sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1095 Dátum: 2012. Október 15. - 14:52:41 » |
|
P1133 hibakódot jelez a műszer, amihez a következőt találtam:"Hibakód P1133: HO2S nem elegendő kapcsolás 1. érzékelő" Tudjátok, hogy ez mit jelent? Főképp, mivel lehet orvosolni?
Minden jó ötletel köszönettel fogadok.
lambdaszonda nem megfelelő működés...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1096 Dátum: 2012. Október 29. - 08:08:16 » |
|
Sziasztok. Több ezer km check lámpa nélküli idöszak után tegnap félmeleg motornál ismét elkezdett villogni majd égve maradni a lámpa. kiolvastam a kódot a szokásos p300. De ez miattam jött ki mert amikor megvettük a kocsit akkor is ezt csinálta de nekem sikerült kikúrálnom tisztítószerekkel és kb 5000 km mentem azóta hogy jelzett volna, de a vezetésem illetve hogy spóroljak a benzinnel ilyen 2500 körül váltogattam és napi 25-25 kilométert megyek. gondoltam ha nem rövidtávokat megyek akkor nem fog megint elöjönni mert van ideje felmelegedni a motornak és igy tán nem kormol. de ezek szerint kell neki az idönkénti kihuzatás is akár 4-5 ezerig illetve 3000-3500 körül lehet jobb lenne váltogatni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1097 Dátum: 2012. Október 29. - 08:36:03 » |
|
Sziasztok. Több ezer km check lámpa nélküli idöszak után tegnap félmeleg motornál ismét elkezdett villogni majd égve maradni a lámpa. kiolvastam a kódot a szokásos p300. De ez miattam jött ki mert amikor megvettük a kocsit akkor is ezt csinálta de nekem sikerült kikúrálnom tisztítószerekkel és kb 5000 km mentem azóta hogy jelzett volna, de a vezetésem illetve hogy spóroljak a benzinnel ilyen 2500 körül váltogattam és napi 25-25 kilométert megyek. gondoltam ha nem rövidtávokat megyek akkor nem fog megint elöjönni mert van ideje felmelegedni a motornak és igy tán nem kormol. de ezek szerint kell neki az idönkénti kihuzatás is akár 4-5 ezerig illetve 3000-3500 körül lehet jobb lenne váltogatni.
Akkor ezek szerint az előző tulajnál olyan szintű lerakódás keletkezett a szelepekre, hogy csak a motor megbontása után a hengerfej szétszedése gépmunkája segít csak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1098 Dátum: 2012. Október 29. - 08:52:19 » |
|
hát nem tudom mert én párszor használtam szeleptisztító adalékot és több ezer km ig megoldotta akkor nem lehet annyi lerakódás szerintem. meg olvastam több céget akik kimondottam megbontás nélküli motor belső tisztitással foglalkoznak és az töredéke árban a hengerfej leszedésnek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1099 Dátum: 2012. Október 29. - 10:12:14 » |
|
hát nem tudom mert én párszor használtam szeleptisztító adalékot és több ezer km ig megoldotta akkor nem lehet annyi lerakódás szerintem. meg olvastam több céget akik kimondottam megbontás nélküli motor belső tisztitással foglalkoznak és az töredéke árban a hengerfej leszedésnek
csak van olyan lerakodás ami csak mechanikai tisztítással jön le
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1100 Dátum: 2012. Október 29. - 10:23:54 » |
|
de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1101 Dátum: 2012. Október 29. - 13:56:46 » |
|
megpróbálom mégegyszer a felsőtisztítást normálisan meg lehet 1-2 szeleptisztító adalékot is meg meghajtom párszor rendesen. ha kibirt 5000km eddig akkor lehet ha normálisan kikormolom a rendszert meg 3-4 ezerig huzatgatom akkor többet vissza se jön a gond
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1102 Dátum: 2012. Október 29. - 14:30:57 » |
|
de akkor mért volt, hogy több ezer kilométert elment gond nélkül ugy hogy csak szeleptisztitó adalékot használtam illetve 1x a weppet is de azzal nem vártam 20 perc oldódási időt. lehet ez volt a baj. a wepp lehet ha normálisan használom mindent lehoz igy meg csak fél megoldás volt és eddig tartott. amugy te melyik terméket használod erre a célra? mert anno irtad, hogy a wepp drága lett. amit te használsz az mennyibe kerül? tőled lehet venni esetleg?
2000ft amit én használok a hideg idő most előhozza a szelepproblémákat..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1103 Dátum: 2012. Október 29. - 14:39:25 » |
|
És hol tudom beszerezni? Van valami webáruház esetleg? Vagy töled tudnám megvenni? Csak szervizeknek elérhetö hivatalosan? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1104 Dátum: 2012. Október 29. - 19:50:00 » |
|
na a check lámpa ellen ma mentem 50km autópályán 5000fordulaton. kiváncsi leszek használt e valamit. de az is elképzelhető hogy nem is a szelepekkel volt a gond mert amikor elindultam a kocsival elötte órákig esett az eső és nyirkos esős idő volt. lehet akár gyertyakábel is a dologban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1105 Dátum: 2012. Október 29. - 19:56:47 » |
|
na a check lámpa ellen ma mentem 50km autópályán 5000fordulaton. kiváncsi leszek használt e valamit. de az is elképzelhető hogy nem is a szelepekkel volt a gond mert amikor elindultam a kocsival elötte órákig esett az eső és nyirkos esős idő volt. lehet akár gyertyakábel is a dologban.
Vedd le a motorburkolatot és sötétben járó motornál nézd meg nem húz e át valahol.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1106 Dátum: 2012. Október 29. - 20:13:52 » |
|
azt meg fogom ejteni. csak azt nem értem a villogó check lámpánál mért nem azonosítja be a konkrét hengert mindig csak p300 at dob. van ahol p301-302-303 attól függően hányas henger vacakol. de ott le is állítja a befecskendezést hogy a katalizátor ne purcanjon ki. gondolom itt nem állítja le ahol csak p300 at dobál mindig, ergó ha sürün elöfordul akkor a katalizátor is el fog köszönni mi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1107 Dátum: 2012. Október 29. - 20:44:28 » |
|
azt meg fogom ejteni. csak azt nem értem a villogó check lámpánál mért nem azonosítja be a konkrét hengert mindig csak p300 at dob. van ahol p301-302-303 attól függően hányas henger vacakol. de ott le is állítja a befecskendezést hogy a katalizátor ne purcanjon ki. gondolom itt nem állítja le ahol csak p300 at dobál mindig, ergó ha sürün elöfordul akkor a katalizátor is el fog köszönni mi?
azért nem mivel buta a vezérlő és nem tudja
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1108 Dátum: 2012. Október 29. - 20:59:48 » |
|
De lacettin belül is van amelyik be tudja azonositani a hengert. Akkor ez hogy van? Az euro 4 tudja csak a 3 meg nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1109 Dátum: 2012. Október 29. - 21:18:40 » |
|
De lacettin belül is van amelyik be tudja azonositani a hengert. Akkor ez hogy van? Az euro 4 tudja csak a 3 meg nem?
1,8/csak az MR es vezérlős tudja a sirius nem/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|