el is végzett.

 "hemörájtot" (nem tudom hogy írják ezt a vacakot)
a hűtőrendszerem nekem is sokkos állapotban volt a rozsdától 

HAMMERITE  Kacsint

Az "rozsdaátalakítós" festék! A hűtőrendszerben semmi keresnivalója!

Így van, de a lökhárító mögötti "lemezárú" rozsdásodó, utólagos hegesztéseihez jó lehet.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1303 Dátum: 2013. Július 14. - 16:55:15 »

nyilván nem a hűtőrendszerbe akartad kenni  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1304 Dátum: 2013. Július 14. - 18:12:04 »

Üdv Mindenki,

Mint anno talán megénekeltem a sztorit az én kocsimban is p300-as hibakóddal világított a motor check-lámpa. Sajnos ahogy az lenni szokott rángatással, erővesztéssel, stb. stb.

Viszont ezen a héten Sebike Kaposváron ismét visszaterelte az elveszett ménest a motorháztető alá, amiért ismételten köszönet jár neki egyrészt a munkájáért, másrészt a hozzáállásáért!!!
Ultra röviden összegezve: abszolút megérte!

U.i.: Ha valakit esetleg érdekelnek az elvégzett javítások részletei szóljon, ...vagy hallgasson örök időkig! Mosolyog
 

mennyire más a kocsi /dinamika,fogyasztás stb..?/
amúgy köszönöm sajnos egy zsák pénz volt és nem értünk a végére... csak a motortér lett rendberakva

Hello,

Dinamikában, járáskultúrájában ég és föld az egy héttel ezelőtti állapotához képest! Megy mint a mérgezett egér, halk, nem ugrál, simán jár, egyszóval amilyennek lennie kell! Fogyasztásra pontosan nem tudom, mert nem tankoltam még, de ahogy jöttünk haza Mágocsra tőletek Kaposváron belül max. 3-asban jöttem, és ugyanez volt az összes kis vacak faluban Dombóvárig, és érzésre - ill. a tank szint jelző mozgásából ítélve - nem hiszem, hogy így is többet evett volna mint, ha 4-esben csorogtam volna 2000-es fordulat alatt. 

A többi javítandó dologra majd valamikor visszatérünk ha összeszedek megint egy kis pénzt. Viszont lenne egy kérdésem: az első lökös alatt lévő rozsdásodó illesztési pontokra elég, ha rátolok egy kis "hemörájtot" (nem tudom hogy írják ezt a vacakot) He Elvileg az mehet közvetlen rozsdára is és több évig védi a további rohadástól a fémet. Szerinted?

normálisan úgy tudod megcsinálni ha leveszed a lökhárítót
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!