humerus
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #885 Dátum: 2012. Január 30. - 12:35:16 » |
|
Sziasztok! Köszönöm szépen a hozzászólásokat. A gyertya csere után gyakorlatilag semmi sem változott. Hibakódot most nem olvastattam ki, mert a márka szervizbe nem akarom elvinni. Elolvastam rengeteg hozzászólást, tanácsot itt a fórumon. Ezekből arra a következtetésre jutottam, hogy az EGR beadta a kulcsot, nyitott állapotban. Persze lehet, hogy nem, mert nem értek hozzá. Ezért szeretném egy szakembernek megmutatni. Saját kezű szerelgetésbe nem merek kezdeni. Azért ez mégsem fűbyíró:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #886 Dátum: 2012. Január 30. - 16:58:38 » |
|
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy a márkaszervizen kívül, Zala megyében, vagy a környéken, tudtok-e egy olyan szerelőt ajánlani, aki végére jár a problémának és meg is tudja azt oldani? Köszönöm.
Én zalai vagyok, de nem tudok jó szerelőt ajánlani. Gurulj át somogyba Sebikéhez. Ez azért érdekes nem? 2008-as autó és ugyanolyan problémák, mint a 2007 előtti nem kaparószelepeseknél??? 2008 után újból sima szelep van bennük csak nagyobb lógása van a vezetőben De miért? Nem vált be a kaparószelep, vagy azokat csak kizárólag a cserés javításokhoz gyártották le? Netán nem végső megoldá, esetleg gyengébbek, vagy kisebb az élettartamuk, baj lehet velük? Nemáááááá!!!!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #887 Dátum: 2012. Január 30. - 17:53:20 » |
|
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy a márkaszervizen kívül, Zala megyében, vagy a környéken, tudtok-e egy olyan szerelőt ajánlani, aki végére jár a problémának és meg is tudja azt oldani? Köszönöm.
Én zalai vagyok, de nem tudok jó szerelőt ajánlani. Gurulj át somogyba Sebikéhez. Ez azért érdekes nem? 2008-as autó és ugyanolyan problémák, mint a 2007 előtti nem kaparószelepeseknél??? 2008 után újból sima szelep van bennük csak nagyobb lógása van a vezetőben De miért? Nem vált be a kaparószelep, vagy azokat csak kizárólag a cserés javításokhoz gyártották le? Netán nem végső megoldá, esetleg gyengébbek, vagy kisebb az élettartamuk, baj lehet velük? Nemáááááá!!!! Hogy miért nem tudom. De találkozatm már kaparószelepes autóval ami újra kezdte,a kaparószelep sem csodaszer ha nem változik a használat akkor ugyanúgy előjön a hiba .
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Papfalusi Péter
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Hozzászólás #888 Dátum: 2012. Január 30. - 19:26:25 » |
|
Sziasztok! tegnap kiszedem a gyertyákat és az egyik gyertya volt csak nagyon olajos, a menet végig olajban volt. A többi csak kormos. Lehet nekem is szelepfedél tömítés problémám van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #889 Dátum: 2012. Január 30. - 20:40:14 » |
|
Sziasztok! tegnap kiszedem a gyertyákat és az egyik gyertya volt csak nagyon olajos, a menet végig olajban volt. A többi csak kormos. Lehet nekem is szelepfedél tömítés problémám van?
A menet elvileg benne van a hengerfejben, max akkor lett olajos, amikor kitekerted a gyertyát.:-))
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #890 Dátum: 2012. Január 30. - 20:43:04 » |
|
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy a márkaszervizen kívül, Zala megyében, vagy a környéken, tudtok-e egy olyan szerelőt ajánlani, aki végére jár a problémának és meg is tudja azt oldani? Köszönöm.
Én zalai vagyok, de nem tudok jó szerelőt ajánlani. Gurulj át somogyba Sebikéhez. Ez azért érdekes nem? 2008-as autó és ugyanolyan problémák, mint a 2007 előtti nem kaparószelepeseknél??? 2008 után újból sima szelep van bennük csak nagyobb lógása van a vezetőben De miért? Nem vált be a kaparószelep, vagy azokat csak kizárólag a cserés javításokhoz gyártották le? Netán nem végső megoldá, esetleg gyengébbek, vagy kisebb az élettartamuk, baj lehet velük? Nemáááááá!!!! Hogy miért nem tudom. De találkozatm már kaparószelepes autóval ami újra kezdte,a kaparószelep sem csodaszer ha nem változik a használat akkor ugyanúgy előjön a hiba . Köszi Sebi, megnyugtattál! :-)) 16000-nél lettek cserélve, most 54000 van benne és amint láttad, eltárolt kód nem volt azóta. kopp kopp kopp..... Igaz, egy kicsit másképp vezetek mint előtte, amikor még bejáratós volt.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
zlaci
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #891 Dátum: 2012. Január 30. - 21:33:26 » |
|
Sziasztok! Sajnos, megerősíteni tudom a kaparószelepek utáni csecslámpát. 2006-os 1,4 HB -szerviz alatt cserélve voltak a szelepek(szelep cseréig,2év alatt folyamatos,sárgaság).Kb 3éven át semmi gond, most jött elő. Folyamatos sárgaság,fogyasztás -full-sok. Gyertya csere,(NGK)sárga-stp-s tisztítás,EGR tisztítás. Az EGR szelep elektromos problémát irt komputer,( a szerelő szerint)kód törlése után,minden rendben azóta,a fogyasztás visszaállt. Remélhetőleg így is marad. Hátha valakinek tudtam segíteni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Papfalusi Péter
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Hozzászólás #892 Dátum: 2012. Február 02. - 18:22:55 » |
|
A szelepfedél tömítés hibát hogyan lehet ésrevenni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #893 Dátum: 2012. Február 02. - 18:28:26 » |
|
A szelepfedél tömítés hibát hogyan lehet ésrevenni?
Folyik alóla az olaj.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Papfalusi Péter
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Hozzászólás #894 Dátum: 2012. Február 02. - 18:48:20 » |
|
értem...olyat már tapasztaltatok hogy a benzin alacsony szint visszajelző nem működik? az izzó tuti jó benne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #895 Dátum: 2012. Február 02. - 20:22:11 » |
|
értem...olyat már tapasztaltatok hogy a benzin alacsony szint visszajelző nem működik? az izzó tuti jó benne...
Én még soha nem láttam világítani. Pedig volt már bőven a pirosba a mutató ,de a teljes kiürítés közelébe nem mertem elmenni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #896 Dátum: 2012. Február 02. - 21:12:00 » |
|
értem...olyat már tapasztaltatok hogy a benzin alacsony szint visszajelző nem működik? az izzó tuti jó benne...
Én még soha nem láttam világítani. Pedig volt már bőven a pirosba a mutató ,de a teljes kiürítés közelébe nem mertem elmenni. Nemtom miért féltek annyira tőle. Ha már teljes fényerőn világít, akkor is elmegy még vagy 100 km-t!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #897 Dátum: 2012. Február 03. - 10:08:57 » |
|
értem...olyat már tapasztaltatok hogy a benzin alacsony szint visszajelző nem működik? az izzó tuti jó benne...
Én még soha nem láttam világítani. Pedig volt már bőven a pirosba a mutató ,de a teljes kiürítés közelébe nem mertem elmenni. Nemtom miért féltek annyira tőle. Ha már teljes fényerőn világít, akkor is elmegy még vagy 100 km-t! én egyszer már rá.asztam az öreg off autómmal.....7-10 liter lehetett benne, megtankoltam egy kúton és onnantól jött a káosz. felszívott valami szutykot és onnantól többet volt szerelőnél, mint a seggem alatt. mondjuk nekem gyanús volt az a kút is, soha többet nem tankoltam ott....
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #898 Dátum: 2012. Február 04. - 17:00:19 » |
|
Egy kis segítség kellene! Nos tegnap estére kaptam egy csecs lámpát ajándékba. Az előzménye az volt hogy előtte reggel csak annyira használtam az autót, hogy egyik parkolóhelyről átálltam egy másikra és le is állítottam. Az esti indulás előtti járatásnál már hallottam, hogy egyenetlenül jár a motor majd elinduláskor egy picit rángatott és villogás után folyamatosra dobta a lámpát. A motor életereje kb 100 méter után helyreállt semmi gond vele szépen dolgozik viszont a csecslámpa maradt. Az az érzésem, hogy túl dúsította a keveréket ami miatt lehetett gyújtás kimaradás és miután kidolgozta magából a pluszt helyre is állt csak a lámpa maradt. Jól emlékszem, hogy az aksi hosszabb idejű lekötésével lehet házilagosan törölni a hibakódot? Vagy mást kell tennem? Az autó kedden megy vizsgázni, ha marad a lámpa az befolyásolhatja a vizsga sikerét, ha egyébként az értékek jók?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #899 Dátum: 2012. Február 04. - 17:03:00 » |
|
Egy kis segítség kellene! Nos tegnap estére kaptam egy csecs lámpát ajándékba. Az előzménye az volt hogy előtte reggel csak annyira használtam az autót, hogy egyik parkolóhelyről átálltam egy másikra és le is állítottam. Az esti indulás előtti járatásnál már hallottam, hogy egyenetlenül jár a motor majd elinduláskor egy picit rángatott és villogás után folyamatosra dobta a lámpát. A motor életereje kb 100 méter után helyreállt semmi gond vele szépen dolgozik viszont a csecslámpa maradt. Az az érzésem, hogy túl dúsította a keveréket ami miatt lehetett gyújtás kimaradás és miután kidolgozta magából a pluszt helyre is állt csak a lámpa maradt. Jól emlékszem, hogy az aksi hosszabb idejű lekötésével lehet házilagosan törölni a hibakódot? Vagy mást kell tennem? Az autó kedden megy vizsgázni, ha marad a lámpa az befolyásolhatja a vizsga sikerét, ha egyébként az értékek jók?
Pech lámpával nem megy át hivatalosan a műszaki vizsgán. Én a helyedben kiolvastatnám a hibát. Az akksi saru levétel nem hiszem, hogy segítene. De egy próbát megér.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|