georgbob
|
|
« Hozzászólás #915 Dátum: 2012. Február 07. - 17:02:14 » |
|
Őszintén? A pénzszórás ott kezdődött el, hogy megvettem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #916 Dátum: 2012. Február 07. - 17:22:58 » |
|
Őszintén? A pénzszórás ott kezdődött el, hogy megvettem...
Neked legyen mondva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #917 Dátum: 2012. Február 07. - 18:53:50 » |
|
Őszintén? A pénzszórás ott kezdődött el, hogy megvettem...
Viszont ha valami nem megfelelően működik akkor az a pénzszórás....
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #918 Dátum: 2012. Február 08. - 16:56:29 » |
|
Őszintén? A pénzszórás ott kezdődött el, hogy megvettem...
Viszont ha valami nem megfelelően működik akkor az a pénzszórás.... Na és akkor innentől a folytatás megtalálható itt: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=22.0Legyetek szívesek mindent a helyén megtárgyalni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #919 Dátum: 2012. Február 14. - 15:20:32 » |
|
Nos kénytelen vagyok én is feliratkozni ide. Kezdődött azzal, hogy tegnap reggel elsőre nem indult a kocsi. Másodikra - ha egy kis gondolkozás után is - de beindult. Picit hosszabb úton mentem dolgozni, meg még lámpát sem kapcsoltam. Munkahelyemen állt ugye 8 órát, délután azonban rögötn beindult, igaz mintha kicsit furán ment volna (bár ez lehet csak utólagos pszichológia). Épp lámpától kanyarodtam ki, amikor észrevettem, hogy ég a sárga lámpa. Na mondom ez hiányzott még az életemből. Hazaértem, leállítottam, majd elindítottam és még mindig égett. Egy óra múlva mentem a benzinkútra tüdőkárosító anyagért, persze indításkor még mindig égett, na meg utána is. Benzinkúton leállítottam, majd az anyagbeszerzés után indítottam és láss csodát, már nem égett. Lehet ez P300, vagy csak az akksi gyengesége miatt keletkezett?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #920 Dátum: 2012. Február 14. - 18:55:12 » |
|
Nos kénytelen vagyok én is feliratkozni ide. Kezdődött azzal, hogy tegnap reggel elsőre nem indult a kocsi. Másodikra - ha egy kis gondolkozás után is - de beindult. Picit hosszabb úton mentem dolgozni, meg még lámpát sem kapcsoltam. Munkahelyemen állt ugye 8 órát, délután azonban rögötn beindult, igaz mintha kicsit furán ment volna (bár ez lehet csak utólagos pszichológia). Épp lámpától kanyarodtam ki, amikor észrevettem, hogy ég a sárga lámpa. Na mondom ez hiányzott még az életemből. Hazaértem, leállítottam, majd elindítottam és még mindig égett. Egy óra múlva mentem a benzinkútra tüdőkárosító anyagért, persze indításkor még mindig égett, na meg utána is. Benzinkúton leállítottam, majd az anyagbeszerzés után indítottam és láss csodát, már nem égett. Lehet ez P300, vagy csak az akksi gyengesége miatt keletkezett?
Szerintem lehet gyenge akkumulátor hibajelzés is. Anno Nekem is olvastak ki ilyet, meg is ijedtem, de azóta eltelt 3 év és semmi gond. Szerintem nekem az ideutazás és az eladás elötti várakozás hozta ki a hibakódot. Mostanában, hogy keveset megyek vele, nekem is kicsit nyögve indul, de elötte 2X adok rá gyújtást, hogy az AC felnyomja a benyát és egyből elkapja. Viszont ilyenkor megyek is vele aznap min. 50 km-t.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Papfalusi Péter
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Hozzászólás #921 Dátum: 2012. Február 14. - 19:01:53 » |
|
Sziasztok! Volt akinek megoldódott úgy a P300 hiba hogy nem szelepcserével végződött hanem vmi más volt a hiba? Nekem EGR szelep tisztítva, utána dugózva, gyertya kábel, gyertyák, trafó cserélve. Nekem csak hidegen csinálja a rángatást míg be nem melegszik. Amikor beindítom egyenletesen jár de nem annyira szépen, hanem puffogva, utána kiegyensúlyozódik az alapjárat. Melegen még sosem csinálta a torpanást, ha meleg nincs gond vele. Ha le van dugózva attól még lehet baj a szelepekkel, illetve lekormolódhat? Gyertyák eléggé feketék...Ha a szelep ragadna akkor melegen is elő kéne jönnie vagy csak hidegen csinálja nálam?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #922 Dátum: 2012. Február 14. - 23:10:54 » |
|
Sziasztok! Volt akinek megoldódott úgy a P300 hiba hogy nem szelepcserével végződött hanem vmi más volt a hiba? Nekem EGR szelep tisztítva, utána dugózva, gyertya kábel, gyertyák, trafó cserélve. Nekem csak hidegen csinálja a rángatást míg be nem melegszik. Amikor beindítom egyenletesen jár de nem annyira szépen, hanem puffogva, utána kiegyensúlyozódik az alapjárat. Melegen még sosem csinálta a torpanást, ha meleg nincs gond vele. Ha le van dugózva attól még lehet baj a szelepekkel, illetve lekormolódhat? Gyertyák eléggé feketék...Ha a szelep ragadna akkor melegen is elő kéne jönnie vagy csak hidegen csinálja nálam?
pont ezek a hibajelenségek amiket leírtál a a szelepcsere okai
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #923 Dátum: 2012. Február 15. - 13:13:43 » |
|
Sziasztok! Volt akinek megoldódott úgy a P300 hiba hogy nem szelepcserével végződött hanem vmi más volt a hiba? Nekem EGR szelep tisztítva, utána dugózva, gyertya kábel, gyertyák, trafó cserélve. Nekem csak hidegen csinálja a rángatást míg be nem melegszik. Amikor beindítom egyenletesen jár de nem annyira szépen, hanem puffogva, utána kiegyensúlyozódik az alapjárat. Melegen még sosem csinálta a torpanást, ha meleg nincs gond vele. Ha le van dugózva attól még lehet baj a szelepekkel, illetve lekormolódhat? Gyertyák eléggé feketék...Ha a szelep ragadna akkor melegen is elő kéne jönnie vagy csak hidegen csinálja nálam?
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Papfalusi Péter
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Hozzászólás #924 Dátum: 2012. Február 15. - 13:57:30 » |
|
Már végigmentem rajtuk...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zjuhasz
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Hozzászólás #925 Dátum: 2012. Február 15. - 16:03:19 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #926 Dátum: 2012. Február 15. - 16:18:34 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #927 Dátum: 2012. Február 15. - 19:42:27 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #928 Dátum: 2012. Február 15. - 20:04:53 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #929 Dátum: 2012. Február 15. - 20:09:41 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. És ha nem?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|