szediati
|
|
« Hozzászólás #1110 Dátum: 2012. Október 30. - 15:09:57 » |
|
akkor meg tudod mondani honnan tudok szerezni ilyen felsőtisztítót amit te is használsz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1111 Dátum: 2012. Október 30. - 17:21:18 » |
|
akkor meg tudod mondani honnan tudok szerezni ilyen felsőtisztítót amit te is használsz?
pl nálam
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1112 Dátum: 2012. Október 30. - 17:32:57 » |
|
és mennyiért adnád postával együtt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1113 Dátum: 2012. Október 30. - 17:43:24 » |
|
és mennyiért adnád postával együtt?
2000+posta
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1114 Dátum: 2012. Október 30. - 18:02:38 » |
|
kérdés a postai utánvét díja mennyi lenne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1115 Dátum: 2012. November 11. - 09:08:00 » |
|
de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?
2000ft amit én használok a hideg idő most előhozza a szelepproblémákat.. Erről a hideg idő-szelep dologról írnál némi magyarázatot Sebike? Érdekelne az összefüggés (a Nexiában most állt meg az egyik szelep. Nagyon örülök neki. . Mondjuk ott nincs előtte sárga lámpa. Persze ez nem feltétlenül előny.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1116 Dátum: 2012. November 11. - 10:26:20 » |
|
de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?
2000ft amit én használok a hideg idő most előhozza a szelepproblémákat.. Erről a hideg idő-szelep dologról írnál némi magyarázatot Sebike? Érdekelne az összefüggés (a Nexiában most állt meg az egyik szelep. Nagyon örülök neki. . Mondjuk ott nincs előtte sárga lámpa. Persze ez nem feltétlenül előny.) Gondolom hidegben tovább tart, míg felmelegszik a motor és rövidebb távokon többször elindítva a benzinben dús keveréknek kisebb az esélye a tökéletes égésre, ergo koromlerakódás.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1117 Dátum: 2012. November 11. - 11:12:55 » |
|
de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?
2000ft amit én használok a hideg idő most előhozza a szelepproblémákat.. Erről a hideg idő-szelep dologról írnál némi magyarázatot Sebike? Érdekelne az összefüggés (a Nexiában most állt meg az egyik szelep. Nagyon örülök neki. . Mondjuk ott nincs előtte sárga lámpa. Persze ez nem feltétlenül előny.) Gondolom hidegben tovább tart, míg felmelegszik a motor és rövidebb távokon többször elindítva a benzinben dús keveréknek kisebb az esélye a tökéletes égésre, ergo koromlerakódás. Lehet igazad van anno nekem is januárban kezdte a p300-at.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #1118 Dátum: 2012. November 12. - 13:14:48 » |
|
Sziasztok. Több ezer km check lámpa nélküli idöszak után tegnap félmeleg motornál ismét elkezdett villogni majd égve maradni a lámpa. kiolvastam a kódot a szokásos p300. De ez miattam jött ki mert amikor megvettük a kocsit akkor is ezt csinálta de nekem sikerült kikúrálnom tisztítószerekkel és kb 5000 km mentem azóta hogy jelzett volna, de a vezetésem illetve hogy spóroljak a benzinnel ilyen 2500 körül váltogattam és napi 25-25 kilométert megyek. gondoltam ha nem rövidtávokat megyek akkor nem fog megint elöjönni mert van ideje felmelegedni a motornak és igy tán nem kormol. de ezek szerint kell neki az idönkénti kihuzatás is akár 4-5 ezerig illetve 3000-3500 körül lehet jobb lenne váltogatni.
Régebben én is ilyen problémával küszködtem. A Gyulai autószalon szerelőjének tanácsára - meg az itt olvasottak alapján - én is pörgettem a motort, ami által semmi nem változott, viszont fölöslegesen zabálta az üzemanyagot. Gyertyát is cseréltem, ami egy időre megoldotta a problémát, de aztán minden kezdődött elölről. Később a Gyulai autószalonban szelepeket akartak cserélni. Még jó, hogy nem mentem bele. Elvittem a Lacsit Dunakeszire a Medic-Car szervizbe, ahol egy hozzáértő szerelő megállapította, hogy szelepfedél tömítést kell cserélni, mert szivárog az olaj és ez károsan befolyásolja a gyertyák működését. Ez tavaly nyáron meg is történt (már mint a szelepfedél tömítés csere) és azóta nincs check lámpa, nincs motorpörgetés, a munkahelyem 4,7 km-re van, mínuszokban még az üzemi hőmérsékletet sincs ideje elérni a motornak. Azóta túl vagyunk egy télen, most már ismét hűvösebb idők járnak, de én a check lámpát csak akkor látom, amikor indításkor a gyújtást ráadom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1119 Dátum: 2012. November 12. - 15:20:33 » |
|
Sziasztok. Több ezer km check lámpa nélküli idöszak után tegnap félmeleg motornál ismét elkezdett villogni majd égve maradni a lámpa. kiolvastam a kódot a szokásos p300. De ez miattam jött ki mert amikor megvettük a kocsit akkor is ezt csinálta de nekem sikerült kikúrálnom tisztítószerekkel és kb 5000 km mentem azóta hogy jelzett volna, de a vezetésem illetve hogy spóroljak a benzinnel ilyen 2500 körül váltogattam és napi 25-25 kilométert megyek. gondoltam ha nem rövidtávokat megyek akkor nem fog megint elöjönni mert van ideje felmelegedni a motornak és igy tán nem kormol. de ezek szerint kell neki az idönkénti kihuzatás is akár 4-5 ezerig illetve 3000-3500 körül lehet jobb lenne váltogatni.
Régebben én is ilyen problémával küszködtem. A Gyulai autószalon szerelőjének tanácsára - meg az itt olvasottak alapján - én is pörgettem a motort, ami által semmi nem változott, viszont fölöslegesen zabálta az üzemanyagot. Gyertyát is cseréltem, ami egy időre megoldotta a problémát, de aztán minden kezdődött elölről. Később a Gyulai autószalonban szelepeket akartak cserélni. Még jó, hogy nem mentem bele. Elvittem a Lacsit Dunakeszire a Medic-Car szervizbe, ahol egy hozzáértő szerelő megállapította, hogy szelepfedél tömítést kell cserélni, mert szivárog az olaj és ez károsan befolyásolja a gyertyák működését. Ez tavaly nyáron meg is történt (már mint a szelepfedél tömítés csere) és azóta nincs check lámpa, nincs motorpörgetés, a munkahelyem 4,7 km-re van, mínuszokban még az üzemi hőmérsékletet sincs ideje elérni a motornak. Azóta túl vagyunk egy télen, most már ismét hűvösebb idők járnak, de én a check lámpát csak akkor látom, amikor indításkor a gyújtást ráadom. ez nem általános de ezt már többször megbeszéltük...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #1120 Dátum: 2012. November 12. - 20:45:48 » |
|
Valóban többször megbeszéltük, de úgy vettem észre, újból fel kell hívnom a figyelmet egy ilyen lehetőségre is, mert itt volt szó tisztítószerekről meg pörgetésről meg koromról meg weppről, viszont ez a lehetőség fel sem merült. Ha az egyik Lacsinál előfordul, előfordulhat egy (vagy több) másiknál is. És a tünetek is azonosak, csak hideg időben jelentkezett a probléma, olaj szivárgás ide, olaj szivárgás oda, meleg időben nem okozott problémát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1121 Dátum: 2012. November 12. - 21:30:25 » |
|
Valóban többször megbeszéltük, de úgy vettem észre, újból fel kell hívnom a figyelmet egy ilyen lehetőségre is, mert itt volt szó tisztítószerekről meg pörgetésről meg koromról meg weppről, viszont ez a lehetőség fel sem merült. Ha az egyik Lacsinál előfordul, előfordulhat egy (vagy több) másiknál is. És a tünetek is azonosak, csak hideg időben jelentkezett a probléma, olaj szivárgás ide, olaj szivárgás oda, meleg időben nem okozott problémát.
pongt a korom miatt jön elő hideg időben mivel a korom hőelvonó és mégkevesebb energia megy munkavégzésre és a használati körülmények is ez segítik elő
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1122 Dátum: 2012. November 13. - 07:30:41 » |
|
Engem meg érdekelne annak a magyarázata is, hogy némelyikünknél miért nem kell attól a bizonyos korom lerakódástól félnünk?Én is csak városban rövid távon használom,sosem pörgetem,1500-2000 között váltok,össze-vissza tankolok bárhol,sosem zártam le az EGR-t,nem használtam adalékokat.Új korában egyszer elkezdett rángatni,de akkor kicserélték a fojtószelepházat és azóta jó(7,5év 95000km).Lehet, hogy a mi autóink a selejtesek?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1123 Dátum: 2012. November 13. - 08:57:19 » |
|
Engem meg érdekelne annak a magyarázata is, hogy némelyikünknél miért nem kell attól a bizonyos korom lerakódástól félnünk?Én is csak városban rövid távon használom,sosem pörgetem,1500-2000 között váltok,össze-vissza tankolok bárhol,sosem zártam le az EGR-t,nem használtam adalékokat.Új korában egyszer elkezdett rángatni,de akkor kicserélték a fojtószelepházat és azóta jó(7,5év 95000km).Lehet, hogy a mi autóink a selejtesek? ha visszaolvasol belinkeltem egy cikket kb 2 hete ,hogy mi az oka a próblémának és gyakorlatilag mindegyik sokszelepes motornál előfordul..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #1124 Dátum: 2012. November 13. - 20:58:28 » |
|
Engem meg érdekelne annak a magyarázata is, hogy némelyikünknél miért nem kell attól a bizonyos korom lerakódástól félnünk?Én is csak városban rövid távon használom,sosem pörgetem,1500-2000 között váltok,össze-vissza tankolok bárhol,sosem zártam le az EGR-t,nem használtam adalékokat.Új korában egyszer elkezdett rángatni,de akkor kicserélték a fojtószelepházat és azóta jó(7,5év 95000km).Lehet, hogy a mi autóink a selejtesek? Az tuti! Már a színe is erre utal... (Ajjjajjjjjjjjjaaj, mit kapok én ezért... ) De komolyan: Épp ezért "vitatkozom" Stoczal is az EGR-topikban: A szoftver az szoftver, ha valami paraméter(kombinációt) nem jól kezel, az nem feltétlenül a szoftver hibája, hanem pont annak, hogy olyan kombinációban nem szabadna ezeknek előállniuk - ergo a hiba maga a paraméter, ill. az azt "szolgáltató" valami...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 14. - 21:25:25 írta kripic »
|
Naplózva
|
|
|
|
|