bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #795 Dátum: 2011. Június 21. - 20:51:19 » |
|
Hmm olvastam a problémádat Mosquetoo és én is azt tudom javasolni, hogy először csináld végig a fent említett orvoslást! Nekem is 1.4-es HB-m van! Nálam is jelentkezett a csecslámpa és én is bepánikoltam...DE nem cseréltettem szelepeket meg mindenféle f****ot!! Elég volt a gyertyacsere és a hajtósabb vezetés! Amúgy etanolt az Agipnál tankolok olyan 60-40 arányban! És semmi baja a kocsinak! Jah és sűrűn vagyok Csepelen, mivel a párom ott lakik, személyesen is megoszthatom veled a tapasztalataimat erről! Csak ügyesen! csao
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #796 Dátum: 2011. Június 22. - 15:15:31 » |
|
Köszönöm szépen a sok segítséget , rendesek vagytok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #797 Dátum: 2011. Június 24. - 15:52:40 » |
|
Nincs mit Mos, ezért van a fórum!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoli
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #798 Dátum: 2011. Október 10. - 07:12:01 » |
|
Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #799 Dátum: 2011. Október 10. - 14:12:09 » |
|
Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #800 Dátum: 2011. Október 10. - 14:14:35 » |
|
Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba.. ..Előjö het. Nekem megváltást hozott. A körülmények, vezetési stílusom nem változtak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoli
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #801 Dátum: 2011. Október 10. - 19:00:45 » |
|
Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba.. Azért automata váltóval nem lehet olyan nagyon sportosnak lenni...remélem valami egyéb, de főleg sokkal olcsóbb nyűgje van:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #802 Dátum: 2011. Október 10. - 21:48:52 » |
|
Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba.. Azért automata váltóval nem lehet olyan nagyon sportosnak lenni...remélem valami egyéb, de főleg sokkal olcsóbb nyűgje van:( de lehet az automatával is sportosabbnak lenni,nekem is az csak 2,0D
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #803 Dátum: 2011. Október 18. - 19:57:55 » |
|
Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!
Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).
Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?! Ugye???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #804 Dátum: 2011. Október 18. - 20:23:04 » |
|
Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!
Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).
Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?! Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #805 Dátum: 2011. Október 18. - 21:38:56 » |
|
Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!
Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).
Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?! Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted. P300
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #806 Dátum: 2011. November 11. - 09:27:52 » |
|
Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!
Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).
Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?! Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted. P300 Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #807 Dátum: 2011. November 12. - 08:54:35 » |
|
Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!
Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).
Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?! Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted. P300 Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma! nem akarlak elkeseríteni de nem gyújtásprobléma.. NGK ból csak és kizárólag japánt a másik semmit nem ér de inkább Densot helyette
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #808 Dátum: 2011. November 12. - 17:26:23 » |
|
Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma! nekem is volt pár éve ilyen gyújtáskimaradásos dolgom, gyertyacsere után minden rendben volt
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #809 Dátum: 2011. November 12. - 17:59:32 » |
|
Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma! nekem is volt pár éve ilyen gyújtáskimaradásos dolgom, gyertyacsere után minden rendben volt 100ból 1 sajnos tapasztalat
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|