kubu87
|
|
« Hozzászólás #825 Dátum: 2011. November 21. - 13:55:07 » |
|
Hali!
Hideg indítás után három vadi új gyújtókábel fröccsent szét a motortérben! Csöcslámpák nem gyulladtak ki! Kétségbeejtő...
Nem kell valakinek a kocsim??? Megkímélt és ezen a gyújtás-****akodáson kívül két baja van, hátsó teleszkópokat kéne cserélni és az első féknyergek kicsit lötyögnek, mert kikoptak a furatok és a stiftek! Még bő két hónap műszaki is van a kocsin! Érdeklődni privátban!
Ez nem az autó hibája hanem a gagyi alkatrészé... Egyesült Államok béli GM gyártmány volt... Elméletileg Chevrolet háztáji
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #826 Dátum: 2011. November 21. - 16:01:09 » |
|
Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma! nekem is volt pár éve ilyen gyújtáskimaradásos dolgom, gyertyacsere után minden rendben volt 100ból 1 sajnos tapasztalat A mai napig minden oké volt, viszont megint elkezdett baszakodni valamelyik henger, viszont a check-lámpion nem gyulladt ki, na most ilyenkor what da fuck? Azon kívül, hogy kokszos a szelep... Mennyibe fájhat körülbelül egy komplett szelepsor pucolás dörzsárazással meg minden lófütykössel és munkadíjjal együtt??? Egyáltalán el lehet kerülni a szelepcserét, vagy tök fölösleges görcsölni a kipucoláson? jó esély van rá de előfordulhat,hogy nem 50% mindegyikre,most van 1 anyagom ami talán működik nem csodaszer de eddig úgy néz ki 2 kocsiról nem kell levennem a hengerfejet nekem jobban megérné az de hát az ügyfél az első... Esetleg van esélyünk arra,hogy egyszer megtudjuk annak a csodaszernek a nevét mi is?! Tehát nem tudhatjuk meg!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Shotogirl
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #827 Dátum: 2011. December 01. - 20:27:27 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #828 Dátum: 2011. December 01. - 20:32:35 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Nálam is volt hasonló. Ezért valami fojtószelepházat, vagy mit cseréltek. Keresd Sebikét, ő majd megmondja a tutit
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #829 Dátum: 2011. December 01. - 20:34:12 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Szia! Ez elég szelepcsere gyanús eset a hibakód és a tünetek is stimmelnek, nálam ugyan ez volt és nem is úsztam meg. Itt olvasgass: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=233.0
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #830 Dátum: 2011. December 01. - 20:40:21 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Shotogirl
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #831 Dátum: 2011. December 01. - 20:44:53 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #832 Dátum: 2011. December 01. - 20:52:06 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Na, végre egy földi Nekem is volt szelepcsere, Bár nálam csak pech lámpa volt, de más jelenség nem. Viszont garban csinálták meg. A fulladásos dolog viszont szintén volt, és az pl megjavult a fojtószelepház cserével. Viszont tényleg az sem mindegy, hogy milyen gyertyák vannak benne.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #833 Dátum: 2011. December 01. - 20:53:05 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 01. - 20:54:58 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Shotogirl
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #834 Dátum: 2011. December 01. - 20:58:57 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. Akkor holnap szabdalunk egy sort az autópályán, hátha ugy haza érünk, szombat reggel meg megnézetem a szelepjeimet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #835 Dátum: 2011. December 01. - 21:01:35 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. Akkor holnap szabdalunk egy sort az autópályán, hátha ugy haza érünk, szombat reggel meg megnézetem a szelepjeimet. Símán hazaértek vele hajtsd meg nyugodtan. Ha meg Szombathelyi vagy akkor keresd Giovanni cartásat ő is helybeli segít neked szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #836 Dátum: 2011. December 01. - 21:05:18 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ... Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #837 Dátum: 2011. December 01. - 21:11:25 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ... Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását... Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve? Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #838 Dátum: 2011. December 01. - 21:12:33 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ... Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását... Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve? Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be. Nem mindegyikbe, mert az enyém 2004-es
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #839 Dátum: 2011. December 01. - 21:18:39 » |
|
Sziasztok!
Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi, hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele? Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj? Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit. Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják. Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e. A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton. A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen. nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ... Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását... Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve? Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be. Nem mindegyikbe, mert az enyém 2004-es Neked még mind a 16-ot cserélték?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|