Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 04:51:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 406927 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1140 Dátum: 2012. December 26. - 18:54:25 »

KÉREM kicsit nyugodjanak le a kedélyek. 

BOLDOG KARÁCSONYT!!!  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1141 Dátum: 2012. December 26. - 23:20:35 »

Teljes a nyugalom részemről.
Annyit viszont elvárok, amennyiben szakmai vitáról van szó, hogy kerek, egész, értelmezhető mondatokban kapjak-kapjunk választ. Természetesen mellőzve a rengeteg helyesírási hibát, ami teljesen áttekinthetetlenné teszi a mondandót. A válasz legyen szakmailag értelmezhető, ne a másik fél becsmérlésében merüljön ki. Az üres, semmitmondó frázisok hajtogatása csupán a hozzászólások számát növeli, értékes információval nem bír. Ám, ha erre van igény és ez elegendő, csak tessék.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1142 Dátum: 2012. December 26. - 23:27:17 »

Én is csak azért kérdeztem mert mikor elázott a csatlakozó el sem akart indulni a kocsi csak köszörült az önindító gondolom az immobilizer letiltott. amikor nagy nehezen elindult akkor bedobott P0351     Gyújtótekercs 'A' primer/szekunder áramkör     
P0352     Gyújtótekercs 'B' primer/szekunder áramkör     ezt a két hibakódot. amikor kiszárítottam a csatit és kicseréltem a törött csövet azóta semmi hibakódot nem adott a p300/villogó check lámpa is megszűnt. ha viszont ez valóban lehetséges akkor elképzelhető hogy sok embernek ez volt a gond és nem a szelepek. persze ez csak elmélet és észrevétel. Az okot nem tudom
Erre válaszoltam eredetileg. Tehát nem csak a P0300 kód volt kérdés. Rutinhiba pedig nem létező szakmai fogalom. Ha sikerül a hibát meggyőzően és igazolhatóan elhárítani, akkortól lehet rutinról beszélni.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1143 Dátum: 2012. December 26. - 23:32:28 »

Ha már cheklámpa, akkor mi a különbség a villogó és az egyfolytában villágító lámpa között?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1144 Dátum: 2012. December 27. - 10:32:53 »

Ha már cheklámpa, akkor mi a különbség a villogó és az egyfolytában villágító lámpa között?

a villogó lámpa esetén jelenlévő a probléma a világító lámpa esetén már beállt a hiba
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1145 Dátum: 2012. December 27. - 10:36:11 »

Én is csak azért kérdeztem mert mikor elázott a csatlakozó el sem akart indulni a kocsi csak köszörült az önindító gondolom az immobilizer letiltott. amikor nagy nehezen elindult akkor bedobott P0351     Gyújtótekercs 'A' primer/szekunder áramkör     
P0352     Gyújtótekercs 'B' primer/szekunder áramkör     ezt a két hibakódot. amikor kiszárítottam a csatit és kicseréltem a törött csövet azóta semmi hibakódot nem adott a p300/villogó check lámpa is megszűnt. ha viszont ez valóban lehetséges akkor elképzelhető hogy sok embernek ez volt a gond és nem a szelepek. persze ez csak elmélet és észrevétel. Az okot nem tudom
Erre válaszoltam eredetileg. Tehát nem csak a P0300 kód volt kérdés. Rutinhiba pedig nem létező szakmai fogalom. Ha sikerül a hibát meggyőzően és igazolhatóan elhárítani, akkortól lehet rutinról beszélni.

akkor szelektív az emlékezeted!
te a p300 ra mondtad azt,hogy lehet az ablakmosó csőtől!
itt a bizonyíték!:

Teljes tag

 Nem elérhető

Hozzászólások: 226



06 20 981 1100 POMÁZ


   
   
Re: Cheklámpa
« Hozzászólás #1127 Dátum: 2012. December 23. - 19:53:18 »
Idézet
Idézetet írta: athee - 2012. December 22. - 15:57:56
Idézetet írta: szediati - 2012. December 22. - 13:43:59
Sziasztok. Valakinek volt illetve hallott már összefüggést a p300 as hibakód/villogó check lámpa és a hátsó ablakmosó beázása miatti zárlat között? mert amióta kicseréltem a hátsó ablakmosó csövet és kiszárítottam a csatlakozót azóta egyszer sem jelzett a lámpa. még ilyen hidegekben sem. LEKOPOGOM !

A kettőnek nagyon nincs köze egymáshoz...
Meglepő, de lehetséges.
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1146 Dátum: 2012. December 27. - 11:31:27 »

Ez, így ebben a formában igaz. Lehetségesnek tartottam, nem egyértelmű igen, vagy nem volt a válasz. Azonban a későbbiekben azt is mondtam, hogy akár további hibakódokat is generálhat. És milyen az élet, egyszer csak megjelent két további hibakód. Hiányos adatot tartalmazó kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni. Nem egyszerű az ügyfelekkel a kommunikáció. Műszaki ismeret nélkül más értékrendet képvisel náluk minden egyes észrevétel, ezért lehetséges, hogy a legfontosabb merül a feledés homályába. Pont te említettél  egy esetet, erős motorolaj fogyasztás-motor felújítás ügyében. Itt is csak később derült ki még számos hiba, ami feltételezhetően hozzájárult a motorkárosodáshoz. Teljes mértékben egyetértek az ott leírtak tartalmával, élő példája a hiányos információ áramlásnak.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1147 Dátum: 2012. December 27. - 12:12:53 »

Ez, így ebben a formában igaz. Lehetségesnek tartottam, nem egyértelmű igen, vagy nem volt a válasz. Azonban a későbbiekben azt is mondtam, hogy akár további hibakódokat is generálhat. És milyen az élet, egyszer csak megjelent két további hibakód. Hiányos adatot tartalmazó kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni. Nem egyszerű az ügyfelekkel a kommunikáció. Műszaki ismeret nélkül más értékrendet képvisel náluk minden egyes észrevétel, ezért lehetséges, hogy a legfontosabb merül a feledés homályába. Pont te említettél  egy esetet, erős motorolaj fogyasztás-motor felújítás ügyében. Itt is csak később derült ki még számos hiba, ami feltételezhetően hozzájárult a motorkárosodáshoz. Teljes mértékben egyetértek az ott leírtak tartalmával, élő példája a hiányos információ áramlásnak.

Szediati kérdése a P0300 és az ablakmosó cső volt .
A további hibakódok összefügghetnek az ablakmosó csővel,ebben az esetben 2 különböző hibaok és hozzájuk tartozó különböző hibakódok vannak egy közös világít a diagnosztikai lámpa.Sajnos több gépkocsihasználó a sok univerzális hibakódolvasó elterjedésével félinformációk birtokában már "ért" az autójához és egy téves következtetést képes tényként kezelni ezért kell odafigyelni ,hogy még véletlenül se adjuk alá a "lovat".
A másik forumon lévő dolgokat azért írtam le ,hogy tanulhasson belőle aki akar,hogy akár 1 kis hiba is hogyan okozhat több százezer ft os kiadást ezért fontos a szakember minél hamarabb való felkeresése!
Pl adott egy tipikus P0300 as hibakód ami sajnos a szokásos szelepszorulásos hiba következménye ha valaki tartósan így használja az autóját elindít egy láncreakciót ami több százezer ft os kiadáshoz vezet!
Ez akkor is fennáll ha olyan autó"javító"hoz viszi el aki csak törli a hibakódot és szerinte már kész is a javítás.
Vissza a hibához a rossz motorműködés következtében elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba mely idővel tönkremegy rossz esetben a motor működése közben vissza szívja kerámiaport és motorkopáshoz vezet.
Ott tartunk ,hogy egy jó esetben vegyi tisztítással és üzemeltetési körülmények megváltoztatásával fennálló hibát nem szüntettünk meg és előidéztünk egy 3-400.000ft os költséggel járó hibát.
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1148 Dátum: 2012. December 27. - 12:28:46 »

Ez, így ebben a formában igaz. Lehetségesnek tartottam, nem egyértelmű igen, vagy nem volt a válasz. Azonban a későbbiekben azt is mondtam, hogy akár további hibakódokat is generálhat. És milyen az élet, egyszer csak megjelent két további hibakód. Hiányos adatot tartalmazó kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni. Nem egyszerű az ügyfelekkel a kommunikáció. Műszaki ismeret nélkül más értékrendet képvisel náluk minden egyes észrevétel, ezért lehetséges, hogy a legfontosabb merül a feledés homályába. Pont te említettél  egy esetet, erős motorolaj fogyasztás-motor felújítás ügyében. Itt is csak később derült ki még számos hiba, ami feltételezhetően hozzájárult a motorkárosodáshoz. Teljes mértékben egyetértek az ott leírtak tartalmával, élő példája a hiányos információ áramlásnak.

Szediati kérdése a P0300 és az ablakmosó cső volt .
A további hibakódok összefügghetnek az ablakmosó csővel,ebben az esetben 2 különböző hibaok és hozzájuk tartozó különböző hibakódok vannak egy közös világít a diagnosztikai lámpa.Sajnos több gépkocsihasználó a sok univerzális hibakódolvasó elterjedésével félinformációk birtokában már "ért" az autójához és egy téves következtetést képes tényként kezelni ezért kell odafigyelni ,hogy még véletlenül se adjuk alá a "lovat".
A másik forumon lévő dolgokat azért írtam le ,hogy tanulhasson belőle aki akar,hogy akár 1 kis hiba is hogyan okozhat több százezer ft os kiadást ezért fontos a szakember minél hamarabb való felkeresése!
Pl adott egy tipikus P0300 as hibakód ami sajnos a szokásos szelepszorulásos hiba következménye ha valaki tartósan így használja az autóját elindít egy láncreakciót ami több százezer ft os kiadáshoz vezet!
Ez akkor is fennáll ha olyan autó"javító"hoz viszi el aki csak törli a hibakódot és szerinte már kész is a javítás.
Vissza a hibához a rossz motorműködés következtében elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba mely idővel tönkremegy rossz esetben a motor működése közben vissza szívja kerámiaport és motorkopáshoz vezet.
Ott tartunk ,hogy egy jó esetben vegyi tisztítással és üzemeltetési körülmények megváltoztatásával fennálló hibát nem szüntettünk meg és előidéztünk egy 3-400.000ft os költséggel járó hibát.
Sajnos, ilyen világot élünk. Ez utóbbiról Weres spori tudna mesélni.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 27. - 12:32:48 írta Tomy61 » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1149 Dátum: 2012. December 27. - 12:36:57 »

Ez, így ebben a formában igaz. Lehetségesnek tartottam, nem egyértelmű igen, vagy nem volt a válasz. Azonban a későbbiekben azt is mondtam, hogy akár további hibakódokat is generálhat. És milyen az élet, egyszer csak megjelent két további hibakód. Hiányos adatot tartalmazó kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni. Nem egyszerű az ügyfelekkel a kommunikáció. Műszaki ismeret nélkül más értékrendet képvisel náluk minden egyes észrevétel, ezért lehetséges, hogy a legfontosabb merül a feledés homályába. Pont te említettél  egy esetet, erős motorolaj fogyasztás-motor felújítás ügyében. Itt is csak később derült ki még számos hiba, ami feltételezhetően hozzájárult a motorkárosodáshoz. Teljes mértékben egyetértek az ott leírtak tartalmával, élő példája a hiányos információ áramlásnak.

Szediati kérdése a P0300 és az ablakmosó cső volt .
A további hibakódok összefügghetnek az ablakmosó csővel,ebben az esetben 2 különböző hibaok és hozzájuk tartozó különböző hibakódok vannak egy közös világít a diagnosztikai lámpa.Sajnos több gépkocsihasználó a sok univerzális hibakódolvasó elterjedésével félinformációk birtokában már "ért" az autójához és egy téves következtetést képes tényként kezelni ezért kell odafigyelni ,hogy még véletlenül se adjuk alá a "lovat".
A másik forumon lévő dolgokat azért írtam le ,hogy tanulhasson belőle aki akar,hogy akár 1 kis hiba is hogyan okozhat több százezer ft os kiadást ezért fontos a szakember minél hamarabb való felkeresése!
Pl adott egy tipikus P0300 as hibakód ami sajnos a szokásos szelepszorulásos hiba következménye ha valaki tartósan így használja az autóját elindít egy láncreakciót ami több százezer ft os kiadáshoz vezet!
Ez akkor is fennáll ha olyan autó"javító"hoz viszi el aki csak törli a hibakódot és szerinte már kész is a javítás.
Vissza a hibához a rossz motorműködés következtében elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba mely idővel tönkremegy rossz esetben a motor működése közben vissza szívja kerámiaport és motorkopáshoz vezet.
Ott tartunk ,hogy egy jó esetben vegyi tisztítással és üzemeltetési körülmények megváltoztatásával fennálló hibát nem szüntettünk meg és előidéztünk egy 3-400.000ft os költséggel járó hibát.
Sajnos, ilyen világot élünk. Ez utóbbiról Weres spori tudna mesélni.

de ő még megúszta a nagygenerált épp ezért kellene tudatosulni a barkácsoló kedvű tulajdonosoknak,hogy a szakembert kellene felkeresni a laptopjuk helyett
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1150 Dátum: 2012. December 27. - 12:40:15 »

Ez, így ebben a formában igaz. Lehetségesnek tartottam, nem egyértelmű igen, vagy nem volt a válasz. Azonban a későbbiekben azt is mondtam, hogy akár további hibakódokat is generálhat. És milyen az élet, egyszer csak megjelent két további hibakód. Hiányos adatot tartalmazó kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni. Nem egyszerű az ügyfelekkel a kommunikáció. Műszaki ismeret nélkül más értékrendet képvisel náluk minden egyes észrevétel, ezért lehetséges, hogy a legfontosabb merül a feledés homályába. Pont te említettél  egy esetet, erős motorolaj fogyasztás-motor felújítás ügyében. Itt is csak később derült ki még számos hiba, ami feltételezhetően hozzájárult a motorkárosodáshoz. Teljes mértékben egyetértek az ott leírtak tartalmával, élő példája a hiányos információ áramlásnak.

Szediati kérdése a P0300 és az ablakmosó cső volt .
A további hibakódok összefügghetnek az ablakmosó csővel,ebben az esetben 2 különböző hibaok és hozzájuk tartozó különböző hibakódok vannak egy közös világít a diagnosztikai lámpa.Sajnos több gépkocsihasználó a sok univerzális hibakódolvasó elterjedésével félinformációk birtokában már "ért" az autójához és egy téves következtetést képes tényként kezelni ezért kell odafigyelni ,hogy még véletlenül se adjuk alá a "lovat".
A másik forumon lévő dolgokat azért írtam le ,hogy tanulhasson belőle aki akar,hogy akár 1 kis hiba is hogyan okozhat több százezer ft os kiadást ezért fontos a szakember minél hamarabb való felkeresése!
Pl adott egy tipikus P0300 as hibakód ami sajnos a szokásos szelepszorulásos hiba következménye ha valaki tartósan így használja az autóját elindít egy láncreakciót ami több százezer ft os kiadáshoz vezet!
Ez akkor is fennáll ha olyan autó"javító"hoz viszi el aki csak törli a hibakódot és szerinte már kész is a javítás.
Vissza a hibához a rossz motorműködés következtében elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba mely idővel tönkremegy rossz esetben a motor működése közben vissza szívja kerámiaport és motorkopáshoz vezet.
Ott tartunk ,hogy egy jó esetben vegyi tisztítással és üzemeltetési körülmények megváltoztatásával fennálló hibát nem szüntettünk meg és előidéztünk egy 3-400.000ft os költséggel járó hibát.
Sajnos, ilyen világot élünk. Ez utóbbiról Weres spori tudna mesélni.

de ő még megúszta a nagygenerált épp ezért kellene tudatosulni a barkácsoló kedvű tulajdonosoknak,hogy a szakembert kellene felkeresni a laptopjuk helyett
Igen és NAGYON IGEN!
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1151 Dátum: 2012. December 27. - 12:53:08 »

Látom azért nem kis lavinát keltett az ablakmosó mizéria bejegyzésem. nem a vitakeltés volt a célom hanem leírtam a tapasztalatot ez ügyben mert mint irtam azóta sem volt sárga lámpa pedig mostanában volt jópár város meg rövid táv is. azelőtt meg csak hosszútáv és mégis ha olyanja volt bedobta a villogást meg a p300 at. ebből következtettem az esetleges összefüggésre. de ha valamikor mégis bedobná akkor már félre van téve egy flakon wepp és akkor már nyomatom is a tisztítást. ha meg nem jön vissza a lámpa akkor egy félig meddig megmagyarázhatatlan egyedi gyógyulási eset volt a törött cső megjavítása és a csati kiszárítása után.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1152 Dátum: 2012. December 27. - 14:18:17 »

Látom azért nem kis lavinát keltett az ablakmosó mizéria bejegyzésem. nem a vitakeltés volt a célom hanem leírtam a tapasztalatot ez ügyben mert mint irtam azóta sem volt sárga lámpa pedig mostanában volt jópár város meg rövid táv is. azelőtt meg csak hosszútáv és mégis ha olyanja volt bedobta a villogást meg a p300 at. ebből következtettem az esetleges összefüggésre. de ha valamikor mégis bedobná akkor már félre van téve egy flakon wepp és akkor már nyomatom is a tisztítást. ha meg nem jön vissza a lámpa akkor egy félig meddig megmagyarázhatatlan egyedi gyógyulási eset volt a törött cső megjavítása és a csati kiszárítása után.
Ne is törődj vele, úgy szép az élet, ha zajlik! Te csak kérdezzél bátran, a többi a mi dolgunk.  Vigyorog
Naplózva
Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #1153 Dátum: 2012. December 27. - 21:15:02 »

Valoszinu hogy buta lesz a hozzaszolasom, de miota kartont rakok a huto ele oroszban nincs sarga lampa
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1154 Dátum: 2012. December 30. - 04:58:53 »

Valoszinu hogy buta lesz a hozzaszolasom, de miota kartont rakok a huto ele oroszban nincs sarga lampa

Csak nagy a karton és belóg a lámpa elé.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!