Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 15:21:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 397191 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1020 Dátum: 2012. Március 04. - 18:10:09 »

Na akkor rendszerezzünk! Van a "laikus (az adott dologhoz nincs szakirányú ismerete), a műszaki analfabéta, a hülye"...és van a VALAKI!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ja! Van VALAKI! Ja, és ez a Cápa! Amikor a neje szól, hogy valaki vigye ki a szemetet a kukába, menjen el valaki kenyérért, valaki porszívózzon fel, szóval itt jön a képbe Cápa, és lőn egy VALAKI! Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Mi is volt az a bizonyos cápauszony leveses dolog? He Jopek említette a minap.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1021 Dátum: 2012. Március 04. - 18:33:53 »

Na akkor rendszerezzünk! Van a "laikus (az adott dologhoz nincs szakirányú ismerete), a műszaki analfabéta, a hülye"...és van a VALAKI!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ja! Van VALAKI! Ja, és ez a Cápa! Amikor a neje szól, hogy valaki vigye ki a szemetet a kukába, menjen el valaki kenyérért, valaki porszívózzon fel, szóval itt jön a képbe Cápa, és lőn egy VALAKI! Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Mi is volt az a bizonyos cápauszony leveses dolog? He Jopek említette a minap.
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Ne is mondd! Ma is porszívóztam!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1022 Dátum: 2012. április 23. - 10:56:51 »

Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Mosolyog
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1023 Dátum: 2012. április 23. - 11:00:50 »

Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Mosolyog
Lehet nekem is ez van?  He

Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt.
Azóta ég.
Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat.
Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan.

Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1024 Dátum: 2012. április 23. - 14:04:00 »

Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Mosolyog
Lehet nekem is ez van?  He

Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt.
Azóta ég.
Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat.
Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan.

Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1025 Dátum: 2012. április 23. - 16:02:49 »

Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Mosolyog
Lehet nekem is ez van?  He

Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt.
Azóta ég.
Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat.
Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan.

Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Megérdemelnétek! Két dologra allergiás vagyok Lacetti ügyben, mint tudjátok. Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1026 Dátum: 2012. április 23. - 16:10:28 »

Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Mosolyog
Lehet nekem is ez van?  He

Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt.
Azóta ég.
Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat.
Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan.

Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Megérdemelnétek! Két dologra allergiás vagyok Lacetti ügyben, mint tudjátok. Kacsint
Lehet, hogy annó sárga nyúlat ütöttél el? He He Vigyorog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1027 Dátum: 2012. április 23. - 19:27:20 »

Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Mosolyog
Lehet nekem is ez van?  He

Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt.
Azóta ég.
Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat.
Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan.

Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Megérdemelnétek! Két dologra allergiás vagyok Lacetti ügyben, mint tudjátok. Kacsint
Lehet, hogy annó sárga nyúlat ütöttél el? He He Vigyorog
na ne bántsuk tovább szegény Gidy-t, elmúlt a sárga veszedelem, valaki levette a rontást.  Vigyorog
Naplózva

Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #1028 Dátum: 2012. Május 19. - 16:23:25 »

Sziasztok!

Az éppen aktuális cheklámpa esemény után szeretnék érdeklődni, ha valaki tudna segíteni.

P1403 ezzel együtt P0420. (Lacetti 1.4 16V SX 2004)

Az első talán EGR, de a másodiknak mi köze van hozzá, vagy egy ettől független hiba lenne?
Az EGR-t nem rég néztem, nem nagyon volt koszos, ami nem azt jelenti, hogy működik is.
Hogy lehet tesztelni a AZ EGR-t kiszerelt állapotban (házilag), hogy működik-e egyáltalán elektromosan.
Nem tudom az érintkezők lábkiosztását. (Ha valaki...azt megköszönném)

Köszönök előre is minden hozzászólást.

Üdv.
hege
 
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1029 Dátum: 2012. Május 19. - 16:56:50 »

Sziasztok!

Az éppen aktuális cheklámpa esemény után szeretnék érdeklődni, ha valaki tudna segíteni.

P1403 ezzel együtt P0420. (Lacetti 1.4 16V SX 2004)

Az első talán EGR, de a másodiknak mi köze van hozzá, vagy egy ettől független hiba lenne?
Az EGR-t nem rég néztem, nem nagyon volt koszos, ami nem azt jelenti, hogy működik is.
Hogy lehet tesztelni a AZ EGR-t kiszerelt állapotban (házilag), hogy működik-e egyáltalán elektromosan.
Nem tudom az érintkezők lábkiosztását. (Ha valaki...azt megköszönném)

Köszönök előre is minden hozzászólást.

Üdv.
hege
 
Az Egr-t ha jól tévedek csak a gyári scan 100-as műszerrel lehet csak tesztelni másképp nem ajánlatos.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Zoli
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Hozzászólás #1030 Dátum: 2012. Május 31. - 07:41:43 »

Sziasztok,

Kiolvastattam a legutóbbi hibát, gyújtáskimaradás volt, gyertya cserét javasolt a szerviz első körben, ez megtörtént, rá két hétre ismét checklámpa van. A következő a trafó lenne...érdemes rohannom a szervizbe, vagy ez sem biztos, hogy megoldja a gondom? A másik, hogy mondta a szerelő, hogy szelepfedél tömítést sem ártana kicserélni, de nem olyan sürgős. Ez is okozhatja esetleg a hibát? Mert akkor egy menetben megcsináltatnám ezt is, nem várnék vele a vezérműszíj cseréig (cca 7000km van még addig).
Köszönöm a válaszokat előre is.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 31. - 07:43:38 írta Zoli » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1031 Dátum: 2012. Május 31. - 08:38:29 »

Sziasztok,

Kiolvastattam a legutóbbi hibát, gyújtáskimaradás volt, gyertya cserét javasolt a szerviz első körben, ez megtörtént, rá két hétre ismét checklámpa van. A következő a trafó lenne...érdemes rohannom a szervizbe, vagy ez sem biztos, hogy megoldja a gondom? A másik, hogy mondta a szerelő, hogy szelepfedél tömítést sem ártana kicserélni, de nem olyan sürgős. Ez is okozhatja esetleg a hibát? Mert akkor egy menetben megcsináltatnám ezt is, nem várnék vele a vezérműszíj cseréig (cca 7000km van még addig).
Köszönöm a válaszokat előre is.

Trafó 1000ből 1 esetben,téged is utolért valószínűleg a szelep probléma,milyenek a használati körülményeid?
Naplózva

70/4334431
Zoli
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Hozzászólás #1032 Dátum: 2012. Május 31. - 08:56:56 »

Sziasztok,

Kiolvastattam a legutóbbi hibát, gyújtáskimaradás volt, gyertya cserét javasolt a szerviz első körben, ez megtörtént, rá két hétre ismét checklámpa van. A következő a trafó lenne...érdemes rohannom a szervizbe, vagy ez sem biztos, hogy megoldja a gondom? A másik, hogy mondta a szerelő, hogy szelepfedél tömítést sem ártana kicserélni, de nem olyan sürgős. Ez is okozhatja esetleg a hibát? Mert akkor egy menetben megcsináltatnám ezt is, nem várnék vele a vezérműszíj cseréig (cca 7000km van még addig).
Köszönöm a válaszokat előre is.

Trafó 1000ből 1 esetben,téged is utolért valószínűleg a szelep probléma,milyenek a használati körülményeid?

A szerelő meg sem említette ezt, szelepcsere megvolt másfél éve kb. Mennyi annak most a cseréje (akkor 150-et mondtak rá, de gariban ment, így nem került semmibe)? Azért másfél évente csere elég rosszul hangzik. A trafóra azt mondta, hogy már jópárat cseréltek cheviben. Most akkor teljesen tanácstalan vagyok. Üzemeltetési körülmények alatt mit értesz? legutóbbi tanácsok óta, kicsit jobban taposom neki, ha lehet, de nincs mindennapos használatban az autó. Akkor most ne vigyem trafó cserére? A fogyasztás érezhetően magasabb sajnos így. A szelepfedél-tömítés kihúzhat még cirka 7000km-et? Sok a kérdésem, bocsánat, elég problémás vagyok Mosolyog. De az autó is az sajna Zavart. A hibakód gyújtáskimaradás volt, az is a szelepre utal? Ezt konkrétan láttam, mikor kiolvasta.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 31. - 09:00:52 írta Zoli » Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1033 Dátum: 2012. Május 31. - 09:12:32 »

A hibakód száma lenne a jó támpont. p300-nál van esélye a szelepcserés dolognak. De ha már megcsinálták (valóban, nem csak leszámlázták) nem hiszem.

Szelepfedél tömítést meg ugye a szerelő látta, nem mi. Neki kellene megmondani mennyit bír ki (nekem elég durván eresztett már amire cserélve lett, de hibát nem okozott).

Ehez mit szólsz?  Kacsint:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
Naplózva
Zoli
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Hozzászólás #1034 Dátum: 2012. Május 31. - 10:00:48 »

A hibakód száma lenne a jó támpont. p300-nál van esélye a szelepcserés dolognak. De ha már megcsinálták (valóban, nem csak leszámlázták) nem hiszem.

Szelepfedél tömítést meg ugye a szerelő látta, nem mi. Neki kellene megmondani mennyit bír ki (nekem elég durván eresztett már amire cserélve lett, de hibát nem okozott).

Ehez mit szólsz?  Kacsint:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68

Valami 5-ösre végződött a kód, de a P3-ig stimmel...de konkrétan magyar nyelven írta ki a szoftver a notin, hogy gyújtáskimaradás. A tömítés még nem ereszt annyira, ezt is láttam, mikor leszedte a műanyagot a motorról, itt inkább csak arra irányult a kérdés, hogy nem hoz-e magával ennek elodázása újabb hibákat. De akkor most tanácstalan maradtam szerviz ügyben. A szelepcsere márkaszervizben volt, másképp is viselkedett az autó utána, szóval valszeg kicserélték, nem csak számláztak:).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!