Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 08:39:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 407271 alkalommal)
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #825 Dátum: 2011. November 21. - 13:55:07 »

Hali!

Hideg indítás után három vadi új gyújtókábel fröccsent szét a motortérben! Csöcslámpák nem gyulladtak ki! Kétségbeejtő...

Nem kell valakinek a kocsim??? Megkímélt és ezen a gyújtás-****akodáson kívül két baja van, hátsó teleszkópokat kéne cserélni és az első féknyergek kicsit lötyögnek, mert kikoptak a furatok és a stiftek! Még bő két hónap műszaki is van a kocsin! Érdeklődni privátban!

Ez nem az autó hibája hanem a gagyi alkatrészé...

Egyesült Államok béli GM gyártmány volt... Elméletileg Chevrolet háztáji
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #826 Dátum: 2011. November 21. - 16:01:09 »


Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Mosolyog Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma!
nekem is volt pár éve ilyen gyújtáskimaradásos dolgom, gyertyacsere után minden rendben volt

100ból 1 sajnos tapasztalat

A mai napig minden oké volt, viszont megint elkezdett baszakodni valamelyik henger, viszont a check-lámpion nem gyulladt ki, na most ilyenkor what da fuck?He Azon kívül, hogy kokszos a szelep...

Mennyibe fájhat körülbelül egy komplett szelepsor pucolás dörzsárazással meg minden lófütykössel és munkadíjjal együtt??? Egyáltalán el lehet kerülni a szelepcserét, vagy tök fölösleges görcsölni a kipucoláson?

jó esély  van rá de előfordulhat,hogy nem 50% mindegyikre,most van 1 anyagom ami talán működik nem  csodaszer de eddig úgy néz ki 2 kocsiról nem kell levennem a hengerfejet nekem jobban megérné az de hát az ügyfél az első...
Esetleg van esélyünk arra,hogy egyszer megtudjuk annak a csodaszernek a nevét mi is?! He
Tehát nem tudhatjuk meg!
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Shotogirl
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #827 Dátum: 2011. December 01. - 20:27:27 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #828 Dátum: 2011. December 01. - 20:32:35 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Nálam is volt hasonló. Ezért valami fojtószelepházat, vagy mit cseréltek. Keresd Sebikét, ő majd megmondja a tutit Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #829 Dátum: 2011. December 01. - 20:34:12 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Szia!
Ez elég szelepcsere gyanús eset a hibakód és a tünetek is stimmelnek, nálam ugyan ez volt és nem is úsztam meg.
Itt olvasgass: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=233.0
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #830 Dátum: 2011. December 01. - 20:40:21 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Shotogirl
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #831 Dátum: 2011. December 01. - 20:44:53 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #832 Dátum: 2011. December 01. - 20:52:06 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Na, végre egy földi Vigyorog Nekem is volt szelepcsere, Bár nálam csak pech lámpa volt, de más jelenség nem. Viszont garban csinálták meg. A fulladásos dolog viszont szintén volt, és az pl megjavult a fojtószelepház cserével. Viszont tényleg az sem mindegy, hogy milyen gyertyák vannak benne.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #833 Dátum: 2011. December 01. - 20:53:05 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 01. - 20:54:58 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Shotogirl
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #834 Dátum: 2011. December 01. - 20:58:57 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.

Akkor holnap szabdalunk egy sort az autópályán, hátha ugy haza érünk, szombat reggel meg megnézetem a szelepjeimet.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #835 Dátum: 2011. December 01. - 21:01:35 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.

Akkor holnap szabdalunk egy sort az autópályán, hátha ugy haza érünk, szombat reggel meg megnézetem a szelepjeimet.
Símán hazaértek vele hajtsd meg nyugodtan.
Ha meg Szombathelyi vagy akkor keresd Giovanni cartásat ő is helybeli segít neked szerintem.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #836 Dátum: 2011. December 01. - 21:05:18 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.


nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit
most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ...
Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását...
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #837 Dátum: 2011. December 01. - 21:11:25 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.


nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit
most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ...
Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását...
Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve?
Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #838 Dátum: 2011. December 01. - 21:12:33 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.


nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit
most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ...
Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását...
Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve?
Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be.
Nem mindegyikbe, mert az enyém 2004-es
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #839 Dátum: 2011. December 01. - 21:18:39 »

Sziasztok!

Röviden leírom a problémát, amivel ugy néz ki már 1 éve szenvedünk, hát ha van valaki valamit tippje. Egy 2007. májusi 5 ajtós Lacettiről van szó, 82.000 km-el. Kb 1 éve kivillant a csekk lámpa, kicserélték benne a vezérjeladót (mivel fizikális jele nem volt a hibának), cserélték a labdaszondát, kipuculták a motort vagy mit, majd ezt követően havonta 1-2-szer felvillant de semmi hiba, ezek után nyáron elkezdett dadogni, remegni a motor, erötlen volt a kocsi,  hegynek felfelé a kocsi lefulladt hol benyomott kuplungnál, hogy simán menet közben, ezt követöen p0300 hibát olvastak ki, állitolag annyi volt a hiba hogy szivárgott az olaj bele a motorba illet a szelepekben (azt hiszem abban) állt az olaj, kipucolták, kicseréltek valami gumis tömitést, és ezt követően 3 honapig nem is volt gond, majd amikor 2 hete bejöttek a nagyon minusz fokok, a kocsi ismételten elkezdett dadogni, rángatni, rázkodott az egész kocsi, a fordulatszámom meg folyton leesett, erötlen volt a motor, és ismét p0300 hibát olvastak ki, állitolag most az volt a gond, hogy ****rá ment a gyujtástrafo, illetve a gyertyák, valamint a gyertyakábeleket? is cserélni kellett. Mikor elhoztam a szervizböl elöször nem is volt gond, erös volt a motor, egyenletes volt a motor hang, de utána még az nap este mintha továbbra is éreztem volna a hibát, illetve a fordulat szám leesést. Megjegyzem hideg motornál gyakrabban jött ki a hiba mint melegnél, de a hiba napi szinten jött ki. Esetleg valami okos tipp??
Gyertyát milyet tettek bele?

Fogalamam sincs sajnos. Amugy egy ilyen szelepcsere mennyibe fáj?

Arra leszek kiváncsi hogy holnap haza érünk e saját keréken budapeströl szombathelyre, vagy ott maradunk az ut szélén? Vagy hogy esetleg az autópályán valom 140-el valo szabdalás segit-e kicsit.
Hát az nem olcsó, ha az a baj akkor a 8 db kipufogó szelepet kell cserélni hengerfej le elvisz gépmühelybe és a modosított szelepeket berakják.
Vannak még különböző szeleptisztító adalékok (sárga stp adalék, wepp, stb..) ami segíthet erről majd az okosok írnak, hogy segít-e.
A márkaszervízek is azt ajánlják első körben, hogy hajtani kell 20-30 km-en keresztül 5000-5500-as fordulaton.
A bajt az okozza, hogy a korom lerakódik a kipufogó szelepeknél és nem engedi visszazárni a szelepet és akkor jön a pillanatnyi gyújtáskimaradás (p300), azért kell meghajtani néha, hogy ez a lerakódás kiégjen.


nem mindegyikhez a módosított szelep az előírás de sajnos ha az üzemeltetési körülmények nem ideálisak akkor módosított szelep sem ér semmit
most volt nálam egy 2005ben csinált Kalos azon kicseréltünk mindent 16 szelep+vezető és újból P300 ...
Egy felsőtisztítás+30km 5000fordulat felett megtette hatását...
Lacetti-és lacetti között van különbség a szelepeket tekintve?
Én úgy tudom mindegyikbe a modósított szelepeket rakják be.
Nem mindegyikbe, mert az enyém 2004-es
Neked még mind a 16-ot cserélték?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!