Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 03:53:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396952 alkalommal)
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #900 Dátum: 2012. Február 04. - 17:03:13 »

Egy kis segítség kellene! Nos tegnap estére kaptam egy csecs lámpát ajándékba. Az előzménye az volt hogy előtte reggel csak annyira használtam az autót, hogy egyik parkolóhelyről átálltam egy másikra és le is állítottam. Az esti indulás előtti járatásnál már hallottam, hogy egyenetlenül jár a motor majd elinduláskor egy picit rángatott és villogás után folyamatosra dobta a lámpát. A motor életereje kb 100 méter után helyreállt semmi gond vele szépen dolgozik viszont a csecslámpa maradt. Az az érzésem, hogy túl dúsította a keveréket ami miatt lehetett gyújtás kimaradás és miután kidolgozta magából a pluszt helyre is állt csak a lámpa maradt. Jól emlékszem, hogy az aksi hosszabb idejű lekötésével lehet házilagosan törölni a hibakódot? Vagy mást kell tennem? Az autó kedden megy vizsgázni, ha marad a lámpa az befolyásolhatja a vizsga sikerét, ha egyébként az értékek jók?
Ezt az aksi lekötést nemtudom, de sárga lámpával nem megy át a vizsgán szerintem.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #901 Dátum: 2012. Február 04. - 18:37:15 »

Egy kis segítség kellene! Nos tegnap estére kaptam egy csecs lámpát ajándékba. Az előzménye az volt hogy előtte reggel csak annyira használtam az autót, hogy egyik parkolóhelyről átálltam egy másikra és le is állítottam. Az esti indulás előtti járatásnál már hallottam, hogy egyenetlenül jár a motor majd elinduláskor egy picit rángatott és villogás után folyamatosra dobta a lámpát. A motor életereje kb 100 méter után helyreállt semmi gond vele szépen dolgozik viszont a csecslámpa maradt. Az az érzésem, hogy túl dúsította a keveréket ami miatt lehetett gyújtás kimaradás és miután kidolgozta magából a pluszt helyre is állt csak a lámpa maradt. Jól emlékszem, hogy az aksi hosszabb idejű lekötésével lehet házilagosan törölni a hibakódot? Vagy mást kell tennem? Az autó kedden megy vizsgázni, ha marad a lámpa az befolyásolhatja a vizsga sikerét, ha egyébként az értékek jók?
Ezt az aksi lekötést nemtudom, de sárga lámpával nem megy át a vizsgán szerintem.
Nem megy át a vizsgán, és rá is kötik a gépre, jobb, ha kiolvasod, majd törlöd, mert, ha törlődik is, ha leveszed az akksit, de a kód bent is marad, és az is lehet bukta. Ne kockáztass- szerintem. Meg legalább kiderül, hogy mi a baja.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #902 Dátum: 2012. Február 04. - 22:04:13 »

Egy kis segítség kellene! Nos tegnap estére kaptam egy csecs lámpát ajándékba. Az előzménye az volt hogy előtte reggel csak annyira használtam az autót, hogy egyik parkolóhelyről átálltam egy másikra és le is állítottam. Az esti indulás előtti járatásnál már hallottam, hogy egyenetlenül jár a motor majd elinduláskor egy picit rángatott és villogás után folyamatosra dobta a lámpát. A motor életereje kb 100 méter után helyreállt semmi gond vele szépen dolgozik viszont a csecslámpa maradt. Az az érzésem, hogy túl dúsította a keveréket ami miatt lehetett gyújtás kimaradás és miután kidolgozta magából a pluszt helyre is állt csak a lámpa maradt. Jól emlékszem, hogy az aksi hosszabb idejű lekötésével lehet házilagosan törölni a hibakódot? Vagy mást kell tennem? Az autó kedden megy vizsgázni, ha marad a lámpa az befolyásolhatja a vizsga sikerét, ha egyébként az értékek jók?
Ezt az aksi lekötést nemtudom, de sárga lámpával nem megy át a vizsgán szerintem.
Nem megy át a vizsgán, és rá is kötik a gépre, jobb, ha kiolvasod, majd törlöd, mert, ha törlődik is, ha leveszed az akksit, de a kód bent is marad, és az is lehet bukta. Ne kockáztass- szerintem. Meg legalább kiderül, hogy mi a baja.
Amúgy ilyen tünetet produkál a lambda szonda jeladó hibája is.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #903 Dátum: 2012. Február 05. - 06:38:08 »

Köszönöm a válaszokat,de úgy néz ki meg is oldódott a probléma.Tegnap reggel mielőtt leparkoltam még csináltam három ledadogtatást úgy 5-10mp-ig és láss csodát az esti indításnál már nem kellett néznem a csecslámpát.Ámen.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #904 Dátum: 2012. Február 05. - 08:00:30 »

Köszönöm a válaszokat,de úgy néz ki meg is oldódott a probléma.Tegnap reggel mielőtt leparkoltam még csináltam három ledadogtatást úgy 5-10mp-ig és láss csodát az esti indításnál már nem kellett néznem a csecslámpát.Ámen.
A lámpa kialvása ellenére a hibakód még benne marad az ECU-ban. Vizsgán rákötik a kiolvasó cuccot, úgyhogy látni fogják.
Azt nem tudom, hogy eltárolt, de nem aktív hibakód lehet-e akadálya a vizsgának. Valószínűleg nem, ha egyébként az emissziós értékek rendben vannak.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #905 Dátum: 2012. Február 05. - 08:12:11 »

Köszönöm a válaszokat,de úgy néz ki meg is oldódott a probléma.Tegnap reggel mielőtt leparkoltam még csináltam három ledadogtatást úgy 5-10mp-ig és láss csodát az esti indításnál már nem kellett néznem a csecslámpát.Ámen.
A lámpa kialvása ellenére a hibakód még benne marad az ECU-ban. Vizsgán rákötik a kiolvasó cuccot, úgyhogy látni fogják.
Azt nem tudom, hogy eltárolt, de nem aktív hibakód lehet-e akadálya a vizsgának. Valószínűleg nem, ha egyébként az emissziós értékek rendben vannak.

Ha van hibakód akár eltárolt is automatikusan NEM MEGFELELT  minősítést kap ergo bukik.
Elötte célszrű töröltetni
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #906 Dátum: 2012. Február 05. - 08:33:12 »

Ja, és az aksi levétel nem törli a hibát!
Ez a módszer csak a régebbi típusoknál működött. Kacsint
Naplózva
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #907 Dátum: 2012. Február 05. - 17:10:57 »

Sziasztok! szereintetek ez milyen szivárgás? én abszolút nem értek hozzá... Ez okozhatja a P300 hibát?
http://kepfeltoltes.hu/view/120205/IMAG0668_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #908 Dátum: 2012. Február 05. - 17:36:01 »

Sziasztok! szereintetek ez milyen szivárgás? én abszolút nem értek hozzá... Ez okozhatja a P300 hibát?
http://kepfeltoltes.hu/view/120205/IMAG0668_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hali.
Ez szelepfedél tömítés hiba, ilyen az enyém is, cserére és jobb időre vár.
Szerintem ettől nem lesz P300.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #909 Dátum: 2012. Február 05. - 17:56:04 »

Ettől első indítás után nem tud 3 hengerezni és míg be nem melegedik addig torpanni?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #910 Dátum: 2012. Február 05. - 18:14:49 »

Ettől első indítás után nem tud 3 hengerezni és míg be nem melegedik addig torpanni?
Ha olajfolyás miatt torpanna, akkor nem csak bemelegedésig csinálná.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #911 Dátum: 2012. Február 06. - 20:56:37 »

Sziasztok! szereintetek ez milyen szivárgás? én abszolút nem értek hozzá... Ez okozhatja a P300 hibát?
http://kepfeltoltes.hu/view/120205/IMAG0668_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a szivárgás nem jelent semmit.
Húzd ki az egyik gyertya pipát a helyéről. Ha csöpög róla az olaj, akkor tömítés csere.
De a p300 tényleg nem ettől lesz.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #912 Dátum: 2012. Február 06. - 21:01:52 »

Olyan helyre kell menni, ahol nem kötik rá a gépet...Sokkal egyszerűbb, mint hibakódot törölgetni...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #913 Dátum: 2012. Február 07. - 08:55:45 »

Olyan helyre kell menni, ahol nem kötik rá a gépet...Sokkal egyszerűbb, mint hibakódot törölgetni...

mindenhol rákötik mivel az OBD  csati jelforrás
Viszont tényleg célszerű így közlekedni lehet a pénzt szórni
többet eszik+kinyírjuk a katalizátort tök jó
Naplózva

70/4334431
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #914 Dátum: 2012. Február 07. - 16:28:54 »

Jelentem túl vagyok a mutatványon. Bíztam az autómban, hogy nem lehet rossz hiszen a check lámpa is magától segítség nélkül aludt el és jól is működött a motor. Másrészt a KPM-nél már be volt jelentve az autó így módosításra sem volt lehetőség. Úgy gondoltam megjátszom a dupla vagy semmit és jól tettem mert csont nélkül átment a vizsgán mindenféle felkészítés nélkül, obd csatlakozó használata mellett. Hiába no szuper ez a gép és igyekszik a pénztárcámra is vigyázni. HALELUJA!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!