Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 21:02:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 397244 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1110 Dátum: 2012. Október 30. - 15:09:57 »

akkor meg tudod mondani honnan tudok szerezni ilyen felsőtisztítót amit te is használsz?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1111 Dátum: 2012. Október 30. - 17:21:18 »

akkor meg tudod mondani honnan tudok szerezni ilyen felsőtisztítót amit te is használsz?

pl nálam
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1112 Dátum: 2012. Október 30. - 17:32:57 »

és mennyiért adnád postával együtt?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1113 Dátum: 2012. Október 30. - 17:43:24 »

és mennyiért adnád postával együtt?
2000+posta
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1114 Dátum: 2012. Október 30. - 18:02:38 »

kérdés a postai utánvét díja mennyi lenne
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1115 Dátum: 2012. November 11. - 09:08:00 »

de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?

2000ft amit én használok
a hideg idő most előhozza a szelepproblémákat..
Erről a hideg idő-szelep dologról írnál némi magyarázatot Sebike?
Érdekelne az összefüggés (a Nexiában most állt meg az egyik szelep. Nagyon örülök neki. . Mondjuk ott nincs előtte sárga lámpa. Persze ez nem feltétlenül előny.)
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1116 Dátum: 2012. November 11. - 10:26:20 »

de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?

2000ft amit én használok
a hideg idő most előhozza a szelepproblémákat..
Erről a hideg idő-szelep dologról írnál némi magyarázatot Sebike?
Érdekelne az összefüggés (a Nexiában most állt meg az egyik szelep. Nagyon örülök neki. . Mondjuk ott nincs előtte sárga lámpa. Persze ez nem feltétlenül előny.)
Gondolom hidegben tovább tart, míg felmelegszik a motor és rövidebb távokon többször elindítva a benzinben dús keveréknek kisebb az esélye a tökéletes égésre, ergo koromlerakódás.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1117 Dátum: 2012. November 11. - 11:12:55 »

de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?

2000ft amit én használok
a hideg idő most előhozza a szelepproblémákat..
Erről a hideg idő-szelep dologról írnál némi magyarázatot Sebike?
Érdekelne az összefüggés (a Nexiában most állt meg az egyik szelep. Nagyon örülök neki. . Mondjuk ott nincs előtte sárga lámpa. Persze ez nem feltétlenül előny.)
Gondolom hidegben tovább tart, míg felmelegszik a motor és rövidebb távokon többször elindítva a benzinben dús keveréknek kisebb az esélye a tökéletes égésre, ergo koromlerakódás.
Lehet igazad van anno nekem is januárban kezdte a p300-at.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1118 Dátum: 2012. November 12. - 13:14:48 »

Sziasztok. Több ezer km check lámpa nélküli idöszak után tegnap félmeleg motornál ismét elkezdett villogni majd égve maradni a lámpa. kiolvastam a kódot a szokásos p300. De ez miattam jött ki mert amikor megvettük a kocsit akkor is ezt csinálta de nekem sikerült kikúrálnom tisztítószerekkel és kb 5000 km mentem azóta hogy jelzett volna, de a vezetésem illetve hogy spóroljak a benzinnel ilyen 2500 körül váltogattam és napi 25-25 kilométert megyek. gondoltam ha nem rövidtávokat megyek akkor nem fog megint elöjönni mert van ideje felmelegedni a motornak és igy tán nem kormol. de ezek szerint kell neki az idönkénti kihuzatás is akár 4-5 ezerig illetve 3000-3500 körül lehet jobb lenne váltogatni.
Régebben én is ilyen problémával küszködtem. A Gyulai autószalon szerelőjének tanácsára - meg az itt olvasottak alapján - én is pörgettem a motort, ami által semmi nem változott, viszont fölöslegesen zabálta az üzemanyagot. Gyertyát is cseréltem, ami egy időre megoldotta a problémát, de aztán minden kezdődött elölről. Később a Gyulai autószalonban szelepeket akartak cserélni. Még jó, hogy nem mentem bele. Elvittem a Lacsit Dunakeszire a Medic-Car szervizbe, ahol egy hozzáértő szerelő megállapította, hogy szelepfedél tömítést kell cserélni, mert szivárog az olaj és ez károsan befolyásolja a gyertyák működését. Ez tavaly nyáron meg is történt (már mint a szelepfedél tömítés csere) és azóta nincs check lámpa, nincs motorpörgetés, a munkahelyem 4,7 km-re van, mínuszokban még az üzemi hőmérsékletet sincs ideje elérni a motornak. Azóta túl vagyunk egy télen, most már ismét hűvösebb idők járnak, de én a check lámpát csak akkor látom, amikor indításkor a gyújtást ráadom.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1119 Dátum: 2012. November 12. - 15:20:33 »

Sziasztok. Több ezer km check lámpa nélküli idöszak után tegnap félmeleg motornál ismét elkezdett villogni majd égve maradni a lámpa. kiolvastam a kódot a szokásos p300. De ez miattam jött ki mert amikor megvettük a kocsit akkor is ezt csinálta de nekem sikerült kikúrálnom tisztítószerekkel és kb 5000 km mentem azóta hogy jelzett volna, de a vezetésem illetve hogy spóroljak a benzinnel ilyen 2500 körül váltogattam és napi 25-25 kilométert megyek. gondoltam ha nem rövidtávokat megyek akkor nem fog megint elöjönni mert van ideje felmelegedni a motornak és igy tán nem kormol. de ezek szerint kell neki az idönkénti kihuzatás is akár 4-5 ezerig illetve 3000-3500 körül lehet jobb lenne váltogatni.
Régebben én is ilyen problémával küszködtem. A Gyulai autószalon szerelőjének tanácsára - meg az itt olvasottak alapján - én is pörgettem a motort, ami által semmi nem változott, viszont fölöslegesen zabálta az üzemanyagot. Gyertyát is cseréltem, ami egy időre megoldotta a problémát, de aztán minden kezdődött elölről. Később a Gyulai autószalonban szelepeket akartak cserélni. Még jó, hogy nem mentem bele. Elvittem a Lacsit Dunakeszire a Medic-Car szervizbe, ahol egy hozzáértő szerelő megállapította, hogy szelepfedél tömítést kell cserélni, mert szivárog az olaj és ez károsan befolyásolja a gyertyák működését. Ez tavaly nyáron meg is történt (már mint a szelepfedél tömítés csere) és azóta nincs check lámpa, nincs motorpörgetés, a munkahelyem 4,7 km-re van, mínuszokban még az üzemi hőmérsékletet sincs ideje elérni a motornak. Azóta túl vagyunk egy télen, most már ismét hűvösebb idők járnak, de én a check lámpát csak akkor látom, amikor indításkor a gyújtást ráadom.

ez nem általános de ezt már többször megbeszéltük...
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1120 Dátum: 2012. November 12. - 20:45:48 »

Valóban többször megbeszéltük, de úgy vettem észre, újból fel kell hívnom a figyelmet egy ilyen lehetőségre is, mert itt volt szó tisztítószerekről meg pörgetésről meg koromról meg weppről, viszont ez a lehetőség fel sem merült. Ha az egyik Lacsinál előfordul, előfordulhat egy (vagy több) másiknál is. És a tünetek is azonosak, csak hideg időben jelentkezett a probléma, olaj szivárgás ide, olaj szivárgás oda, meleg időben nem okozott problémát.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1121 Dátum: 2012. November 12. - 21:30:25 »

Valóban többször megbeszéltük, de úgy vettem észre, újból fel kell hívnom a figyelmet egy ilyen lehetőségre is, mert itt volt szó tisztítószerekről meg pörgetésről meg koromról meg weppről, viszont ez a lehetőség fel sem merült. Ha az egyik Lacsinál előfordul, előfordulhat egy (vagy több) másiknál is. És a tünetek is azonosak, csak hideg időben jelentkezett a probléma, olaj szivárgás ide, olaj szivárgás oda, meleg időben nem okozott problémát.

pongt a korom miatt jön elő hideg időben mivel a korom hőelvonó és mégkevesebb energia megy munkavégzésre és a használati körülmények is ez segítik elő
Naplózva

70/4334431
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1122 Dátum: 2012. November 13. - 07:30:41 »

Engem meg érdekelne annak a magyarázata is, hogy némelyikünknél miért nem kell attól a bizonyos korom lerakódástól félnünk?Én is csak városban rövid távon használom,sosem pörgetem,1500-2000 között váltok,össze-vissza tankolok bárhol,sosem zártam le az EGR-t,nem használtam adalékokat.Új korában egyszer elkezdett rángatni,de akkor kicserélték a fojtószelepházat és azóta jó(7,5év 95000km).Lehet, hogy a mi autóink a selejtesek? He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1123 Dátum: 2012. November 13. - 08:57:19 »

Engem meg érdekelne annak a magyarázata is, hogy némelyikünknél miért nem kell attól a bizonyos korom lerakódástól félnünk?Én is csak városban rövid távon használom,sosem pörgetem,1500-2000 között váltok,össze-vissza tankolok bárhol,sosem zártam le az EGR-t,nem használtam adalékokat.Új korában egyszer elkezdett rángatni,de akkor kicserélték a fojtószelepházat és azóta jó(7,5év 95000km).Lehet, hogy a mi autóink a selejtesek? He

ha visszaolvasol belinkeltem egy cikket kb 2 hete ,hogy mi az oka a próblémának és gyakorlatilag mindegyik sokszelepes motornál előfordul..
Naplózva

70/4334431
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1124 Dátum: 2012. November 13. - 20:58:28 »

Engem meg érdekelne annak a magyarázata is, hogy némelyikünknél miért nem kell attól a bizonyos korom lerakódástól félnünk?Én is csak városban rövid távon használom,sosem pörgetem,1500-2000 között váltok,össze-vissza tankolok bárhol,sosem zártam le az EGR-t,nem használtam adalékokat.Új korában egyszer elkezdett rángatni,de akkor kicserélték a fojtószelepházat és azóta jó(7,5év 95000km).Lehet, hogy a mi autóink a selejtesek? He
Az tuti! Vigyorog Vigyorog
Már a színe is erre utal... Vigyorog Vigyorog  (Ajjjajjjjjjjjjaaj, mit kapok én ezért... Kacsint)

De komolyan: Épp ezért "vitatkozom" Stoczal is az EGR-topikban: A szoftver az szoftver, ha valami paraméter(kombinációt) nem jól kezel, az nem feltétlenül a szoftver hibája, hanem pont annak, hogy olyan kombinációban nem szabadna ezeknek előállniuk - ergo a hiba maga a paraméter, ill. az azt "szolgáltató" valami...
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 14. - 21:25:25 írta kripic » Naplózva
Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!