Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 07:35:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 397054 alkalommal)
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #960 Dátum: 2012. Február 22. - 13:57:24 »

Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?

Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa.
A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig.
köszi
Én kipróbálnám ezt a tisztítást amit írtál, ha nem műkszik akkor nincs más hátra mint amit Sebike is írt hengerfej le.
azt Sebike tudná csinálni? Leszedett hengerfejnél szeleppucolás vagy egyből csere?
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #961 Dátum: 2012. Február 22. - 14:11:39 »

Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?

Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa.
A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig.
köszi
Én kipróbálnám ezt a tisztítást amit írtál, ha nem műkszik akkor nincs más hátra mint amit Sebike is írt hengerfej le.
azt Sebike tudná csinálni? Leszedett hengerfejnél szeleppucolás vagy egyből csere?
Tudná még azt a pucolást is szerintem, ha a pucc nem segít csak a 8 kipufogó szelep cseréje lehet a megoldás, keresd meg priviben, de ő Kaposvári.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #962 Dátum: 2012. Február 22. - 14:25:10 »

Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?

Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa.
A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig.
köszi
Én kipróbálnám ezt a tisztítást amit írtál, ha nem műkszik akkor nincs más hátra mint amit Sebike is írt hengerfej le.
azt Sebike tudná csinálni? Leszedett hengerfejnél szeleppucolás vagy egyből csere?
Tudná még azt a pucolást is szerintem, ha a pucc nem segít csak a 8 kipufogó szelep cseréje lehet a megoldás, keresd meg priviben, de ő Kaposvári.
azért ha lehet, maradnék a közelben. Bp-en valaki közületek, aki foglakozik javítással?
köszi
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #963 Dátum: 2012. Február 22. - 14:27:09 »

Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?

Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa.
A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig.
köszi
Én kipróbálnám ezt a tisztítást amit írtál, ha nem műkszik akkor nincs más hátra mint amit Sebike is írt hengerfej le.
azt Sebike tudná csinálni? Leszedett hengerfejnél szeleppucolás vagy egyből csere?
Tudná még azt a pucolást is szerintem, ha a pucc nem segít csak a 8 kipufogó szelep cseréje lehet a megoldás, keresd meg priviben, de ő Kaposvári.
azért ha lehet, maradnék a közelben. Bp-en valaki közületek, aki foglakozik javítással?
köszi

CarService.

http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=355.0
Naplózva
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #964 Dátum: 2012. Február 22. - 14:29:09 »

köszönöm szépen, meg is keresem őket
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #965 Dátum: 2012. Február 23. - 11:31:35 »

Juhász Zoli külön figyelmébe ajánlom e cikket, no meg mindenkinek.

Egy érdekes cikk a Totalcar-tól, a checklámpáról, a P0300-as hibakódról. Tanulságos!

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/23/rejtett_hiba_gyere_elo/?rnd=58

Lehet, hogy ez nemcsak az Opel, hanem a Chevyk visszatérő témája? Nos, szerelő urak, ehhez mit szóltok? Kell-e a szelepcsere mindig? Ez is lehet hiba, ha nem is gondolnak sokan erre. Most is emiatt aggódik néhány cartársunk.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 23. - 11:33:27 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #966 Dátum: 2012. Február 23. - 12:03:25 »

Juhász Zoli külön figyelmébe ajánlom e cikket, no meg mindenkinek.

Egy érdekes cikk a Totalcar-tól, a checklámpáról, a P0300-as hibakódról. Tanulságos!

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/23/rejtett_hiba_gyere_elo/?rnd=58

Lehet, hogy ez nemcsak az Opel, hanem a Chevyk visszatérő témája? Nos, szerelő urak, ehhez mit szóltok? Kell-e a szelepcsere mindig? Ez is lehet hiba, ha nem is gondolnak sokan erre. Most is emiatt aggódik néhány cartársunk.

érdekes.. Ha megyek a Zsoltihoz a CarService-be, akkor esetleg megemlítem neki.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #967 Dátum: 2012. Február 23. - 13:15:16 »

Juhász Zoli külön figyelmébe ajánlom e cikket, no meg mindenkinek.

Egy érdekes cikk a Totalcar-tól, a checklámpáról, a P0300-as hibakódról. Tanulságos!

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/23/rejtett_hiba_gyere_elo/?rnd=58

Lehet, hogy ez nemcsak az Opel, hanem a Chevyk visszatérő témája? Nos, szerelő urak, ehhez mit szóltok? Kell-e a szelepcsere mindig? Ez is lehet hiba, ha nem is gondolnak sokan erre. Most is emiatt aggódik néhány cartársunk.
Amikor olvastam, én is azon gondolkoztam, hogy amikor a srác olajosan húzta ki a kezét a motor mögül, akkor nem-e ott volt a probléma?
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #968 Dátum: 2012. Február 23. - 13:24:10 »

Juhász Zoli külön figyelmébe ajánlom e cikket, no meg mindenkinek.

Egy érdekes cikk a Totalcar-tól, a checklámpáról, a P0300-as hibakódról. Tanulságos!

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/23/rejtett_hiba_gyere_elo/?rnd=58

Lehet, hogy ez nemcsak az Opel, hanem a Chevyk visszatérő témája? Nos, szerelő urak, ehhez mit szóltok? Kell-e a szelepcsere mindig? Ez is lehet hiba, ha nem is gondolnak sokan erre. Most is emiatt aggódik néhány cartársunk.
Amikor olvastam, én is azon gondolkoztam, hogy amikor a srác olajosan húzta ki a kezét a motor mögül, akkor nem-e ott volt a probléma?

2009-ben sajnos gyújtótrafót cseréltettek velem is. Azóta már tudom, nem biztos, hogy az volt a gond...
Naplózva
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #969 Dátum: 2012. Február 23. - 20:53:26 »

Érdekes link! Lehet megoldódik a probléma?Mosolyog
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #970 Dátum: 2012. Február 23. - 21:51:52 »

Nos itt egyesek kételkedtek az általam leírtak hitelességében, valaki felvetette, hogy mi köze a szelepfedél tömítésnek a p300-as hibakódhoz, valaki azt válaszolta, hogy semmi, valaki azt írta, hogy csak akkor szivároghat az égéstérbe az olaj, ha lazán van betekerve a gyertya.
Mindenkit ki kell ábrándítanom, az olaj valóban beszivárgott a gyertyák menete mentén az égéstérbe és ott az elektródák között zárlatot okozott, mely gyújtáskimaradáshoz vezetett, ettől a p300-as hibakód (azt ugye senki nem cáfolja, hogy a p300-as kód gyújtáskimaradásra utal).
És azt a feltételezést is el kell oszlatnom, hogy lazán voltak a gyertyák betekerve, mert azok rendesen a helyükön voltak.
1. a 60 ezres szervizen gyertyákat cseréltek;
2. a hiba jelentkezése után a gyertyákat a Chevrolet Gyulainál és a Medic-Car Kft.-nél is kivették és visszatették;
3. a következő checklámpa után én saját kezűleg gyertyákat cseréltem.

Szerintetek mindenki lazán tekerte be a gyertyákat? Mert én a gyertya csere alkalmával ezt nem észleltem.

Én csak a saját tapasztalatomat osztottam meg azért, hátha másnak is van ilyen hibája (akinek a szervizben motorpörgetést meg mindenféle hókusz-pókuszt ajánlottak), hogy ez is lehet egy megoldás. Ja, itt kell megjegyeznem, hogy pörgettem én is a motort rendesen amikor csak tehettem, de annyit ért neki, mintha elmondtam volna 10 miatyánkot. Semmivel se többet, csak a sok üzemanyagot pocsékoltam vele.

Jelenleg nem szivárog a motortérbe az olaj, nincs ami zárlatot okozzon, ezért nincs gyújtáskimaradás és nincs az az idegesító villogó vagy folytonosan világító checklámpa. Nem beszélve arról, hogy még a katalizátor se megy tönkre.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #971 Dátum: 2012. Február 24. - 09:02:36 »

Nos itt egyesek kételkedtek az általam leírtak hitelességében, valaki felvetette, hogy mi köze a szelepfedél tömítésnek a p300-as hibakódhoz, valaki azt válaszolta, hogy semmi, valaki azt írta, hogy csak akkor szivároghat az égéstérbe az olaj, ha lazán van betekerve a gyertya.
Mindenkit ki kell ábrándítanom, az olaj valóban beszivárgott a gyertyák menete mentén az égéstérbe és ott az elektródák között zárlatot okozott, mely gyújtáskimaradáshoz vezetett, ettől a p300-as hibakód (azt ugye senki nem cáfolja, hogy a p300-as kód gyújtáskimaradásra utal).
És azt a feltételezést is el kell oszlatnom, hogy lazán voltak a gyertyák betekerve, mert azok rendesen a helyükön voltak.
1. a 60 ezres szervizen gyertyákat cseréltek;
2. a hiba jelentkezése után a gyertyákat a Chevrolet Gyulainál és a Medic-Car Kft.-nél is kivették és visszatették;
3. a következő checklámpa után én saját kezűleg gyertyákat cseréltem.

Szerintetek mindenki lazán tekerte be a gyertyákat? Mert én a gyertya csere alkalmával ezt nem észleltem.

Én csak a saját tapasztalatomat osztottam meg azért, hátha másnak is van ilyen hibája (akinek a szervizben motorpörgetést meg mindenféle hókusz-pókuszt ajánlottak), hogy ez is lehet egy megoldás. Ja, itt kell megjegyeznem, hogy pörgettem én is a motort rendesen amikor csak tehettem, de annyit ért neki, mintha elmondtam volna 10 miatyánkot. Semmivel se többet, csak a sok üzemanyagot pocsékoltam vele.

Jelenleg nem szivárog a motortérbe az olaj, nincs ami zárlatot okozzon, ezért nincs gyújtáskimaradás és nincs az az idegesító villogó vagy folytonosan világító checklámpa. Nem beszélve arról, hogy még a katalizátor se megy tönkre.
Nincs okom kételkedni az általad leírtakban, de ( szerintem ..... ) a gyertya rendes meghúzásánál nem szivároghat le az olaj az égéstérbe mert alatta van még egy alátét is ami ha megvan húzva a gyertya tömítenie kell.
Ha az olaj le tud szivárogni akkor falsot is tud szívni a gyertyánál a motor???.. akkor erőtlennek is lennie kellett a gépnek mert a levegő könnyebben bejut mint az olaj szerintem, de majd az okosabbak kijavítanak.
A p300 pedig égés kimaradást is jelenthet lásd nálam ahol a lerakódástól nem zártak a szelepek jól és a gyújtásommal, gyertyáimmal semmi baj sem volt.
Régen mikor az off autonál kompresszió gondjaink voltak akkor a leszedett hengerfejbe a gyertyát visszatekertük majd megfordítva benzint töltötünk bele, amelyik szeleülésnél szivárgott a benzin azzal volt gond, de a gyertyáknál akkor se folyt el soha a benzin.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 24. - 09:14:25 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #972 Dátum: 2012. Február 24. - 09:23:10 »

Nos itt egyesek kételkedtek az általam leírtak hitelességében, valaki felvetette, hogy mi köze a szelepfedél tömítésnek a p300-as hibakódhoz, valaki azt válaszolta, hogy semmi, valaki azt írta, hogy csak akkor szivároghat az égéstérbe az olaj, ha lazán van betekerve a gyertya.
Mindenkit ki kell ábrándítanom, az olaj valóban beszivárgott a gyertyák menete mentén az égéstérbe és ott az elektródák között zárlatot okozott, mely gyújtáskimaradáshoz vezetett, ettől a p300-as hibakód (azt ugye senki nem cáfolja, hogy a p300-as kód gyújtáskimaradásra utal).
És azt a feltételezést is el kell oszlatnom, hogy lazán voltak a gyertyák betekerve, mert azok rendesen a helyükön voltak.
1. a 60 ezres szervizen gyertyákat cseréltek;
2. a hiba jelentkezése után a gyertyákat a Chevrolet Gyulainál és a Medic-Car Kft.-nél is kivették és visszatették;
3. a következő checklámpa után én saját kezűleg gyertyákat cseréltem.

Szerintetek mindenki lazán tekerte be a gyertyákat? Mert én a gyertya csere alkalmával ezt nem észleltem.

Én csak a saját tapasztalatomat osztottam meg azért, hátha másnak is van ilyen hibája (akinek a szervizben motorpörgetést meg mindenféle hókusz-pókuszt ajánlottak), hogy ez is lehet egy megoldás. Ja, itt kell megjegyeznem, hogy pörgettem én is a motort rendesen amikor csak tehettem, de annyit ért neki, mintha elmondtam volna 10 miatyánkot. Semmivel se többet, csak a sok üzemanyagot pocsékoltam vele.

Jelenleg nem szivárog a motortérbe az olaj, nincs ami zárlatot okozzon, ezért nincs gyújtáskimaradás és nincs az az idegesító villogó vagy folytonosan világító checklámpa. Nem beszélve arról, hogy még a katalizátor se megy tönkre.
Annyit felvetnék azért, hogy az olaj elvileg szigetel, nem pedig rövidre zár. Ha rosszul tudom, kérem a szakértőbbeket, hogy helyesbítsék.
Lényeg, hogy nem keletkezik szikra, uh. nincs gyúlladás sem.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #973 Dátum: 2012. Február 24. - 09:31:42 »

Nos itt egyesek kételkedtek az általam leírtak hitelességében, valaki felvetette, hogy mi köze a szelepfedél tömítésnek a p300-as hibakódhoz, valaki azt válaszolta, hogy semmi, valaki azt írta, hogy csak akkor szivároghat az égéstérbe az olaj, ha lazán van betekerve a gyertya.
Mindenkit ki kell ábrándítanom, az olaj valóban beszivárgott a gyertyák menete mentén az égéstérbe és ott az elektródák között zárlatot okozott, mely gyújtáskimaradáshoz vezetett, ettől a p300-as hibakód (azt ugye senki nem cáfolja, hogy a p300-as kód gyújtáskimaradásra utal).
És azt a feltételezést is el kell oszlatnom, hogy lazán voltak a gyertyák betekerve, mert azok rendesen a helyükön voltak.
1. a 60 ezres szervizen gyertyákat cseréltek;
2. a hiba jelentkezése után a gyertyákat a Chevrolet Gyulainál és a Medic-Car Kft.-nél is kivették és visszatették;
3. a következő checklámpa után én saját kezűleg gyertyákat cseréltem.

Szerintetek mindenki lazán tekerte be a gyertyákat? Mert én a gyertya csere alkalmával ezt nem észleltem.

Én csak a saját tapasztalatomat osztottam meg azért, hátha másnak is van ilyen hibája (akinek a szervizben motorpörgetést meg mindenféle hókusz-pókuszt ajánlottak), hogy ez is lehet egy megoldás. Ja, itt kell megjegyeznem, hogy pörgettem én is a motort rendesen amikor csak tehettem, de annyit ért neki, mintha elmondtam volna 10 miatyánkot. Semmivel se többet, csak a sok üzemanyagot pocsékoltam vele.

Jelenleg nem szivárog a motortérbe az olaj, nincs ami zárlatot okozzon, ezért nincs gyújtáskimaradás és nincs az az idegesító villogó vagy folytonosan világító checklámpa. Nem beszélve arról, hogy még a katalizátor se megy tönkre.
Annyit felvetnék azért, hogy az olaj elvileg szigetel, nem pedig rövidre zár. Ha rosszul tudom, kérem a szakértőbbeket, hogy helyesbítsék.
Lényeg, hogy nem keletkezik szikra, uh. nincs gyúlladás sem.
Meg ha olaj jut az égéstérbe akkor füstölnie is kellett rendesen az elégő olajnak szerintem, szép kék füst a kipuffnál..
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #974 Dátum: 2012. Február 24. - 11:41:29 »

Nos itt egyesek kételkedtek az általam leírtak hitelességében, valaki felvetette, hogy mi köze a szelepfedél tömítésnek a p300-as hibakódhoz, valaki azt válaszolta, hogy semmi, valaki azt írta, hogy csak akkor szivároghat az égéstérbe az olaj, ha lazán van betekerve a gyertya.
Mindenkit ki kell ábrándítanom, az olaj valóban beszivárgott a gyertyák menete mentén az égéstérbe és ott az elektródák között zárlatot okozott, mely gyújtáskimaradáshoz vezetett, ettől a p300-as hibakód (azt ugye senki nem cáfolja, hogy a p300-as kód gyújtáskimaradásra utal).
És azt a feltételezést is el kell oszlatnom, hogy lazán voltak a gyertyák betekerve, mert azok rendesen a helyükön voltak.
1. a 60 ezres szervizen gyertyákat cseréltek;
2. a hiba jelentkezése után a gyertyákat a Chevrolet Gyulainál és a Medic-Car Kft.-nél is kivették és visszatették;
3. a következő checklámpa után én saját kezűleg gyertyákat cseréltem.

Szerintetek mindenki lazán tekerte be a gyertyákat? Mert én a gyertya csere alkalmával ezt nem észleltem.

Én csak a saját tapasztalatomat osztottam meg azért, hátha másnak is van ilyen hibája (akinek a szervizben motorpörgetést meg mindenféle hókusz-pókuszt ajánlottak), hogy ez is lehet egy megoldás. Ja, itt kell megjegyeznem, hogy pörgettem én is a motort rendesen amikor csak tehettem, de annyit ért neki, mintha elmondtam volna 10 miatyánkot. Semmivel se többet, csak a sok üzemanyagot pocsékoltam vele.

Jelenleg nem szivárog a motortérbe az olaj, nincs ami zárlatot okozzon, ezért nincs gyújtáskimaradás és nincs az az idegesító villogó vagy folytonosan világító checklámpa. Nem beszélve arról, hogy még a katalizátor se megy tönkre.
Annyit felvetnék azért, hogy az olaj elvileg szigetel, nem pedig rövidre zár. Ha rosszul tudom, kérem a szakértőbbeket, hogy helyesbítsék.
Lényeg, hogy nem keletkezik szikra, uh. nincs gyúlladás sem.
Meg ha olaj jut az égéstérbe akkor füstölnie is kellett rendesen az elégő olajnak szerintem, szép kék füst a kipuffnál..
Nem feltétlenül feltűnő a dolog...ez nem az a típusú olajbejutás, aminek a nívópálcán is nyoma lenne. Egyszerűen csak lerakódik a gyertyán, ráég és nam ad szikrát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!