Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 22:38:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396751 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #840 Dátum: 2011. December 01. - 21:25:24 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.


nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit
most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ...
Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását...
Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve?
Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be.
Nem mindegyikbe, mert az enyém 2004-es
Neked még mind a 16-ot cserélték?
nem, csak a kipuffokat
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #841 Dátum: 2011. December 01. - 21:42:47 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.


nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit
most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ...
Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását...
Sebike,inkább áruld el neki azt a hiper-szuper titkos szert amit használsz,hátha segít neki is.Csak aztán eskesd meg a kisdobos becsület szavára,hogy nehogy tovább adja nekünk.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #842 Dátum: 2011. December 01. - 21:51:43 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #843 Dátum: 2011. December 01. - 22:00:09 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
Lehet, de az se szentírás szerintem, hogy akkor nem jön elő többet, a modosított szelepekkel. Zavart
Mikor elöször mentem a márkaszervízbe p300-al a munkafelvevő rám nézett és annyit mondott csak: hajtani, hajtani,hajtani. Kacsint Vigyorog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #844 Dátum: 2011. December 01. - 23:30:19 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #845 Dátum: 2011. December 01. - 23:39:06 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az?
Valószínű a forgalombahelyezési lehet.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #846 Dátum: 2011. December 02. - 15:34:29 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az?
Valószínű a forgalombahelyezési lehet.
Akkor simán lehet 2006-os, amiben még lehet a régi kipuffszelep.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #847 Dátum: 2011. December 02. - 16:51:05 »


Sebike,inkább áruld el neki azt a hiper-szuper titkos szert amit használsz,hátha segít neki is.Csak aztán eskesd meg a kisdobos becsület szavára,hogy nehogy tovább adja nekünk.
haha hihi  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Shotogirl
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #848 Dátum: 2011. December 03. - 15:31:49 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az?

A forgalmimban van 2007 május.

Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át, útközben hegynek egyszer csak fordulat le nullára, gyujtás elszűllt. Utána még kétszer-háromszor hegynek felfelé elöjött a torpanás, villogo cheklámpa, majd szombat reggel mikor elinditottam a kicsikét semmi cseklámpa nem volt, nem torpant, nem akadozott, semmi. Ugyhogy a szervizbe nem is tudtak vele mit kezdeni. azt mondták ha legközelebb jelentkezik a hiba egyböl irány a szerviz, de igy hogy "normálisan" működik nem tudnak vele mit kezdeni. Hiba jelzész kitörölték, és ma még nem jött elö a hiba. Ugyhogy kezdem azt hinni hogy szivat a drága.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #849 Dátum: 2011. December 03. - 18:54:48 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az?

A forgalmimban van 2007 május.

Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át, útközben hegynek egyszer csak fordulat le nullára, gyujtás elszűllt. Utána még kétszer-háromszor hegynek felfelé elöjött a torpanás, villogo cheklámpa, majd szombat reggel mikor elinditottam a kicsikét semmi cseklámpa nem volt, nem torpant, nem akadozott, semmi. Ugyhogy a szervizbe nem is tudtak vele mit kezdeni. azt mondták ha legközelebb jelentkezik a hiba egyböl irány a szerviz, de igy hogy "normálisan" működik nem tudnak vele mit kezdeni. Hiba jelzész kitörölték, és ma még nem jött elö a hiba. Ugyhogy kezdem azt hinni hogy szivat a drága.


Megtudták volna nézni milyen üzemállapotban tárolta el a hibát
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #850 Dátum: 2011. December 03. - 19:12:48 »

Ha Shotogirl autója 2007. évi, akkor abban már a módosított szelepek vannak, nem? Szwrintem is rossz gyertyák lehetnek benne.

Indulás előtt sárga STP egy tank benzinhez és hajtsátok meg a vasat.
2007 májusi...ki tudja, meddig állt a kereskedőnél? Vagy a gyártási dátuma az?

A forgalmimban van 2007 május.

Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át, útközben hegynek egyszer csak fordulat le nullára, gyujtás elszűllt. Utána még kétszer-háromszor hegynek felfelé elöjött a torpanás, villogo cheklámpa, majd szombat reggel mikor elinditottam a kicsikét semmi cseklámpa nem volt, nem torpant, nem akadozott, semmi. Ugyhogy a szervizbe nem is tudtak vele mit kezdeni. azt mondták ha legközelebb jelentkezik a hiba egyböl irány a szerviz, de igy hogy "normálisan" működik nem tudnak vele mit kezdeni. Hiba jelzész kitörölték, és ma még nem jött elö a hiba. Ugyhogy kezdem azt hinni hogy szivat a drága.
Gerico? Tőlük sokat ne várj Sajna itt a környéken olyan normális szervizt nem tudok, akiknek SCAN100-as műszerük lenne, és értenek is ahhoz, amit csinálnak.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #851 Dátum: 2011. December 03. - 20:12:49 »

Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Shotogirl
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #852 Dátum: 2011. December 03. - 20:57:03 »

Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki....

5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik....
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #853 Dátum: 2011. December 03. - 21:05:29 »

Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki....

5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik....
egy Sebike féle felsőmosást megérne a dolog, sztem
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #854 Dátum: 2011. December 03. - 21:10:17 »

Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki....

5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik....
30-40 km-t nyugodtan hajthatod 5000-5500-as fordulaton (akár hármasban-négyesben attól függ milyen uton mész)  a gépet ki kell égetni a lerakódást.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!