Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #840 Dátum: 2011. December 01. - 21:25:24 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ... Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását... Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve? Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be. Nem mindegyikbe, mert az enyém 2004-es Neked még mind a 16-ot cserélték? nem, csak a kipuffokat
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #841 Dátum: 2011. December 01. - 21:42:47 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ... Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását... Sebike,inkább áruld el neki azt a hiper-szuper titkos szert amit használsz,hátha segít neki is.Csak aztán eskesd meg a kisdobos becsület szavára,hogy nehogy tovább adja nekünk.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #842 Dátum: 2011. December 01. - 21:51:43 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #843 Dátum: 2011. December 01. - 22:00:09 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
Lehet, de az se szentírás szerintem, hogy akkor nem jön elő többet, a modosított szelepekkel. Mikor elöször mentem a márkaszervízbe p300-al a munkafelvevő rám nézett és annyit mondott csak: hajtani, hajtani,hajtani.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #844 Dátum: 2011. December 01. - 23:30:19 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #845 Dátum: 2011. December 01. - 23:39:06 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az? Valószínű a forgalombahelyezési lehet.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #846 Dátum: 2011. December 02. - 15:34:29 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az? Valószínű a forgalombahelyezési lehet. Akkor simán lehet 2006-os, amiben még lehet a régi kipuffszelep.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #847 Dátum: 2011. December 02. - 16:51:05 » |
|
Sebike,inkább áruld el neki azt a hiper-szuper titkos szert amit használsz,hátha segít neki is.Csak aztán eskesd meg a kisdobos becsület szavára,hogy nehogy tovább adja nekünk. haha hihi
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Shotogirl
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #848 Dátum: 2011. December 03. - 15:31:49 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az? A forgalmimban van 2007 május. Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át, útközben hegynek egyszer csak fordulat le nullára, gyujtás elszűllt. Utána még kétszer-háromszor hegynek felfelé elöjött a torpanás, villogo cheklámpa, majd szombat reggel mikor elinditottam a kicsikét semmi cseklámpa nem volt, nem torpant, nem akadozott, semmi. Ugyhogy a szervizbe nem is tudtak vele mit kezdeni. azt mondták ha legközelebb jelentkezik a hiba egyböl irány a szerviz, de igy hogy "normálisan" működik nem tudnak vele mit kezdeni. Hiba jelzész kitörölték, és ma még nem jött elö a hiba. Ugyhogy kezdem azt hinni hogy szivat a drága.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #849 Dátum: 2011. December 03. - 18:54:48 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az? A forgalmimban van 2007 május. Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át, útközben hegynek egyszer csak fordulat le nullára, gyujtás elszűllt. Utána még kétszer-háromszor hegynek felfelé elöjött a torpanás, villogo cheklámpa, majd szombat reggel mikor elinditottam a kicsikét semmi cseklámpa nem volt, nem torpant, nem akadozott, semmi. Ugyhogy a szervizbe nem is tudtak vele mit kezdeni. azt mondták ha legközelebb jelentkezik a hiba egyböl irány a szerviz, de igy hogy "normálisan" működik nem tudnak vele mit kezdeni. Hiba jelzész kitörölték, és ma még nem jött elö a hiba. Ugyhogy kezdem azt hinni hogy szivat a drága. Megtudták volna nézni milyen üzemállapotban tárolta el a hibát
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #850 Dátum: 2011. December 03. - 19:12:48 » |
|
Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.
Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az? A forgalmimban van 2007 május. Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át, útközben hegynek egyszer csak fordulat le nullára, gyujtás elszűllt. Utána még kétszer-háromszor hegynek felfelé elöjött a torpanás, villogo cheklámpa, majd szombat reggel mikor elinditottam a kicsikét semmi cseklámpa nem volt, nem torpant, nem akadozott, semmi. Ugyhogy a szervizbe nem is tudtak vele mit kezdeni. azt mondták ha legközelebb jelentkezik a hiba egyböl irány a szerviz, de igy hogy "normálisan" működik nem tudnak vele mit kezdeni. Hiba jelzész kitörölték, és ma még nem jött elö a hiba. Ugyhogy kezdem azt hinni hogy szivat a drága. Gerico? Tőlük sokat ne várj Sajna itt a környéken olyan normális szervizt nem tudok, akiknek SCAN100-as műszerük lenne, és értenek is ahhoz, amit csinálnak.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #851 Dátum: 2011. December 03. - 20:12:49 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki....
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Shotogirl
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #852 Dátum: 2011. December 03. - 20:57:03 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki.... 5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #853 Dátum: 2011. December 03. - 21:05:29 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki.... 5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik.... egy Sebike féle felsőmosást megérne a dolog, sztem
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #854 Dátum: 2011. December 03. - 21:10:17 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki.... 5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik.... 30-40 km-t nyugodtan hajthatod 5000-5500-as fordulaton (akár hármasban-négyesben attól függ milyen uton mész) a gépet ki kell égetni a lerakódást.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|