cucogany
|
|
« Hozzászólás #945 Dátum: 2012. Február 18. - 22:59:59 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
LGM
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
1.6--SW--Elite +extrák(pl. benzin) :)
|
|
« Hozzászólás #946 Dátum: 2012. Február 19. - 09:05:45 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #947 Dátum: 2012. Február 19. - 10:26:29 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad ! A szelepfedél tömítésnek mi köze a p300-hoz? Nekem ott nem folyt soha az olaj...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 19. - 18:36:13 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #948 Dátum: 2012. Február 19. - 11:12:05 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad ! szerintem semmi
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
LGM
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
1.6--SW--Elite +extrák(pl. benzin) :)
|
|
« Hozzászólás #949 Dátum: 2012. Február 19. - 11:35:51 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad ! szerintem semmi Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #950 Dátum: 2012. Február 19. - 15:15:22 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad ! szerintem semmi Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
LGM
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
1.6--SW--Elite +extrák(pl. benzin) :)
|
|
« Hozzászólás #951 Dátum: 2012. Február 19. - 15:33:25 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad ! szerintem semmi Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe? Csak 1 módon a gyertyákon keresztül talán ,most lett cserélve a gyertyák félig olajos volt a menet rajtuk ennyi,de nem ez a lényeg hanem idegesít hogy szivárog ,ha nem írja le ezt nem nagyon érdekelt volna így megadta a kezdő lökést a cserére és még ráadásul ki is tudom cserélni."de ez már nem ide tartozik!" Tényleg szinte lehetetlen hogy emiatt bekerüljön az olaj égéstérbe ahhoz lazán betekert gyertya kéne,vagy nem !? De akkor mitől javult meg a gépe
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #952 Dátum: 2012. Február 19. - 18:27:51 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad ! szerintem semmi Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe? Csak 1 módon a gyertyákon keresztül talán ,most lett cserélve a gyertyák félig olajos volt a menet rajtuk ennyi,de nem ez a lényeg hanem idegesít hogy szivárog ,ha nem írja le ezt nem nagyon érdekelt volna így megadta a kezdő lökést a cserére és még ráadásul ki is tudom cserélni."de ez már nem ide tartozik!" Tényleg szinte lehetetlen hogy emiatt bekerüljön az olaj égéstérbe ahhoz lazán betekert gyertya kéne,vagy nem !? De akkor mitől javult meg a gépe Hát nem a szelepfedél tömítés cseréjétől az biztos!
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #953 Dátum: 2012. Február 19. - 19:52:03 » |
|
Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta . Kösz hogy leírtad ! szerintem semmi Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe? Csak 1 módon a gyertyákon keresztül talán ,most lett cserélve a gyertyák félig olajos volt a menet rajtuk ennyi,de nem ez a lényeg hanem idegesít hogy szivárog ,ha nem írja le ezt nem nagyon érdekelt volna így megadta a kezdő lökést a cserére és még ráadásul ki is tudom cserélni."de ez már nem ide tartozik!" Tényleg szinte lehetetlen hogy emiatt bekerüljön az olaj égéstérbe ahhoz lazán betekert gyertya kéne,vagy nem !? De akkor mitől javult meg a gépe Hát nem a szelepfedél tömítés cseréjétől az biztos! Szétkapták, ráijesztettek, hogy még jobban szét fogják, megijedt, aztán megemberelte magát!!!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
zjuhasz
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Hozzászólás #954 Dátum: 2012. Február 22. - 12:36:08 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. És ha nem? Akkor más. Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Végül is hatezerért tökmindegy neki. no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz. 1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 22. - 12:38:03 írta zjuhasz »
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #955 Dátum: 2012. Február 22. - 13:02:53 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. És ha nem? Akkor más. Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Végül is hatezerért tökmindegy neki. no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz. 1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt. Hát ez elég nagy tohuvabohunak tűnik. Plána 15e kemény magyar forintért... Ennyit egy flakon sárga STPvel is elérsz szerintem, jóóóóóóval olcsóbban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #956 Dátum: 2012. Február 22. - 13:10:40 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. És ha nem? Akkor más. Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Végül is hatezerért tökmindegy neki. no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz. 1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt. Hát ez elég nagy tohuvabohunak tűnik. Plána 15e kemény magyar forintért... Ennyit egy flakon sárga STPvel is elérsz szerintem, jóóóóóóval olcsóbban. Ha ez a wepp 2033-as egy próbát megér ennyiért, állítólag ez sokkal intezívebben tisztítja a szelepeket mint az stp. Kiváncsian várom a fejleményeket.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
zjuhasz
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Hozzászólás #957 Dátum: 2012. Február 22. - 13:14:05 » |
|
Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?
Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa. A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig. köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #958 Dátum: 2012. Február 22. - 13:24:44 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. És ha nem? Akkor más. Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Végül is hatezerért tökmindegy neki. no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz. 1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt. Hát ez elég nagy tohuvabohunak tűnik. Plána 15e kemény magyar forintért... Ennyit egy flakon sárga STPvel is elérsz szerintem, jóóóóóóval olcsóbban. Ha ez a wepp 2033-as egy próbát megér ennyiért, állítólag ez sokkal intezívebben tisztítja a szelepeket mint az stp. Kiváncsian várom a fejleményeket. Nem rossz anyag a Wepp de nem csodaszer az sem ha a lerakodás intenzív akkor teljesen mindegy mit fúj be,de a befújom járatom nem igazán megfelelő , a lényeg,hogy meleg motornál csináljuk befújunk kb 3000es fordulaton fél flakont utána meg folytani a motort az anyaggal várni 20-30percet és jöhet a magasfordulati nyúzás kb 20 percen át,ha nem jön be akkor hengerfej le
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #959 Dátum: 2012. Február 22. - 13:55:23 » |
|
Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?
Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa. A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig. köszi
Én kipróbálnám ezt a tisztítást amit írtál, ha nem műkszik akkor nincs más hátra mint amit Sebike is írt hengerfej le.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|