Lacetti klub fórum
2024. November 10. - 22:44:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 401355 alkalommal)
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #945 Dátum: 2012. Február 18. - 22:59:59 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Naplózva
LGM
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


1.6--SW--Elite +extrák(pl. benzin) :)


« Hozzászólás #946 Dátum: 2012. Február 19. - 09:05:45 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #947 Dátum: 2012. Február 19. - 10:26:29 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !
A szelepfedél tömítésnek mi köze a p300-hoz? He
Nekem ott nem folyt soha az olaj...
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 19. - 18:36:13 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #948 Dátum: 2012. Február 19. - 11:12:05 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !

szerintem semmi
Naplózva

70/4334431
LGM
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


1.6--SW--Elite +extrák(pl. benzin) :)


« Hozzászólás #949 Dátum: 2012. Február 19. - 11:35:51 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !

szerintem semmi
Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe  akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #950 Dátum: 2012. Február 19. - 15:15:22 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !

szerintem semmi
Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe  akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb Mosolyog


és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe?
Naplózva

70/4334431
LGM
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


1.6--SW--Elite +extrák(pl. benzin) :)


« Hozzászólás #951 Dátum: 2012. Február 19. - 15:33:25 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !

szerintem semmi
Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe  akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb Mosolyog


és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe?
Csak 1 módon a gyertyákon keresztül talán ,most lett cserélve a gyertyák félig olajos volt a menet rajtuk ennyi,de nem ez a lényeg hanem idegesít hogy szivárog ,ha nem írja le ezt nem nagyon érdekelt volna így megadta a kezdő lökést a cserére és még ráadásul ki is tudom cserélni."de ez már nem ide tartozik!"
Tényleg szinte lehetetlen hogy emiatt bekerüljön az olaj égéstérbe ahhoz lazán betekert gyertya kéne,vagy nem !?
De akkor mitől javult meg a gépe  He
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #952 Dátum: 2012. Február 19. - 18:27:51 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !

szerintem semmi
Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe  akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb Mosolyog


és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe?
Csak 1 módon a gyertyákon keresztül talán ,most lett cserélve a gyertyák félig olajos volt a menet rajtuk ennyi,de nem ez a lényeg hanem idegesít hogy szivárog ,ha nem írja le ezt nem nagyon érdekelt volna így megadta a kezdő lökést a cserére és még ráadásul ki is tudom cserélni."de ez már nem ide tartozik!"
Tényleg szinte lehetetlen hogy emiatt bekerüljön az olaj égéstérbe ahhoz lazán betekert gyertya kéne,vagy nem !?
De akkor mitől javult meg a gépe  He
Hát nem a szelepfedél tömítés cseréjétől az biztos!
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #953 Dátum: 2012. Február 19. - 19:52:03 »

Érdeklődve olvastam az előző hozzászólásokat, mert az én 2005-ös lacsimnál is voltak hasonló tünetek, hidegben gyakori ill. folyamatos checklámpa, kiolvasva p300 hibakód. A Chevrolet Gyulainál szelepcserét javasoltak (qrva sok pénzért), a dunakeszi Medic-Car Kft.-nél szelepfedél tömítés cserét, mert olajosak voltak a gyertyák (Gyulainál ezt nem vették észre). Az utóbbi tavaly nyáron megtörtént, azóta nincs problémám, pedig ugyanúgy főként rövid távokon használom az autót, mint amikor a checklámpa problémáim voltak és a közelmúltban voltak jó nagy hidegek is.
Dettó így viselkedik most az autóm és nekem is szivárog a szelepfedél tömítés máris cserélem, hátha segít rajta .
Kösz hogy  leírtad !

szerintem semmi
Talán ha az olaj bekerül az égéstérbe  akkor,mondjuk nem sok esély van rá, de mindegy akkor is szivárog úgyhogy cserélem 1 hibával kevesebb Mosolyog


és szerinted a szelepfedéltől ,hogy kerül olaj az égéstérbe?
Csak 1 módon a gyertyákon keresztül talán ,most lett cserélve a gyertyák félig olajos volt a menet rajtuk ennyi,de nem ez a lényeg hanem idegesít hogy szivárog ,ha nem írja le ezt nem nagyon érdekelt volna így megadta a kezdő lökést a cserére és még ráadásul ki is tudom cserélni."de ez már nem ide tartozik!"
Tényleg szinte lehetetlen hogy emiatt bekerüljön az olaj égéstérbe ahhoz lazán betekert gyertya kéne,vagy nem !?
De akkor mitől javult meg a gépe  He
Hát nem a szelepfedél tömítés cseréjétől az biztos!
Szétkapták, ráijesztettek, hogy még jobban szét fogják, megijedt, aztán megemberelte magát!!! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #954 Dátum: 2012. Február 22. - 12:36:08 »

sziasztok,
Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről?
köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről?  Vigyorog
És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?!
Felejtős az a hely szerintem.
Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. Vigyorog Kacsint
És ha nem?
Akkor más. Vigyorog Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Kacsint
Végül is hatezerért tökmindegy neki. Kacsint
no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz.
1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 22. - 12:38:03 írta zjuhasz » Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #955 Dátum: 2012. Február 22. - 13:02:53 »

sziasztok,
Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről?
köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről?  Vigyorog
És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?!
Felejtős az a hely szerintem.
Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. Vigyorog Kacsint
És ha nem?
Akkor más. Vigyorog Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Kacsint
Végül is hatezerért tökmindegy neki. Kacsint
no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz.
1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt.
Hát ez elég nagy tohuvabohunak tűnik. Plána 15e kemény magyar forintért... Ennyit egy flakon sárga STPvel is elérsz szerintem, jóóóóóóval olcsóbban. Kacsint
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #956 Dátum: 2012. Február 22. - 13:10:40 »

sziasztok,
Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről?
köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről?  Vigyorog
És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?!
Felejtős az a hely szerintem.
Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. Vigyorog Kacsint
És ha nem?
Akkor más. Vigyorog Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Kacsint
Végül is hatezerért tökmindegy neki. Kacsint
no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz.
1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt.
Hát ez elég nagy tohuvabohunak tűnik. Plána 15e kemény magyar forintért... Ennyit egy flakon sárga STPvel is elérsz szerintem, jóóóóóóval olcsóbban. Kacsint
Ha ez a wepp 2033-as egy próbát megér ennyiért, állítólag ez sokkal intezívebben tisztítja a szelepeket mint az stp.
Kiváncsian várom a fejleményeket.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #957 Dátum: 2012. Február 22. - 13:14:05 »

Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?

Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa.
A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig.
köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #958 Dátum: 2012. Február 22. - 13:24:44 »

sziasztok,
Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről?
köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről?  Vigyorog
És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?!
Felejtős az a hely szerintem.
Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. Vigyorog Kacsint
És ha nem?
Akkor más. Vigyorog Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Kacsint
Végül is hatezerért tökmindegy neki. Kacsint
no, kiolvasták a kódot, P300 lett. Javaslatuk: 15ezerért egy sprayt fújkálnak többször a motorba, járatják. Ezt egy napon keresztül többször egymás után eljátszák. Ha ez nem segít, akkor megcsinálják mégegyszer grátisz.
1-2 nap múlva kapnak ilyen "varázsszert", akkor hívni fognak. Feleségem hozza-viszi a kocsit, a kiolvasásért nem kértek pénzt.
Hát ez elég nagy tohuvabohunak tűnik. Plána 15e kemény magyar forintért... Ennyit egy flakon sárga STPvel is elérsz szerintem, jóóóóóóval olcsóbban. Kacsint
Ha ez a wepp 2033-as egy próbát megér ennyiért, állítólag ez sokkal intezívebben tisztítja a szelepeket mint az stp.
Kiváncsian várom a fejleményeket.

Nem rossz anyag a Wepp de nem csodaszer az sem ha a lerakodás intenzív akkor teljesen mindegy mit fúj be,de a befújom járatom nem igazán megfelelő , a lényeg,hogy meleg motornál csináljuk befújunk kb 3000es fordulaton fél flakont  utána meg folytani a motort az anyaggal várni 20-30percet és jöhet a magasfordulati nyúzás kb 20 percen át,ha nem jön be akkor hengerfej le
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #959 Dátum: 2012. Február 22. - 13:55:23 »

Bp-en kihez lenne érdemes elvinni?

Tehát p300 hibakód, idén januárban jött elő a sárga lámpa, jellemzően hideg motornál, nem rángat, nincs semmi más tünet. A lámpa csak néha világít, néha villog is, aztán napokig semmi. Gyertyacsere 4 hónapja volt. Legtöbbször rövidtávot megyünk. Volt pörgetve 4-5ezres fordulaton 20km-en át, utána is volt cheklámpa.
A cél, hogy működőképes maradjon a kocsi még évekig.
köszi
Én kipróbálnám ezt a tisztítást amit írtál, ha nem műkszik akkor nincs más hátra mint amit Sebike is írt hengerfej le.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!